Verteuil-d'Agenais

We hebben een aantal aanbieders voor Verteuil-d'Agenais voor je op een rij gezet:

Reviews over Verteuil-d'Agenais

Camping charmant heeft ons hart gestolen !

Merel Jansen,
    20-9-2018

Als jong gezin met twee jonge kinderen hebben wij een prachtige week gehad bij deze kleine en mega fijne camping met fijne voorzieningen! Maar nog veel belangrijker zijn de lieve eigenaren met hun lieve kinderen die ons ten alle tijden hulp boden en gezelligheid gaven. Super gastvrij met daarbij veel mogelijkheden qua eten en drinken. Over alles lijkt nagedacht en aan alles is aandacht besteed. Geen moment stress gehad op de camping en onze kinderen al helemaal niet want wat heeft onze dochter genoten van al het leuks wat er te beleven viel! Wij genoten van het mooie uitzicht vanuit de prachtige safaritent met de complete uitrusting. Zwembad is trouwens uitzonderlijk mooi evenals het sanitair.

Wij komen terug !

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldig voor kinderen! 🏕

José van Beek,
    16-8-2018

Super leuke kleine camping voor gezinnen met jonge kinderen !

Super netjes en schoon.

Veilig voor de kinderen. Zelfs voor de hele kleintjes.

Speeltuin, zwembad voor kleintjes en grotere, kinderboerderij ( schapen, konijnen, ponny’s)

Op de ponny mag je rijden.

Campingbarbeque, marshmellow’s roosteren voor de kinderen, speurtochtjes.

Fijne en betrokken Nederlandse eigenaren.

Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Teruggekomen en weer heerlijk genoten!

Sietske,
    13-8-2018

De eerste camping waar we ooit naar terug zijn gekomen. In 2016 voor het eerst kennis gemaakt met Ivo, Ilse en de kids. Onze meiden wilden zo graag terug dus een uitzondering gemaakt en dit jaar teruggegaan. Weer heerlijk genoten van het prachtige zwembad, de gezellige sfeer, de pony ritjes van June en het heerlijke klimaat. Aanraders in de omgeving: rondleiding op maandagochtend door een nederlandse gids in de grotten van Lastournelle en de avondmarkt in Laparade. Ook leuk: de speurtochten op en rond de camping. Bedankt Ivo en Ilse, en natuurlijk jullie lieve kids!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

super!

griet nuyts,
    10-8-2018

Dit was onze beste vakantie ooit! super gastvrij gezin die je altijd willen helpen met eender wat.We voelden ons er van in het begin echt thuis en de vakantie was veel te kort. Mooi, goed onderhouden zwembad dat omheind is dus veilig voor kleinere kinderen. Schoon sanitair en mooi gemaakt met mooie materialen. Zalig tentenveld om te kamperen met grote bomen die zorgden voor veel schaduw in erg hete periode. Mooie zandbak. Diertjes aanwezig. Je was werd gedaan door de gastvrouw en werd gebracht bij de tent. Je kan lekkere frietjes gaan eten op het terras. Overheerlijke ijsjes te koop. Gezellig met z'n allen naar de avondmarkt en nadien avondzwemmen. Onze kinderen hadden de tijd van hun leven. Ivo en Ilse, super bedankt voor onze topvakantie! tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een aanrader

Jannie van der bijl en Ben wolters,
    10-8-2018

Wij vonden het een geweldige camping . Hele vriendelijke eigenaars . Mooie camping niet te groot . Schoon sanitair en een leuk zwembad .Een echte aanrader voor mensen met jonge kinderen is er genoeg speel attributen aanwezig . Pony rijden . Wij komen graag eens terug .

Met vriendelijke groeten Ben en Jannie en de hond BO.

En heel misschien treffen we daar de familie waar ik de naam niet van weet maar wel dat ze uit Gelderland komen en 2 dochters hebben en een zwarte labrador die bij familie logeerde . Het was in ieder geval super leuk en gezellig een dikke 10 voor de camping

Gereisd met partner in juli 2018
Verteuil-d'Agenais scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews