Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla

Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Panorama du Pyla voor je op een rij gezet:

59 reviews over Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla in het Nederlands

Èchte aanrader voor sportievelingen😍

Mariëlle Lankamp
14-2-2018

Fantàstische locatie! Van alle gemakken voorzien. Perfècte omgeving om hard te lopen!

Enig minpuntje: geen boulevard waar je ff lekker kunt slenteren , verder helemaal top!

Leuke camping op mooie plek

Erica
21-10-2017

Zelden een camping meegemaakt met zulk vriendelijk personeel, van de receptie ongeacht de drukte tot de restaurants (vooral de cafetaria) en de winkel. Ook sprak bijna iedereen Engels, op enkele medewerkers van de animatie na. Dit was dan ook vermeld op het naamkaartje, waar al dan niet een Engels vlaggetje naast het Franse stond. Zo kon je inschatten wie je aansprak. Voor kinderen die qua leeftijd (10 en 12 in ons geval) of interesses een beetje buiten de animatie vielen, waren er het zwembad en de tafeltennistafels. De camping ligt ideaal ten opzichte van het duin: je hoeft niet de hele 100 m omhoog te klimmen. De trap naar het strand is een belevenis, maar er is tenminste een trap! Voor spectaculaire golven gingen we met de auto naar de stranden een paar km zuidelijk, bv. La Salie Nord. Er is ruime parkeergelegenheid in de bossen. Fietsen kan ook, te huur op de camping. Geen minpunten, de vloer bij het zwembad was vernieuwd en er waren altijd bedjes te vinden.

De camping zelf en de ligging zijn leuk. Bij aankomst word je rondgeleid in een golfkar, op zoek naar een leuke plaats.

Ligging: Dunes du Pilat zijn mooi en de moeite waard. Het strand is mooi en rustig, maar wel lastig te bereiken via een afdaling over een zandduin of een gevaarlijk steil trap. Leuk om bijv de vele paragliders te bekijken.

Sanitair: De gebouwen zijn slecht onderhouden: defecte kranen, krakende deuren, verstoppingen. Verder is het er ronduit smerig. Er wordt veel te weinig schoongemaakt.

Service: Bij aankomst wordt je paspoort ingenomen en krijg je een bandje om. De meeste medewerkers spreken geen Engels. Supermarkt heeft ruime openingstijden en heerlijke croissants. Wel wat hoge prijzen. De take-away is zeer goed. Restaurant ook prima.

Geluid: bijna elke avond is er een show, die over de hele camping te horen is. 's Morgens vroeg rijden er vrachtwagens over het terrein naar het restaurant. Soms wordt midden in de nacht het sanitair gereinigd met een hogedrukspuit.

Oude reviews (archief)

Mooi zwembad maar niet weer .

Martin Hulsmeijers
    8-9-2016

Als je naar deze camping gaat zijn de plekken goed het zwembad leuk en de uitzichten fantastisch , de weg naar het strand is zwaar maar te doen . Waarom niet meer, omdat het bijna lijkt op een doortrek camping het is een aan en afrijden van auto"s en mensen . Wij stonden op een rond plekje in het bos niet echt toegankelijk , maar elke dag nieuwe mensen om je heen met hun bagage . Het restaurant is belachelijk duur de goedkoopste pizza 12,5 euro en biertje 4,5 euro en dan praat je nog niet over de camping supermarkt met hun idiote bedragen .Het achterland is rond uit saai en ook weer enorm duur.Het strand en de golven zijn geweldig voor onze 6 kinderen en goed te doen . Bordeaux is ook de moeite waard . Nee de camping is in onze ogen overgewaardeerd en alleen belust op geld en omzet en verder moet je niet zeuren of je moet Frans kunnen .

mooie camping maar niet echt aan zee

Edwin
    3-8-2016

Mooie camping als je zoals ons zeezicht hebt. uitzicht is fantastisch.

Geen hokjes camping dus soms beetje vreemde sta plekken maar dat is wel weer mooi.

Veel Duitsers en Fransen.

Animatie is alleen in het Frans.

Restaurant is goed.

Supermarktje ook prima. vers brood.

zwembad erg leuk zeker voor kinderen . schroeven steken uit van de houten vloer waar je met je blote voeten over loopt.

Maar de toegang naar het strand is een hel.

of een steile helling door het zand ,naar beneden leuk maar er weer op is echt niet te doen.

