Camping Charmant

Weer vandaag9°-5°
Camping Charmant
9,8

19 reviews over Camping Charmant in het Nederlands

Camping charmant heeft ons hart gestolen !

Merel Jansen
20-9-2018

Als jong gezin met twee jonge kinderen hebben wij een prachtige week gehad bij deze kleine en mega fijne camping met fijne voorzieningen! Maar nog veel belangrijker zijn de lieve eigenaren met hun lieve kinderen die ons ten alle tijden hulp boden en gezelligheid gaven. Super gastvrij met daarbij veel mogelijkheden qua eten en drinken. Over alles lijkt nagedacht en aan alles is aandacht besteed. Geen moment stress gehad op de camping en onze kinderen al helemaal niet want wat heeft onze dochter genoten van al het leuks wat er te beleven viel! Wij genoten van het mooie uitzicht vanuit de prachtige safaritent met de complete uitrusting. Zwembad is trouwens uitzonderlijk mooi evenals het sanitair.

Wij komen terug !

Geweldig voor kinderen! 🏕

José van Beek
16-8-2018

Super leuke kleine camping voor gezinnen met jonge kinderen !

Super netjes en schoon.

Veilig voor de kinderen. Zelfs voor de hele kleintjes.

Speeltuin, zwembad voor kleintjes en grotere, kinderboerderij ( schapen, konijnen, ponny’s)

Op de ponny mag je rijden.

Campingbarbeque, marshmellow’s roosteren voor de kinderen, speurtochtjes.

Fijne en betrokken Nederlandse eigenaren.

Echt een aanrader.

Teruggekomen en weer heerlijk genoten!

Sietske
13-8-2018

De eerste camping waar we ooit naar terug zijn gekomen. In 2016 voor het eerst kennis gemaakt met Ivo, Ilse en de kids. Onze meiden wilden zo graag terug dus een uitzondering gemaakt en dit jaar teruggegaan. Weer heerlijk genoten van het prachtige zwembad, de gezellige sfeer, de pony ritjes van June en het heerlijke klimaat. Aanraders in de omgeving: rondleiding op maandagochtend door een nederlandse gids in de grotten van Lastournelle en de avondmarkt in Laparade. Ook leuk: de speurtochten op en rond de camping. Bedankt Ivo en Ilse, en natuurlijk jullie lieve kids!

super!

griet nuyts
10-8-2018

Dit was onze beste vakantie ooit! super gastvrij gezin die je altijd willen helpen met eender wat.We voelden ons er van in het begin echt thuis en de vakantie was veel te kort. Mooi, goed onderhouden zwembad dat omheind is dus veilig voor kleinere kinderen. Schoon sanitair en mooi gemaakt met mooie materialen. Zalig tentenveld om te kamperen met grote bomen die zorgden voor veel schaduw in erg hete periode. Mooie zandbak. Diertjes aanwezig. Je was werd gedaan door de gastvrouw en werd gebracht bij de tent. Je kan lekkere frietjes gaan eten op het terras. Overheerlijke ijsjes te koop. Gezellig met z'n allen naar de avondmarkt en nadien avondzwemmen. Onze kinderen hadden de tijd van hun leven. Ivo en Ilse, super bedankt voor onze topvakantie! tot ziens!

Een aanrader

Jannie van der bijl en Ben wolters
10-8-2018

Wij vonden het een geweldige camping . Hele vriendelijke eigenaars . Mooie camping niet te groot . Schoon sanitair en een leuk zwembad .Een echte aanrader voor mensen met jonge kinderen is er genoeg speel attributen aanwezig . Pony rijden . Wij komen graag eens terug .

Met vriendelijke groeten Ben en Jannie en de hond BO.

En heel misschien treffen we daar de familie waar ik de naam niet van weet maar wel dat ze uit Gelderland komen en 2 dochters hebben en een zwarte labrador die bij familie logeerde . Het was in ieder geval super leuk en gezellig een dikke 10 voor de camping

Meer dan prachtig!

Barbara
9-8-2018

Een super gastvrij gezin die met z’n alle meer dan hun best doen om het je naar je zin te maken. De service die ze bieden is top.

