Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag40°19°
9,1

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,4

Wie niet graag tussen de massa verblijft zit goed op het kleinschalige Vakantiepark Village des Cigales. Het zwembad en het sanitair zijn zeer schoon. Leuk voor de kinderen zijn de glijbanen bij het zwembad. Ook is er wat animatie, maar niet te overdreven. In het restaurant is het eten van hoge kwaliteit. Bezoek zeker eens Cahors.

We hebben een aantal aanbieders voor Village des Cigales voor je op een rij gezet:

Contact

161 reviews over Vakantiepark Village des Cigales in het Nederlands

super!

Joke vannieuwenhuyse
21-7-2019
  • Onderkomen9

een heel fijne camping met aangename uitbaters. zwembaden zijn leuk voor de kinderen en ook voor ons als ouders. het restaurant is tip top en het eten is super lekker. ook de bar wordt bemand door super mensen, heel vriendelijk, behulpzaam en Ken de animator is heel geliefd bij de kleinsten! het is een rustige plaats waar we echt tot rust kwamen. we komen zeker terug! top!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Rustig park met een top restaurant!

Suy Dirk
11-7-2019
  • Onderkomen10

Het is een park in een groene omgeving met mooie zwembaden een mooi proper tennisveld en zeer leuke en gevarieerde kids animatie . Ook de sport animatie is mooi meegenomen ! Wat ik niet begrijp is dat men het park zo een lage score kan geven zelfs voor hun restaurant . Bistrot du parc is volgens mij en vele anderen een toprestaurant !

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk tot rust komen

Lynn
10-7-2019
  • Onderkomen8

Heerlijk om tot rust te komen met kindjes. Wanneer je door het park wandelt is het voor je peuter een klein paradijsje! Er zijn fruitboompjes waar je van kan plukken, je kunt naar de katjes of kikkervijver kijken. Er is een speeltuin en springkasteel, een groot ondiep zwembad voor je kindjes en elke ochtend is er kinderanimatie. De animatie in het park is top! Voor ieders wat wils.. een extra dikke pluim voor de leuke animator in het park die geweldig is met de kindjes. Zelfs na zijn uren is hij nog met de kindjes aan het spelen in het zwembad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

We komen zeker terug!

Fam.Suy
10-7-2019
  • Onderkomen10

We zaten in huisje 19 cigales , huisje was 👍proper en alles aanwezig . Zwembaden waren allen zeer netjes!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

onbegrijpelijk dat dit park zo hoog gewaardeerd is

anja
8-7-2019
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

FranceComfort beloofd rust, privacy, comfort. Grillon no 10 was niet sfeervol ingericht, er was nul privacy, en niet van alle comfort voorzien. Oud huisje, speelplaats voor de deur, jan en alleman liepen links rechts langs op weg naar speeltuin, zwembad aan je voorbij. Wifi bijzonder slecht en niet beveiligd. Je kon maar met één tablet tegelijk inloggen. Doorgezakte bank en stoel, douchecabine oud en versleten, rioollucht in badkamer, keukenkastjes muf. in voorseizoen géén pizza etc. te krijgen. zwembad vol insecten, uiteindelijk eerder dan geboekt vertrokken vanwege dagelijks lawaai van hogedrukreiniger, bosmaaier, bladblazer, graafwerkzaamheden, timmerwerkzaamheden etc. De beschrijving op site klopt echt niet met de realiteit : want die is dat dit park aan renovatie toe is.

Gereisd Met partner in juni 2019
FranceComfort Vakantieparken, Propriétaire, 12-7-2019

Dag Anja,

Bedankt voor je review. Jammer dat je dit zo er op hebt gezet. Gasten hebben behoefte aan eerlijke informatie. Maar inderdaad: Zoover is ook een chantagemiddel: "geef geld / korting en anders plaats ik een slechte review". Wij buigen daar echter niet voor.

Rust en ruimte

Eric
26-6-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een prachtig en rustig gelegen klein bungalowpark. Onze bungalow (19) lag prachtig, was helemaal op en top schoongemaakt en de bedden stonden opgemaakt klaar. De keuken is van alle gemakken voorzien. De ontvangst was bijzonder hartelijk met een glas cava en paella! Een erg gastvrij beheerdersechtpaar. Het park zal binnenkort worden uitgebreid. Het is een park om tot rust te komen en in de naaste omgeving is veel te zien aan mooie dorpjes, marktjes etc. Voordeel is ook de aanwezigheid van een grote supermarkt op pakweg 10 minuten rijden.

Fam.Venema
17-6-2019
  • Onderkomen9

Mooie omgeving en een mooi park met nog veel potentie

The best holiday

Rudi Vandeput
5-6-2019
  • Onderkomen10

Een super aangename verblijf De eigenaars Francis en Vera doen er alles aan om jullie verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.de zwembaden zijn goed onderhouden aller kort samengevat een top locatie

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Super vakantie.

Silvia en ruud
3-6-2019
  • Onderkomen8

Heel erg mooie omgeving, mooi park. Er ontbreekt je niets. Oase van rust. We waren daar in het voorseizoen, was niet druk. Huisjes prima,daar ontbrak niets aan, wel wat gedateerd. Maar, alle bungalows worden voorzien van nieuwe inrichting en keuken. En er komen nieuwe bungalows bij. De ontvangst was heel hartelijk, restaurant was ook prima. Heerlijk gegeten. Kortom, Francis en Vera, ga zo door. Volgend jaar weer! ;)

To go

Ilse
20-5-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Hartelijk ontvangen door eigenaars, prachtig gelegen in het groen

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village des Cigales in Mauroux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village des Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.