Bed and Breakfast Château Latour

• Onvoldoende: 1 - 5

Aart en Monique
21-5-2018

Château Latour 13 t/m 17 mei 2018

Vier heerlijke dagen doorgebracht bij gastvrouw en gastheer Thérèse en Evert Jan, welke ons iedere dag een fantastisch ontbijt presenteerde met hierbij vele soorten zelf gemaakte jam en yoghurt en natuurlijk het traditionele Franse stokbrood en croissant, welke nog enigszins warm waren omdat ze ‘s morgens vroeg waren gehaald bij de boulangerie.

De kamer welke wij hadden was voorzien van goede bedden en sanitair en was zeer schoon.

Locatie van het Château Latour is rustig gelegen met een mooie tuin en zwembad.

De mogelijkheid welke wordt geboden om te dineren en waarvan wij gebruik hebben gemaakt, hebben wij ervaren als een goede op basis van streek gerelateerde bereide gerechten welke zeer smakelijk waren.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren om als gast hier te mogen vertoeven en bij een volgend bezoek aan deze streek zullen wij zeer zeker proberen een boeking te doen bij deze aardige mensen.

Zeer aangenaam.

Marja en Gé
24-10-2017

Fantastische plek. In stijl ingericht en heel verzorgd.

Het eten met bijpassende wijnen is heel goed.

Wat een gastvrijheid!!

Angelique
18-8-2017

Een prachtige verblijf. Wij zijn er een week geweest en gastheer Evert Jan en gastvrouw Thérèse gaven ons het gevoel echt welkom te zijn. Wij hadden een prachtige cité die naast het Chateau is gelegen. Is zeer ruim en goed verzorgd. Wij hebben 5 avonden genoten van de kookkunsten van Evert Jan. Wij komen graag nog eens terug.

Na goede ervaring 2016 omgereden voor nieuw bezoek

Marco en Monique Kropman
15-8-2017

Vorig jaar augustus een heel fijn verblijf gehad in de gite en nu heerlijke overnachting in Bed and Breakfastkamer.

Warm ontvangst alles goed verzorgt

Gerrit
5-7-2017

Het aanschuiven bij het avondeten is aan te bevelen, en ontbijt met eigen producten was heerlijk.

super luxe en relaxed verblijf

erik visser
2-7-2017

Mooi landgoed met erg relaxte en niet opdringerige gastheer en vrouw.

In Fours is niet veel te doen maar de omgeving is prachtig.

Ga vooral eten bij Evert-Jan...Superchef !

Jan
1-7-2017

Eigenaren Thérèse en Evert Jan zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De kamer was prachtig, ruim en schoon. De maaltijden die de eigenaren 's avonds serveren zijn heerlijk en erg uitgebreid. Ook het ontbijt is uitgebreid met zelfgemaakte jams, vers (stok)brood en croissants.

Gezellig en goed verzorgd

Bernard en Tiny Luiten
26-6-2017

alles zag er keurig en verzorgd uit.

nog wel een eind van de snelweg

Thérèse en Evert Jan, Château Latour, Fours, Gastheer en Eigenaar, 2-7-2017
Bonjour Tiny en Bernard, dank voor jullie mooie beoordeling! We zijn met veel plezier jullie gastheer en -vrouw geweest. Fijn te lezen dat jullie zo'n mooie week gehad hebben hier en zo genoten hebben van jullie fietstochten, de accommodatie en de mooie omgeving. Graag tot de volgende keer!

Geweldige plek met veel zorg en aandacht

Joop en Evelyn
19-5-2017

Prima kamer, goede bedden, goede WiFi, uitstekende vegetarische maaltijden gegeten, en veel aandacht voor details.
Thérèse en Evert Jan, Château Latour, Fours, Gastheer en Eigenaar, 2-7-2017
Veel dank dat jullie de tijd hebben genomen om zo'n fantastische beoordeling te schrijven, Evelyn en Joop! Met veel plezier hebben we tijdens jullie verblijf heerlijke vegetarische diners geserveerd waarbij wij nieuwe recepten hebben uitgeprobeerd en jullie aangaven inspiratie hierdoor te hebben opgedaan. Bij het werken in de tuin denken we vaak terug aan jullie tips. Hartelijke dank en graag tot een volgende keer!

Superb stay!!

Familie Blydskap
27-10-2016

We really felt at home during our stay. What a service and hospitality! And the food is excellent, both breakfast and dinner. Thank you very much. We also enjoyed the conversations at the dining table outside over dinner. What a lovely memory. We will definitely be back!
Thérèse en Evert Jan, Château Latour, Fours, Gastheer en Eigenaar, 2-7-2017
Baie dankie, familie Blydskap! It was our pleasure having been your hosts and we look forward to welcome you again. Kind regards.

We hebben een aantal aanbieders voor Château Latour voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Château Latour in Fours (Nièvre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Château Latour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Château Latour scoort een 8.65 uit 10 op basis van 102 reviews.