Camping Campéole Les Tourterelles

Camping Campéole Les Tourterelles
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole Les Tourterelles voor je op een rij gezet:

7 reviews over Camping Campéole Les Tourterelles in het Nederlands

Gauw een keer terug.

anneke, 17-3-2018

Eind juni nog in het goedkope voorseizoen dus ik weet niet veel van prijzen in het hoogseizoen. Heerlijk grote plaats onder de pijnbomen. Met een leuke wandeling ben je zo op het prachtige strand. Leuke restaurantjes in de buurt.

Camping direct aan zee

hulzenineke, 11-9-2013

Eind juli 2013 hier één nacht gestaan, als overnachting onderweg naar Spanje. Erg dure camping, prijs staat niet in verhouding tot kwaliteit.

Sanitair was matig, zowel 's ochtends als 's avonds koud tot lauw water.

Klein zwembad, klein wellness gedeelte (overigens wel mooi), géén winkel, matige eetgelegenheid.

Ligging is mooi, maar afgelegen; vlakbij strand van St. Girons-Plage, even door de duinen lopen, en je bent zo op het strand. Verder niet veel vertier in de directe omgeving; 1 duur supermarktje en een redelijke keus aan restaurants in St. Girons-Plage, wel op loopafstand van de camping.

Echte aanrader.

Ria, 1-8-2011

Prima camping. Heel erg Frans. Erg leuk en vriendelijk personeel. Beviel ons prima. Prachtige omgeving. Spectaculaire golven. Leuk voor oudere kinderen. Prachtige en schone mobil home. Lekkere crépes en gauffres. Verse baguettes twee maal per dag. Pizza's af te halen. Leuk terras. Alles van hout. Mooie pijnbomen op de camping. Lekker rustig, maar toch gezellig. In de buurt is er vooral het echte Franse leven te ontdekken: stokbroodje, rosé, pétanque. Paardrijden mogelijk achter de camping. Wij vonden het een aanrader. Niets gemerkt van viezigheid.

Plek fantastisch, camping geen 2 sterren waard

visser, 22-8-2010

Deze camping ligt op de mooiste plek in Les Landes. Je staat in 10 minuten vanaf de camping op het strand. Als je op tijd boekt kun je een mooie plek verkrijgen maar steeds meer plekken worden de laatste jaren ingevuld door mobile homes. Prima zwembad. Sanitair is dramatisch. Er wordt nauwelijks schoongemaakt, de douches doen het nauwelijks en de tegels liggen er af. Als je dit meldt bij de receptie is de reactie 'dit is kamperen'. Voor 50 euro per nacht kun je je dat afvragen..... Ook de schoonmaak is slecht. Wordt even een emmertje water doorheen gegooid en dat was het. Als sanitair en schoonmaken zou worden verbeterd is het wel een topcamping!

Mooie rustige camping aan het strand gelegen

Famillie van Meijeren, 25-7-2010

Wie van strand ,surfen en mooi weer houd de ideale camping

Er staan bijna alleen maar Fransen en een paar Duitsers en een enkele Nederlander op deze camping. Dus voor kinderen weinig contact mits ze goed me Fransen overweg kunnen.

De verhuur accommodaties waren weer top, let wel het uit checken kan pas vanaf 8 uur

Mooie camping voor de rustzoeker en degene die van strand en zee houdt. In de omgeving verder weinig te ontdekken.

Waanzinnnige camping! Wat een rust!! Elk jaar kijken wij weer uit naar deze prachtige camping met het mooiste strand van Europa! Voor ons niets anders meer!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole Les Tourterelles in St. Girons Plage ( Landes ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole Les Tourterelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campéole Les Tourterelles scoort een 6.49 uit 10 op basis van 21 reviews.