Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Clos Auroy

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Clos Auroy voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 144 reviews
+12

6.5VoldoendeScore uit 144 reviews
  • 5.9Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

144 Reviews over Le Clos Auroy

• 8Leonie23-08-2022

Een Paradijs in een “saai Frans dorpje”

Wij waren op doorreis en hebben hier 3 dgn gestaan. Het is een Kleine camping, oh maar wat hebben wij genoten ook onze kinderen … Ping Pong , zwemmen helaas geen voetbalveld! Wij stonden bij het eerste toiletgebouw is echt aan vervanging toe.. maar wel heel schoon!! Zwembad top heerlijk … Geen handdoek leggen heel relax! Restaurant/café geen uitstraling maar oh zo lekker buitenlands heerlijk wij houden ervan… je kan de dag ervoor brood bestellen bij de receptie maar wij liepen het dorpje Orcet in (dood dorpje hoor 🤫) maar heeft ook wel wat… eigenaar enorm hulpvaardig en vriendelijk! Conclusie wij zouden hier best een week kunnen staan mooie plekken, rustig, heerlijk gewoon! GENOTEN!!

• 5Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Rob04-08-2022

2 sterren past beter bij deze camping

Hoe deze camping aan 4 sterren komt vragen wij ons oprecht af. De plekken zijn ruim, het zwembad is leuk voor de kinderen maar dan houdt het wel op. De sanitair gebouwen zijn zeer verouderd en worden niet goed schoongemaakt. Wij hebben hier een nacht gestaan omdat we op doorreis waren. Hier moesten we ruim 50 euro voor betalen. Echt veel te veel geld voor de kwaliteit van deze camping. De snackbar is prima maar straalt geen sfeer uit. Alle stoelen van plastic waarschijnlijk gesponsord door de Franse Ola. Zo is het met alles op de camping, achterstallig onderhoud en simpel opgezet.

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Els19-07-2022

Paradijsje in Orcet

We hebben 5 dagen op deze camping gestaan. De camping is prachtig aangelegd met ruime plaatsen. Wel een doorgangscamping, dus in de middag liep het vol, maar volgende ochtend weer leeg. Het sanitair is uitstekend en schoon en het zwembad heerlijk. 's Morgens lekker vers stokbrood op de camping. Wij gaan hier zeker terug komen.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Lonneke03-07-2022

Leuke camping, lekker aan het strand.

Camping direct aan het strand. De plaatsen op Dune waren lekker groot maar er waren ook wel kleine plekken. Veel verhuur mobilehomes, wel dicht op elkaar. Het zwembad is prima met ligbedden. Leuke winkeltjes, lekker wijn tappen voor weinig. Super aardige mensen bij receptie en in de bediening. Je wordt naar je plaats begeleid. Goede horeca. Wij stonden aan het strand. Strand makkelijk bereikbaar. Sanitair verouderd maar wel goed te doen. Je kunt prima fietsen in de omgeving, bv naar Vias Plage of Beziers. Veel te doen in de omgeving. Kortom een aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Lonneke03-07-2022

Leuke camping

Wij hebben hier 3 nachten gestaan met onze caravan. Goede camping als doorreiscamping maar zeker ook om even te staan. Mooie omgeving. Leuk zwembad, wel koud. Sanitair goed en schoon. De horeca was dicht, gelukkig wel een goede pizzakar vlakbij. Plek was groot en netjes, mochten zelf een plek uitzoeken. De eigenaars vond ik wel niet erg geïnteresseerd en mededeelzaam. Toen wij weg gingen lazen wij pas over de broodjesservice. De gekochte wifi was slecht.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 1Arjen Roelfsema12-06-2022

Eigenaar totaal ongeschikt

Ongelooflijk onbeschofte eigenaar, wij zijn hier 2018 geweest. Dacht toen schrijf er niks over. Wat schetst mijn verbazing, mn ouders hebben dezelfde ervaring. Zonder dat zij hoeven te vertellen welke camping het was hebben wij het goed geraden. Het is pas juni en het hoogseizoen moet nog komen. Misschien de camping sluiten en zelf een hele lange vakantie nemen tot volgend jaar mei ofzo.... Misschien knapt meneer daar wat van op!

• 7Johan24-08-2021

Gebruikt als doorreiscamping!

Wij rijden met de caravan altijd ’s nachts. Lekker rustig, geen files en geen gillende kinderen in me nek ;) Het nadeel hiervan is vaak dat je ’s morgens vroeg aankomt bij je doorreiscamping.Bij Camping Les Clos Auroy was dit totaal geen probleem. Na een telefoontje waren we gewoon welkom vanaf 09:00 uur. We kregen een plek vlakbij de slagboom, voor een nachtje prima maar geen leuke plek voor een langere tijd. Het zwembad is erg leuk met glijbanen etc. De kids vonden de trampolines leuk. Sanitair vonden we, zeker voor 4 sterren, erg gedateerd. We hebben lekker kunnen uitrusten en de volgende morgen rond 11:00 vertrokken naar Millau. Voor 1 nachtje is het wel prijzig aangezien je 20 euro reserveringskosten betaald.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Stellingwerff12-07-2021

Erg leuke camping!

Mooie nette en ruime staanplaatsen. Schoon sanitair. Onze kinderen vonden het zwembad geweldig. Leuke glijbanen, een stroomversnelling en een bubbelbad. We hebben heerlijke patat en pizza's gehad.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Angelique26-08-2020

Prima camping in oersaai dorp

We hebben prima dagen gehad hier. De plaatsen zijn ruim en netjes van elkaar gescheiden. Sanitair voor een vier sterrencamping matig, een mengkraan voor de afwas is echt geen overbodige luxe. Sanitair was wel schoon. Campingwinkeltje was gezien ligging van de camping prettig geweest. Zwembad was super, kinderen hebben genoten. Wij vonden achteraf het noordelijker gelegen deel van de Auvergne duidelijk mooier.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Annick03-08-2019

Super voor de kids!

Super camping met kleine kinderen (5-8). Erg leuk zwembad. Sanitair goed. Supermarkt 12 min rijden. Grote staanplaats. Ook een doorreiscamping, wij hebben hier 10 nachten gestaan en daar geen last van gehad. Erg aardige wn behulpzame eigenaars. Geen animatie, maar dat wisten wij van tevoren wn bij lft van 5 en 8 zeker niet nodig. Een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar