Géén boekingskosten

Camping Village des Meuniers

FrankrijkBourgogneDompierre-les-Ormes (Saone et Loire)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Village des Meuniers voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 171 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Ruime, schaduwrijke plaatsen op Le Village Des Meuniers. Een camping die vooral geschikt is voor gezinnen met jonge kinderen dankzij de meerdere zwembaden met glijbaan en animatie. Bij minder weer kan de overkapping van het zwembad dicht. Op 5 minuten lopen van het dorpje waar je een bakker, slager en kleine supermarkt vindt.

171 Reviews over Village des Meuniers

• 9Anoniem18-09-2022

Fijne camping

Onze bedoeling was 2 nachten, maar we zijn 5 nachten gebleven. Prachtige camping, goed onderhouden. Klein sanitair gebouw was verouderd, maar wel schoon, groot sanitair gebouw was vrij nieuw. Volop wandelmogelijkheden direct vanaf de camping. Dorpje was 500 meter verderop, met bakker en kleine epicerie. Personeel op camping was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Camping is hondvriendelijk. Het zwembad is prachtig. Er zijn genoeg speeltoestellen voor kinderen. Op de camping is een broodservice en een winkeltje met beperkte voorraad. Wij vonden dat er een fijne sfeer was op deze camping, daarom dus langer gebleven dan gepland.

• 8Wendy03-09-2022

Mooie camping, prachtig uitzicht

Erg mooie, goed onderhouden camping. Vooral de XL en XXL plekken zijn top, incl de uitzichten die je in de meeste gevallen hebt. De plaatsen kunnen soms wat onhandig zijn, vooral voor tent/vouwwagen kampeerders (niet vlak bijvoorbeeld). Eerste sanitair gebouw is prima, tweede is echt te klein. Schoonmaak en aanvulling toiletpapier kan op sommige dagen beter. Camping is vooral erg geschikt voor (ouders met) kids tot 12 jaar ongeveer. De wifi was volgens onze pubers op momenten echt onder de maat. Het zwembad is top! Restaurant biedt prima gerechten, mijn favoriet was de Boeuf Bourguignon!! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, denken in oplossingen. Iedere dag verse broodjesservice, van te voren te bestellen. Activiteiten en grote supermarkten zijn wel steeds stukje rijden. In dorp is een bakker en klein supermarktje.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Sabine18-08-2022

Top vakantie!

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan met de caravan, we hadden een mooie grote plaats met veel schaduw. De camping is netjes, toilet en douchegebouw ook. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze jongens van 11 en 8 hebben zich uitstekend vermaakt. Heerlijke vakantie gehad!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Rick Hoevenaars14-08-2022

Absolute aanrader!!

Absolute aanrader! De ligging van deze camping, bovenop de heuvel, is echt fantastisch. Daardoor hebben zo’n 40 plaatsen, gelegen aan de buitenrand, een onwijs mooi uitzicht. De plaatsen in het midden van de camping zijn soms erg afgeschermd van elkaar. De sfeer op de camping vonden we echt top: gemoedelijk, respectvol en gezellig. De 2 sanitairgebouwen beschikken over iets te weinig toiletten, maar werden wel voldoende schoongemaakt. De douches waren prima. De eigenaren en het personeel doen er alles aan om je te helpen. Vriendelijkheid en gastvrijheid staan bij hen bovenaan het lijstje. Vooral Tim (animatie) zorgde voor veel vakantieplezier. Prima zwembad (werd intensief gebruikt) en leuke speelgelegenheden. Nadelen: grotere supermarkt op 25min rijden, geen leuke dorpjes in de omgeving waar iets te beleven valt, en langere autoritten voor leuke uitstapjes. Maar de camping maakt dit echt ruimschoots goed!

• 7Ron30-07-2022

Prachtig aangelegde camping met aandachtspunt

Deze camping ligt in een mooi gebied en is prachtig aangelegd. Is met name geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Sanitair ziet er goed uit, maar het kleine toiletgebouw is te klein voor alle gasten. Ook geen gescheiden douches etc. Verder is er maar 1 wascabine. Aanbeveling is dus het sanitair uitbreiden en vaker schoonmaken en wc papier aanvullen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Karin28-07-2022

Fantastische camping!

Uitzichten vanaf de camping zijn spectaculair! Het campingterrein is zeer goed onderhouden, vol bomen, planten en bloemen. De meeste plekken zijn heel groot. Super vriendelijke eigenaren evenals het personeel. Net 1 grote familie! Heerlijke zwembaden, speeltuin, trampoline en een midgetgolf baan. Er word veel voor kinderen georganiseerd door een leuk animatieteam. Sanitair is wat verouderd maar het schoonmaken gebeurd goed en regelmatig! Leuk voor kinderen tot tien jaar.

• 9Fam. Salet26-08-2021

Mooie en gezellig camping!!

Nette en mooie camping met een prachtig uitzicht. Op de camping heerst een bijzonder gezellige sfeer. Service is goed en er is veel te doen voor de kinderen, geen moment verveeld! Er zijn wat leuke uitstapjes in de omgeving maar dit is wel beperkt. Vooral met jonge kinderen, onder de 12, is deze camping geweldig.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Inge24-08-2021

Fijne rustige camping

Nederlandse animatie, veel te doen voor de kinderen, voetbalveld, basketbal, tennis, pingpong, trampolines. Leuk rustig zwembad met glijbaan. Nette schone camping met prachtig uitzicht en aangelegde bloemenperken.Prima te rijden als beginner met caravan.Aardig personeel dat Engels spreekt. Voldoende keuze in restaurant. Helaas hadden we maar 4 dagen geboekt….

• 9Marlijn17-08-2021

Fantastische camping voor gezinnen met kinderen.

Mooi gelegen camping, prachtig uitzicht over de vallei aan rand van de camping. Uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen tot +/- 12 jaar. Leuke animatie (Bravo Lucas et Tim!). Camping is mooi aangelegd, tevens kinderboerderij aanwezig. Mooi zwembad met grote waterglijbaan. Vriendelijk personeel. Betrokken campingeigenaar. Echte aanrader!

• 8Regtop11-01-2021

Geweldige vakantie

We hebben hier en super fijne vakantie gehad met onze kinderen van 1, 3 en 5.5 We verbleven in een stacaravan met 3 slaapkamers, erg netjes. Voor de kinderen was er genoeg te doen. Een hele leuke speeltuin met veel attributen, de miniboerderij, een heel leuk zwembad waar altijd wel een stoel/ligbed te vinden was. Onze oudste ging meerdere keren per week met heel veel plezier (en met haar vakantievriendinnetjes) naar de kidsclub waar ze leuke knutselwerkjes maakten en/of leuke spellen deden. De animatie was ook echt top, wat een plezier!! Wij wandelden ochtends naar de bakker in het dorp +- 10 minuutjes wandelen en vanaf 7:00 al geopend (ideaal met kleine kinderen). In de omgeving is niet veel te doen. Grote supermarkt +- 25 minuten rijden. Het is dat we liever niet naar eenzelfde camping terugkeren maar deze blijft toch wel op ons lijstje staan zolang de kids klein zijn.

• 7Eetgelegenheden

Camping Village des Meuniers info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (53)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar