Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

189 Reviews over Domaine Le Bost

• 10Marleen16-07-2022

Prachtig domaine in de Dordogne!

We hebben genoten van een week bij Menno en Jet met onze jongens van 8, 4 jaar en 7 maanden. De kinderen kunnen heerlijk hun gang gaan op het kleinschalige domaine zodat wij ook vakantie hebben. Er is van alles te doen en ze maken snel vriendjes. Menno kookt heerlijk en je kunt 5 dagen per week aanschuiven, dat is pas echt vakantie!! Echt een aanrader, dit pareltje!!

• 10Ruben, Marije, Anouk en Hugo09-07-2022

Heerlijke, super verzorgde vakantie met kinderen

Menno en Jet hebben ons voor een heerlijke week ontzorgt. Menno kan heerlijk koken en Jet en de kids zorgden voor alle andere randvoorwaarden. De kinderen hebben heerlijk samen met de andere NL en BE kids gespeeld waardoor wij heerlijk zijn bijgekomen en een goed begin van onze vakantie hebben gehad. In de omgeving is best veel te doen - grotten, oude dorpjes en steden, een heerlijk zwemmeertje, etc. Als we weer in de regio zijn gaan we hier zeker weer heen!

• 10Kirsten, Roeland, Lena & Fred02-07-2022

Fantastisch verblijf!

Met onze twee jonge kinderen van bijna 3 jaar en 15 maanden zijn wij twee weken bij Jet en Menno te gast geweest. Voor ons was dit echt de perfecte plek! Sfeervol en ruim opgezet terrein met overal mooie bloemen. Veilig, de kinderen kunnen eigenlijk nergens heen. Speelschuur met allerlei speelgoed, boekjes, fietsjes. Ook fijn bij wat minder weer. En bij mooi weer trampoline, glijbaan, zandbak en een heerlijk zwembad! Echt van alles te doen dus maar wel kleinschalig. Huisjes staan ver van elkaar af dus genoeg privacy. Vijf avonden in de week kookt Menno een heerlijke maaltijd, zo fijn om zo aan te kunnen schuiven! Jet, Menno en hun drie kinderen zorgen voor een heel warm welkom en een verblijf waarbij het je aan niks ontbreekt. Alles is tot in de puntjes verzorgd! Wij hebben genoten en kunnen het iedereen aanraden hier te verblijven!

• 10Rosalie De Groot22-06-2022

Fantastisch!

Het was fantastisch! Echt een plek om helemaal op adem te komen als je een jong gezin hebt. Doordat de kinderen heerlijk (en veilig) kunnen spelen heb je als ouder echt tijd om te relaxen. En doordat je verschillende keren per week kunt aanschuiven voor het diner is het écht vakantie. Jet en Menno zorgen dat zowel de kinderen en de ouders een heerlijke vakantie in het Franse binnenland hebben. De supermarkt is op 10 minuten lopen en het meertje in de buurt is echt fantastisch. Wij komen volgend jaar zeker terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Groenendijk15-06-2022

Prachtig mooi relaxt plekje!

Heerlijke vakantie gehad! Werkelijk prachtig ruim, fleurig landgoed, hoger gelegen, met mooi uitzicht op stadje, fijne Franse huisjes met veel privacy, lekker tuinset, parasol en 2 ligstoelen. Talloze plekjes in de tuin of terras om even te zitten terwijl de kids spelen. Je laat ze er veilig struinen en ontdekken, wij hadden echt geen kind aan ze (4 en 2jr). Wij veel voetjes omhoog en genieten vd rust!! Tussendoor drankje of ijsje, iedere ochtend een mooie mand gevuld met broodlekkers en heerlijk diner. Zwembad is echt heerlijk. Leuke uitstapjes (stadjes, kastelen, zwemmeer). Intermarche om de hoek. Ongedwongen relaxte sfeer, er kan veel maar het hoeft allemaal niet. Lekker doen waar je zin in hebt, wij hebben echt genoten!!

• 8Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Yola, Robbert, Sol & Fie11-06-2022

Feest in de Dordogne!

Wat een vakantiefeest op Domaine le Bost!! Het ultieme Franse vakantiegevoel met Nederlandse gastvrijheid. Een ruim en net huisje, fantastisch verwarmd zwembad, grote overzichtelijke tuin en meer dan genoeg faciliteiten voor de kinderen om zich te vermaken. Bedankt voor de fijne dagen, de goede zorgen en het heerlijke eten Menno en Jet!!

• 10Bas08-05-2022

Heerlijk verblijf

We hebben weer heerlijk genoten van het verblijf op Domaine Le Bost. Vijf dagen in de week werd er lekker gekookt door de gastheer en werden we door de gastvrouw in de watten gelegd met heerlijke drankjes en een gezellig gesprek. Ons huisje was schoon, van alle gemakken voorzien en voor de kids is er van alles te doen. Kortom, we komen graag weer terug!

• 8Activiteiten
  • 10Sanne07-05-2022

Topplek!

We hebben de eerste week van onze meivakantie doorgebracht bij Menno en Jet en dat is ontzettend goed bevallen. Domaine Le Bost is een fijne plek waar onze kinderen (7,5,2) zich goed hebben vermaakt met elkaar en met de andere kinderen die er waren. Zwemmen, trampoline springen, spelen op het grote grasveld, voetballen, we zagen de oudste twee nauwelijks. Ook het feit dat er 5 avonden per week lekker gekookt werd was echt een pluspunt. Ons huisje Angouleme was prima en van alles wat je nodig hebt voorzien. Als je wat wilt zien of doen in de omgeving, zijn er genoeg opties. We zijn bij een aquarium geweest, we hebben gefietst op een oude spoorlijn (velorail) en ook het stadje Perigueux was wat ons betreft een aanrader. Kortom: een topweek bij hele leuke gastvrije mensen !

• 9Bart20-02-2022

Aanrader!

Een wat late review, maar niet minder gemeend: Le Bost is een echte aanrader voor het gezin met kinderen. Wij zaten met 2 kinderen (3 en 6) in een safaritent, die heel netjes en compleet was. De Domaine heeft een beperkt aantal accommodaties en daarom heb je veel ruimte en vrijheid om je heen. De verzorging is perfect, veel vermaak voor de kinderen (zonder hysterisch entertainment) en gezellig samen met de andere gasten aan tafel 's avonds met heerlijk eten. In de omgeving veel te doen voor jong en oud. Wij hebben direct geboekt voor 2022!

• 10Martine02-02-2022

Wederom super verblijf gehad!

Bij het terugkijken van de vakantiefoto’s komt direct het fijne vakantiegevoel weer naar boven. Wij waren afgelopen september voor de 2de keer bij Menno en Jet op het domein. Normaal gesproken gaan wij niet gauw een tweede keer ergens naar toe. Ik denk dat direct zegt hoe goed onze 1ste vakantie bij hen was bevallen. Het is er gewoon heerlijk toeven, zeker met jonge kinderen.

Vakantiepark Domaine Le Bost info

• CafeBeschikbaar (1)