Camping Domaine la Mathoniere

• 9.7Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Mathoniere is een kleinschalige camping waar toch genoeg te doen is voor de kinderen. Die kunnen zich de hele dag vermaken in het zwembad, op het speelveld en op de trampoline. Op Camping Mathonière kun je ook verschillende dagen mee eten met de table d'hôtes voor een goede prijs. Tip voor jong en oud: bezoek het klimbos in de buurt.

111 reviews over Camping Domaine la Mathoniere

• 10Familie de West29-06-2020

Wat een geweldige plek!

De Peuter en Kleuterweek was geweldig. Allemaal kindjes van dezelfde leeftijd als mijn dochtertjes. Het zwembad was heerlijk verwarmd en mooi schoon, het weer was perfect, de table d'hote was erg lekker. Alle dagen mee gegeten! Op dinsdag de mini disco op het grote veld onder de boom en daarna lekker gegeten bij de Foodtruck. Kampvuur met marshmellows. Menno en Ingrid hebben een super plek voor een heerlijke onbezorgde vakantie. Wat een ruimte, wij hebben optimaal genoten van onze week!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Martijn Kniest03-03-2020

Heeeeeerlijk!...even in een klein paradijsje.

Totaal drie weken gekampeerd. Die zijn voorbij gevlogen..verblijf was heerlijk, gezellig, vrolijk, relaxed, gastvrij, en bovenal een paradijs voor (jonge) kinderen. De onze (2 en 3) hadden de tijd van hun leven. Kijken bij de ezeltjes en geitjes, zwemmen, schommelen, de spelletjeshoek..etc. etc. Verwacht geen animatie, geen grote glijbanen in het zwembad en dat soort dingen. Als ouder merk je (of herontdek je) al snel: kinderen vermaken zichzelf wel, of ze ontdekken dat in zichzelf. Kortom, aan je kinderen heb je geen kind bij La Mathoniere. Legendarisch: de pannekoekavonden voor de kinderen, en de tapasavond. Alles zelfgemaakt, belachelijk lekker, en gezellig met de andere gasten aan lange tafels in het (open) restaurant..de hele camping loopt uit :-)! Ook de andere avonden weten Menno en Ingrid voor heerlijk eten te zorgen. Oh ja, ‘s ochtends verse broodjes bij de tent (vaak nog warm), marsh-mallows branden boven kampvuur...gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2019
    10Familie van der Meer08-11-2019

Mooie plek

Wat een mooie plek! Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen.

• 10Familie Molenaar07-11-2019

Heerlijke vakantie gehad!

We verbleven hier tijdens de peuter en kleuterweek met onze meisjes van 2 en 4. Alles tip top verzorgd! Heerlijk eten. Apart peuterbadje was voor onze kindjes geweldig. Kindvriendelijk, gastvrij, gezellig, relaxed en zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Danni, Willem, Luuk en Niek07-11-2019

Fantastisch!

We verbleven in een luxe safaritent met alles erop en eraan. Wij, samen met onze jongens van 6 en 8 hebben een top week gehad, gespeeld, genoten en heel relaxed! Mooi en fijn zwembad. Lekker gegeten. Een echte aanrader!

• 10Fam Winters16-10-2019

Heerlijke vakantie gehad

Voor het eerst een "kampeer" vakantie gedaan met onze kids van 6 en 9 bij la Mathoniere en meteen raak. Wat een topplek. Heerlijk eten aan de lange tafels, gezwommen in het zwembad maar ook in een meertje vlakbij en elke dag ijsjes eten (dat vonden de kids het leukste). Ruime kampeerplek, sanitair was prima, nooit hoeven te wachten, schoon en altijd warm water. De omgeving en lokatie is landelijk en rustig maar dat wisten we en vonden wij heerlijk. Als je een leuke, fijne plek zoekt voor een topvakantie met kids, dan ben je bij Ingrid en Menno aan het juiste adres.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Robert16-10-2019

Mooie plek, fijne vakantie!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Menno & Ingrid. De kinderen maar ook wij vonden het super. Inderdaad moet je soms even rijden om ergens te komen maar dat vonden wij niet erg. Zo zie je nog eens wat van de omgeving. Ingrid en Menno waren erg gastvrij en altijd vriendelijk. Je kunt ze alles vragen en niks is teveel. Ze kennen alle namen van de kinderen, alles wordt meteen gedaan en alles mag. Ze staan de hele dag voor je klaar. Genoeg te doen zowel op de camping als in de omgeving en de kinderen hadden snel veel speelkameraadjes. Heerlijk gegeten en zwembad was super. Absoluut een aanrader!

• 8San13-10-2019

Voor ons niet snel nog een keer

Qua verblijf een prima tijd gehad. Ruime plekken op het grote veld, wel even een stukje lopen voor het toilet gebouw als je helemaal achteraan staat. Toilet gebouw viel wat tegen, klein en niet al te schoon. Ook bij ons kwam vooral Menno zakelijk over, kon erg nors reageren, wat er voor mij voor zorgde dat de sfeer niet ontspannen was en voelde me daarom ook niet echt welkom. Daarin tegen was Ingrid een gastvrije vrouw, die je vragen op een normale manier beantwoorde. Omgeving niet veel te doen! Lang rijden voor uitstapjes (30 a 45 min) wat in ons geval niet erg was aangezien het heel erg warm was (boven 40 graden) zo konden we in de airco lekker bijkomen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Heleen, Joost en Hannah Damen06-10-2019

Zeer compleet!

We hebben 2 heerlijke weken gehad op het Domaine, het is een absolute aanrader! Fijn niet te koud zwembad, leuke dieren, fijne safaritent met alles erop en eraan. Heerlijk gegeten een aantal keren bij de table d'haute. Het enige iets minder leuke was dat er in de buurt niet veel te doen is. Dat vond onze dochter dochter niet erg, die beleef graag op de camoing. In de laatste week van de vakantie gingen er al veel naar huis (wij zaten in de laatste lichting van de vakantie regio's). Toen waren er minder speelmaatjes van Hannah's leeftijd en juist veel kleintjes.

• 10Rob, Maaike, Emma & Lauren15-09-2019

Fantastisch!!!

Wat een fantastische week hebben we hier gehad! Onze meiden (3 & 6) hebben zich hier geen seconde verveeld; een heerlijk zwembad, een top speeltuin en heel veel andere gezellige kinderen om mee te spelen! Het eten is echt super en de afwisseling heerlijk en verrassend. Wij hebben dan ook geen avond gemist! Wij waren met eigen tent en de plek was ruim en de ligging aan het grote veld was perfect. Menno en Ingrid doen er echt alles aan dat het je aan niets ontbreekt en hebben een waar paradijs gemaakt voor zowel ouders als kids. Wij kunnen niet wachten om weer terug te gaan!

Camping Domaine la Mathoniere info

• SchaduwplaatsenAanwezig