St. Sulpice-de-Mareuil (Dordogne)

vakantie St. Sulpice-de-Mareuil (Dordogne)

Reviews over St. Sulpice-de-Mareuil (Dordogne)

zeer klein dorpje in t platteland

Bart
    30-7-2014

Er is over St Sulpice de Mareuil niet heel veel meer te zeggen dan dat het een oud mini dorpje is waar behalve een bakkertje weinig te beleven valt. Daarvoor moet je toch echt de auto pakken en naar een van de iets verderop gelegen dorpjes rijden. In plaatsjes als Nontron en Brantome valt meer te beleven. Perigieux (hoofdstad van de Perigord) is ook zeker een bezoek waard!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Rustige, ruime camping in de natuur!

Nathalie Smit
    31-7-2012

Een kleine camping, waar je vooral rust vindt, vriendelijke en gastvrije eigenaren. Geen uitgebreide kinderanimatie, of ander entertainment, maar lekker kamperen in een prachtige omgeving. Het sanitair mag wat uitgebreider, en lag wat ver weg voor ons, maar dat maakte was geen enkele belemmering om heerlijk te genieten. Je kunt er lekker eten in het restaurantje, en er is een prachtig rustiek terras waar je zalig kunt zitten in de schaduw, onder het genot van een drankje. Op donderdagavond was er een "table d'Hote", tafels aan elkaar, en wordt er dus gezamelijk gegeten, zeker een aanrader! De camping is pas sinds kort in het bezit van de huidige eigenaren, maar ze doen er alles aan om je thuis te laten voelen, er is een hele ontspannen sfeer. Er zijn vooral Nederlandse gasten, dat had voor ons niet gehoeven, maar dat komt blijkbaar doordat deze camping altijd van Nederlanders is geweest. Ze spreken Engels, dus je kunt je goed verstaanbaar maken. Bedankt voor de geweldige week!!!!

Gereisd Met partner in juli 2012

Prachtige plek, enorm genoten!

Chris
    15-2-2011

Mooie kleine charmante camping, lekker ruim opgezet. Gemoedelijke sfeer. Personeel en eigenaren goed benaderbaar en vriendelijk, er worden veel services aangeboden. Verblijf op camping zelf is zo prettig dat we ons ertoe moesten zetten om ‘te gaan culturen’. Leuke dingen zoals bijvoorbeeld kanoen en marktjes binnen 20-50km en een mooi meertje vlakbij. Voor kinderen een paradijsje! De kinderen hebben alle ruimte en vrijheid om te kunnen spelen en er is een leuk enthousiast georganiseerd kindervermaak, wat voor ons echt vakantie was. Als je niet wil hoef je niet te koken, want ze maken daar heerlijke afhaalmaaltijden of je kan naar het sfeervolle restaurant. Wij hebben op deze camping enorm genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig, mooi en vriendelijk

henk
    9-11-2010

Gebied is niet toeristisch maar binnen een straal van 50 km valt er veel te doen en te bezoeken en te zien. Het is er heerlijk rustig, glooiend landschap, erg afwisselend met veel kastelen die een bijzondere sfeer oproepen. St Sulpice de Mareuil zelf is niet veel soeps, behalve het romaanse kerkje. De mensen in de regio zijn erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleinere camping, best oké

Wilco
    12-9-2010

Gelukkig geen massatouristen. Voor ons vonden we het jammer dat er enkel nederlandse gasten waren. geeft je niet echt het Frankrijk gevoel. Lekkere broodjes op de camping te halen. Eigenaren waren erg wisselend in stemming, vrolijk maar ook snibbig. Wij troffen het leuke camping gasten. Natuur en kinderanimatie ruim aanwezig, al hebben onze drie dochtertjes daar nauwlijks aan mee gedaan. Er is met de auto veel te zien rond een straal van 80 km. Direct in de buurt is het wat minder spannend. Klein zwembad is geweldig, Sanitair houd niet over. Al met al best oké

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
St. Sulpice-de-Mareuil (Dordogne) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 10 reviews