St. Leon-sur-Vezere (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Leon-sur-Vezere (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Leon-sur-Vezere (Dordogne)

Een vd mooiste dorpen van Frankrijk?

Judith,
    27-7-2015

Dit kleine plaatsje wordt een van de mooiste dorpen van Frankrijk genoemd maar als dit representatief is voor de rest...? Wij hebben tijdens ons verblijf mooiere dorpen gezien. Wel een aantal leuke restaurants en een mooie ligging aan de rivier. Maar verder is er helemaal niks te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Ideale gezinscamping

Fam.Heus,
    3-1-2009

Inmiddels alweer vijf jaar geleden voor het eerst op deze camping terecht gekomen, wat een paradijsje! De flora en fauna is werkelijk prachtig! Alles goed onderhouden, schoon en vriendelijke eigenaren. Wij zijn met twee gezinnen geweest met kinderen in de leeftijd van 2 tot 13 jaar. Voor iedere leeftijd wordt er wat georganiseerd. Niet voor niets zijn wij tot op heden ieder jaar weer terug gekeerd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Vakantie 2007

Familie Gaanderse,
    22-6-2008

Le Paradis is een heerlijke Camping die zijn naam eer aan doet! De plaatsen zijn goed vezorgd en bieden voldoende privacy. Het zwembad biedt voor jong en oud alle mogelijkheden - kortom een ideale camping voor mensen die in de Dorgdogne / Perigord Noir op vakantie willen. Wij zijn er nu 3 jaar achter elkaar geweest en met veel plezier. Voor boodschappen moet je even naar Montignac maar ach je bent toch op vakantie. In de ochtend kun je op de camping broodjes halen en de krant van vandaag! Een tip voor een bijzonder plekje: in St Leon aan de rivier voorbij de kerk is een piepklein restaurantje - met mooi weer bestel er dan een brood met een kaasalade of vleessalade en een fles rose en ga lekker zitten met uitzicht op de rivier...en dan..genieten maar!

Voor de kinderen is er een fijne speeltuin.

Gereisd familie in juli 2007

In mei 2005 hebben we een huis gehuurd naast het kasteel

W. Knaap,
    28-9-2005

In mei 2005 hebben we een huis gehuurd naast het kasteel. Het is een klein en leuk (monumentaal) dorp dat prima als uitvalsbasis voor de prachtige omgeving kan dienen. Je struikelt er werkelijk over interessante pre-historische overblijfselen en grotten, dus ook in de oudheid was de streek al in trek. Een omgeving om nog eens terug te komen.

Gereisd anders in september 2005
St. Leon-sur-Vezere (Dordogne) scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews