Camping Le Clos Auroysterstersterster

7.3Goed

Frankrijk, Auvergne, Orcet (Puy de Dome)

7.3Goed

138 reviews over Camping Le Clos Auroy

• 2019
    8M. Bijland01-08-2019

Aanrader

Wij zijn 1 nacht op deze camping geweest. De camping ligt dichtbij de snelweg. Onze 4 kinderen hebben genoten van het zwembad. Het sanitair was keurig en het personeel erg vriendelijk. Top camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Piet Bloem01-08-2019

Gezellige schone camping met ruime plaatsen

Leuke gezellige schone camping 15 minuten vanaf de snelweg. De camping heeft een Nederlandse eigenaar.
    We hebben hier 3 nachten gestaan op doorreis richting Spanje. Ook een langer verblijf is zeker geen straf. Mooie ruime plekken. Onze plek was 170 m2. een groot deel van de plekken is omringd met hoge hagen waardoor je weinig last en inkijk van de buren hebt. Ook zijn er een aantal veldjes waar je kunt gaan staan. De toiletgebouwen zijn schoon en ruim voldoende aanwezig. Alles is leuk en sfeervol aangelegd. Zwembad met glijbanen aanwezig + bubbelbad en peuterbadje. Aan het zwembad voldoende ligstoelen.
    Bij de receptie, bar en snackbar kan je ook met Creditkaart betalen. Ruime keuze in Pizza's, Panini's, Snacks en Salades. Bediening bar en snackbar is keurig. Ik denk dat 50% van de campinggasten Nederlands is en het andere deel Fransen. Camping kan ik aanraden . We hebben 3 heerlijke dagen gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7charles31-07-2019

prima doortrekcamping

Le Clos Auroy

Goede doortrekcamping, niet ver van de autoweg. Geen brood. Dit moest in juni in het dorp gehaald worden. (300m met een steile helling, niet te doen op een fiets) Dorpje stelt niets voor. Mooi zwembadje, leuk restaurantje, afhaalfrites of andere maaltijd. Internet €2,- per uur. Grappenmakers!!! Maar.. hoe langer hoe goedkoper. Maar toch! Prima sanitair. Redelijke plaatsen. afvoer voor grijs water van campers in de grond

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Peter16-07-2019

Aardige camping

Prima camping als doorgangscamping. Ligt aan de rand van het dorp, waar niet veel te doen is.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8SimonN18-08-2018

Leuke camping

Camping met een gemêleerd publiek, enerzijds mensen die maar 1 nacht blijven (Fransen, Spanjaarden en Britten), anderzijds ook bezoekers die langer blijven (waaronder veel Nederlanders.). Wij bleven hier een week. Plussen: aardige eigenaar, badhuis, mooie ruime plek (na verhuizing, dat wel), zwembad, trampoline, veel te doen in directe omgeving. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Minnen: temperatuur zwembad naar mijn smaak veel te hoog, publiek is niet al te ontwikkeld. Brood pas vanaf 8:30. Wifi dagje geprobeerd, maar is erg traag en duurder dan een databundel bij je telefoonprovider.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Karolien Schipper-Kuipers09-08-2018

Fijne 2 weken vakantie gehad hier!

We hebben hier twee weken gestaan op een mooie, ruime en rustige plek met veel schaduw (plek nr 30). Een aangenaam verblijf gehad hier, camping wordt ook wel veel gebruikt als doortrek camping. Campingeigenaar is een Nederlander die hard werkt en passie heeft voor zijn camping. In tegenstelling tot andere reviews hebben wij alleen maar een positieve ervaring, hij was beleefd en vriendelijk. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar door variatie in de zwembaden en de waterglijbanen vinden wij dat niet storend. Temperatuur lekker en goed onderhouden. Het sanitair gebouw is zeer schoon. In het gemengde gedeelte is temperatuur zelf te regelen tot erg heet, bij de andere douches is dat tijdens spitsuur wat minder. Het centrale speeltuintje valt wat tegen, maar er is genoeg variatie op de camping te vinden. Omgeving is mooi en genoeg te doen. Kortom twee hele fijne weken gehad!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Suzan09-08-2018

Goede doortrekcamping!

Mooie plek en schoon sanitair. Voldoende schaduw. Zwembad prima. Restaurantje duur, maar gezellig. Ook de plaats was prijzig. Goed voor 1 nacht!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5N Ruijter18-06-2018

Leuk als doortrekcamping.

We waren hier eind mei aangekomen. We kregen een mooie plek en het zag er netjes uit . Maar voor 4 sterren ( 17 euro) : zwembad dicht, restaurant afhaal dicht, winkeltje dicht. Kranen afgesloten bij de campingplek. De eigenaar ( het zonnestraaltje zelf) niet al te behulpzaam . Brood kon je biet bestellen. Wc papier niet in toilet zelf.
    Kortom als je iets hebt maak het dan waar en biedt wat service en toon interesse.

