Camping Village des Meuniers

8.8Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Dompierre-les-Ormes (Saone et Loire)

8.8Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair
  • 8Activiteiten
  • 8.6Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Village des Meuniers voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Ruime, schaduwrijke plaatsen op Le Village Des Meuniers. Een camping die vooral geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen dankzij de meerdere zwembaden met glijbaan en animatie. Bij minder weer kan de overkapping van het zwembad dicht. Op 5 minuten lopen van het dorpje waar je een bakker, slager en kleine supermarkt vindt.

162 reviews over Camping Village des Meuniers

• 8J Cremer20-08-2020

Mooie en gezellige camping.

Zeer geschikte camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Wij verbleven met 6 personen 4 volwassenen en 2 kinderen in een chalet Taos 3. Heel mooi en ruim alleen beperkte bergruimte voor de bagage van 6 pers. Verder was het chalet van alle gemakken voorzien en het uitzicht was prachtig.

• 7Eetgelegenheden

• 10Jan Spruijt05-08-2020

Fantastisch verblijf gehad

Wij hebben een erg leuk verblijf gehad op deze camping. Wij verbleven in de Luxury Lodge tent. Dit is een prachtige en zeer ruime tent met veel privacy en een heel mooi uitzicht. En een vaatwasser ;-)

De camping zelf is prachtig. De animatie is top, het zwembad is fantastisch, leuke speeltuin, het restaurant goed, de medewerkers zeer servicegericht. Toen onze dochter haar sleutelbeen brak op de camping zijn ze behulpzaam geweest.

Als ik een minpunt moet noemen dan is het wellicht dat het inventaris van de tent wat ruimer zou mogen. Ook vonden wij dat de omgeving nogal saai is.

• 10Eetgelegenheden

• 10Danielle03-08-2020

Relaxte vakantie

Goed onderhouden camping. Animatie voor de kids was super. Een Nederlands en een Frans meisje die mijn kinderen super hebben vermaakt. Genoeg afwisseling in de activiteiten. Het zwembad was ruim en genoeg stoelen en ligbedden. Allemaal heel schoon. Het kleinere zwembad is verwarmd en overdekt. Mooi voor de frissere dagen. Restaurant en terras zijn prima! En de ligging is perfect. Terwijl je op het terras zit kun je je kinderen in de gaten houden in de speeltuin en trampolines. De broodservices was aan de dure kant, maar wel lekker. Wij zaten in een Lodgetent. Genoeg ruimte. De badkamer was vrij luxe, de bedden lagen prima en de keuken was goed uitgerust. De veranda was groot en schaduwrijk, de tuin ook groot met een fantastisch uitzicht. Fijn dat er een picknicktafel, 2 ligbedden en een hangmat in stonden. Alleen in de omgeving is niet veel te doen. Cluny (20 min) is wel grappig om een uurtje rond te lopen, Macon (30 min) is echt niks.

• 2019
    5Hans23-09-2019

Wel mooi maar veel honden overlast

Op zich een mooie camping, goede plaatsen, prima sanitair. Zowel overdag als in de nacht veel overlast van blaffende honden op de camping

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Patricia11-09-2019

Heerlijke plek dus voor herhaling vatbaar

Fijne camping, aardige eigenaren die alles uit de kast trekken om het de gasten naar hun zin te maken. De ligging van de camping is prachtig. Wij hadden een tent met sanitair dus het camping sanitair hebben wij niet gezien. De hele camping zag er schoon en verzorgd uit.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mandy09-09-2019

Wij hadden de luxe safaritent gehuurd en dan het prachtige uitzicht! Wauw! Het is echt een geweldige camping voor kinderen! Alles is er, speeltuin, trampolines, zwembad, midgetgolf, tafeltennis. Geweldige kidsclub met Pharah en Marlow als super begeleiding! Ook de middag spelletjes en het voetbaltoernooi vielen erg in de smaak. In de directe omgeving, 30 min rijden, is er genoeg te doen: Roc de Solutre, Chateau de Dree, Cluny en het klimpark zijn de dingen die wij gedaan hebben. Allemaal erg leuk. Het restaurant heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding en uitzicht op de speeltuin en trampoline waardoor de kinderen lekker kunnen spelen en papa en mama kunnen natafelen. Onze kinderen (en wij) hebben genoten.

