7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Vézère Périgord voor je op een rij gezet:

29 reviews over Camping Le Vézère Périgord in het Nederlands

Prima verblijf

Elise
21-8-2018

Le Vezere is een rustige, centraal gelegen camping. We verbleven in een vrij nieuwe mobilhome. De camping heeft een leuk zwembad met mooie glijbaan. De bezetting is in augustus ongeveer 60/40 Frans/Nederlands. De eigenaren zijn vriendelijk en correct. Wij misten wel wat enthousiasme en vrolijkheid. 's Ochtends zijn er lekkere broodjes af te halen. Er zit een prachtig terras bij de camping. Helaas zit het restaurant meestal vol. Om hier te kunnen eten moet je minimaal een dag van te voren reserveren. Wij vonden het vreemd dat ook afhaalmaaltijden (pizza en patat) een dag van te voren besteld moeten worden. Gelukkig waren er in de omgeving van de camping voldoende eetmogelijkheden. De omgeving is prachtig er zijn veel uitstapjes te maken in directe omgeving van de camping.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super vakantie gehad in de Dordogne

Fam. Ezendam
20-8-2017

De camping wordt gerund door een familie, iedereen is erg betrokken en super vriendelijk. We hadden een prachtige grote plek en alle voorzieningen (sanitair, zwembad, restaurant) zijn goed te bereiken. Op de camping kun je lekker eten en voor onze kinderen was er voldoende vertier (11 en 12) In de buurt veel leuke uitstapjes zoals grotten, Sarlat, Brive etc. Wij komen hier nog wel weer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fijne plek

L.Somers
1-8-2017

Hebben in juli een week in mobilehome nummer 88 doorgebracht. Mobilehome was nog helemaal nieuw. Bedden waren goed, niet breed. Verder zijn de eigenaren van de camping super vriendelijk, is het sanitair prima en het zwembad super. Zwemmen moet met een speedo voor mannen. Paëlla avond met live-music was erg goed verzorgd, pizza's zijn ook erg lekker. Camping is wel glooiend dus loopfieten en fietsen met zijwieltjes is niet te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

erg fijne camping.

s visser
14-8-2016

Wij hebben hier 2 weken met ons gezin in de lodge tent gezeten. De tent is ruim en leuk. De plek is bovenaan de camping en is erg groot.Je kan er zowel in de zon als in de schaduw zitten. Leuk zwembad voor de kinderen. Het gezellige terras/restaurant vinden wij een groot pluspunt. Vriendelijke eigenaren, mooie omgeving waar veel te zien/doen valt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische vakantie gehad!

Laura
7-8-2016

Hele fijne vakantie gehad! Ontzettend lieve mensen erg gastvrij. De staanplaats was groot, super fijn tussen de bomen. Mooi zwembad met glijbaan!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Top camping!!!

Emiel
11-8-2015

In juli 2015 met onze twee kids (3 en 7) voor het eerst naar deze camping geweest. We hadden voor twee weken een stacaravan tegenover het zwembad gehuurd, mooi ding, schoon en een leuke plek. Er heerst een prettige ongedwongen sfeer op de camping. Het leuke is dat er allerlei nationaliteiten rondlopen. De supervriendelijke en erg behulpzame eigenaren hebben samen met hun team alles onder controle. Restaurant heeft kleine kaart, maar wat er op staat is erg lekker, dat geldt ook voor de pizza's! Het riviertje is ondanks dat je de weg een keer over moet steken, prima te voet te bereiken. Wij vinden de camping een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen, die niet naar een te grote, maar ook niet naar een te kleine camping willen met veel bezienswaardigheden in een erg mooie omgeving. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Topvakantie op Topcamping!

fam. Folkersma
9-8-2015

We hebben bijna drie weken met onze dochter (10) op Camping Le Vézère Périgord gestaan. De plekken zijn zeer ruim en de onze was schaduwrijk. De camping beschikt over een gezellig restaurant met een mooi terras. Je kunt er prima eten en we hebben regelmatig s'avonds op het terras gezeten.

Het zwembad met glijbaan is voor een camping met 99 plekken zeer goed te noemen.

De eigenaars (en personeel) zijn bijzonder behulpzaam en vriendelijk, je voelt je welkom op hun camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping in een zeer mooie omgeving

BP93
28-7-2015

Deze camping ligt op een heuvel in een prachtige omgeving. De plekken zijn zeer schaduwrijk. De camping is vrij klein, dus alles is eenvoudig te bereiken. Het personeel en de eigenaars van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, verse croissant's en pizza's smaken prima en het zwembad is (zeker als je de grootte van de camping mee rekent) uitstekend. Het enige waar je op moet letten is dat wanneer er veel mensen tegelijk aan t douchen bent, je wel eens onder koud water staat.

In de omgeving is zeer veel te doen, de mogelijkheden zijn eindeloos: dorpjes in de buurt zijn leuk, er zijn talloze kastelen en grotten in de omgeving, en ook om te kanoën zijn er genoeg mogelijkheden.

Al met al een prima camping voor een zeer gunstige prijs in een prachtige regio.

Gereisd Met partner in juli 2015

Goede locatie om de Vezere-vallei te ontdekken

christophe_zutterman
1-9-2014

Camping Vézère-Périgord is de ideale camping om de vallei van de Vézère te bezoeken. Op minder dan een half uurtje rijden heb je zeer veel grotten, kastelen, tuinen, doe-activiteiten, goede restaurants etc. Er is een kleine supermarkt in Eyzies (intermarché) op zo'n 8 minuten rijden van de camping. De uitbaters van deze camping zijn zeer vriendelijke mensen en helpen je met alles.

De camping is zeer schaduwrijk. Vooral de 'mobilhomes' die je kan huren staan de hele dag in de schaduw. Bij het lager gelegen gedeelte, waar zich het zwembad bevindt is er wel zon.

Het sanitair gedeelte is inderdaad niet het beste wat ik ooit al tegengekomen ben. Het warm water durft het al eens te laten afweten. Twee maal per dag worden de sanitaire blokken grondig gekuist.

Het is vooral een rustige camping. Je zal hier niet veel tieners vinden met luide muziek. Het zijn eerder families met jonge kinderen en senioren. Een zeer rustige familie-camping dus.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014
Gilles, directeur, 31-3-2015

Hallo, het is inderdaad zo dat hadden we problemen van douches in 2014. Maar sanitair werken zijn gemaakt, en het warme water is klaar voor het seizoen 2015. Zie je snel weer.

Genoten!

Mirriam
26-8-2014

Prima vakantie gehad op de leuke kleine camping. Let op: is een terrassen camping, dus een voetbal rolt al snel de berg af. Zwembad is top, zeker voor zo'n kleine camping. Eigenaren zijn heel vriendelijk en helpen je met van alles. Kinderanimatie stelde weinig voor. Beetje vrijblijvend knutselen. Brood op de camping is heerlijk. De website doet voorkomen dat je vanaf de camping zo de rivier in loopt, maar dat is helaas niet het geval. Je moet de camping echt af, langs een hele drukke weg zonder voetpad of iets dergelijks en vervolgens is de stroming in de rivier voor kinderen te groot en het water veel te koud. Het is uiteraard wel leuk om te kanoën. Zeer veel bezienswaardigheden in de buurt. Korte rij afstanden. Alles bij elkaar hebben we een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vézère Périgord in Tursac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vézère Périgord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.