Camping Village des Meunierssterstersterster

8.5Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Dompierre-les-Ormes (Saone et Loire)

8.5Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair
  • 8.6Sfeer in stad
  • 8Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Village des Meuniers voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Ruime, schaduwrijke plaatsen op Le Village Des Meuniers. Een camping die vooral geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen dankzij de meerdere zwembaden met glijbaan en animatie. Bij minder weer kan de overkapping van het zwembad dicht. Op 5 minuten lopen van het dorpje waar je een bakker, slager en kleine supermarkt vindt.

159 reviews over Camping Village des Meuniers

• 2019
    5Hans23-09-2019

Wel mooi maar veel honden overlast

Op zich een mooie camping, goede plaatsen, prima sanitair. Zowel overdag als in de nacht veel overlast van blaffende honden op de camping

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Patricia11-09-2019

Heerlijke plek dus voor herhaling vatbaar

Fijne camping, aardige eigenaren die alles uit de kast trekken om het de gasten naar hun zin te maken. De ligging van de camping is prachtig. Wij hadden een tent met sanitair dus het camping sanitair hebben wij niet gezien. De hele camping zag er schoon en verzorgd uit.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mandy09-09-2019

Wij hadden de luxe safaritent gehuurd en dan het prachtige uitzicht! Wauw! Het is echt een geweldige camping voor kinderen! Alles is er, speeltuin, trampolines, zwembad, midgetgolf, tafeltennis. Geweldige kidsclub met Pharah en Marlow als super begeleiding! Ook de middag spelletjes en het voetbaltoernooi vielen erg in de smaak. In de directe omgeving, 30 min rijden, is er genoeg te doen: Roc de Solutre, Chateau de Dree, Cluny en het klimpark zijn de dingen die wij gedaan hebben. Allemaal erg leuk. Het restaurant heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding en uitzicht op de speeltuin en trampoline waardoor de kinderen lekker kunnen spelen en papa en mama kunnen natafelen. Onze kinderen (en wij) hebben genoten.

• 10Staat v/h sanitair

• 9Marleen van der Wel02-09-2019

Super fijne vakantie gehad!

We hebben genoten! Fijne, kleinschalige camping maar van alle gemakken voorzien: zwembad met een overdekt zwembad, waterglijbaan en een kinderbadje, een mooie speeltuin met trampolines, skatebaan, kinderboerderij en een ontzettend leuke mini club (camping kids) voor onze kinderen. Vooral onze dochter vond het knutselen erg leuk. De begeleiding was ook heel goed en professioneel. Het sanitair is netjes. We hebben direct via de camping een premium standplaats geboekt. Dit zijn zeer ruime plaatsen met elektriciteit en water en een prachtig uitzicht over de vallei. Het ontvangst was hartelijk. Er is bij de receptie een mogelijkheid om brood voor de volgende dag te bestellen en er is een klein assortiment kruidenierswaren. Het dorp is overigens op loopafstand, en hier ziet een goede bakker, slager en prima supermarkt. Als je een grotere supermarkt wil bezoeken dat is de Super U in Prissé een echte aanrader (wel een stukje rijden).

• 8Marlies02-09-2019

Genieten van het prachtige uitzicht

Heerlijke camping met prachtig mooie plaatsen en vriendelijke eigenaren. Speeltuin leuk voor de kinderen met een mooie nieuwe trampoline. Het zwembad is heerlijk met een fijne glijbaan. De camping heeft prachtige plekken met uitzicht maar ze zijn niet allemaal vlak dus het was een flinke uitdaging om de caravan waterpas te krijgen. Sanitair beneden is aan een opknapbeurt toe. Wel heel erg luxe is een vaatwasser waar je de muntjes gratis bij de receptie op kunt halen. Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest. Voor volgend jaar zullen we toch een andere camping gaan zoeken. De camping is vooral geschikt voor kleinere kinderen waardoor onze dochter van 13 jaar geen leeftijdsgenoten had om mee op te trekken. We zullen het geweldige uitzicht, de grote plekken en de fijne sfeer wel gaan missen...…...

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Nienke01-09-2019

Mooi camping!

Mooie camping, netjes en erg vriendelijke eigenaren. Speeltuin leuk voor de kids, ook een mooie trampoline. Ze hebben ook wat dieren, ik denk dat ze hier beter afstand van kunnen doen. Vol in de zon, veel poep in de konijnenhokken. Tip voor de eigenaren betrek de kidsclub erbij om dieren te verzorgen. Kidsclub heeft een verplicht karakter, kinderen onder de 8 jaar mogen niet alleen naar huis lopen. Mijn zoon was helemaal van slag, hij kreeg het gevoel dat hij niet naar huis mocht. Wilde hierna ook niet meer heen. Je mag ook niet naar binnen als ouder. Prachtige omgeving, veel hardgelopen. De camping ligt wat afgelegen qua winkels en bezienswaardigheden. De camping heeft prachtige plekken met uitzicht, deze zitten aan de rand van de camping. Douches achterop de camping zijn aan renovatie toe. De achterste toiletgebouw staat een vaatwasser, gratis muntjes bij de receptie. Erg fijn! Ondanks wat kritiek een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Petra23-08-2019

