Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

vakanties Beaune (Côte d Or)

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Goede camping

Marietje 13,
    26-7-2018

Goede camping aan de rand van het centrum van Beaune. Veel gebruikt als doortrekcamping maar zeker ook goed voor een wat langer verblijf om o.a. Beaune te bezoeken. Goed sanitair en een prima restaurant, waar je 's morgens ook het bestelde brood op kunt halen.

Gereisd met partner in juli 2018

Doorreiscamping

Freverschraegen,
    17-7-2018

Eén nacht overnacht bij onze terugkeer van het zuiden. Ideale doorreiscamping want kort bij de afrit en makkelijk bereikbaar. Restaurantje ter plaatse is degelijk. Sanitair is proper en gratis wifi op de camping.

Geen zwembad aanwezig.

s Avonds loopt de camping vol en s morgens weer nagenoeg volledig leeg. Sluit alles goed af : de fiets van mijn zoon werd s morgens gestolen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goede overnachtingsplek op weg naar het zuiden.

Anja,
    7-7-2018

Voor een overnachting naar het zuiden is dit een prima camping. Beaune zelf is overigens een bezoek meer dan waard. Let op, als je helemaal aan de achterkant van de camping staat kun je last hebben van de plaatselijke jeugd. Deze hebben net buiten de camping een ontmoetingsplek en gaan door tot in de kleine uurtjes, niet echt bevorderlijk voor je slaap. Sanitair schoon en ruim voldoende.

Gereisd met partner in juni 2018

Vriendelijk personeel mooie kamer maar klein badkamer oké

Paul,
    24-2-2018

Vriendelijk personeel mooie kamer maar klein badkamer oké. Avondmaal zeer basic.

Gereisd anders in februari 2018

Goede overnachtingscamping

Athos,
    9-10-2017

Een prima overnachtingscamping, goed aan te rijden, vriendelijke ontvangst, sanitair niet super maar prima. De plaatsen waren zeer ruim, ruim genoeg voor onze redelijk grote caravan. Ik geloof dat de dame bij de receptie daar rekening mee houdt bij het toewijzen van een plaats. In het restaurantje heerlijk op het terras gegeten (na gereserveerd te hebben want het was toch best druk) lekker eten voor een prima prijs, vooraf namen we een salade (paysanne) die was verrukkelijk en vooral heel veel, eigenlijk best genoeg als hoofdmaaltijd. Broodjes 's ochtends waren heerlijk en hoefde je niet vooraf te bestellen. Het is niet één van de goedkoopste overnachtingscampings maar hé, we waren op vakantie.

Gereisd met partner in september 2017
Beaune (Côte d Or) scoort een 8 uit 10, op basis van 66 reviews