Camping Le Moulin du Bleufond

Weer vandaag26°
Camping Le Moulin du Bleufond
8,9

16 reviews over Camping Le Moulin du Bleufond in het Nederlands

Prima camping bij leuk stadje

Mark
5-8-2016

Kleine camping, vooral Fransen, enkele Nederlanders en Britten. Veel campers. De camping ligt op loopafstand van Montignac. Sfeer is goed. Kinderen zijn wel tot laat op en luidruchtig. Veel regels op de camping waar niemand op toeziet. Bv over zwemshorts in het zwembad. Prima pizza te eten. Sanitair redelijk. Veel toileten permanent dicht. Wordt wel schoon gehouden, maar verouderd. Eigenaren vriendelijk. Plaatsen klein. Voor ons dus zeker geen 9. Maar wel een prima 7

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Helemaal Top!

Paul Couturier
2-9-2015

Een prettige, rustige camping. Ruime plekken met elektriciteit en water. Keuze uit plekken met zon of schaduw. Ligging net buiten Montignac/Lascaux, goed te belopen/fietsen. Vers brood verkrijgbaar bij de receptie. Als je geen zin hebt om te koken, doen Albina en Eric het voor je. Het restaurant is een gezellige pleisterplaats en hun aanwezigheid staat garant voor sfeer! Albina kookt zelf en het smaakt prima. Ook de prijs is goed. Zij zijn uitstekende en vriendelijke campingeigenaren, altijd bereid om te helpen. Met tips voor uitjes en meer. Eric weet altijd raad! Met Albina kun je Engels spreken, Eric is nog in de leer. Heel charmant en 'inoubliable'. Sanitair is fris en douches zijn warm. Het zwembad is prettig gelegen en schoon. Verder is er een speelplek voor kleine kinderen en een zaal waarin je je bij slecht weer ook kunt vermaken (lezen, spelletjes, etc).

Gereisd Met partner in juni 2015

Lekker!

Monica
16-8-2015

Het is een heerlijk rustige camping. We hadden een schaduwplek met een beetje zon. Het sanitair is prima echter waren de douches zeker niet al te warm. En ondank het regelmatig schoonmaken van de toiletten waren die niet altijd even schoon (maar dat lag voornamelijk aan de andere campinggasten, doortrekken is blijkbaar erg moeilijk) De camping ligt dichtbij Montignac, een leuk druk toeristisch dorpje waar je heerlijk brood kan halen. Op de camping was ook vers brood elke dag maar wij kozen voor de bakker. De pizza's die zij zelf klaarmaken zijn de lekkerste die ik ooit heb gegeten! De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is niet al te groot maar schoon en niet koud. Eigenlijk prima voor de omvang voor de camping. Ook fijn dat daar een extra toilet staat voor de zwembadgasten. Er is een kleine speelplaats waar onze dochter van 8 niet veel gebruik van heeft gemaakt. Dat was echt meer voor de kleinere kinderen. Kortom een prima camping in een mooie omgeving!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastisch kamperen op een topcamping

Elies Meijer
10-7-2015

Een hele prettige kleinschalige camping, met mooie plekken voorzien van electriciteit en water. Er zijn plekken met zon en met veel schaduw. Ligging aan de rand van Montignac, goed te belopen. Vers brood is elke dag verkrijgbaar bij de receptie. Albina en Eric Bourdin zijn uitstekende en super vriendelijke campingeigenaren, altijd bereid om te helpen of tips voor uitjes te geven. Sanitair is fris en douches zijn warm. Erg rustig 's nachts. In het restaurant kun je lekker eten en Albina maakt ook recepten uit de streek. Zowel Albina als Eric doen hun best om ook Engels te spreken. Het zwembad is prettig en schoon.

Gereisd Met partner in juni 2015

Gezellige camping,

Jack Krijgsman
1-9-2014

Een gezellige kleinschalige camping met veel groen en zowel schaduw als zon plaatsen dus voor elk wat wils. Het fijne is dat je op loopafstand van het gezellige stadje afzit. Wij gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Wed Aug 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooie en rustige camping

Jacques
6-7-2014

Goede camping volgens ons zeer goed restaurant met elke dag een andere dagschotel voor een heel goede prijs ook het afhalen van frietjes piza en lekker gebakken kip was perfect in orde .De nieuwe eigenaars doen echt alles om te helpen en zijn heel vriendelijk wij gaan er zeker terug

Gereisd Met partner in juni 2014

Lekker stekkie

Jan en Annemie van den Hurk
20-5-2014

Een leuke camping met nieuwe beheerders sinds februari 2014. Het beheerdersechtpaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een mooi zwembad en het plaatsje Montignac is zeer sfeervol en ligt op loopafstand.. Wij komen hier zeker weer terug. Al met al zeer aan te bevelen..

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader!

koomic
4-11-2013

Wij hadden een mobile home geboekt. Deze zijn geschikt voor 4 personen (6 ook maar dan moet je wel op een slaapbank slapen). Staat van de stacaravan was prima. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Spreken een paar woorden Engels maar dat mocht de pret niet drukken. Er is een klein zwembadje aanwezig voor de kleinste kinderen en een 25 m bad voor de grotere onder ons. De Camping is vooral op Fransen gericht. Brood kun je aan de receptie bestellen voor de volgende dag. Er is verder Pizza, patat, hamburger en kip te bestellen wat je of ter plekken op kunt eten of meenemen naar je plaatsje. Speelhal stelt niet veel voor. Zeker leuk om daar nogmaals heen te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

plezierige camping

M. Adolfs
19-5-2013

Mooie camping aan de rand van het sfeervolle stadje Montignac. Uiterst vriendelijke eigenaren, groot en mooi verwarmd zwembad, sanitair is schoon. Prachtige plaatsjes in de omgeving omringd door een schitterende natuur.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

kleine plaatsen

S van Strijdhoven
16-8-2011

Toen wij aankwamen en een plek toegewezen kregen, bleek deze erg klein te zijn. Auto, caravan en luifel kunnen niet op de plaats staan. Naaste de camping ligt een veldje onder de notenbomen, gevraagd of we daar mochten staan. Prachtige, grote plek. 's Avonds loopt het veldje aardig vol met campers e.d. maar als je aan de rand van het veldje gaat staan, heb je er geen last van. Aardigheidje: bij de gebouwen die op dit moment niet bewoonbaar zijn ligt een bassin. Daarin kun je beverratten bewonderen. Moooi om te zien.

Gereisd Met partner in juli 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulin du Bleufond in Montignac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulin du Bleufond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.