Camping Village des Meuniers

Camping Village des Meuniers

• Activiteiten8,0
  • Sfeer in stad8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Village des Meuniers voor je op een rij gezet:

133 reviews over Camping Village des Meuniers in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijne camping!

Jojyfiko
21-8-2018

Gemoedelijke, fijne camping voor gezinnen met kinderen tot een jaar of 10. Mooie, grote plaatsen met voldoende privacy en schaduw. Wij stonden op plek 3, wat een superfijne plaats was met heggen rondom en een grote boom die veel schaduw bood.

De camping heeft een fijn zwemcomplex met leuke glijbaan en drie baden, waarvan één met een overkapping die deels open kan. Er staan voldoende (lig)stoelen en parasols voor zo'n beetje alle campinggasten.

Prima sanitair dat goed werd schoongehouden, maar soms waren de douches lauw. In het tweede sanitairgebouw was het water vaak warmer dan in het eerste.

De omgeving is mooi en heuvelachtig. Leuke uitstapjes zijn bv de grotten van Azé en Blanot en het klimbos in Bergesserin.

In het dorpje (5 minuten lopen) kun je terecht bij de bakker, slager en een klein supermarktje; voor grotere supers moet je naar Cluny (20 km).

Heerlijke camping!

Roger
18-8-2018

Heerlijk rustige camping met voldoende vermaak voor kinderen tot een jaar of 10. Mooi zwembad en een glijbaan met apart binnenbad. Eenvoudig restaurant met kwalitatief goed eten. Leuke speeltuin, minigolf en fietsverhuur. Veel groen zonder dat het te "donker" wordt. Animatie team (2 personen) aanwezig. Vriendelijke eigenaren die gastvrij zijn en moeite doen om te helpen. Enige nadeel vonden we dat er in de omgeving geen leuk plaatsje is waar je eens naartoe kunt gaan. Macon op 35km is het meest dicht bij.

Leuke kleine camping

Familie Zutterman
13-8-2018

Wij hadden een mobilhome gehuurd van een touroperator. Deze was piekfijn in orde. De camping is niet zo heel groot maar elke mobilhome heeft een terras en is afgeschermd van de buren door hagen. Veel van de plaatsen hebben een mooi uitzicht op de glooiende bergen. De meerderheid van de bezoekers zijn Nederlanders met een kleine minderheid aan Belgen, Britten, Fransen en Zwitsers. Een gevolg hiervan is dat de communicatie met de receptie en de animatoren soms ook in het Nederlands kan. Naast de camping zijn gratis gemeentelijke sportvelden beschikbaar (voetbal, tennis, basketbal). Het materiaal hiervoor kan je gratis ontlenen in de camping.

Suncamp Holidays

We hadden het huisje met het allermooiste uitzicht (nr. 42). Een heerlijk veranda, prima bedden. We waren hier met twee jongedames (12 en 13) en die hadden eerlijk gezegd weinig geluk met het treffen van leeftijdsgenoten. Jonge kinderen waren er volop, maar oudere dus bijna geen (of ze hadden zich verstopt). Voor de jonge kinderen ook echt heel veel te doen.

Keukeninrichting viel wat tegen (vooral de kromme pannen die op een inductiekookplaat moesten 'passen' en ook wat het bestek betrof.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad vaak bezocht. Mooie wandelroutes in de buurt.

Toch maar nooit meer.

Johan
9-8-2018

Mooie camping voor kinderen tot 12 jaar. Mooi zwembad, Waterdruk en temperatuur sanitair erg wisselend. Plaatsen grenzend aan de speeltuin hebben tot 's avonds laat veel last van lawaai van o.a. de trampoline. Op de openingstijden van de speeltuin/trampoline wordt niet gehandhaafd ondanks herhaalde verzoeken van diverse mede kampeerders... kom je voor rustige avonden hou hier dan rekening mee, dan is dit geen camping voor jou.

Heerlijke vakantie met de kids!

Patricia
5-8-2018

Super leuke camping! Betrokken personeel. Niet te groot. Mooie zwembaden. Groot voor het aantal

gasten dat op de camping gebruik moet maken van deze baden. Nooit overvol dus! Wij hadden een premium staan plaats met prachtig uitzicht. Aanrader! Schoon sanitair, na melding van vervuiling kwam het personeel direct om het schoon te maken. Voor herhaling vatbaar zullen we maar zeggen!

Prima camping met vriendelijk personeel.

Bertus
21-6-2018

Camping ziet er mooi bijgehouden en schoon uit. Ook de waslokatie is prima en modern ingericht.

Het is een rustige senioren camping in het voorseizoen met een mooi zwembad. Winkelcentra’s zijn op 20 km afstand maar in het dorpje, op loopafstand, is een winkel tegenover de kerk. Daar kan je bijna alles krijgen wat nodig is. Camping is kindvriendelijk en er is een leuk kinderzwembad en ernaast een ruime speelplek met toestellen.

De campeerplaatsen en mobiel homes, staan gemengd over de camping. Er staan ook 2 grote lodge’s voor hen die modern willen kamperen.

Relaxt

Nynke Fennema
6-2-2018

Ruime staanplaatsen afgescheiden door heggetjes, er hing een prettige sfeer, de sanitaire voorzieningen waren goed en schoon. De camping ligt in een glooiend landschap met hier en daar een boerderij. Het dorp is op loopafstand, behalve een bakker is er een leuk dorpscafé waar dorpelingen 's ochtends koffie komen drinken. Rond dit dorp geen wijngaarden maar weilanden, in de Bourgogne zelf natuurlijk wel. Wij namen op de heenweg vanaf Langres de route national en kwamen op een Route des Grands Crus terecht. Interessant! Je komt door bekende wijngebieden en rijdt door stadjes/dorpjes met bekende wijnhuizen. Aan de randen van de camping zijn een paar enorme staanplaatsen met prachtig uitzicht over glooiend landschap. De stad Macon is een bezoek waard evenals de veemarkt in St. Christophe-en-Brionnais waar het Charolais rund wordt verhandeld. Zwembad bestaat uit twee stukken, de ene heeft een leuke glijbaan.

Prima camping met jonge kinderen

Anneke
1-1-2018

Fijne redelijk kleinschalige camping met alle basis faciliteiten zoals zwembad, restaurant, speeltuin, mini-winkeltje aanwezig. Wij waren er met onze dochters van 3 en 5 in een stacaravan. De caravan was keurig en de kinderen hadden genoeg vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen. Restaurant was erg goed voor een camping-restaurant. Meerdere keren erg lekker gegeten. Animatieteam voor kinderen was ook prima in orde!

Heerlijke camping

Andrea
30-12-2017

Een fijne rustige familiecamping. Wij verbleven in een stacaravan bovenaan de berg. De caravan was heel schoon en goed verzorgd. Personeel op de camping is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kinderen van 4 en 7 hebben zich prima vermaakt in de speeltuin, zwembad en in de kidsclub. Het is leuk om een step mee te nemen, dan kan je de berg af racen.

In het restaurant kan je ook heel goed eten voor een betaalbare prijs.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village des Meuniers in Dompierre-les-Ormes (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village des Meuniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.