Een heerlijk zwembad en een fijne speeltuin. Kleine en grotere kinderen vermaken zich prima.

Het sanitair is prachtig en erg schoon.

De plaatsten zijn heel erg ruim, meer dan genoeg ruimte om onze grote tunneltent ruim op te zetten, schaduwdoek ervoor te hangen en dan kon ook de auto en aanhanger er nog heel makkelijk bij staan.

Fijn dat we toch een koelkast konden huren (zonder dat we deze hadden besproken van te voren. er is zelfs een nieuw gehaald omdat alles verhuurd was) en een shaduwdoek mochten lenen, de was kun je laten doen en wordt zelfs naar je tent gebracht als deze klaar is. De pizzas die ze zelf maken zijn heerlijk en ook deze kun je bij je tent laten bezorgen.

Je kunt echt merken dat Ivo en Ilse je met liefde en plezier ontvangen!

Geweldig, voor ons een topplek!

Thijs en Yvette Wesenbeek en kids
23-7-2018

Van alle campings die we kennen, is dit de meest fijne, schone, geweldigste. Over alle details is nagedacht, van de klok en de lantaarns, tot aan de sloten op de deuren bij het sanitair. Het oog wil ook wat, en dat krijgt het hier ook! Het zwembad is te gek voor kleine kinderen, en ook voor kids die al wat beter kunnen zwemmen. Er ligt vanalles om mee te spelen, in het zwembad maar ook op de speelweide, en dat maakt het heerlijk om te zijn; de kinderen hebben zich elke dag helemaal moe gespeeld. De ponyritjes die oudste dochter verzorgt waren grote favoriet. Het zijn super lieve mensen, de familie die hier woont, ze willen heel graag dat je je heel welkom voelt volgens mij. Ze organiseren best wat, bbq-avondjes, marshmallows eten, een avond in het dorp met de locals.. wij gaan hier zeker terugkomen

Geweldig mooie camping

j.bruggenkamp
1-9-2017

Soms kom je een pareltje van een camping tegen en daar hoort camping Charmant zeker bij. Het is een kleinschalige camping met zeer grote plaatsen voor tent, caravan of camper. De camping beschikt over een redelijk groot zwembad met een apart kinderzwembadje. De toiletten en douches zien er verzorgd en schoon uit. Veel speelgelegenheid voor kinderen. De gebouwen bij de camping zijn in authentieke stijl gerenoveerd. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij de jonge Brabantse beheerders.

Wat een verborgen juweeltje, heerlijk!

Familie van der Krieken
31-8-2017

Een fijne kleinschalige kindvriendelijke camping met een erg gastvriendelijke eigenaar. Ze hebben vijf kinderen die de camping nog gezelliger maken. Je kijkt vanaf je ruime staanplaats op het grote grasveld met zandbak, trampoline, speeltoestel, glijbaan en schommel en genoeg speelgoed, fietsjes en karretjes om de kinderen te vermaken. Er zijn pony's en een paard, schaapjes en konijnen in de dierenweide. Er is een gloednieuw mooi groot zwembad en peuterbadje. Ook is er een warme douche bij het zwembad, zodat we de kinderen meteen konden douchen na het zwemmen.

Het sanitair is erg netjes en wordt iedere dag goed bijgehouden. De ruimtes zijn sfeervol met oog voor detail. De omgeving is erg rustig. Als je iets wilt ondernemen met de kinderen moet je wel een kwartiertje met de auto rijden. Je kunt naar een piratenpark, naar de grotten, naar kasteeltjes kijken en naar weekmarkten. Maar onze kinderen wilden het liefste gewoon op de camping blijven en spelen met alle kinderen van de camping. Wij hebben nog nooit zo'n fijne camping gehad.

We hebben 2 superfijne weken gehad op camping charmant. Onze 3 kinderen hebben genoten.

Wat fijn dat he niet vang hoeft te zijn waar de kinderen zijn want het is erg overzichtelijk vanuit de camping plaatsen.

Erg mooi zwembad.

Fijne sfeer door de super gastvrije gastvrouw en heer met hun 5 lieve kinderen.

Voor iedereen een aanrader! Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Charmant in Verteuil-d'Agenais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Charmant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.