Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.6Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

193 Reviews over Domaine Le Bost

• 10Esther Mennens16-09-2022

Geweldige plek voor kids en ouders

Heerlijke plek en mega aanrader! Wij zijn er samen met ons zoontje van 2,5 geweest en hebben onze allerdrie heel goed vermaakt. De gite waarin we zaten was, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het terrein is groot maar mega goed onderhouden. Het verwarmde omheinde zwembad is erg fijn en zorgt voor de nodige verkoeling. Als er niet gezwommen werd kon onze zoon veilig op het terrein rondrennen en samen met zijn nieuwe vriendjes en vriendinnetjes met al het (buiten)speelgoed spelen. Vijf keer per week kun je aanschuiven bij de table d’hôtes: een heerlijk en goedkoop driegangenmenu en een speciaal menu voor de kids. Extra leuk: als Jet aan de bel trok mochten alle kids na het eten een ijsje komen uitzoeken. Daarnaast hebben Menno en Jet een grote assortiment speelbiertjes en wijnen en andere drank en kun je op je terras nog een lekker drankje drinken. Tenslotte ook niet onbelangrijk: een mooie omgeving. Kortom: alles is fijn!

• 8Activiteiten
  • 10Fam van Boxel09-09-2022

Ontspannen!

Normaal komen we niet terug op een locatie waar we eerder geweest zijn maar voor Domaine le Bost hebben we een uitzondering gemaakt. Onze dochters van 8, 10 en 12 wilden zó graag! Het is een prachtig domaine (waar je eigenlijk niet af hoeft) met een geweldige gastvrijheid van Menno en Jet maar zeker ook van de kinderen! De safaritent was prachtig: lekker ruim, goed schoon en met een keuken die je naar buiten kunt rollen. Al hebben we die niet vaak hoeven gebruiken, want de table d’hôte van Menno was natuurlijk weer lekker en daarnaast ook gewoon heel gezellig. Pluspuntje is trouwens ook dat supermarkt vlak bij is! Verademing na onze vorige camping waar deze 10 km verderop was.

• 10Mathilde28-08-2022

Genieten, uitrusten en gezelligheid!

We hebben wederom een heerlijke week gehad bij Menno en Jet en hun kinderen. Voor ons was het de vierde keer dat we op deze mooie plek verbleven. Je hebt alle ruimte en de verblijven zijn van alle gemakken voorzien. Het terrein is een heerlijke plek voor de kinderen. Eigenlijk willen ze dan ook niet weg om uitstapjes te maken. Liever zwemmen, spelen met de andere kinderen of verkleden in de speelschuur. Als je dan toch iets actiefs wil gaan doen is klimmen in het klimpark in Cornille een echte aanrader. Vanaf een lengte van 1 meter mogen ze er al klimmen. Menno en Jet zijn ontzettend gastvrij, koken heerlijk en leggen je in de watten. Kortom, gewoon gaan!

• 9Marieke en Jasper24-08-2022

Ontspannen, vertier, genoten!

Twee weken zomervakantie bij Menno en Jet. We vonden het best spannend, hoe zou het zijn op een kleinschalige locatie? Het was een schot in de roos! Onze oudste zoon (5 jaar) heeft veel vriendjes gemaakt en voelde zich helemaal vrij op het mooie terrein. Spelen, zwemmen en ijsjes eten. Onze jongste (1 jaar) kon haar slaapjes doen terwijl wij zaten te eten of aan het zwembad lagen. De gastvrijheid van Menno en Jet en hun kinderen maakte het tot een succes vakantie! Wij zijn met energie en een glimlach op ons gezicht thuis gekomen.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 10Marleen16-07-2022

Prachtig domaine in de Dordogne!

We hebben genoten van een week bij Menno en Jet met onze jongens van 8, 4 jaar en 7 maanden. De kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan op het kleinschalige domaine zodat wij ook vakantie hebben. Er is van alles te doen en ze maken snel vriendjes. Menno kookt heerlijk en je kunt 5 dagen per week aanschuiven, dat is pas echt vakantie!! Echt een aanrader, dit pareltje!!

• 9Onderkomen
  • 10Ruben, Marije, Anouk en Hugo09-07-2022

Heerlijke, super verzorgde vakantie met kinderen

Menno en Jet hebben ons voor een heerlijke week ontzorgt. Menno kan heerlijk koken en Jet en de kids zorgden voor alle andere randvoorwaarden. De kinderen hebben heerlijk samen met de andere NL en BE kids gespeeld waardoor wij heerlijk zijn bijgekomen en een goed begin van onze vakantie hebben gehad. In de omgeving is best veel te doen - grotten, oude dorpjes en steden, een heerlijk zwemmeertje, etc. Als we weer in de regio zijn gaan we hier zeker weer heen!

• 10Kirsten, Roeland, Lena & Fred02-07-2022

Fantastisch verblijf!

Met onze twee jonge kinderen van bijna 3 jaar en 15 maanden zijn wij twee weken bij Jet en Menno te gast geweest. Voor ons was dit echt de perfecte plek! Sfeervol en ruim opgezet terrein met overal mooie bloemen. Veilig, de kinderen kunnen eigenlijk nergens heen. Speelschuur met allerlei speelgoed, boekjes, fietsjes. Ook fijn bij wat minder weer. En bij mooi weer trampoline, glijbaan, zandbak en een heerlijk zwembad! Echt van alles te doen dus maar wel kleinschalig. Huisjes staan ver van elkaar af dus genoeg privacy. Vijf avonden in de week kookt Menno een heerlijke maaltijd, zo fijn om zo aan te kunnen schuiven! Jet, Menno en hun drie kinderen zorgen voor een heel warm welkom en een verblijf waarbij het je aan niks ontbreekt. Alles is tot in de puntjes verzorgd! Wij hebben genoten en kunnen het iedereen aanraden hier te verblijven!

• 10Rosalie De Groot22-06-2022

Fantastisch!

Het was fantastisch! Echt een plek om helemaal op adem te komen als je een jong gezin hebt. Doordat de kinderen heerlijk (en veilig) kunnen spelen heb je als ouder echt tijd om te relaxen. En doordat je verschillende keren per week kunt aanschuiven voor het diner is het écht vakantie. Jet en Menno zorgen dat zowel de kinderen en de ouders een heerlijke vakantie in het Franse binnenland hebben. De supermarkt is op 10 minuten lopen en het meertje in de buurt is echt fantastisch. Wij komen volgend jaar zeker terug!

• 9Groenendijk15-06-2022

Prachtig mooi relaxt plekje!

Heerlijke vakantie gehad! Werkelijk prachtig ruim, fleurig landgoed, hoger gelegen, met mooi uitzicht op stadje, fijne Franse huisjes met veel privacy, lekker tuinset, parasol en 2 ligstoelen. Talloze plekjes in de tuin of terras om even te zitten terwijl de kids spelen. Je laat ze er veilig struinen en ontdekken, wij hadden echt geen kind aan ze (4 en 2jr). Wij veel voetjes omhoog en genieten vd rust!! Tussendoor drankje of ijsje, iedere ochtend een mooie mand gevuld met broodlekkers en heerlijk diner. Zwembad is echt heerlijk. Leuke uitstapjes (stadjes, kastelen, zwemmeer). Intermarche om de hoek. Ongedwongen relaxte sfeer, er kan veel maar het hoeft allemaal niet. Lekker doen waar je zin in hebt, wij hebben echt genoten!!

• 8Onderkomen
  • 10Yola, Robbert, Sol & Fie11-06-2022

Feest in de Dordogne!

Wat een vakantiefeest op Domaine le Bost!! Het ultieme Franse vakantiegevoel met Nederlandse gastvrijheid. Een ruim en net huisje, fantastisch verwarmd zwembad, grote overzichtelijke tuin en meer dan genoeg faciliteiten voor de kinderen om zich te vermaken. Bedankt voor de fijne dagen, de goede zorgen en het heerlijke eten Menno en Jet!!

Vakantiepark Domaine Le Bost info

• CafeBeschikbaar (1)