Camping Village des Meuniers

Camping Village des Meuniers

• Activiteiten8,0
  • Sfeer in stad8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Village des Meuniers voor je op een rij gezet:

126 reviews over Camping Village des Meuniers in het Nederlands

Relaxt

Nynke Fennema, 6-2-2018

Ruime staanplaatsen afgescheiden door heggetjes, er hing een prettige sfeer, de sanitaire voorzieningen waren goed en schoon. De camping ligt in een glooiend landschap met hier en daar een boerderij. Het dorp is op loopafstand, behalve een bakker is er een leuk dorpscafé waar dorpelingen 's ochtends koffie komen drinken. Rond dit dorp geen wijngaarden maar weilanden, in de Bourgogne zelf natuurlijk wel. Wij namen op de heenweg vanaf Langres de route national en kwamen op een Route des Grands Crus terecht. Interessant! Je komt door bekende wijngebieden en rijdt door stadjes/dorpjes met bekende wijnhuizen. Aan de randen van de camping zijn een paar enorme staanplaatsen met prachtig uitzicht over glooiend landschap. De stad Macon is een bezoek waard evenals de veemarkt in St. Christophe-en-Brionnais waar het Charolais rund wordt verhandeld. Zwembad bestaat uit twee stukken, de ene heeft een leuke glijbaan.

Prima camping met jonge kinderen

Anneke, 1-1-2018

Fijne redelijk kleinschalige camping met alle basis faciliteiten zoals zwembad, restaurant, speeltuin, mini-winkeltje aanwezig. Wij waren er met onze dochters van 3 en 5 in een stacaravan. De caravan was keurig en de kinderen hadden genoeg vriendjes en vriendinnetjes om mee te spelen. Restaurant was erg goed voor een camping-restaurant. Meerdere keren erg lekker gegeten. Animatieteam voor kinderen was ook prima in orde!

Heerlijke camping

Andrea, 30-12-2017

Een fijne rustige familiecamping. Wij verbleven in een stacaravan bovenaan de berg. De caravan was heel schoon en goed verzorgd. Personeel op de camping is zeer vriendelijk en behulpzaam. Kinderen van 4 en 7 hebben zich prima vermaakt in de speeltuin, zwembad en in de kidsclub. Het is leuk om een step mee te nemen, dan kan je de berg af racen.

In het restaurant kan je ook heel goed eten voor een betaalbare prijs.

Heerlijk

Lies, 30-10-2017

Mooie, fijne, rustige camping met prachtige staanplaatsen aan de rand van de camping. Uitzicht is fantastisch. Het zwembad met glijbaan is erg leuk en er is volop ruimte voor de kinderen om te spelen. De vaatwasser is handig, vaak moet je even wachten maar dat is geen enkel probleem. Vorig jaar zijn we ook op deze camping geweest. De douches hadden ze opgeknapt maar de platen tegen de muren lieten al los. Wel fijn dat er nu beneden ook een wasmachine en wasdroger geplaatst zijn. Het dorpje is op loopafstand met een prima bakker, slager en kruidenier. Voor de grotere boodschappen moet je verder rijden maar dan moet je gewoon even wat meer inslaan en de verse dingen in het dorp halen!

Al met al een prima camping met een gemoedelijke sfeer!!!!

Super mooie camping

Fam. Streefkerk, 30-9-2017

Camping is prachtig aangelegd met grote verzorgde plaatsen. Veel groen. Prettige eigenaren en staf. Leuk restaurantmet een goede maaltijd. Mooi zwembad. Leuke ogeving,kastelen, wijngebied, rusige landweggetjes geschikt voor de sportieve fietser. Kortom een campingvoor een langer verblijf.

Super camping met mooie panoramische zichten!

Snoek, 28-8-2017

Kindvriendelijke camping, vriendelijke uitbaters, mooi zwembad, mooie omgeving

Kleinschalige rustige camping

Familie Ferraro, 26-8-2017

Gemiddeld tot kleine camping. Wij logeerden in een Chalet Prestige, nr. 40 met meer dan genoeg privacy en een adembenemend uitzicht. Fantastisch! Mooi huisje, niet groot maar goed te doen voor 2 weken. Minpuntje is dat er slechts exact voor 6 personen servies aanwezig is. Dat zou wat meer kunnen. Wij losten het noodgedwongen op met plastic bordjes en bekertjes. Zwembad is prima! Kinderen hebben zich goed vermaakt. Voor oudere kinderen is het wat saai op deze camping. Maar die van ons zijn 5, 10 en 12 jaar. Camingwinkeltje is een groot woord.Stelt niets voor en schrikbarend duur. Midgetgolfbaan kan wel een goede onderhoudsbeurt gebruiken. Slechte zaak dat we daar nog 10 euro voor moesten betalen! Restaurant is redelijk goed. Omgeving is prachtig, genoeg te doen en te zien voor een vakantie van 2 weken. Daarna heb je ook wel alles gehad. Al met al prima voor 2 weken maar wij zullen er niet snel terugkomen.

4 Sterren vinden wij rijkelijk aan de hoge kant voor deze camping.

Geweldige kleinschalige camping

C BURGMANS, 21-8-2017

Erg leuke en goed onderhouden terrassen camping in de bourgogne waar je heerlijk tot rust kunt komen onder genot van een prachtig uitzicht. mooi zwembad.

Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. is voor iedereen jong en oud geschikt. je kunt er lekker eten evt afhalen pizza en friet. mooie huurchalets, mooie staanplaatsen kortom voor herhaling vatbaar.

Fantastisch tot rust komen

Fam. Pieters, 19-8-2017

Juist terug van deze camping.

Toffe plaats met mooi uitzicht nr 98, goed en proper sanitair. Wat ons vooral bekoorde was de familiale leiding van deze camping. Het volledige horeca gebeuren, zwembad en animatie (Kelly en Lisa) was zeker in orde. Uitstapjes tot een half uurtje rijden waren er meer dan voldoende. (Met dank aan gids Stijn Brugge)

Fijne familie camping

Bram, 18-8-2017

Ideale kindercsmping. Super vriendelijk. 2 fantastische weken gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village des Meuniers in Dompierre-les-Ormes (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village des Meuniers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village des Meuniers scoort een 8.03 uit 10 op basis van 137 reviews.