Camping Domaine la Mathoniere

Met jonge kinderen

Super week gehad!

Familie Heuvel
15-10-2018

Super week gehad. We stonden op het grote veld met onze tent, heerlijk overzicht en uitzicht op de spelende kinderen. Leuke dingen gedaan op de camping zoals kampvuur, met de paardjes wandelen en genoten van het mooie zwembad en de vele speelmogelijkheden. In de omgeving naar het kasteel geweest, leuk zwemmeer, klimbos geweest en de velorail gefietst. Niet te vergeten het mooie Montlucon bezocht. Allemaal op ongeveer een half uur van de camping, goed te doen.

Table d'hote was erg lekker en goed geprijsd, 3 x mee gegeten!

Wij en onze kinderen vonden het super, waarschijnlijk tot volgende zomer!

Saai als je langer wil verblijven

Fam. van Melis
14-10-2018

Wij zijn met de vouwwagen bijna 3 weken op camping La Mathoniere geweest. Het viel wat ons betreft een beetje tegen. We stonden op een hele grote plek helemaal achteraan op het grote veld tegen het maisveld. We voelde ons een beetje weggestopt van alles. Voordeel was grote eik, voor schaduw. We hadden veel last van muizen, die ons hele gronddoek hebben aangevreten. Het waren immens grote plaatsen en de loopafstand naar de wc was echt veel te ver. ' s avonds met kinderen al helemaal geen doen. Er was bijna geen schaduw op het grote veld, dus de kinderen konden daar gedurende de dag niet spelen i.v.m. de hitte. De enige optie was dan het zwembad. We misten echt iemand voor dagelijkse eenvoudige animatie (knutselen, speurtochtje, spelletjes). De omgeving heb je in een week wel gezien. Ik denk als je voor 1 week een in een luxe huurtent zit en gebruik maakt van table d'hote je een prima verblijf hebt. Voor ons niet meer...

Heerlijke vakantie gehad!

Peter
22-9-2018

Heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 7 en 9. De airtrampoline, grote speelveld en zwembad waren een groot succes. De kinderen hadden meer dan genoeg vriendjes om mee te spelen. Meerdere keren meegegeten met de table d'hote en het was zeer goed en lekker. Ingrid en Menno zijn erg gastvrij en helpen je met alles. Alles wat voor ons vakantie is, is hier aanwezig! De kinderen wilden na twee weken niet meer naar huis.

Aan alles gedacht!

Sarijn Meeuwenoord-Janssen
8-9-2018

Ontspannen op vakantie met kleine kinderen? Ja het kan toch echt wel! Hier bij Menno en Ingrid. Wat een topteam zijn zij. Nauwelijks hoeven koken want eten en drinken was top. Kids alleen maar in de weer (vooral de trampolines waren een hit). En luxe tenten gezellig opgesteld rondom het speelveld. Genoeg redenen om nog een keertje terug te komen.

Zo fijn!

Frans
31-8-2018

Wat een geweldige vakantie hebben wij hier gehad! Echt een aanrader! Safari tent prachtig. Eten heerlijk en de broodjes elke ochtend bij de tent bezorgd( super luxe). Enige nadeel is dat je kinderen niet meer naar huis willen. Ingrid en Menno wat hebben jullie een geweldige camping! Bedankt :)

Prachtige camping!

GerdaAdema
30-8-2018

Wij hebben 2 weken in de eco lodge tent gekampeerd , een prachtige tent met een mooie buitenkeuken.

De plekken zijn mooi ruim , en de kinderen hebben een groot speelveld om heerlijk te spelen.

Het zwembad is ook erg fijn om verkoeling te zoeken tijdens warme dagen.

Menno en Ingrid zijn erg gastvrij , en je kunt ze alles vragen.

We hebben genoten van de Pizza s en de bbq.

De broodjes worden elke ochtend bij de tent bezorgd , wat een top service

Wil je naar een mooie en leuke camping dan is Domaine la Mathoniere een echte aanrader!!!

Bedankt voor de 2 mooie weken!

Top vakantie!

Familie de Lange
30-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een luxe safaritent, een van de mooiste die we ooit gehad hebben. De kinderen hebben lekker gespeeld met de vele leeftijdsgenootjes en de vele speel mogelijkheden, met als favoriet de air trampoline en het zwembad. Super zwembad! We hebben alle keren mee gegeten, Ingrid kookt heerlijk. Top vakantie!

Super vakantie!

Familie de Lange
27-8-2018

Wij verbleven met ons gezin in een luxe safaritent, een van de mooiste tenten waarin we ooit verbleven. Eigen sanitair, met stortdouche! en heerlijk uitzicht over het speelveld. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de vele leeftijdsgenootjes en de vele speelmogelijkheden. Ingrid kookt heerlijk, alle avonden meegegeten. Het zwembad is top! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Top vakantie, wij komen terug!

Tjebbe en Natasja
26-8-2018

Fantastische camping, goed verzorgd en keurige safaritenten. De eigenaren, Menno en Ingrid, maken écht het verschil. De table d’hote was uitstekend, en de kinderen hebben zich meer dan vermaakt in het zwembad, trampoline en andere faciliteiten. Aanrader!

Gewoon Top!

Sebastiaan
11-8-2018

Menno en Ingrid zijn super gastvrij. Ze koken heerlijk. Alles ziet er zeer goed onderhouden uit en elk jaar blijven zij investeren om alles nog beter te krijgen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine la Mathoniere in Louroux-Bourbonnais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine la Mathoniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.