Dan is er een trap maar die staat op het punt naar beneden te donderen. loopt geheel scheef en eindigt ergens 20 mtr boven het strand. dus nog klimmen.

Dus met kleine kinderen 2 en 4 niet te doen.

Dus met de auto verder op naar het strand, maar allemaal ver lopen vanaf de auto ivm duinen.

Verder is het er een erg mooie omgeving.

Neem met de caravan wel middelen mee om water te transporten.je kan niet je slang gebruiken.

Stroom is prima ook voor de airco.

Geen 4 sterren waardig.

Michiel
    1-8-2016

Mooi uitzicht maar onderhoud camping is minder. Wij hadden een 4 bloemen chalet in het premium gedeelte met zeezicht! uitzicht is prachtig. de weg naar het strand is heen prima, maar terug moet je 100 meter klimmen tegen het duin op.

Veel te zwaar voor kleine kinderen, trouwens voor iedereen.

Met de auto naar laguna beach (3km) is beter, prachtig mooi schoon strand en goed bereikbaar. Vanaf de Camping naar rechts.

Voor zover ik kan beoordelen zijn de kampeerplekken klein en moeilijk bereikbaar en donker. Het zwembad is echt verouderd, losse plakken en tegeltjes en vrij snel in de schaduw door de vele bomen. weinig animatie en geen toezicht bij het zwembad. Normaal gaan wij naar Yellow village Lous seurrots, deze camping is veel mooier en ruimer op gezet, 500 meter van een schitterend strand en met een geweldig nieuw zwem paradijs. Voor ons volgend jaar weer Lous seurrots river site cottage.

mooi gelegen camping

jan
    24-6-2016

Mooi gelegen camping direct aan zee en duin van Pyla. Onze plaats was slecht bereikbaar via steile en smalle weggetjes.

De roosters in de weg lagen los waardoor ze omhoog klapten wanneer je ( of een ongeduldige ander) erover reed, wat tot schade kan leiden. .Sanitair goed. Arcachon de moeite van bezoeken waard, goed bereikbaar, evenals groot winkelcentrum.

Prachtige camping

Karin68
    30-5-2016

Hele mooie terrassencamping aan het eind van de dûne met schitterend uitzicht.gemeleerd gezelschap van nationaliteiten.

Leuk zwembad. Panorama Restaurant op de camping is erg goed maar wel aan de prijs. Vele mogelijkheden om vanaf de camping andere steden te bezoeken. Dichtbij Bordeaux.

Aanbevelingswaardig

San Hogenes
    10-1-2016

Dune is een heerlijke camping, wij verbleven in een huisje met zeezicht. De huisjes zijn klein maar wel comfortabel,je leeft vooral buiten, op het terras of de vlonder naast je huisje waar je echt privé zit door de struiken die het afsluiten.Er is een goede mix van nationaliteiten, ik houd niet van campings met alleen Nederlanders. Het strand is geweldig, en onze kinderen vonden het zwembad ook heerlijk. Ik ben na een ongeluk warbij ik was gevallen goed geholpen door het personeel. Het gebeurde 's avonds laat, en er was meteen iemand die kwam helpen. De receptie maakte de volgende dag een afspraak voor me bij een tandarts.De rest van de vakantie genoten van alle fasciliteiten op de camping. Twee goede restaurants, een wat duurder maar wel lekker en gezellig. Vanaf het strand vaart een bootje naar Cap Feret, dit is een leuke trip, daar kun in plaats van de rustige zee bij de camping, zwemmen in de oceaan.Als je wilt leren paragliden is dit je stek! Mijn echtgenoot had les bij een Nederlandse paraglideschool, spectaculair. Trouwens niets gemerkt van slechte ontvangst met telefoon, wifi niet geprobeerd.Arcachon vooral leuk op 14/7, fantastisch vuurwerk.

Om terug te komen

Charlotte
    2-1-2016

Wat een negatieve recensies hier, die ik niet herken. Ik ga niet met mijn kinderen naar het buitenland op vakantie om vervolgens te eisen dat er alleen maar Nederlanders staan en alleen maar Nederlands animatie is! Dan moet je in Nederland blijven! Ik vond de enorme afwisseling van nationaliteiten erg verfrissend. Plekken zijn meestal mooi, sanitair altijd schoon. Dune vraagt inderdaad wat van je benen, maar naast al het geluier op vakantie vond ik dat juist een pluspunt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla in Pyla-sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla scoort een 6.8 uit 10 op basis van 114 reviews.