Camping La Charvière

85 reviews over Camping La Charvière in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Toon en Nola Henselmans,
15-8-2018

Wij wonen in de buurt en hebben al meerdere malen genoten van de gastvrijheid van de eigenaren, oa op de thema eet avonden. Super gezellig en erg lekker. Prijs kwaliteit is dan ook heel goed.Een aanrader! De reactie hier even onder van Rick is totaal onterecht, want ik kom zelf uit de horeca, en als je dan niet begrijpt dat de tijd tussen de uitcheck en de incheck bedoeld is om de accomodatie weer schoon te krijgen voor de volgende gast, dan heb je het echt niet begrepen. Maar dat terzijde, wij weten dat er op de Charviere alles aan gedaan wordt om de vakantie fijn te maken. Dus, tja, t glas is voor ons half vol, terwijl het voor iemand anders wellicht half leeg is. Mirjam, Roelof, Danique, Noah , we hebben ons weer heel welkom gevoeld, en tot de volgende keer maar weer.

Een fatastische en geweldige plek!

Arianne van der Werf-Domen,
11-8-2018

Domaine La Chavierre is een top lokatie. Wij hebben gebruik mogen maken van de nieuwe kamer en suite. De kamers waren sfeevol ingericht en schoon. We mochten elke ochtend genieten van een fransontbijtje wat elke ochtend naar onze zit/eetkamer werd gebracht. Super aardige en gastvrije eigenaars, we werden ontvangen met een drankje en kregen een ruime uitleg over de omgeving. Een super begin van je vakantie! Heerlijk van het zwembad genoten en de verzorgde eetavonden waren geweldig. Leuk om andere gasten te ontmoeten en het eten was heerlijk.

Een broodje pindakaas op vraag van een kleine gast was ook totaal geen probleem.Super leuk de dieren die er allemaal zijn. Worden liefdevol verzorgd en alles ziet er verzorgd uit. De camping wordt gerund door mensen die vol passie en liefde gedreven worden super om dit te mogen ervaren. De ligging is heel mooi, de rust en de stilte is overweldigend. Het was voor ons eigenlijk te kort maar super dat we deze plek hebben mogen ontdekken!

Super vakantie!

Familie van Os,
10-8-2018

Miriam kan zeer goed koken. De table ‘d haute is een aanrader. Ook de pizza’s zijn super lekker. Maar bovenal: het is ook nog eens heel erg gezellig.

Voor de kinderen is er genoeg vertier: dieren, speeltuin, zwembad. Wij hadden een super vakantie, omdat de kinderen zich uitstekend hebben vermaakt.

Sanitair is netjes en schoon en het uitzicht vanaf de safaritent is magnifiek.

Wij komen hier zeker nog een keer terug. Roelof en Miriam, hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid en voor een super vakantie!

Geweldig!

Familie Streefland,
10-8-2018

Geweldige tijd gehad op de camping! Rust, ruimte, een goede sfeer en een heerlijke scharrelplek voor de kinderen tussen de dieren. Schoon sanitair en een fris zwembad! En de pizza's van Roelof zijn heerlijk!

Fantastische vakantie, komen zeker tetug

Familie de Vries,
9-8-2018

Gezellige camping Leuk voor kinderen Toen het zwembad kapot was werd er een waterfestein georganiseerd Mooie oplossing Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt

Table ‘d Haute is fantastisch Heerlijk gegeten Zeker een aanrader

We herkennen de review van hieronder niet Roelof en Miriam zijn juist zeer gastvrij

Een paar weken werden een aantal weken.

Cor de Leeuw,
9-8-2018

We wilden dit jaar weer heerlijk naar Frankrijk en liefst op een heerlijke rustige kleine camping daar m'n echtgenote pas geöpereerd was aan haar heup. Dus even googlen en spoedig kwamen we op een locatie die ons goed leek. Dus na zo'n 960 km van huis kwamen we aan op de Domaine de La Charvière in Saint Priest en Murat.

We mochten zelf uitkiezen waar we wilden staan en dat was natuurlijk geen probleem voor ons. We hadden een heerlijk stekkie gevonden van zo'n 150 vierkante meter wat halfers beschut was door een bamboebosje met het uitzicht op de ingang van de camping (echt Hollands). De bedoeling was een aantal weken maar het werden er puur meer daar we het verschrikkelijk naar ons zin hadden qua weer, rust omgeving enz. Een uitkomst op deze camping is het heerlijke zwembad waar we dikwijls heerlijk gebruikt van gemaakt hebben. Ook mochten we heerlijk kersen plukken van de zeer oude kersenboom die voor de boerderij staat, heerlijk.

Zeker GEEN aanrader.

Rick,
6-8-2018

Weinig flexibiliteit van de eigenaren. Geen gastvrij ontvangst. Zien gast niet als gast, maar als monsters die alles kapot maken. Enkel dreigen met inhouden van borg. Met deze hitte nog geen parasol neerzetten bij zwembad of huurtent. "Kan alleen maar kapot gaan...."

Nog geen speeltuin op de camping. Kindvriendelijk?!?

Ok boederijcamping, maar moet wel echt een bende.

Roelof en Miriam, Danique en Noah, eigenaar, 9-8-2018
Beste Rick, familie Bootsma. Het ongenoegen was geheel wederzijds. Al vanaf dag één was duidelijk dat de ontevredenheid en verveling van uw gezicht straalde. Geen gastvrije ontvangst? Ondanks het feit dat er duidelijk in de voorwaarden is benoemd dat u niet uw accommodatie in kunt voor 4 uur 's middags was u er al om half 12. Ondanks dat bent u hartelijk ontvangen met een gratis drankje op ons terras en hebben wij, notabene tijdens onze middagsluiting en ten koste van onze lunchpauze, er alles aan gedaan om de schoonmaak van uw accommodatie af te ronden zodat u zich zo snel mogelijk kon installeren. Als u de beschrijving en voorwaarden duidelijk had gelezen dan had u geweten dat uw accommodatie niet beschikt over een parasol. Geen enkele parasol biedt soelaas bij een hittegolf met temperaturen richting de 40 graden. Zowel in de de door u ondertekende voorwaarden alsmede in de safaritent vindt u duidelijk hoe om te gaan met een voortijdig vertrek. Bij vertrek zonder eindinspectie betalen wij de borg niet terug. Nadat bleek dat u zich niet aan deze spelregels wilde houden zijn wij u (wederom) tegemoet gekomen door al voor openingstijd de eindinspectie bij u te doen en u de borg terug te betalen. U had helemaal gelijk, toen u uw reservering voor de pizza-avond kwam annuleren. Want waarom 17,50 betalen voor een verse, houtoven gebakken pizza met consumptie en mozzarella/tomatensalade aan lange, mooi gedekte tafel met veel gezellige gasten onder de oude kersenboom, als je (uw woorden) voor veel minder een Dr. Oetker pizza in de magnetron kunt gooien? Uw onbeschofte gedrag naar onze kinderen, deel uitmakend van team la Charvière, is voor ons onvergetelijk. Wij kunnen dan ook met de hand op ons hart aan onze conculega vakantieaanbieders laten weten: deze gast is zeker geen aanrader!

Topvakantie!

Familie van de Bilt,
6-8-2018

Wij hebben 2 weken doorgebracht in de Safaritent met het mooiste uitzicht! De tent is volledig ingericht en de bedden slapen uitstekend. We hebben op de camping genoten van de rust, de ruimte en het zwembad. Dat zwembad is geen onmisbare luxe met temperaturen boven de 30 graden. Toen het zwembad tijdens ons verblijf een dag niet bruikbaar was hebben de eigenaren een prima alternatief geboden. De kinderen hebben de dag van hun leven gehad met de in aller ijl aangeschafte waterspeeltuin en de ouders bleven heerlijk koel in de partytent met vernevelaars.

Het enige wat wij hebben gemist zijn bedjes langs het zwembad om op neer te strijken voor net wat meer ontspanning rond het zwembad. En het groen rond het zwembad zou wat vaker gesnoeid mogen worden. We hebben wat aanvaringen met de weelderig groeiende bramenstruiken gehad.

Al met al een topvakantie, op een heerlijke plek in een mooie omgeving, waar ook genoeg te ondernemen is.

Roelof, Miriam, Danique en Noah, eigenaar, 9-8-2018
Beste Marvin en Rachel, dank je wel voor jullie mooie review. De aandachtspuntjes gaan we zeker meenemen. Ook wij op onze beurt hebben genoten van jullie gezellige aanwezigheid. Zulke fijne gasten zien we graag! We maken tevens graag van de gelegenheid gebruik om jullie nogmaals te danken voor jullie inzet voor de waterspeeldag. Top! Misschien (hopenlijk) tot nog eens, jullie gezellige bijdrage aan dit seizoen nemen we als hartverwarmertje met ons mee voor de koude wintermaanden die komen. Lieve groetjes van ons alle 4!

Mooie ervaring , een nieuwe belevenis

Rob & Marjan,
1-7-2018

Een gezellige, kleine boerderijcamping. Hier kom je tot rust en het is weer iets anders dan de hectiek van alle dag en soms wel erg stil. Aardige en vriendelijke gastvrouw en gastheer, die ook nog eens een zeer aantrekkelijke Table d’ Hotes voor de gasten verzorgen. De omgeving is erg mooi en je waant je soms een paar eeuwen terug in de tijd.

Het was gewoonweg weer heerlijk en die rust daar.

Cor de Leeuw,
2-9-2017

Grote ruime plaatsen met een fijn toiletgebouw. Diervriendelijke camping welke op 7,5 km van de snelweg ligt en niet hoort. Ligt in een mooi glooiend landschap.

De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Veel historie in de weide omtrek.

Ook kan je heerlijk fietsen en mountainbiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Charvière in Montmarault, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Charvière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.