Camping Domaine la Mathoniere

69 reviews over Camping Domaine la Mathoniere in het Nederlands

Gewoon Top!

Sebastiaan
11-8-2018

Menno en Ingrid zijn super gastvrij. Ze koken heerlijk. Alles ziet er zeer goed onderhouden uit en elk jaar blijven zij investeren om alles nog beter te krijgen!

Heerlijk

Carolien
4-8-2018

Heerlijke week gehad met onze zoontjes van 5 en 2. We sliepen in de gite, die netjes en heerlijk koel was :). Lekker gegeten, veel gezwommen en de kinderen hebben met de andere kinderen rondgesjouwd op het mooie terrein. We denken er nu al aan om volgende zomer terug te gaan...

Een fantastische camping als gezin!

Marijn
21-7-2018

Het is een fantastische camping met kleine kinderen. Vanuit de tent heb je uitzicht op het speelveld waar je kinderen heel beschermd kunnen spelen. Het zwembad is lekker van temperatuur en voor de kinderen lekker om in te zwemmen. We hebben bijna alle avonden meegegeten, gezellig met andere ouders en smaakte allemaal heerlijk. We zouden zeker nog een keer terug willen komen, pure ontspanning met 2 kleine kinderen.

super. ideaal met kinderen.

rozan
18-7-2018

wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze dochter van 2. zeer ruime plekken. wij waren met de caravan. wij zijn langer gebleven dan verwacht. kinderen hebben mega veel speelruimte. een echte aanrader als je met kinderen op vakantie gaat. het verwarmde zwembad is ook erg fijn. heerlijk om de geluiden van de krekels te horen. leuk klein rondje te lopen vanaf de camping. leuke steden liggen wat verder weg.

Heerlijke plek!

Familie Debremaeker
12-7-2018

Een heerlijke plek weg van alle drukte, waar iedereen zich onmiddellijk thuis voelde. Fijne ontvangst door Ingrid en Menno die later ook klaarstonden voor elke vraag. De tent was helemaal in orde en de buitenkeuken heel praktisch. De kinderen (7 en 9 jaar) amuseerden zich heel goed op de camping, vooral in het zwembad en op het luchtkussen. Omdat het domein zo rustig gelegen is, moet je iets verder rijden om iets te bezoeken. Maar er is genoeg te doen op zeer haalbare afstand: stadjes bezoeken, kasteel, pretpark, meertje, bos, paardrijden in de velden, ... De table d'hôtes en de pizza's zijn heel lekker. Een echte aanrader deze kleine camping!

Familie van Doorn
10-7-2018

Wij waren hier met onze 2 kleine meiden van 2 en 4 en hebben genoten van elke minuut. We stonden met onze vouwwagen op het grote veld, we konden de meiden overal zien en ze konden heerlijk spelen met de vele leeftijdsgenootjes. Sanitair netjes, familie badkamer met commode top, verwarmd zwembad en apart verwarmd kinderbad, lekker eten voor een goede prijs. Menno en Ingrid bedankt en tot volgende jaar. We hebben er nu al zin in..!

Geweldig ruime kindvriendelijke camping, genieten!

Michel, Susan & Jort
9-7-2018

Wauw wat een heerlijke plek voor/met (kleine) kindjes! Ruim opgezette camping maar kleinschalig en voorzien van alle gemakken! Super sanitair, goed zwembad en klein badje voor kids! Ook de ezels en de geitjes zijn fantastisch, op zondagochtend mag er zelfs gevoerd worden; gróót succes! Table d’hote en pizza door eigenaren zelf gemaakt, super! Oja, en je ontbijt tot aan de tent gebracht, su-per luxe!

Op het grote veld staan 6, volgend jr 9(!) prachtige safaritenten, voorzien van alle luxe+privé sanitair. Nu met eigen caravan op plek 8 super uitzicht over het veld en omgeving.

Supermarkt op ca 10 minuten rijden, ‘kleine Carrefour’. Grotere steden Moulins en MontLucon op circa 45 min.

Absoluut een plek om heen te gaan en om nog eens te bezoeken!

Fantastische plek

Hans de Lange
5-6-2018

Ruime plaatsen, beschut of in de zon. Zomers een echte gezinscamping. In het voor- en naseizoen ook geschikt voor rustzoekers. Heerlijk om 's ochtends je ontbijt klaargemaakt door de eigenaren bij je tent te ontvangen. Enkele avonden in de week de mogelijkheid om aan te schuiven en te genieten van de kookkunsten van de eigenaren. Het echte vakantie gevoel vanaf de eerste minuut dat je op de camping komt. Kleinschalig en toch voorzien van alle gemakken die het kamperen kan bieden. Eigenaren die altijd bereidt zijn je tips te geven voor tochtjes in de omgeving en/of helpen daar waar nodig. Zeker een plek om te bezoeken, en een plek waar we graag nog een keer na toegaan.

Supercamping voor kids en ouders! Geweldig!

Jetze Valkema
30-10-2017

Eigenlijk is alles gewoon geweldig op deze camping. Een heerlijk zwembad, een trampoline, schommels, wipwap, groot schaakspel, etc etc. Menno en Ingrid zijn super gastvrij en het eten wat ze koken is heerlijk! BBQ was top, pizza's super, tapa's heerlijk en de hele locatie is schitterend. Aanrader voor mensen met jonge kinderen! Het enige nadeel was dat we maar 4 nachtjes zijn geweest! Dat was veel te kort voor zo'n geweldige plek!

Super camping!

Ron en Leny
29-9-2017

Met onze caravan waren wij er in de laatste week van opening maar de service was er niet minder om. Vriendelijk welkom geheten,heerlijk gegeten (table d'hote), broodjes aan de deur bezorgd, tips voor de omgeving gekregen(genoeg te doen of te zien), wat wil je nog meer. Jammer dat de camping ging sluiten anders waren wij zeker langer gebleven. Mooie camping vooral voor gezinnen met kleine kinderen maar ook zeker voor de jonge oudere zoals wij. Ingrid en Menno nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid, super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine la Mathoniere in Louroux-Bourbonnais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine la Mathoniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine la Mathoniere scoort een 9.58 uit 10 op basis van 69 reviews.