Camping Charmant

Tonen op kaart

27 reviews over Camping Charmant

• 2019
    10Selina14-12-2019

Heerlijk genoten van de vakantie!

Wij hebben 2 weken in juli gestaan op deze camping samen met onze kinderen van 5 en 8 jaar. Wij vonden het een heerlijke rustige camping. Aan alles is gedacht waardoor je een onbezorgde vakantie hebt. Het sanitair is goed en schoon en wij hadden ook altijd warm water, wc-papier en zeep (echt heel goed geregeld). De bbq is ook erg goed, lekker en gezellig en heel handig is de frietdag (met frikadellen) en de lekkere pizza's. Het zwembad is in het hoogseizoen ook groot genoeg en lekker veel speelgoed voor de kinderen. Zelfs met de hitte mochten we tot laat even een duik nemen om af te koelen. Wij stonden op het veld achteraan waar je alle ruimte en rust heb maar toch met meerdere kinderen kon spelen. De speurtochten, pony ritjes en marshmallows bakken vonden de kinderen erg leuk. Geen grote animatie maar precies groot genoeg wat wij zoeken. We hebben genoten en raden deze camping zeker aan. Complimenten aan de eigenaren.

• 9Ruben & Astrid06-10-2019

Fantastisch!

Wij zochten een rustige camping en vonden deze camping waar we op een mooie ruime plaats gastvrij zijn ontvangen en waar de familie er alles aan heeft gedaan het ons en alle andere gasten het naar de zin te maken. Aan te bevelen voor ouders met jonge kinderen en wanneer je samen met je partner een rustige camping zoekt. Top en aan de familie nogmaals dank voor de heerlijke periode die wij bij jullie hebben gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Rita van Veen.28-09-2019

Al 3 x geweest.

Dit jaar veel getrokken,dus veel campings. Maar camping Charmant steekt boven alle campings uit. Schoon,ruime plek,leuke mensen,ruim uitzicht, goed klimaat,en zeer klantvriendelijk. Al 2 keer terug geweest. Een plek om tot rust te komen. Ook een super kindvriendelijke camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9José11-09-2019

Camping waar je als ouders rust hebt!

Heerlijke camping vooral voor gezinnen met jonge kinderen. We stonden helaas maar 7 nachtjes, het had wel het dubbele mogen zijn. De eigenaren (Nederlands) zijn heel vriendelijk en gastvrij. Bijna alleen maar Nederlandse campinggasten, dat was erg fijn voor onze kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Alex20-08-2019

Heerlijk verblijf!

Drie weken verbleven op deze heerlijke camping. De kinderen hebben eindeloos gespeeld in de zandbak, het zwembad en op de speelweide. De eigenaren en hun kinderen zijn gastvrij en zeer behulpzaam. Eerlijk gezegd is het de fijnste camping waar we ooit hebben verbleven.

• 9Noortje23-07-2019

Kleinschalig en gezellig!

Charmant is een kleinschalige camping in een rustig stukje Frankrijk! De eigenaren en hun kinderen zijn zeer gastvrij en het hoeft je dan ook aan niets te ontbreken. Kinderen kunnen hier heerlijk spelen op het grote speelveld, in het zwembad, een ritje op Sassy de pony of een van de superleuke speurtochten doen. In de omgeving is genoeg te beleven en Ilse zal je van genoeg info voorzien. De bbq-avond is een aanrader, evenals de frietdag op woensdag. Het sanitair is schoon en heel leuk ingericht.

• 9Astrid02-06-2019

Heerlijk rustige camping

Heerlijke rustige camping, prachtig zwembad en schoon sanitair. Aardige eigenaren, erg behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Merel Jansen20-09-2018

Camping charmant heeft ons hart gestolen !

Als jong gezin met twee jonge kinderen hebben wij een prachtige week gehad bij deze kleine en mega fijne camping met fijne voorzieningen! Maar nog veel belangrijker zijn de lieve eigenaren met hun lieve kinderen die ons ten alle tijden hulp boden en gezelligheid gaven. Super gastvrij met daarbij veel mogelijkheden qua eten en drinken. Over alles lijkt nagedacht en aan alles is aandacht besteed. Geen moment stress gehad op de camping en onze kinderen al helemaal niet want wat heeft onze dochter genoten van al het leuks wat er te beleven viel! Wij genoten van het mooie uitzicht vanuit de prachtige safaritent met de complete uitrusting. Zwembad is trouwens uitzonderlijk mooi evenals het sanitair. Wij komen terug !

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10José van Beek16-08-2018

Geweldig voor kinderen! 🏕

Super leuke kleine camping voor gezinnen met jonge kinderen ! Super netjes en schoon. Veilig voor de kinderen. Zelfs voor de hele kleintjes. Speeltuin, zwembad voor kleintjes en grotere, kinderboerderij ( schapen, konijnen, ponny’s) Op de ponny mag je rijden. Campingbarbeque, marshmellow’s roosteren voor de kinderen, speurtochtjes. Fijne en betrokken Nederlandse eigenaren. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Sietske13-08-2018

Teruggekomen en weer heerlijk genoten!

De eerste camping waar we ooit naar terug zijn gekomen. In 2016 voor het eerst kennis gemaakt met Ivo, Ilse en de kids. Onze meiden wilden zo graag terug dus een uitzondering gemaakt en dit jaar teruggegaan. Weer heerlijk genoten van het prachtige zwembad, de gezellige sfeer, de pony ritjes van June en het heerlijke klimaat. Aanraders in de omgeving: rondleiding op maandagochtend door een nederlandse gids in de grotten van Lastournelle en de avondmarkt in Laparade. Ook leuk: de speurtochten op en rond de camping. Bedankt Ivo en Ilse, en natuurlijk jullie lieve kids!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

0 tips over Camping Charmant