Camping Domaine la Mathoniere

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°3°
Camping Domaine la Mathoniere
9,6

Omschrijving
Camping Mathoniere is een kleinschalige camping waar toch genoeg te doen is voor de kinderen. Die kunnen zich de hele dag vermaken in het zwembad, op het speelveld en op de trampoline. Op Camping Mathonière kun je ook verschillende dagen mee eten met de table d'hôtes voor een goede prijs. Tip voor jong en oud: bezoek het klimbos in de buurt.

84 reviews over Camping Domaine la Mathoniere in het Nederlands

Geweldig

Katelijn Vandenberg,
18-3-2019

We hebben erg genoten op deze mooie camping. We verbleven in een luxe safaritent met eigen badkamer (met stortdouche!) Onze twee meisjes hebben de hele week gespeeld met de vele andere leeftijdsgenootjes. Air Trampoline en zwembad waren top. Heerlijk gegeten! Aanrader voor iedereen die op zoek is naar een fijne plek waar je echt op vakantie bent!

Marloes en Benjamin Kramer,
15-2-2019

Wij hebben een top vakantie gehad op Domaine la Mathoniere, het is een echte aanrader voor een gezin met kinderen. De kinderen vermaken zich de hele dag met alle speeltoestellen, het zwembad en de vele andere kinderen. Heerlijke dagjes uit geweest, maar vooral erg genoten op deze mooie camping. Lekker en gezellig eten voor een goede prijs. Menno en Ingrid bedankt en jullie gaan ons zeker nog eens zien!

Wat een fijne vakantie!!

de Valkjes,
12-2-2019

Heerlijke plek voor de ideale vakantie. Rustig, mooi gelegen tegen de bossen en alles aanwezig. Mooi, schoon zwembad, heerlijk eten (met vriendelijke prijzen), genoeg te doen voor de kinderen (vooral de airtrampoline, een groot succes!) en super vriendelijke en relaxte eigenaren, Menno & Ingrid. Wij hebben twee weken gekampeerd op het kleine veld onder de bomen. Sanitair was schoon en de plek ruim. Genoeg te doen in de omgeving zoals leuke stadjes, kastelen en zwemmeertjes. Wel minimaal half uurtje rijden maar door het mooie landschap verveelt dat geen moment.

Een tegenvaller...

Kaatmossel,
5-2-2019

Kleine camping geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Er zijn speeltoestellen op het grote veld en er zijn ezeltjes, er is verder geen animatie, 1 keer per week is er een kampvuur met marshmallows. Het zwembad was prima, maar erg klein. Om een uur of 7 werd iedereen weggestuurd en ging het zwembad dicht. Eten kan op de camping tegen een behoorlijk tarief.

In de omgeving is he-le-maal niets te doen. Hou daar rekening mee! Als je een dagje weg wil moet je minimaal 1,5 uur in de auto zitten. Dit was voor ons echt een nadeel. Er is wel een meertje in de buurt, maar leuke stadjes oid zijn er gewoonweg niet.

Tijdens ons verblijf hebben we gemerkt dat de eigenaren moe en gestresst waren. Dit heeft wel wat weerslag gehad op de relatie met de gasten. Als je continu wordt aangesproken op dingen die je fout doet dan geeft dat een raar gevoel. Al met al hebben we een matige vakantie gehad, gezien het hoge cijfer op Zoover viel het erg tegen.

Heerlijke relaxte sfeer!

Veenstra,
2-12-2018

Een camping waar we met heel veel plezier onze zomervakantie hebben doorgebracht. Hele leuke sfeer op de camping en voor jonge kinderen echt fantastisch! Eigenaren die de camping met veel plezier runnen en dat is te merken! Heerlijk gegeten en niets is teveel! Enige nadeel is dat we voor komend jaar het lastig is om een camping te vinden die een beetje in de buurt komt van deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ontzettend veel plezier voor het hele gezin

Alrik Gaasterland,
20-10-2018

Op 8 uur voor ons rijden ligt de camping midden in Frankrijk in een heerlijk rustige omgeving. Ideaal voor ons weekje vakantie naar Frankrijk wat we in 1 keer kunnen rijden. We hadden in juni een Safaritent, in de peuter en kleuterweken. De tent was bijzonder schoon en voorzien van wc, badkamer en keuken. Wat een luxe! Bij de tenten heb je genoeg privacy en toch zit je aan het grote veld, waar alle kinderen spelen. En dit is ideaal. Onze zoon van 1 was wat klein om mee te spelen, maar ook hij vond al het speelgoed fantastisch. Naast het zwembad ( dat ook echt prima geschikt is voor kleine kinderen) is ook een klein kinderbadje.

Behalve dat het voor de kinderen leuk is, voldeed het ook aan ons ideaal dat je er ook iedere avond kan eten en drankje halen en dat voor een kleinschalige camping, is voor ons uniek.

Absolute aanrader is de tapas avond, waarbij de kinderen allemaal aan 1 tafel gaan voor de pannenkoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Super week gehad!

Familie Heuvel,
15-10-2018

Super week gehad. We stonden op het grote veld met onze tent, heerlijk overzicht en uitzicht op de spelende kinderen. Leuke dingen gedaan op de camping zoals kampvuur, met de paardjes wandelen en genoten van het mooie zwembad en de vele speelmogelijkheden. In de omgeving naar het kasteel geweest, leuk zwemmeer, klimbos geweest en de velorail gefietst. Niet te vergeten het mooie Montlucon bezocht. Allemaal op ongeveer een half uur van de camping, goed te doen.

Table d'hote was erg lekker en goed geprijsd, 3 x mee gegeten!

Wij en onze kinderen vonden het super, waarschijnlijk tot volgende zomer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Saai als je langer wil verblijven

Fam. van Melis,
14-10-2018

Wij zijn met de vouwwagen bijna 3 weken op camping La Mathoniere geweest. Het viel wat ons betreft een beetje tegen. We stonden op een hele grote plek helemaal achteraan op het grote veld tegen het maisveld. We voelde ons een beetje weggestopt van alles. Voordeel was grote eik, voor schaduw. We hadden veel last van muizen, die ons hele gronddoek hebben aangevreten. Het waren immens grote plaatsen en de loopafstand naar de wc was echt veel te ver. ' s avonds met kinderen al helemaal geen doen. Er was bijna geen schaduw op het grote veld, dus de kinderen konden daar gedurende de dag niet spelen i.v.m. de hitte. De enige optie was dan het zwembad. We misten echt iemand voor dagelijkse eenvoudige animatie (knutselen, speurtochtje, spelletjes). De omgeving heb je in een week wel gezien. Ik denk als je voor 1 week een in een luxe huurtent zit en gebruik maakt van table d'hote je een prima verblijf hebt. Voor ons niet meer...

Heerlijke vakantie gehad!

Peter,
22-9-2018

Heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 7 en 9. De airtrampoline, grote speelveld en zwembad waren een groot succes. De kinderen hadden meer dan genoeg vriendjes om mee te spelen. Meerdere keren meegegeten met de table d'hote en het was zeer goed en lekker. Ingrid en Menno zijn erg gastvrij en helpen je met alles. Alles wat voor ons vakantie is, is hier aanwezig! De kinderen wilden na twee weken niet meer naar huis.

Aan alles gedacht!

Sarijn Meeuwenoord-Janssen,
8-9-2018

Ontspannen op vakantie met kleine kinderen? Ja het kan toch echt wel! Hier bij Menno en Ingrid. Wat een topteam zijn zij. Nauwelijks hoeven koken want eten en drinken was top. Kids alleen maar in de weer (vooral de trampolines waren een hit). En luxe tenten gezellig opgesteld rondom het speelveld. Genoeg redenen om nog een keertje terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine la Mathoniere in Louroux-Bourbonnais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine la Mathoniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.