Proissans (Dordogne)

We hebben een aantal aanbieders voor Proissans (Dordogne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Proissans (Dordogne)

kleine rustige camping, Helaas heb ik op deze camping iets

Bennie
    1-8-2007

kleine rustige camping, Helaas heb ik op deze camping iets meegemaakt wat ik nog nooit heb meegemaakt. En dat is dat de campingeigenaar ( 45 a 50 jaar) een kind van 15 jaar recht in haar gezicht heeft geslagen en op haar gezicht heeft gestompt en ze met haar haren naar de grond toe trok daar het kind nog op tijd weg kon komen.De eigenaar heeft onterecht een kind mishandelt waarvan haar ouders aangifte hebben gedaan bij de gendarmerie.Dus ik raad de mensen aan om niet naar deze camping te boeken.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2007 00:09:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

camping is mooi maar niet zoveel te doen voor tieners

jacqueline
    31-7-2007

camping is mooi maar niet zoveel te doen voor tieners. alleen de eigenaar is harstikke gek.bij een karaoke avond moesten de kinderen allemaal van de stoelen af om de volwassen te laten zitten. een meisje van 15 wist niet wat de bedoeling was en werd direct in haar gezicht geslagen en daarnaar kreeg ze een vuistslag in haar gezicht. ze werd over de grond gesleurd en kon toen weglopen ze had een bult op haar hoofd zo groot als een ei dit was pure mishandeling nog nooit zoiets meegemaakt ga niet naar deze camping de omgeving is prachtig maar neem een andere camping

Gereisd Anders in juli 2007

Zeer rustige terrassencamping Verhuuraccomodatie's liggen

E.J.C Hoebee
    23-5-2005

Zeer rustige terrassencamping Verhuuraccomodatie's liggen erg hoog' Iedere morgen miniclub, Nederlands sprekend Voldoende sportieve activiteiten voor volwassenen Restaurant zeer matig en bediening erg traag Schitterende omgeving Veel uitstapjes binnen 20 minuten te bereiken Voor het verkennen van de Dordogne een prima camping

Gereisd Anders in mei 2005
Proissans (Dordogne) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 27 reviews