Géén boekingskosten

• 9.7Staat v/h sanitair
  • 9.4Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Mathoniere is een kleinschalige camping waar toch genoeg te doen is voor de kinderen. Die kunnen zich de hele dag vermaken in het zwembad, op het speelveld en op de trampoline. Op Camping Mathonière kun je ook verschillende dagen mee eten met de table d'hôtes voor een goede prijs. Tip voor jong en oud: bezoek het klimbos in de buurt.

Contact

141 Reviews over Domaine la Mathoniere

• 10Twan, Monique & kids24-11-2021

Aanrader!

Super vakantie verblijf voor kids en ouders. Aanrader voor jonge gezinnen. Menno en Ingrid, wij komen zeker weer bij jullie terug! Bedankt voor fijne week.

• 10Lieke, Pieter en Hugo08-11-2021

Heerlijke peuterweek gehad!

Menno en Ingrid hebben een prachtig vakantieverblijf. Wij waren hier in juni met onze peuter Hugo, wat een genot om hem te zien genieten. Voor ons was het dan ook een echte vakantie, genieten van onze kleine man en van het mooie domein. Verwarmde zwembaden, hier kregen wij maar geen genoeg van. Table d'hote, foodtruck en pizza's, het was echt genieten en erg gezellig. Leuke aktiviteiten op de camping en mooie plaatsjes in de buurt om te bezoeken. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 10Femke07-11-2021

Paradijsje!

We hebben een fijne vakantie gehad. Onze kids (5 en 7) vonden het heerlijk en wij ook. Safari tenten zijn geweldig, zwembaden zijn super, eten is heerlijk, terrein is mooi en overzichtelijk, erg kindvriendelijk. Een echte aanrader voor jonge gezinnen met kinderen tot ongeveer 10 jaar!

• 10Familie Hielkema19-10-2021

Heerlijke week, fijne plek!

Wat een fijne vakantie hebben wij gehad! Menno en Ingrid hebben de ideale vakantiebestemming voor een gezin met jonge kinderen. Wij verbleven in de Vacherie. Hebben 3 x meegegeten met table d'hote, 1 x verse pizza en 1 avond de foodtruck. Supergezellig en het eten was heerlijk. De kids vonden het ook fijn, het eten was ook voor hun een feest met o.a. pannenkoeken versieren. Erg gezellig met de andere gasten eten terwijl de kinderen spelen, ideaal! Menno en Ingrid zijn erg vriendelijk en gastvrij en hebben het goed voor elkaar. In de omgeving is ook genoeg te doen.

• 9Sanne19-10-2021

Heerlijk domein, voor herhaling vatbaar!

Het is een mooie camping, met onwijs veel vertier voor kinderen. Onze kinderen zijn jong (1,5 & 3,5 jr) maar dwarrelden al los op het veld. Alles is afgesloten en vanaf je tent kun je de kinderen altijd zien. Daarnaast helpen de grotere kinderen de kleintjes, zo leuk om te zien. De animatie was ook leuk. Niet te vaak (fijn), maar vooral erg gezellig om bv te picknicken met alle ouders terwijl de muziek voor de kindjes aan staat. De tent was van alle gemakken voorzien. De omgeving met de kleine middeleeuwse dorpjes en stadjes vonden wij ook leuk voor mini uitstapjes. Een kleine tip: geef kinderen ook eens een gezonde maaltijd. Een gezonde soep is zo gemaakt en zal ook door veel kinderen gewaardeerd worden. Wij komen zeer graag weer terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Familie Koopmans07-10-2021

Top week gehad!

Wij verbleven in een van de nieuwe safaritenten op het 'kleine' veld. Heerlijk onder de bomen en heel gezellig en overzichtelijk. De badkamer was echt heel mooi en schoon, op 10 meter van de tent, perfect! Onze kinderen (7 en 5) hebben besloten dat wij hier volgende zomer weer naar toe gaan... Wij zijn het hier helemaal mee eens, tot ziens in juli 2022!

• 10Familie V06-09-2021

Super fijne plek!

Fijne plek waar wij een super vakantie hebben gehad. Iedereen heeft privé sanitair en dat is erg fijn. Zwembad heerlijk verwarmd, lekker eten in het gezellige restaurant en de brandweer foodtruck is een groot succes. Voor onze kinderen (6 en 8) was er genoeg te doen en meer dan genoeg vriendjes om mee te spelen en dan hebben de ouders ook een fijne tijd.

• 10Bob, Lotte, Daan en Saar24-08-2021

Prachtig vakantiedomein!

We waren hier twee weken in een deluxe tent. Alles prima verzorgd, tenten zijn van alle gemakken voorzien en hebben een super badkamer in de tent. Verwarmd zwembad was heerlijk. Table d'hote goed verzorgd, lekker en gezellig met alle andere ouders. Het terrein is mooi verzorgd, kinderen kunnen naar hartelust spelen met veel leeftijdsgenootjes. Menno en Ingrid hebben een prachtig vakantiedomein gecreëerd, een echte aanrader!

• 8FamilyOf524-08-2021

Verzorgd, goed onderhouden vakantieparkje

Mooi verzorgd parkje. Kinderen spelen naar hartelust en lopen geheel zelfstandig rond. Het zwembad is heerlijk verwarmd, aangenaam in de weken dat wij er waren, want het weer zat deze zomer niet mee. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar groot genoeg voor het aantal accommodaties op het park. Er mogen helaas geen opblaas-figuren mee het water in en door het slechte weer was het gras rondom het zwembad drassig.Gezamenlijke eet-avonden zijn gezellig aan lange tafels. Eten is prima, niet bijzonder, maar wel lekker. Helaas wordt er wel elke week hetzelfde menu geserveerd, dus houd daar rekening mee als je 2 weken gaat. Ik had het fijn gevonden dit te weten tijdens het boeken van de vakantie. De bedden in de lodges zijn slecht, je voelt de springveren letterlijk zitten als je ligt. Jammer!Eigenaren aardig, behulpzaam, maar zakelijk. Wij miste warmte.Leuke activiteiten en stadjes (klimbos, Le pal, Moulins; wel 45-70min rijden)

• 8Eetgelegenheden
  • 9L en J10-08-2021

Heerlijke week gehad!

We hebben genoten in de peuter en kleuterweken! Het weer was niet super maar wij en vooral de kinderen hebben ons goed vermaakt. Speeltuin voor de tent, trampoline en air trampoline waren een succes. De oudste van 4,5 jaar had snel vriendjes gemaakt en ging zelf op de camping naar de speeltuin of bij de diertjes kijken. De activiteiten waren ook heel leuk. De table waren dhotes ideaal en lekker! Eerst aten de kinderen die daarna konden spelen en daarna aten de papa's en mama's. We hebben niet heel veel gedaan in de omgeving dus lastig om daar wat over te zeggen. Volgend jaar gaan we weer een weekje naar deze camping!

Camping Domaine la Mathoniere info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)