La Bourboule (Puy de Dome)

We hebben een aantal aanbieders voor La Bourboule (Puy de Dome) voor je op een rij gezet:

vakanties La Bourboule (Puy de Dome)

Reviews over La Bourboule (Puy de Dome)

• 8Arija12-11-2014

ontzettend leuk stadje

La Bourboule is een ontzettend leuk stadje met een sfeer uit de Belle Epoque, gebouwd langs de Dordogne Je vindt er veel leuke winkels, een treinstation en congrescentrum. Natuurlijk is het bekend om zijn thermen, en om zijn skigebied - het oudste ski station van Frankrijk. Ook ’s zomers interessant om met de telepherique naar boven te gaan en dan een stoere klim te maken van 800 treden naar de top van de Puy de Sancy. Boven is nog een restaurant gevestigd met een waanzinnig uitzicht op de bergen en bij helder weer de Puy de Dome en Le Mont Blanc. Bij de téléphérique zijn drie wandelroutes uitgezet.

• 9Sfeer in stad
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2014

• 10Christine20-08-2012

super verlof

een zeer aangename camping met alles wat we zochten rust rust en rust

augustus 2012

• 10lennard noteboom23-01-2007

Ik vindt het er heerlijk ik heb er nu vier jaar een huis en hoop dat ik er snel voor vast kan gaan wonen.De mensen zijn er vriendelijk behulpzaam, lekker eten drinken wandelen zwemmen in de meren mooie bos wandelingen maken en in de winter lekker skieen en vine chaud drinken in 1 woord geweldig

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2007

• 7Fam. Hut14-12-2008

Niet (meer?) aan te raden!

Ons verblijf in Hotel Les Fleurs was niet positief: matig eten (de kok was er niet: te rauw of te ver doorgebakken, geen franse gerechten en zelfs stamppot gegeten!), niet kindvriendelijk (met name het eten was hier totaal niet op afgestemd, waarschuwingen over nieuw meubilair), niet kloppende en te hoge rekening voor drankjes en diner, totaal niet flexibele, stugge en soms zelfs denigrerende houding. Het lijkt wel of je bij je oma van 80 logeert!

Omgeving is zeker wel de moeite waard.

• 8Omgeving
    • 7Cultuur

augustus 2008

• 8jan08-11-2009

Mooie plaats, dito omgeving

Centrale ligging, kindvriendelijk. Geen specifieke bezienswaardigheden, centrum wel gezellig. Maar de bergachtige omgeving maakt la B. een aantrekkelijk vakantieoord

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in november 2009

• 10thommasson02-10-2013

station familiale

Du ski tout niveau qui surprendra beaucoup "les habitués des boulevards alpins" Des pistes vertes superbes pour débutants Des couloirs pour confirmés et + piste spéciale luges Le pied !!!

• 9Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners
    • 10Après ski
    • 8Uitgaanslevenn

januari 2013

• 7biencop08-07-2012

Goed voor een paar dagen tijdens de zomer.

Tijdens de zomer is La Bourboule geschikt om er hoogstens een paar dagen te verblijven. Cultuurhistorisch valt er niks te melden. Het uigangsleven is er zeer pover. Enig pluspunt: het stadje is ongeveer 40 km verwijderd van de Puy-de-Dôme (een must).

• 8Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in juni 2012

• 9machto catherine05-09-2013

site fantastique

les marchés sur le centre de la bourboule et le mont dor et bien sur vulcania st nectaire superbe eglisse

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

januari 2013

• 10Jan & Annie Pronk30-06-2007

De omgeving en de stad zelf zijn een zeldzaamheid, natuur, cultuur, leuke restaurants, activiteiten, sport, thermale baden, alles heeft klasse en straalt rust uit. 2 seizoenen dus winter en zomer vakantie. Fantastsich golf terrein. Wij hebben in Hotel les Fleurs gewoond tijdens onze vakantie, geweldig eten en drinken en adembenemend uitzicht. Wij komen terug!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 10maquet michel et annie de chinon 14-09-2015

Nous reviendrons

Pour nous vous venez à La Bourboule un jour et vous y retournez toujours.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur