Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla

Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla

7.6Goed

Frankrijk, Aquitaine, Pyla-sur-Mer (Gironde)

7.6Goed

• 4.7Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Panorama du Pyla voor je op een rij gezet:

116 reviews over Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla

• 9Wim30-07-2019

Naast het hoogste duin. Schitterend gelegen met uitzicht over de oceaan en de zandbanken voor de kust. Dicht bij Arcachon, Bordeaux, Biscarosse. Schaduwrijke plaatsen, ruim zat (in ons geval, plaats 330). Voldoende en schoon sanitair. Prima zwembad en speelgelegenheden. Fijne sfeer, rustig. Komen zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair

• 2018
    9Mariëlle Lankamp14-02-2018

Èchte aanrader voor sportievelingen😍

Fantàstische locatie! Van alle gemakken voorzien. Perfècte omgeving om hard te lopen! Enig minpuntje: geen boulevard waar je ff lekker kunt slenteren , verder helemaal top!

• 8Staat v/h sanitair

• 2017
    9Erica21-10-2017

Leuke camping op mooie plek

Zelden een camping meegemaakt met zulk vriendelijk personeel, van de receptie ongeacht de drukte tot de restaurants (vooral de cafetaria) en de winkel. Ook sprak bijna iedereen Engels, op enkele medewerkers van de animatie na. Dit was dan ook vermeld op het naamkaartje, waar al dan niet een Engels vlaggetje naast het Franse stond. Zo kon je inschatten wie je aansprak. Voor kinderen die qua leeftijd (10 en 12 in ons geval) of interesses een beetje buiten de animatie vielen, waren er het zwembad en de tafeltennistafels. De camping ligt ideaal ten opzichte van het duin: je hoeft niet de hele 100 m omhoog te klimmen. De trap naar het strand is een belevenis, maar er is tenminste een trap! Voor spectaculaire golven gingen we met de auto naar de stranden een paar km zuidelijk, bv. La Salie Nord. Er is ruime parkeergelegenheid in de bossen. Fietsen kan ook, te huur op de camping. Geen minpunten, de vloer bij het zwembad was vernieuwd en er waren altijd bedjes te vinden.

• 9Eetgelegenheden

• 7Bjorn28-07-2017

Leuke camping, mooie ligging. Sanitair kan beter.

De camping zelf en de ligging zijn leuk. Bij aankomst word je rondgeleid in een golfkar, op zoek naar een leuke plaats. Ligging: Dunes du Pilat zijn mooi en de moeite waard. Het strand is mooi en rustig, maar wel lastig te bereiken via een afdaling over een zandduin of een gevaarlijk steil trap. Leuk om bijv de vele paragliders te bekijken. Sanitair: De gebouwen zijn slecht onderhouden: defecte kranen, krakende deuren, verstoppingen. Verder is het er ronduit smerig. Er wordt veel te weinig schoongemaakt. Service: Bij aankomst wordt je paspoort ingenomen en krijg je een bandje om. De meeste medewerkers spreken geen Engels. Supermarkt heeft ruime openingstijden en heerlijke croissants. Wel wat hoge prijzen. De take-away is zeer goed. Restaurant ook prima. Geluid: bijna elke avond is er een show, die over de hele camping te horen is. 's Morgens vroeg rijden er vrachtwagens over het terrein naar het restaurant. Soms wordt midden in de nacht het sanitair gereinigd met een hogedrukspuit.

• 2Staat v/h sanitair

• Oude reviews

6Martin Hulsmeijers08-09-2016

Mooi zwembad maar niet weer .

Als je naar deze camping gaat zijn de plekken goed het zwembad leuk en de uitzichten fantastisch , de weg naar het strand is zwaar maar te doen . Waarom niet meer, omdat het bijna lijkt op een doortrek camping het is een aan en afrijden van auto"s en mensen . Wij stonden op een rond plekje in het bos niet echt toegankelijk , maar elke dag nieuwe mensen om je heen met hun bagage . Het restaurant is belachelijk duur de goedkoopste pizza 12,5 euro en biertje 4,5 euro en dan praat je nog niet over de camping supermarkt met hun idiote bedragen .Het achterland is rond uit saai en ook weer enorm duur.Het strand en de golven zijn geweldig voor onze 6 kinderen en goed te doen . Bordeaux is ook de moeite waard . Nee de camping is in onze ogen overgewaardeerd en alleen belust op geld en omzet en verder moet je niet zeuren of je moet Frans kunnen .

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 7Edwin03-08-2016

mooie camping maar niet echt aan zee

Mooie camping als je zoals ons zeezicht hebt. uitzicht is fantastisch. Geen hokjes camping dus soms beetje vreemde sta plekken maar dat is wel weer mooi. Veel Duitsers en Fransen. Animatie is alleen in het Frans. Restaurant is goed. Supermarktje ook prima. vers brood. zwembad erg leuk zeker voor kinderen . schroeven steken uit van de houten vloer waar je met je blote voeten over loopt. Maar de toegang naar het strand is een hel. of een steile helling door het zand ,naar beneden leuk maar er weer op is echt niet te doen. Dan is er een trap maar die staat op het punt naar beneden te donderen. loopt geheel scheef en eindigt ergens 20 mtr boven het strand. dus nog klimmen. Dus met kleine kinderen 2 en 4 niet te doen. Dus met de auto verder op naar het strand, maar allemaal ver lopen vanaf de auto ivm duinen. Verder is het er een erg mooie omgeving. Neem met de caravan wel middelen mee om water te transporten.je kan niet je slang gebruiken. Stroom is prima ook voor de airco.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 6Michiel01-08-2016

Geen 4 sterren waardig.

Mooi uitzicht maar onderhoud camping is minder. Wij hadden een 4 bloemen chalet in het premium gedeelte met zeezicht! uitzicht is prachtig. de weg naar het strand is heen prima, maar terug moet je 100 meter klimmen tegen het duin op. Veel te zwaar voor kleine kinderen, trouwens voor iedereen. Met de auto naar laguna beach (3km) is beter, prachtig mooi schoon strand en goed bereikbaar. Vanaf de Camping naar rechts. Voor zover ik kan beoordelen zijn de kampeerplekken klein en moeilijk bereikbaar en donker. Het zwembad is echt verouderd, losse plakken en tegeltjes en vrij snel in de schaduw door de vele bomen. weinig animatie en geen toezicht bij het zwembad. Normaal gaan wij naar Yellow village Lous seurrots, deze camping is veel mooier en ruimer op gezet, 500 meter van een schitterend strand en met een geweldig nieuw zwem paradijs. Voor ons volgend jaar weer Lous seurrots river site cottage.

• 6Staat v/h sanitair

• 8jan24-06-2016

mooi gelegen camping

Mooi gelegen camping direct aan zee en duin van Pyla. Onze plaats was slecht bereikbaar via steile en smalle weggetjes. De roosters in de weg lagen los waardoor ze omhoog klapten wanneer je ( of een ongeduldige ander) erover reed, wat tot schade kan leiden. .Sanitair goed. Arcachon de moeite van bezoeken waard, goed bereikbaar, evenals groot winkelcentrum.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Karin6830-05-2016

Prachtige camping

Hele mooie terrassencamping aan het eind van de dûne met schitterend uitzicht.gemeleerd gezelschap van nationaliteiten. Leuk zwembad. Panorama Restaurant op de camping is erg goed maar wel aan de prijs. Vele mogelijkheden om vanaf de camping andere steden te bezoeken. Dichtbij Bordeaux.

• 6Staat v/h sanitair

• 5San Hogenes10-01-2016

Aanbevelingswaardig

Dune is een heerlijke camping, wij verbleven in een huisje met zeezicht. De huisjes zijn klein maar wel comfortabel,je leeft vooral buiten, op het terras of de vlonder naast je huisje waar je echt privé zit door de struiken die het afsluiten.Er is een goede mix van nationaliteiten, ik houd niet van campings met alleen Nederlanders. Het strand is geweldig, en onze kinderen vonden het zwembad ook heerlijk. Ik ben na een ongeluk warbij ik was gevallen goed geholpen door het personeel. Het gebeurde 's avonds laat, en er was meteen iemand die kwam helpen. De receptie maakte de volgende dag een afspraak voor me bij een tandarts.De rest van de vakantie genoten van alle fasciliteiten op de camping. Twee goede restaurants, een wat duurder maar wel lekker en gezellig. Vanaf het strand vaart een bootje naar Cap Feret, dit is een leuke trip, daar kun in plaats van de rustige zee bij de camping, zwemmen in de oceaan.Als je wilt leren paragliden is dit je stek! Mijn echtgenoot had les bij een Nederlandse paraglideschool, spectaculair. Trouwens niets gemerkt van slechte ontvangst met telefoon, wifi niet geprobeerd.Arcachon vooral leuk op 14/7, fantastisch vuurwerk.

5 tips over Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla

• ardA, 24-05-2014

Arcachon, hele leuke stad aan de zee, vlakbij zijn ook twee meren waar je er bij één heel leuk ala thailandsfeer aan het water kunt eten en volleyballen en zo. In arcachon kun je ook fietsen huren en dan kun je de zee-inhammen rondfietsen en zie je het hoogteverschil in eb en vloed!

• Carmen, 04-07-2012

In de buurt zijn er genoeg uitjes; vanuit Arcanchon kun je boottochten boeken zoals champagne/oester & jazz etc.. We zijn ook een dag naar San Sebastian gereden (2,5 uur rijden) maar nog beter is om een overnachting aldaar te boeken zodat je echt kunt genieten van de heerlijk pinxtos, spaanse wijnen en de prachtige stad

• Elise, 09-11-2012

Dagje Bordeaux: stel de navigatie in op Quai de Richelieu en parkeer de auto in de enorme parkeergarage die daar onder de grond ligt. Bordeaux is een prachtige stad en prima te doen in één dag.

Voor de liefhebbers en kinderen ligt Aqualand Arcachon op tien minuten rijden.

5 vragen over Camping Yelloh! Village Panorama du Pyla

• Ingrid, 02-06-2014

eigen bootje op strand

Wie heeft er ervaring met het meenemen van een eigen boot(je) naar de camping? Het gaat om een rubberen boot (4m) met motor. Kan je de boot tijdens de vakantie op het strand achterlaten? Wie heeft ervaring met leuke boottochtjes en waarheen? Alle informatie hieromtrent is welkom.

Marco Roos, 19-07-2015

zie die boot er eerst maar eens te krijgen, via kleine zandpaden naar het strand en dan 200 treden via een smalle trap naar beneden en de rest door het zand naar beneden. Er is daar ook een redelijk groot verschil tussen eb en vloed, dus laten liggen is denk ik geen optie

• miranda, 20-02-2013

wifi

weet iemand hoe het zit met de wifi op de camping? is het bij het rest of bij de receptie gratis? of moet je het kopen?

Marco Roos, 19-07-2015

voor 20 euro weet je alles, wel hopen dat je ook bereik hebt, en dat er toevallig niemand gebruik maakt van wifi zodat er iets aan snelheid is ( kortgezegd, het is 1 groot drama daar, vooral aan de seaview kant)

• Joyce, 21-10-2010

chalet vue mer nummers/locatie

Wie heeft een plattegrond waar de chalets vue mer op staan? Wij willen graag zelfde chalet huren maar weten huisnummer niet meer.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig