Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.8Staat v/h sanitair
  • 9.6Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Mathoniere is een kleinschalige camping waar toch genoeg te doen is voor de kinderen. Die kunnen zich de hele dag vermaken in het zwembad, op het speelveld en op de trampoline. Op Camping Mathonière kun je ook verschillende dagen mee eten met de table d'hôtes voor een goede prijs. Tip voor jong en oud: bezoek het klimbos in de buurt.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

161 Reviews over Domaine la Mathoniere

• 10Familie Beeren03-09-2022

Buitengewoon fantastisch

Als je echt vakantie wilt met kinderen is dit DE vakantie. Kinderen kunnen spelen met vriendjes/vriendinnetjes en zelf kun je lekker vakantie houden. En als je wel van alles wilt ondernemen met je kinderen zijn er ook voldoende mogelijkheden op de camping of in de omgeving. Een week zonder te koken en toch lekker en gevarieerd eten. Heerlijk! Wij gaan alle 4 volledig ontspannen naar huis van deze top week. De reservering voor 2023 is in ieder geval al gemaakt.

• 10NBJZL19-08-2022

Meer dan fantastisch!

Wij zijn met onze drie kinderen van 6, 4 & 2 jaar 2 weken op la mathoniere geweest. Hier hebben de ouders echt vakantie! Wat was het fantastisch, vriendelijk ontvangst, heerlijk eten, prachtige tent. Wij hebben genoten. Heel veel entertainment en activiteiten voor de kinderen. Leuke mensen en veel kinderen in alle leeftijden, wat zich ook heerlijk mengt met elkaar. Tijdens het diner van de ouders spelen de kinderen op de camping waardoor je echt relaxt kan eten en kletsen. Menno & Ingrid zijn fantastische mensen en doen er alles aan om het voor iedereen naar de zin te maken. De kinderen in tranen bij vertrek, dat betekend dat het een super vakantie is geweest.

• 10Frank14-08-2022

Perfect!

Wat een fijne plek, alleen maar lof, niets op of aan te merken. Aan werkelijk alles is gedacht en niets is Menno en Ingrid te veel!! Mooie tenten, fijn terrein en super kindvriendelijk.

• 10Fam. De Wilde09-08-2022

Topplek voor een relaxte vakantie met kids

Dat we hier alweer voor de 3e keer zijn geweest zegt natuurlijk alles. Ingrid en Menno doen er echt alles aan om de kinderen en ons een fijne vakantie te bezorgen. Hier komen we zelfs toe aan het lezen van een boek... Je komt hier echt helemaal tot rust! Een topvakantie!

• 10Familie van Dongen09-08-2022

Heerlijke vakantie gehad!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het eten is heerlijk en gevarieerd, er is genoeg te doen in de omgeving en ook op de camping. Wij verbleven in een Safari Comfort op het grote veld bij de grote eik. De kinderen hebben zich voortreffelijk vermaakt met de andere kinderen maar ook met alles wat Menno en Ingrid organiseren. Erg gastvrij en alles is top geregeld. De rustige ligging vlakbij het bos is perfect en je kunt heerlijk fietsen en hardlopen in de omgeving. Echt een aanrader!!

• 10Anne V05-08-2022

Fantastisch!!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in 1 van de luxe tenten. De tenten hebben prima bedden en zijn van alles voorzien. Iedere ochtend worden er verse broodjes gebracht. 3 x per week is er een table d'hote in het restaurant. De kindjes krijgen eerst hun maaltijd waardoor de ouders daarna rustig de tijd hebben om te dineren terwijl de kinderen met elkaar spelen. Echt een goed idee! Verder wordt er van alles gedaan voor de kinderen en is er genoeg speelgoed, mooie nieuwe speeltoestellen, trampolines etc zodat ze zich geen moment vervelen. Ingrid en Menno zijn erg vriendelijk en gastvrij. Wij gaan volgend jaar weer terug!

• 10Fam vd Water05-08-2022

Geweldige camping, mooie omgeving!

Fijne plek, mooie ligging, erg rustig gelegen middenin het mooie landschap maar toch genoeg te doen zowel op de camping als in de omgeving. Leuke stadjes, zwemplekjes, klimbos en er wordt genoeg georganiseerd door Menno en Ingrid voor de kinderen, Poolparty, knutselen, kampvuurtje, disco en foodtruck. Eten is heerlijk en gezellig. Kids hebben een super week gehad en wij ook. Aanrader!!

• 9Tessa en Remco03-08-2022

Fijn verblijf

We hebben een fijn verblijf gehad op La Mathonière. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de speeltoestellen (vooral de airtrampoline was favoriet). Het eten is lekker. De kinderen eten eerst, dan de ouders. De kinderen kunnen dan lekker zelf spelen. De douche in de tent is heel fijn en luxe. Het marshmellows roosteren bij het kampvuur en vooral de kids poolparty waren geslaagd. Het zwembad is wat aan de kleine kant. Wat meer schaduw, met name op het grote veld, zou ook fijn zijn. We hadden een erg hete week en dan is 1 boom (wel een heel grote en mooie!) te weinig. En de matrassen zijn echt aan vervanging toe. De veren prikken in je rug, niet fijn. Menno en Ingrid zijn heel aardig en behulpzaam! We hebben al met al een fijne week gehad.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Familie H.02-08-2022

Fijne plek

Wat een fijne plek! Menno en Ingrid hebben het perfect voor elkaar. Zeer hartelijke ontvangst. Het eten was heerlijk en afwisselend. Gezellig met alle andere ouders en de kinderen eten eerst allemaal gezamenlijk . De speelplek voor de kinderen is super. Ook prettig dat je goed zicht op de speelplekken hebt. Mooie omgeving om te wielrennen of hard te lopen. Onze zoon heeft zich super goed vermaakt en wij hebben ook super genoten. Aanrader!

• 10de Waard02-08-2022

Leukste vakantie ooit!!

Ik kan een heel lang stukje schrijven hoe leuk en gezellig het bij Menno en Ingrid is / was, maar dat kan je het beste zelf gaan uitvinden....wij vonden het in ieder geval één van de leukste vakanties die we gehad hebben met ons gezin (kids van 6 en 9).

Camping Domaine la Mathoniere info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Domaine La Mathonière, 03350