Leuke camping voor jonge kinderen

Mooi gelegen camping en zoals in voorgaande reviews te lezen is, alles perfect geregeld. Wij hadden een nieuwe o'hara caravan en deze was echt van alle gemakken voorzien en heel erg ruim. Wij hebben alleen 1 opmerking te plaatsen en dat is dat er voor 5,6,7 jarigen echt heel erg veel te doen is en er veel leeftijdsgenootjes zijn. Voor kinderen van 10+ is het toch al iets moeilijker om leeftijdsgenootjes te vinden. Maar al met al zeker een aanrader!

• 9Anja en Cor de Boer21-08-2019

Kleinschalige camping met alles erop en eraan!

Mooie, schone, rustige camping met alles binnen handbereik en een prachtig uitzicht. Veel uitjes in de omgeving binnen 3 kwartier. Aardige campingeigenaren, schoon sanitair en schone huisjes. Aanrader is het kasteel van Brançion, klein kasteel, kinderen mogen zich verkleden. Veel Nederlandse gezinnen. Leuke (op momenten drukke) trampolines, mooie speeltuin, kleine dierenweide. Mooi zwembad met 1 glijbaan, 1 overkoepeld bad, 1 gewoon bad en 1 peuterbad. Water kan wat koud zijn, maar als je erdoor bent OK. Midgetgolf tegen kleine vergoeding, tafeltennis, minispelletjeshal. Veel info bij de receptie, duur winkeltje, maar je kunt prima uitwijken. Wij haalden broodjes bij de bakker maison gatille, erg goede bakker. Charolles is een mooi stadje, daar ook maison de Charolais bezocht en een koe beschilderd. Ook een mooie chocolatier, Dufoux (schrik niet van de prijzen, prachtige stukken). 1 wasmachine €5,-) en 1 droger. Topvakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Lona Verkooijen17-08-2019

Leuke kleine camping van alle gemakken voorzien

Kleine gemoedelijke camping met een fantastisch uitzicht, groot zwembad met glijbaan, restaurant en lekker schepijs. De stacaravan was handig ingedeeld en had een fijn terras met overkapping. De kidsclub was erg leuk, dank Pharah en Marlow voor de leuke tijd!! Voor leuke uitjes moet je wel even een stukje rijden. Een echte aanrader was het het Diverti'parc in Toulon-sur-Arroux. Ook zijn er leuke wandelroutes in de omgeving en is la roche de solutre een leuke wandeling prima met kids te doen met een mooi uitzicht op de top.

• 10Erika11-08-2019

Wij komen net terug van een heerlijke vakantie van drie weken. Wat een fijne mooie camping is dit. Enorm gastvrije eigenaren en de kidsclub was dankzij Phara ook een geweldig succes. Ondanks dat ze er door omstandigheden alleen voor kwam te staan ging ze er voor de volle 100% tegenaan! Heel het team van camping les Meuliers, BEDANKT!

• 9Staat v/h sanitair

11 tips over Camping Village des Meuniers

• Ed Soons, 19-07-2012

Kasteel Pierreclos, ook interessant voor kinderen.

• Fam. De jong, 21-07-2014

Zorg dat er bij de receptie een actuele map ligt met dingen die je kunt ondernemen. Zorg dat ook al het personeel direct kampeerders de weg kan wijzen en leuke bezienswaardigheden - voor elk wat wils- kan aangeven. Bv. abdij in cluny, wandelingetjes vanaf de camping van een paar km voor met kinderen, markjes in de omgeving, decatlons in de buurt, taize programma etc.

• Tom Terstegge, 14-06-2014

In de omgeving zijn de volgende steden de moeite waard: Cluny, Mâcon en Charolles.

15 vragen over Camping Village des Meuniers

• jolien, 03-05-2019

aircp

Hoi!

weet iemand of er ook accomodaties met airco zijn? en hoe zit het met lawaai op de camping? ivm slapen kinderen?

• Maarten, 09-01-2018

Plek 84 of 23-24-25 voor verhuur

Beste,

Is er iemand die een suggestie kan geven m.b.t. de plekker 84 - 23 - 24 -25 op deze camping? We mogen kiezen dus misschien dat iemand een tip kan geven? We zijn een gezien met 3 kinderen [3-6-8]. Alvast bedankt,

Maarten

• Robert, 16-06-2016

hoeveel Ampere op de camping

wij overwegen op deze camping te verblijven maar wil graag weten hoeveel amper je krijgt aangeboden op deze camping

Camping Village des Meuniers info

• Aantal sterrensterstersterster