Reviews over St. Sulpice-de-Mareuil (Dordogne)

FANTASTISCH!!!!

fam. karssies,
    24-8-2018

We hebben zo verschrikkelijk genoten van de rust en de gemoedelijkheid op deze camping. En wát een ruime plek met ruim uitzicht. Wij stonden boven op het open gedeelte. Nogmaals....Wát een zalige plek en camping!!

Prachtig

Noa,
    30-7-2018

Prachtige camping. Veel te doen voor de kinderen. Vriendelijke ontvangst..

Mooie ruime plaatsen.

Zeer gastvrij en gezellig

Fam Pronk,
    13-8-2017

Kleinschalige camping, gerund door een zeer gastvrije, lieve familie die alles binnen hun mogelijkheden zal doen om mensen een fijne vakantie te bieden. Camping is gezellig, met Nederlandstalige animatie. Het is overal heel schoon en wanneer iets kapot gaat/mis is dan wordt direct een oplossing gezocht.

Ons verblijf in de kleine mobil home, Tilleul, was prima! Charme van kamperen (geen sanitair in accomodatie, dus wel gewoon naar toiletgebouw voor douche/toilet/afwassen) maar met de luxe van goede bedden, zithoek, keuken en goede tuinset.

Zeker een aanrader!!!

Mooie camping

Angelique,
    12-8-2017

Bij aankomst voel je je hier al echt thuis. Je wordt goed geholpen door de Franse eigenaren, die een aardig woordje Engels spreken. Mobil Homes zijn super. Netjes en schoon met eigen sanitair. Ook de vaste tenten zien er goed en netjes uit. Mooi zwembad, gelegen op een plek met de meeste zon-uren. Een gezellig terras met wi-fi.Eigenaren altijd in voor een praatje en nemen ook de tijd voor bijv. uitleg over de omgeving of een dagje uit plannen. Vooral Nederlandse ( enkele Engels/Franse) kampeerders. Een ruim opgezette camping, echt de moeite waard.

Gewoon een heerlijke camping

Hans Vierbergen,
    29-7-2017

De camping ligt in een mooi gebied. Winkels zijn niet heel dichtbij maar er is heerlijk vers brood te bestellen. Gezellige mensen. Spreken goed Engels en een paar woorden Nederlands. Doen erg hun best om het de gasten naar de hun zin te maken. Altijd in voor een praatje.

Camping is keuring. Een prachtig verwarmd zwembad.

Het sanitair is keurig en schoon.

Er wordt hard gewerkt om deze camping mooier/beter te maken.

Er zouden een paar tappunten voor water bij kunnen.

St. Sulpice-de-Mareuil (Dordogne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 10 reviews