• 9Marleen van der Wel02-09-2019

Super fijne vakantie gehad!

We hebben genoten! Fijne, kleinschalige camping maar van alle gemakken voorzien: zwembad met een overdekt zwembad, waterglijbaan en een kinderbadje, een mooie speeltuin met trampolines, skatebaan, kinderboerderij en een ontzettend leuke mini club (camping kids) voor onze kinderen. Vooral onze dochter vond het knutselen erg leuk. De begeleiding was ook heel goed en professioneel. Het sanitair is netjes. We hebben direct via de camping een premium standplaats geboekt. Dit zijn zeer ruime plaatsen met elektriciteit en water en een prachtig uitzicht over de vallei. Het ontvangst was hartelijk. Er is bij de receptie een mogelijkheid om brood voor de volgende dag te bestellen en er is een klein assortiment kruidenierswaren. Het dorp is overigens op loopafstand, en hier ziet een goede bakker, slager en prima supermarkt. Als je een grotere supermarkt wil bezoeken dat is de Super U in Prissé een echte aanrader (wel een stukje rijden).

• 8Marlies02-09-2019

Genieten van het prachtige uitzicht

Heerlijke camping met prachtig mooie plaatsen en vriendelijke eigenaren. Speeltuin leuk voor de kinderen met een mooie nieuwe trampoline. Het zwembad is heerlijk met een fijne glijbaan. De camping heeft prachtige plekken met uitzicht maar ze zijn niet allemaal vlak dus het was een flinke uitdaging om de caravan waterpas te krijgen. Sanitair beneden is aan een opknapbeurt toe. Wel heel erg luxe is een vaatwasser waar je de muntjes gratis bij de receptie op kunt halen. Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest. Voor volgend jaar zullen we toch een andere camping gaan zoeken. De camping is vooral geschikt voor kleinere kinderen waardoor onze dochter van 13 jaar geen leeftijdsgenoten had om mee op te trekken. We zullen het geweldige uitzicht, de grote plekken en de fijne sfeer wel gaan missen...…...

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nienke01-09-2019

Mooi camping!

Mooie camping, netjes en erg vriendelijke eigenaren. Speeltuin leuk voor de kids, ook een mooie trampoline. Ze hebben ook wat dieren, ik denk dat ze hier beter afstand van kunnen doen. Vol in de zon, veel poep in de konijnenhokken. Tip voor de eigenaren betrek de kidsclub erbij om dieren te verzorgen. Kidsclub heeft een verplicht karakter, kinderen onder de 8 jaar mogen niet alleen naar huis lopen. Mijn zoon was helemaal van slag, hij kreeg het gevoel dat hij niet naar huis mocht. Wilde hierna ook niet meer heen. Je mag ook niet naar binnen als ouder. Prachtige omgeving, veel hardgelopen. De camping ligt wat afgelegen qua winkels en bezienswaardigheden. De camping heeft prachtige plekken met uitzicht, deze zitten aan de rand van de camping. Douches achterop de camping zijn aan renovatie toe. De achterste toiletgebouw staat een vaatwasser, gratis muntjes bij de receptie. Erg fijn! Ondanks wat kritiek een echte aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Petra23-08-2019

Leuke camping voor jonge kinderen

Mooi gelegen camping en zoals in voorgaande reviews te lezen is, alles perfect geregeld. Wij hadden een nieuwe o'hara caravan en deze was echt van alle gemakken voorzien en heel erg ruim. Wij hebben alleen 1 opmerking te plaatsen en dat is dat er voor 5,6,7 jarigen echt heel erg veel te doen is en er veel leeftijdsgenootjes zijn. Voor kinderen van 10+ is het toch al iets moeilijker om leeftijdsgenootjes te vinden. Maar al met al zeker een aanrader!

Camping Village des Meuniers info

• SchaduwplaatsenAanwezig