Camping Domaine la Mathoniere

Camping Domaine la Mathoniere
9,6

Camping Mathoniere is een kleinschalige camping waar toch genoeg te doen is voor de kinderen. Die kunnen zich de hele dag vermaken in het zwembad, op het speelveld en op de trampoline. Op Camping Mathonière kun je ook verschillende dagen mee eten met de table d'hôtes voor een goede prijs. Tip voor jong en oud: bezoek het klimbos in de buurt.

Contact

90 reviews over Camping Domaine la Mathoniere in het Nederlands

Aanrader!

Familie van Herk
18-7-2019

Wat een fijne vakantie! We verbleven in een eco lodge tent met buitenkeuken met onze twee dochters van 9 en 7. Zij en wij hebben zeer genoten van ons verblijf. Veel leeftijdsgenootjes, klimbos in de buurt is super!, kano varen, stadjes bezocht en lekker zwemmen op de camping. Table d'hote is zeker een aanrader, erg lekker en goed geprijsd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastische plek!

Chris&Riny
6-7-2019

Met onze 2 kinderen van 8 maanden en 3 jaar 2 weken verbleven in een van de gites. Hebben allemaal ontzettend genoten van het prachtig ruime terrein met veel speelplekken, heerlijk zwembad, de dieren en natuurlijk het lekkere eten en de gezelligheid en het enthousiasme van Menno&Ingrid. Echt een plek waar zowel de kinderen als ouders het naar hun zin hebben. Wij komen ongetwijfeld nog weer eens terug.

Petra en Mike
27-6-2019

We verbleven hier tijdens de peuter en kleuterweken. Op en top genoten van deze prachtige camping vol met gezinnen met kleine kinderen, erg gezellig. We hadden super mooi weer, dus veel met de kinderen in het zwembad gespeeld. Heerlijk, ook het kleine peuterbad is erg fijn. Alle keren mee gegeten, zeker doen! Wij komen zeker weer een keer. Bedankt voor een fijne week.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super met kleine kinderen

Janneke
16-6-2019

Ondanks het mindere weer toch een fijne week gehad op deze mooie plek. Ontzettend aardige eigenaren Menno en Ingrid die zichtbaar genieten van hun werk. Alleen maar gezinnen met jonge kinderen tijdens de peuter en kleuter week...was erg leuk voor ons zoontje en ook gezellig voor ons. Glijbaan...zandbak..diertjes..Heerlijk gegeten bij de table d'hotes, zeker doen! (Vooral de tapas...mmmmm) Luxe safaritenten zijn super. Wij vonden de omgeving niet heel spannend...montlucon is wel een leuke stad op 40min rijden. Muziekmuseum daar is leuk voor een koude (of hele hete) dag. Kortom... perfect voor een rustige vakantie met kinderen tot een jaar of 7. Daarna is er te weinig te doen voor ze.

Heerlijke plek

Familie van der Beek
10-6-2019

We hebben enorm genoten van een week op dit mooie goedverzorgde domein tijdens de peuter en kleuterweken. Alle tenten en huisjes waren vol met gezinnen met kleine kinderen, onze twee jongens hebben een heerlijke tijd gehad en wij ook! Lekker gegeten voor een goede prijs, verwarmd zwembad was super. Wij komen zeker nog eens terug.

....Pareltje in de Auvergne...!

Familie Vandecasteele
5-6-2019

Overnacht in één van de 9 gloednieuwe Safaritenten. Whoowwfactor qua afwerking en interieur. Op-en-Top genoten van de rust die dit domein uitstraalt. Echt zéér ruim opgeteld en een lekker verwarmd zwembad met peuterbadje voor de ultieme afkoeling. Tevens een trampoline met net, Badmintonveldje, Airtrampoline, Klim- en klauterrekken, wipkip, stevige voetbalgoaltjes, groot schaakveld en 4-op-een-rij, diverse zitplaatsen en een mooie grote rustgevende eik. Vakantieresort is tot in de puntjes verzorgd en eigenaren Ingrid en Menno doen er alles aan om U het ultieme vakantiegevoel te geven. Broodjesservice kan niet verser. Pizza's- en mee-eet-avonden zijn ook zeker aan te raden. Kampvuur, marshmallows, sterrenkijken Toppie en oja, Don't forget the de ezels en de geit ! Al-bij-al een TOP-TOP-TOP weekje gehad in deze Parel van de Auvergne !

Geweldig

Katelijn Vandenberg
18-3-2019

We hebben erg genoten op deze mooie camping. We verbleven in een luxe safaritent met eigen badkamer (met stortdouche!) Onze twee meisjes hebben de hele week gespeeld met de vele andere leeftijdsgenootjes. Air Trampoline en zwembad waren top. Heerlijk gegeten! Aanrader voor iedereen die op zoek is naar een fijne plek waar je echt op vakantie bent!

Marloes en Benjamin Kramer
15-2-2019

Wij hebben een top vakantie gehad op Domaine la Mathoniere, het is een echte aanrader voor een gezin met kinderen. De kinderen vermaken zich de hele dag met alle speeltoestellen, het zwembad en de vele andere kinderen. Heerlijke dagjes uit geweest, maar vooral erg genoten op deze mooie camping. Lekker en gezellig eten voor een goede prijs. Menno en Ingrid bedankt en jullie gaan ons zeker nog eens zien!

Wat een fijne vakantie!!

de Valkjes
12-2-2019

Heerlijke plek voor de ideale vakantie. Rustig, mooi gelegen tegen de bossen en alles aanwezig. Mooi, schoon zwembad, heerlijk eten (met vriendelijke prijzen), genoeg te doen voor de kinderen (vooral de airtrampoline, een groot succes!) en super vriendelijke en relaxte eigenaren, Menno & Ingrid. Wij hebben twee weken gekampeerd op het kleine veld onder de bomen. Sanitair was schoon en de plek ruim. Genoeg te doen in de omgeving zoals leuke stadjes, kastelen en zwemmeertjes. Wel minimaal half uurtje rijden maar door het mooie landschap verveelt dat geen moment.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Een tegenvaller...

Kaatmossel
5-2-2019

Kleine camping geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Er zijn speeltoestellen op het grote veld en er zijn ezeltjes, er is verder geen animatie, 1 keer per week is er een kampvuur met marshmallows. Het zwembad was prima, maar erg klein. Om een uur of 7 werd iedereen weggestuurd en ging het zwembad dicht. Eten kan op de camping tegen een behoorlijk tarief. In de omgeving is he-le-maal niets te doen. Hou daar rekening mee! Als je een dagje weg wil moet je minimaal 1,5 uur in de auto zitten. Dit was voor ons echt een nadeel. Er is wel een meertje in de buurt, maar leuke stadjes oid zijn er gewoonweg niet. Tijdens ons verblijf hebben we gemerkt dat de eigenaren moe en gestresst waren. Dit heeft wel wat weerslag gehad op de relatie met de gasten. Als je continu wordt aangesproken op dingen die je fout doet dan geeft dat een raar gevoel. Al met al hebben we een matige vakantie gehad, gezien het hoge cijfer op Zoover viel het erg tegen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine la Mathoniere in Louroux-Bourbonnais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine la Mathoniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.