• 1Eetgelegenheden

R van Petten, Directeur, 21-06-2018

Beste familie, Ik vraag me af of u verschillende campings door elkaar heen haalt. Het zwembad was toen al schoon en open, helaas was eind mei het weer niet van die staat om een zwembad open te doen. Ik weet zeker dat alle water punten op de camping open waren. Behalve enkelen bij het sanitair gebouw, daar er nog voldoende in het gebouw zijn, geien de bezetting.

Papier in het sanitair is er in overvloed en word constant bij gevult, misschien dat u dit over het hooft heeft gezien. Iets wat bijna onmogelijk is.

Brood, nee dit klopt en zo ook de bar snack. Brood is te in het voor en na seizoen in het dorp op 200 meter lopen van de camping. En voor de bar/snack hebben we genoeg mensen nodig die eventueel langs komen. Maar wat ik niet snap is dat u dit allemaal had kunnen weten, het staat in de boekjes vermeld zo ook op onze internet site.

Ik ben het met u eens dat 17 euro per nacht voor twee personene met elektra geen geld is. Een bezoek bij de kapper is voor 30 min een stuk duurder voor minder service.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

4Familie Smith01-10-2017

Nooit weer

Mooie camping, maar de beheerder is zeer klant onvriendelijk en beledigend. Water in douche's koud!! En dat is toch erg belangrijk op vakantie. Lekker warme schone douche's.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Van Petten, Directeur, 29-10-2017

Beste fam Smith uit Erica, U heeft dit jaar verschillende keren op de camping gestaan en dit doet u niet als het water in de douches iedere keer "koud" zijn. En als dit al zo zou zijn geweest (u bent wel de enigste), dan had u alle tijd om daarover bij de receptie te komen klagen. Dan hadden we u dit kunnen uitleggen of hadden de tijd gehad dit te verhelpen. Helaas heeft u gekozen om dit op alle sociale media te verkondigen. Zie facebook ook. Mochten andere mensen het belangrijk vinden dan raad ik ze aan op onze facebook pagina te kijken naar uw commentaar. Dan kunnen ze zelf uitmaken wie er nu onvriendelijk en beledigend is.

Gereisd met partner in september 2017

• 6han22-09-2017

goeie doorreiscamping

Plaatsen zijn goed. Sanitair ok, maar watertemperatuur is nauwelijks warm te noemen.

Van Petten, Directeur, 29-10-2017

Beste familie Han, Het is juist dat het water om te douchen niet heel warm was tijdens uw veblijf, maar lauw. Helaas zijn wij verplicht deze niet warmer aan te bieden als 38 graden in de douche. Dit om verbranding (zeker voor kinderen) tegen te gaan. Er waren problemen met de mengkraan die het water soms zelfs onder deze temperatuur doorliet. Dit is inmiddels opgelost en u kunt nu weer met (te) warm water douchen. Dus tijdens uw volgende verblijf moet dit geen punt van opmerking zijn.

Mocht er een volgende keer iets zijn, dat volgens u niet goed is, dan is het handiger om dit direkt aan ons te melden zodat we meteen maatregelen kunnen nemen.

Gereisd met partner in september 2017

14 tips over Camping Le Clos Auroy

• Fam den Braber, 01-07-2013

Bezoek aan Vulcania, ( Nederlandse audiogids)Puy de dome met treintje naar de top, Puy de Sancy met kabelbaan naar de top.

• harm kremer, 14-11-2012

Neem de wandelschoenen mere.

• gerard en truus, 26-09-2012

filmpje van de Puy de Dôme even link kopieren http://www.youtube.com/watch?v=FZ-tptOLu_g&feature=g-all-c

12 vragen over Camping Le Clos Auroy

• suus_80, 18-06-2014

Omgeving

Zijn er in de omgeving ook dorpjes met marktjes te bezoeken en zijn er ook leuke tripjes met kinderen binnen een uurtje rijden te doen?

Marco, 29-07-2014

Maak er anderhalf uur van: dierentuin en pretpark Le Pal. Het is even rijden maar dan heb je ook wél wat :) Marktjes zijn er genoeg in de omgeving. Clermont Ferrand ligt op 10 minuten rijden en is ook het bezoeken waard.

• Gerard, 10-08-2013

Tennisbaan?

Kan iemand mij vertellen of er op deze camping ook tennisbanen aanwezig zijn?

zwerver11, 25-08-2013

Nee, helaas geen tennisbanen

van Petten, 18-08-2014

Nou eigenlijk zijn ze er wel, maar deze zijn van de gemeente en net buiten de camping gelegen.

• danny, 24-06-2013

hond toegang tot meertjes

Wie kan mij vertellen waar ik de hond mee naar toe mag nemen. Het meer van Aydat bv ligt in de buurt, maar zijn huisdieren hier toegestaan?

Paul, 04-08-2013

volgens mij geen probleem er zijn plaatsen aan de weg waar je het meer kunt benaderen en heb geen borden met verboden gezien

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig