Camping Le Clos Auroy

131 reviews over Camping Le Clos Auroy in het Nederlands

Leuke camping

SimonN,
18-8-2018

Camping met een gemêleerd publiek, enerzijds mensen die maar 1 nacht blijven (Fransen, Spanjaarden en Britten), anderzijds ook bezoekers die langer blijven (waaronder veel Nederlanders.). Wij bleven hier een week. Plussen: aardige eigenaar, badhuis, mooie ruime plek (na verhuizing, dat wel), zwembad, trampoline, veel te doen in directe omgeving. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Minnen: temperatuur zwembad naar mijn smaak veel te hoog, publiek is niet al te ontwikkeld. Brood pas vanaf 8:30. Wifi dagje geprobeerd, maar is erg traag en duurder dan een databundel bij je telefoonprovider.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne 2 weken vakantie gehad hier!

Karolien Schipper-Kuipers,
9-8-2018

We hebben hier twee weken gestaan op een mooie, ruime en rustige plek met veel schaduw (plek nr 30). Een aangenaam verblijf gehad hier, camping wordt ook wel veel gebruikt als doortrek camping. Campingeigenaar is een Nederlander die hard werkt en passie heeft voor zijn camping. In tegenstelling tot andere reviews hebben wij alleen maar een positieve ervaring, hij was beleefd en vriendelijk. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar door variatie in de zwembaden en de waterglijbanen vinden wij dat niet storend. Temperatuur lekker en goed onderhouden. Het sanitair gebouw is zeer schoon. In het gemengde gedeelte is temperatuur zelf te regelen tot erg heet, bij de andere douches is dat tijdens spitsuur wat minder. Het centrale speeltuintje valt wat tegen, maar er is genoeg variatie op de camping te vinden. Omgeving is mooi en genoeg te doen. Kortom twee hele fijne weken gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goede doortrekcamping!

Suzan,
9-8-2018

Mooie plek en schoon sanitair. Voldoende schaduw. Zwembad prima. Restaurantje duur, maar gezellig. Ook de plaats was prijzig. Goed voor 1 nacht!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk als doortrekcamping.

N Ruijter,
18-6-2018

We waren hier eind mei aangekomen. We kregen een mooie plek en het zag er netjes uit . Maar voor 4 sterren ( 17 euro) : zwembad dicht, restaurant afhaal dicht, winkeltje dicht. Kranen afgesloten bij de campingplek. De eigenaar ( het zonnestraaltje zelf) niet al te behulpzaam . Brood kon je biet bestellen. Wc papier niet in toilet zelf.

Kortom als je iets hebt maak het dan waar en biedt wat service en toon interesse.

Gereisd met partner in mei 2018
R van Petten, Directeur, 21-6-2018

Beste familie, Ik vraag me af of u verschillende campings door elkaar heen haalt. Het zwembad was toen al schoon en open, helaas was eind mei het weer niet van die staat om een zwembad open te doen. Ik weet zeker dat alle water punten op de camping open waren. Behalve enkelen bij het sanitair gebouw, daar er nog voldoende in het gebouw zijn, geien de bezetting.

Papier in het sanitair is er in overvloed en word constant bij gevult, misschien dat u dit over het hooft heeft gezien. Iets wat bijna onmogelijk is.

Brood, nee dit klopt en zo ook de bar snack. Brood is te in het voor en na seizoen in het dorp op 200 meter lopen van de camping. En voor de bar/snack hebben we genoeg mensen nodig die eventueel langs komen. Maar wat ik niet snap is dat u dit allemaal had kunnen weten, het staat in de boekjes vermeld zo ook op onze internet site.

Ik ben het met u eens dat 17 euro per nacht voor twee personene met elektra geen geld is. Een bezoek bij de kapper is voor 30 min een stuk duurder voor minder service.

Nooit weer

Familie Smith,
1-10-2017

Mooie camping, maar de beheerder is zeer klant onvriendelijk en beledigend. Water in douche's koud!! En dat is toch erg belangrijk op vakantie. Lekker warme schone douche's.

Gereisd met partner in september 2017
Van Petten, Directeur, 29-10-2017
Beste fam Smith uit Erica, U heeft dit jaar verschillende keren op de camping gestaan en dit doet u niet als het water in de douches iedere keer "koud" zijn. En als dit al zo zou zijn geweest (u bent wel de enigste), dan had u alle tijd om daarover bij de receptie te komen klagen. Dan hadden we u dit kunnen uitleggen of hadden de tijd gehad dit te verhelpen. Helaas heeft u gekozen om dit op alle sociale media te verkondigen. Zie facebook ook. Mochten andere mensen het belangrijk vinden dan raad ik ze aan op onze facebook pagina te kijken naar uw commentaar. Dan kunnen ze zelf uitmaken wie er nu onvriendelijk en beledigend is.

goeie doorreiscamping

han,
22-9-2017

Plaatsen zijn goed. Sanitair ok, maar watertemperatuur is nauwelijks warm te noemen.

Gereisd met partner in september 2017
Van Petten, Directeur, 29-10-2017

Beste familie Han, Het is juist dat het water om te douchen niet heel warm was tijdens uw veblijf, maar lauw. Helaas zijn wij verplicht deze niet warmer aan te bieden als 38 graden in de douche. Dit om verbranding (zeker voor kinderen) tegen te gaan. Er waren problemen met de mengkraan die het water soms zelfs onder deze temperatuur doorliet. Dit is inmiddels opgelost en u kunt nu weer met (te) warm water douchen. Dus tijdens uw volgende verblijf moet dit geen punt van opmerking zijn.

Mocht er een volgende keer iets zijn, dat volgens u niet goed is, dan is het handiger om dit direkt aan ons te melden zodat we meteen maatregelen kunnen nemen.

Leuke camping!

Dion Kluft,
30-8-2017

Leuke camping met fantastisch zwembad in rustige omgeving. Vlak bij de snelweg! De kids hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Beste klant(en),

we willen iedereen en zo ook u, bedanken voor alle eerlijke objectieve reacties.

Goede doorreis camping

Erik De Rouck,
25-8-2017

Wij verbleven er 2 nachten onderweg naar Spanje. Net voorbij Clermont-Ferrant.

Ruime mooie plaatsen - sanitair netjes en douches ok. Zwembad is wel leuk met 2 glijbanen en ook bubbelbad gedeelte. Snack/Pizza restaurant. Leuke dorpjes in omgeving - het rustige Frankrijk. Je bent niet zo ver van Puy de Dôme.

Wij kwamen 'sn acht aan op camping en hebben aan de deur kunnen slapen een stuk veiliger als op de autostrade. Goede camping voor enkele nachten even uit te blazen. Geen winkeltje maar wel dichtbij een dorpskern waar je de basis zaken kan vinden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super overnachtings camping

Mark,
13-8-2017

Fijne camping mooi zwembad voor ons op circa 1050 km dus goed te doen in een dag. Ruime plek. Enige nadeel vind ik dat je voor dat je ging poepen je toilet papier al moest afmeten. Vindt het toch fijner als je er van af de pot bij kunt.

Mochten we weer langs de A 75 naar beneden overnachtings we hier zeker weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beste familie,

Hartelijk dank voor uw berricht, betreft het WC papier die buiten de WC hangt, u heeft gelijk in deze helaas is gebleken dat te veel mensen hier misbruik van maken als deze in die ruimtes is geplaatst. Maar u heeft papier en dat lijkt me het belangrijkste.

Heerlijke vakantie gehad.

Lous,
12-8-2017

Redelijk kleine camping onder Nederlands beheer. Wordt gebruikt als doorreiscamping maar ook mensen die bv 2 weken blijven. Vriendelijke eigenaar. Snackbar heeft heerlijke pizza's. De regio biedt voldoende vertier. Bergen bv Puy de dome, strand bij lac de Aydat (suppen kano zeilen waterfietsen) kastelen, enz

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Auroy in Orcet (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Auroy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.