Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

35 Reviews over Charmant

• 9Fam. Harwig16-10-2021

Geweldige charme camping! Super!

Wij zijn begin september 2,5 week op de camping Charmant geweest. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren Ilse en Ivo en hun kinderen. De camping heeft zeer ruime vlakke plaatsen en een schitterend nieuw en ruim sanitair gebouw dat Ivo eigenhandig heeft gebouwd en door Ilse keurig wordt schoon gehouden. Ilse verzorgt 1x per week een heerlijk 3-gangen menu voor de gasten. Een mooi zwembad en een ruim speelterrein voor de jeugd complementeert de camping. Ook zijn er fietsroutes beschikbaar voor tochten door de mooie omgeving. E-bikes of fietsen met meerdere versnellingen zijn wel wenselijk. We zullen zeker nog eens terugkomen. Bedankt voor de fijne tijd! Alide en Jan.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Annelies09-09-2021

Geweldig

Kan me alleen aansluiten bij vorige reviews, in één woord: geweldig! Zelden zulk mooi sanitair gezien.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Fam Bosch06-09-2021

Geweldige camping!!

Geweldige camping. Super schoon sanitair. Mooi zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren!

• 9Boonman24-08-2021

heerlijke gastvrije camping

Wij hebben hier met twee kinderen van 4 en 6 een heerlijke vakantie gehad. De camping is rustig gelegen met een mooi uitzicht over het dorp. Kleinschalige camping met veel spelende kinderen met af en toe een georganiseerd rondje pony rijden of marshmallows branden. Lekker zwembad en super mooi en schoon sanitair. De kinderen kunnen 'vrij' over de hele camping, kleinschalig en overzichtelijk. Voldoende speelmogelijkheden en er liggen kinderfietsjes op het terrein.Ilse, Ivo en de kids zijn erg vriendelijk en gastvrij. We hebben hier 2.5 week een super vakantie gehad en de kinderen willen het liefste meteen terug. Een absolute aanrader voor een ontspannen vakantie.

• 8Eetgelegenheden
  • 9marjan03-08-2021

geweldig

Gezellige gastvrije camping met zwembad en zeer ruime plekken.

• 9Eetgelegenheden
  • 10F. Helsemans30-09-2020

Zeer prettige camping

Een camping waar met name Nederlandse en Belgische gezinnen verblijven. Normaal gesproken kiezen wij hier niet heel snel voor omdat we de sfeer vaak niet heel prettig vinden. Echter op deze camping is dit echt anders. Er heerst echt een heel gemoedelijke en vriendelijke sfeer onderling. De eigenaren hebben iets bijzonders neergezet! Ook qua hygiëne, voorzieningen en dergelijke is het een super camping. Een plekje kortom die een hoge waardering meer dan waard is en waarvan je eigenlijk niet wil dat teveel mensen hem kennen :-).

• 7Eetgelegenheden
  • 10Marco Verkuijl09-09-2020

Geweldig

Geen negatieve punten. Mooi, schoon, gastvrij, heerlijk zwembad en gezellig eten

• 10An Vincent31-08-2020

Super geweldig camping

Ilse en Ivo en hun kinderen zijn schatten, ze zijn altijd even vriendelijk. Staan altijd voor iedereen klaar. Prachtige camping, supernetjes en goed onderhouden, grote plaatsen met 10 A. Het sanitair wordt meerdere malen per dag gepoetst, je kan er op de grond eten. Zalig zwembad met kinderbad. Grote speelweide, de dieren doen het ook, de pony ritjes vinden mijn kleinkinderen geweldig, de zoektocht ter plaatsen ik kan alleen maar 5 sterren geven. Gaan zeker terug. En Ilse haar eten is superlekker en goedkoop, 2x per week maakt ze een driegangen menu voor de gasten die willen.

• 10Denise07-08-2020

Fantastisch!!!

Fantastische en sfeervolle camping. Ivo, Ilse en de kinderen hebben een prachtige plek waar ze kampeerders gastvrij ontvangen. De sfeer is heel ontspannen, het grote speelveld is geweldig en het zwembad heerlijk verkoelend. De konijnen, schapen en kippen kun je dagelijks voeren. Het sanitair is mooi en brandschoon. Op dinsdag en vrijdag kookt Ilse een heerlijk 3-gangenmenu, op zondag kun je frietjes halen en dagelijks worden er lekkere pizza's gebakken. De kleinschaligheid zorgt voor een ontspannen vakantie, de kinderen kunnen heerlijk rondrennen. De speurtochten vanaf of op de camping zijn erg leuk. Vanaf de zeer ruime plekken heb je een prachtig uitzicht op het dorp en de vallei. Topcamping in een prachtige omgeving. Een echte aanrader!

• 10Selina14-12-2019

Heerlijk genoten van de vakantie!

Wij hebben 2 weken in juli gestaan op deze camping samen met onze kinderen van 5 en 8 jaar. Wij vonden het een heerlijke rustige camping. Aan alles is gedacht waardoor je een onbezorgde vakantie hebt. Het sanitair is goed en schoon en wij hadden ook altijd warm water, wc-papier en zeep (echt heel goed geregeld). De bbq is ook erg goed, lekker en gezellig en heel handig is de frietdag (met frikadellen) en de lekkere pizza's. Het zwembad is in het hoogseizoen ook groot genoeg en lekker veel speelgoed voor de kinderen. Zelfs met de hitte mochten we tot laat even een duik nemen om af te koelen. Wij stonden op het veld achteraan waar je alle ruimte en rust heb maar toch met meerdere kinderen kon spelen. De speurtochten, pony ritjes en marshmallows bakken vonden de kinderen erg leuk. Geen grote animatie maar precies groot genoeg wat wij zoeken. We hebben genoten en raden deze camping zeker aan. Complimenten aan de eigenaren.

Camping Charmant info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar