St. Astier (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Astier (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Astier (Dordogne)

Eenvoudig prima camping in rustige mooie omgeving.

Bert van Dijk,
    27-7-2018

Een kleine ruim opgezette camping aan de rivier Isle bij een verrassend levendig dorpje. Als je van natuur, rustig recreeren en Franse cultuur houdt, is dit een uitstekende camping. Op en rond de camping kan je zwemmen in het zwembad met glijbaan, zwemmen en kayakken in de rivier, wandelen in het bos, fietsen langs de rivier. Sanitair is prima, kantine heeft eenvoudig, maar voedzaam eten en drinken. Rond evenementen zoals finale WK organiseren gezellige bijeenkomsten.

St Astier is direct over de brug en heeft nog veel winkels, restaurants en uitgebreide markt op donderdag. Supermarkt Lidl is 5 minuten lopen en ook Leclerc is in het dorp aanwezig.

Mooie steden als Perigueux, Bergerac en Brantome zijn 45 minuten met de auto. En alle andere toeristische attracties van de Dordogne en Bordeaux zijn in iets meer dan een uur te bereiken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping, maar wat verouderd

Juan,
    22-8-2017

Een zeer leuke camping wat aan een klein dorpje ligt. Een leuk dorpje (op loopafstand) met restaurantjes en café's. De Lidl ligt op iets van 5 minuten lopen en de Leclerq op 15 minuten. Leuke fiets- en wandelpaden langs de rivier. De omgeving is ook erg leuk met een stadje als Perigueux als hoogtepunt.

Het zwembad is wat klein. De camping was niet vol, maar bij mooi weer en een volle camping, denk ik niet dat deze voldoet.

De camping is helaas wel erg verouderd. Het kan allemaal net, maar ik denk niet dat het lang moet duren voor er een groot onderhoud komt. De toiletten zijn schoon, maar erg oud. De speeltoestellen zijn beschadigd, losse stenen bij het zwembad, enz. Niet gevaarlijk, maar netjes zeer zeker niet.

Waar ik wel hard om moest lachen is dat de wifi belachelijk veel kost (EUR. 3,-/uur of zo). In de tijd dat de roamingtarieven zijn vrijgegeven op deze manier nog geld denken te verdienen... :-)

En omdat je reserveert moet je voor straf (?) 11 euro extra betalen... ook jammer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk

Afke,
    17-8-2015

Wij zitten momenteel op de camping. Het is een ideale camping voor gezinnen met kleine kindjes. Er is een klein strandje aan de rivier op de camping. Het water is ondiep en er is geen stroming. Ze kunnen daar heerlijk spelen en zelf kan je lekker liggen. Het zwembad is klein, maar als het echt warm is kun je er lekker zwemmen. Op de camping is een restaurantje (de pizzabakker is er niet meer) met regionale gerechtjes. Wij hebben een bbq gehuurd voor tien euro. Het dorpje is op loopafstand en je hebt daar 3 supermarkten een bakker een slager en wat restaurantjes. Het sanitair is niet super de luxe, maar gratis en prima. Het speeltuintje heeft een schommel, glijbaan, wipkip, springkussen en midgetgolf (gratis). Wij slapen in een freeflower. Dat is echt een super grote en luxe tent. Ik vind het een heerlijke rustige camping en wil hier zeker nog een keer heen. WiFi is gratis en overal op de camping goed. Houd je van kamperen en kleine campings? Dan zou ik zeker gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

top vakantie

sas,
    16-8-2013

de camping ligt erg rustig maar wel mooi een meer om in te zwemmen dat is echt een plus punt de stad is ook erg stil het enige waneer het gezellig is dat is waneer er op donderdag makrt staat. de omgeving is iedergeval erg mooi genoeg te doen in de omgeving je moet er aleen wel een stukje voor rijden 40 tot 80 km maar de wegen er naar toe zijn erg groen en mooi.kasteel milandes en kasteel hautefort is echt de moeite waard en het stadje salat is ook erg gezellig

wij hebben een top vakantie gehad en het personeel is erg vriendelijk.je moet niet raar van op kijken als het een keer slecht weer is dat ze voor je tent/carvan staan om je te vragen of ze iets voor je kunnen doen.

Gereisd met partner in juli 2013

Rustige mooie camping

C.Kreuk,
    14-8-2013

Afgelopen zomer waren wij (2 volwassenen met tent) op Camping Municipal le Pontet. We hebben er heerlijk gekampeerd. Het is er kindvriendelijk, maar ook voor mensen zonder kinderen is het er fijn. Rustig, goed onderhouden, mooi groen, schoon en heel aardig personeel. Je kunt er pizza of salade eten, die je naar eigen wensen kan opvullen. De kok is een echte pizzabakker, gebruikt Italiaanse producten en heeft zelfs meegedaan met een belangrijke pizzawedstrijd in Frankrijk. De omgeving is prachtig, mooie natuur, rustieke dorpen en historische stadjes in overvloed.

Gereisd met partner in juli 2013
St. Astier (Dordogne) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 3 reviews