Camping Domaine la Mathoniere

62 reviews over Camping Domaine la Mathoniere in het Nederlands

Fantastische plek

Hans de Lange
5-6-2018

Ruime plaatsen, beschut of in de zon. Zomers een echte gezinscamping. In het voor- en naseizoen ook geschikt voor rustzoekers. Heerlijk om 's ochtends je ontbijt klaargemaakt door de eigenaren bij je tent te ontvangen. Enkele avonden in de week de mogelijkheid om aan te schuiven en te genieten van de kookkunsten van de eigenaren. Het echte vakantie gevoel vanaf de eerste minuut dat je op de camping komt. Kleinschalig en toch voorzien van alle gemakken die het kamperen kan bieden. Eigenaren die altijd bereidt zijn je tips te geven voor tochtjes in de omgeving en/of helpen daar waar nodig. Zeker een plek om te bezoeken, en een plek waar we graag nog een keer na toegaan.

Supercamping voor kids en ouders! Geweldig!

Jetze Valkema
30-10-2017

Eigenlijk is alles gewoon geweldig op deze camping. Een heerlijk zwembad, een trampoline, schommels, wipwap, groot schaakspel, etc etc. Menno en Ingrid zijn super gastvrij en het eten wat ze koken is heerlijk! BBQ was top, pizza's super, tapa's heerlijk en de hele locatie is schitterend. Aanrader voor mensen met jonge kinderen! Het enige nadeel was dat we maar 4 nachtjes zijn geweest! Dat was veel te kort voor zo'n geweldige plek!

Super camping!

Ron en Leny
29-9-2017

Met onze caravan waren wij er in de laatste week van opening maar de service was er niet minder om. Vriendelijk welkom geheten,heerlijk gegeten (table d'hote), broodjes aan de deur bezorgd, tips voor de omgeving gekregen(genoeg te doen of te zien), wat wil je nog meer. Jammer dat de camping ging sluiten anders waren wij zeker langer gebleven. Mooie camping vooral voor gezinnen met kleine kinderen maar ook zeker voor de jonge oudere zoals wij. Ingrid en Menno nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid, super!

fantastisch

paula bodok
26-9-2017

een heel goede locatie met een sociaal tintje

een goed menu voor weinig

een accomodatie die voldoet

Geweldige, kleinschalige camping

Fam Zwartjes
26-9-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De kinderen hebben zich super vermaakt in het zwembad en op het veld. De camping is zit op een klein en overzichtelijk terrein dat omgeven is door hekken zodat de kinderen heerlijk vrij rond konden lopen. Er zitten een hoop jonge kinderen (tot een jaar of 10/11), vriendjes zijn zo gemaakt. De tables d'hote is zeker aan te raden. Lekker eten, de kinderen vermaken zich prima met elkaar zodat de ouders ook rustig konden eten onder het genot van een wijntje. De eigenaars zijn super enthousiast en leuke mensen, voor zowel de kinderen als volwassenen. Een echte aanrader!

Geweldig verblijf!

Alexander
26-9-2017

Ontzettend leuke camping. Onze kinderen (4 en 7 jaar) hebben het echt fantastisch gehad. De sfeer op de camping is echt top! Voor herhaling vatbaar!

Gastvrij genieten!

Nienke
26-9-2017

Ingrid en Menno hebben een heerlijke plek gecreëerd! Wij zaten twee weken in een safaritent. Heel veel luxe voor een hele schappelijke prijs. Perfect voor (kleine) kinderen. Wij hebben heel vaak mee gegeten en dat is genieten. Supervers, lekker en meer dan waard voor je geld. Samen met de gasten maken Menno en Ingrid er elke avond weer wat gezelligs van, zonder dat er een gevoel van verplichting bij komt kijken. Uitstapjes genoeg in de buurt, maar je moet er wel even voor rijden. Een aanrader! Ingrid en Menno, bedankt voor een heerlijke vakantie!!

Heerlijk!!

Fam.Aerdts
26-9-2017

Wauw wat zijn we verwend door Menno en Ingrid. Het was echt gastvrijheid ten top!

We zaten eind Juni een week in een safaritent met 2 dochtertjes van 2 en 4.

Prachtige tent, groot, schoon, niks op aan te merken.

De meiden vonden de bedstee geweldig.

Vanuit de tent mooi uitzicht op het veld met het speeltuintje en het zwembad en daarachter weids uitzicht over de velden.

De kindjes konden heerlijk ongedwongen spelen. Het zwembad is afgezet zodat ze er niet zomaar bij kunnen.

Het zwembad is ook heerlijk verwarmd en dan net iets warmer dan op de meeste plaatsen. Waardoor het zelfs voor de allerkleinste heerlijk is.

Table du hôte was heel goed verzorgd en erg lekker! En ook de zelf gebakken pizza's wat tot aan je tent gebracht worden smaakten heerlijk.

We gingen met pijn in ons hart weg en komen graag nog een keertje terug.

Boven verwachting fijne, kleinschalige camping.

Fam. Homberg
26-9-2017

We zouden aanvankelijk 1 week blijven maar konden er nog een weekje aan vast plakken. Het waren 2 onvergetelijke weken!

Het is een fijne, overzichtelijke maar zeer ruim opgezette familiecamping. Overal zijn speelplekjes gecreëerd waardoor de kinderen echt heerlijk kunnen rondscharrelen en steeds weer nieuwe dingen kunnen ontdekken. Het grote schaakbord was een favoriet van onze oudste. Voor de mindere dagen zijn er genoeg spelletjes in het restaurant aanwezig. Ook op die dagen hebben we ons goed vermaakt (in de omgeving maar ook op de camping).

En genoeg kinderen om mee te spelen. Nu na een 2 maanden hebben onze dochters het nog steeds over de geweldige vakantie.

En dan vergeet ik haast Menno en Ingrid te vermelden, door hun krijgt je vakantie extra glans. Het heerlijke eten, de gastvrijheid. Ze staan altijd voor je klaar.

Heerlijk ontspannen vakantie op mooie lokatie

Saskia, Zoë, Ysa en Joost
26-9-2017

Heerlijk kleine persoonlijke camping. Overzichtelijk en ruim, verschillende speeltuintjes en een klein maar prettig zwembad. Zeer persoonlijke benadering door Ingrid en Menno, de kinderen zijn allemaal idolaat van ze. Enige verbeterpuntje dat wij konden ontdekken was dat de pizza's niet helemaal ons ding waren, verder alles top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine la Mathoniere in Louroux-Bourbonnais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine la Mathoniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine la Mathoniere scoort een 9.56 uit 10 op basis van 62 reviews.