Tijdelijk €25 aanbetaling

9.3FenomenaalScore uit 37 reviews
  • 8.5Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Charmant

• 10Christine Maerivoet25-09-2022

Toppertje !!!

We waren hier met onze volwassen kinderen gedurende de maand september. Het werd een heel fijne en luxe vakantie-ervaring. Het onthaal is hartelijk. De familie Van Deurzen doet er alles aan om het hun campinggasten naar de zin te maken. Zelf koken kan, maar hoeft niet steeds. Twee keer in de week kookt Ilse een geweldig driegangen menu. Verder kan je dagelijks pizza bestellen en 1 keer in de week zijn er heerlijke frietjes. De camping is prachtig in orde. Het sanitair is luxueus en héél schoon. In het ruime zwembad kan je ook effectief zwemmen. Er zijn heel wat leuke wandelingen en fietstochten die vertrekken vanop de camping. De GPX-bestanden zijn te downloaden van de website. Kortom, een vakantieplek waarnaar je graag terugkeert.

• 9René Deneer17-07-2022

Super gastvrije ruime camping

Super leuke eigenaren en hun kinderen die elk een jobje voor hun rekening nemen. Zo te zien zonder morren. Met name de “vuilnismannen” maakten er een sport van. Heel ruime plekken, met super speel mogelijkheden voor kids. Sanitair mooier dan thuis. Aanrader, zeker met kinderen.

• 9Fam. Harwig16-10-2021

Geweldige charme camping! Super!

Wij zijn begin september 2,5 week op de camping Charmant geweest. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren Ilse en Ivo en hun kinderen. De camping heeft zeer ruime vlakke plaatsen en een schitterend nieuw en ruim sanitair gebouw dat Ivo eigenhandig heeft gebouwd en door Ilse keurig wordt schoon gehouden. Ilse verzorgt 1x per week een heerlijk 3-gangen menu voor de gasten. Een mooi zwembad en een ruim speelterrein voor de jeugd complementeert de camping. Ook zijn er fietsroutes beschikbaar voor tochten door de mooie omgeving. E-bikes of fietsen met meerdere versnellingen zijn wel wenselijk. We zullen zeker nog eens terugkomen. Bedankt voor de fijne tijd! Alide en Jan.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Annelies09-09-2021

Geweldig

Kan me alleen aansluiten bij vorige reviews, in één woord: geweldig! Zelden zulk mooi sanitair gezien.

• 10Fam Bosch06-09-2021

Geweldige camping!!

Geweldige camping. Super schoon sanitair. Mooi zwembad. Zeer vriendelijke eigenaren!

• 9Boonman24-08-2021

heerlijke gastvrije camping

Wij hebben hier met twee kinderen van 4 en 6 een heerlijke vakantie gehad. De camping is rustig gelegen met een mooi uitzicht over het dorp. Kleinschalige camping met veel spelende kinderen met af en toe een georganiseerd rondje pony rijden of marshmallows branden. Lekker zwembad en super mooi en schoon sanitair. De kinderen kunnen 'vrij' over de hele camping, kleinschalig en overzichtelijk. Voldoende speelmogelijkheden en er liggen kinderfietsjes op het terrein.Ilse, Ivo en de kids zijn erg vriendelijk en gastvrij. We hebben hier 2.5 week een super vakantie gehad en de kinderen willen het liefste meteen terug. Een absolute aanrader voor een ontspannen vakantie.

• 9marjan03-08-2021

geweldig

Gezellige gastvrije camping met zwembad en zeer ruime plekken.

• 9Eetgelegenheden
  • 10F. Helsemans30-09-2020

Zeer prettige camping

Een camping waar met name Nederlandse en Belgische gezinnen verblijven. Normaal gesproken kiezen wij hier niet heel snel voor omdat we de sfeer vaak niet heel prettig vinden. Echter op deze camping is dit echt anders. Er heerst echt een heel gemoedelijke en vriendelijke sfeer onderling. De eigenaren hebben iets bijzonders neergezet! Ook qua hygiëne, voorzieningen en dergelijke is het een super camping. Een plekje kortom die een hoge waardering meer dan waard is en waarvan je eigenlijk niet wil dat teveel mensen hem kennen :-).

• 7Eetgelegenheden
  • 10Marco Verkuijl09-09-2020

Geweldig

Geen negatieve punten. Mooi, schoon, gastvrij, heerlijk zwembad en gezellig eten

• 10An Vincent31-08-2020

Super geweldig camping

Ilse en Ivo en hun kinderen zijn schatten, ze zijn altijd even vriendelijk. Staan altijd voor iedereen klaar. Prachtige camping, supernetjes en goed onderhouden, grote plaatsen met 10 A. Het sanitair wordt meerdere malen per dag gepoetst, je kan er op de grond eten. Zalig zwembad met kinderbad. Grote speelweide, de dieren doen het ook, de pony ritjes vinden mijn kleinkinderen geweldig, de zoektocht ter plaatsen ik kan alleen maar 5 sterren geven. Gaan zeker terug. En Ilse haar eten is superlekker en goedkoop, 2x per week maakt ze een driegangen menu voor de gasten die willen.

Camping Charmant info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar