• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

NaN

Reviews over Villeréal (Lot et Garonne)

Prima voor de boodschappen, maar verder niet

CR, 28-1-2018
    Wij kwamen hier voor ons boodschappen tijdens ons vakantie in 2016. Verder hebben wij hier niets gedaan, er is ook niet veel te doen.

Leuke plaats met avondmarkt

Wendy, 5-9-2017
    Goede Intermarche aan de rand van het dorp met een groot assortiment. Buiten een wasserette die goedkoop is en 24 uur per dag open is. Op maandagavond is er een avondmarkt met veel eetkraampjes. Je neemt je eigen bord, bestek en glas mee. Een fles wijn voor 3,50€ en erg lekker eten kun je kopen en aan lange tafels opeten samen met andere bezoekers. Er is muziek en zeer veel sfeer.

Gezellig dorp

Kees Nieuwenhuizen, 17-9-2016
    Gezellig dorp met leuk marktplein .

supper

van de sype guy, 11-9-2015

12 dagen rond villereal rondgetoerd, zeer mooie streek rustig maar toch alles bijdehand.

op zaterdag markt met veel streekproduken , in nabij gelegen dorpen veel antiek markten .

zeer gedienstige mensen met als afsluiter de renbaan van villereal een gokje wagen en lekker goedkoop eten op zen frans. wij gaan volgend jaar terug want op 12 dagen kan men niet zoveel bezoeken, de natuur prachtig.

Authentiek dorpje

Erwin, 14-8-2015
    Elke keer leuk om hier rond te hangen. Leuke marktjes en vriendelijke mensen.
Villeréal (Lot et Garonne) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 58 reviews