Molières (Dordogne)

Reviews over Molières (Dordogne)

Fantastisch!!

Jakob Karin Sam & Ben,
    14-8-2018

Fantastische vakantie gehad op deze prachtige camping. Griette & Philippe zijn ontzettend behulpzaam en zorgen voor een fijne sfeer op deze rustige groene familiecamping. Ruime schaduwrijke plekken, een schoon toiletgebouw waar alles aanwezig is, veel aandacht voor afvalscheiding, leuke activiteiten georganiseerd op de camping (niet teveel en niet storend voor andere gasten, een gezellige bar, een heerlijk zwembad, leuke speeltuin, prachtige wandelroutes zo vanuit de camping, mooie omgeving met leuke dorpjes, grotten, de Dordogne & kastelen. Kortom.... alle ingredienten voor een heerlijke vakantie. Griette & Philippe, bedankt. We kunnen iedereen een vakantie op La Grande Veyiere aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch en zeker ooit op herhaling.

Jaap - Katwijk,
    6-8-2018

Het is een echte familie camping. Met fijne en zeer betrokken eigenaren. Goede voorzieningen, duidelijke en goede informatie over uitstapjes en de camping zelf. Wij hebben enorm genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Thuiskomen en toch ver weg

Eveline,
    14-3-2018

Voor de 3de keer (of misschien zelf 4de) bij Wim en Jet op teambuilding. Altijd top, gezellig met leuke verrassingen. Alhoewel we steeds ons eigen huisje hebben kunnen we bij hen terecht voor tips over de streek of een bus melk 😉

Gereisd met vrienden in juli 2017

top lokatie

isabel,
    2-3-2018

hebben zelfs in de winter een ideale vakantie gehad wat iedereen ook schrijft het is er zeeeeer netjes alles is zoals je op de site kan terugvinden eigenaars zeeeer vriendelijk alles kan geen vraag is teveel zelfs gourmet set gekregen na aanvraag

bedden zeer comfotabel in 1 woord gezegd proper en netjes

Gereisd met partner in februari 2018

Zalig

Kris Thys,
    1-3-2018

Het was een Top vakantie. Prachtige streek lekker eten en een voortreffelijk huis met alle luxe en comfort. De gastvrijheid van de eigenaars maakt het aangenaam en familiaal. Wij gaan nog eens terug zeker weten.

Gereisd met vrienden in juli 2017
Molières (Dordogne) scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews