Vakantiepark Village des Cigales

• 9.1Activiteiten
  • 9.1Eetgelegenheden
  • 8.8Onderkomen

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Village des Cigales voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info

Wie niet graag tussen de massa verblijft zit goed op het kleinschalige Vakantiepark Village des Cigales. Het zwembad en het sanitair zijn zeer schoon. Leuk voor de kinderen zijn de glijbanen bij het zwembad. Ook is er wat animatie, maar niet te overdreven. In het restaurant is het eten van hoge kwaliteit. Bezoek zeker eens Cahors.

194 reviews over Vakantiepark Village des Cigales

• 10fam. Goderie16-07-2020

Een heerlijke vakantie, zoals vakantie bedoeld is

Net terug uit Village des Cigales, we hadden een huisje met dalzicht, het was volledig gerenoveerd en prachtig aangekleed, ook heel compleet, o.a. vaatwasser, wasmachine, airco, mooie keuken en badkamer. Zo'n luxe huisje hebben we nog niet eerder gehad. We hadden een ruim terras met een prachtig uitzicht over het dal en zelfs een eigen jaccuzi waar we 's-avonds met een glaasje heerlijk zagen hoe de zon over het dal onderging. De omgeving is rustig en mooi en het park heel compleet, zwembaden, tennis, voetbal enz. Ze hadden voor onze zoon die iets ouder is zelfs een virtual reality mogelijkheid waar hij met een VR set allerlei spelletjes kon spelen. Het restaurant is van hoge kwaliteit en het eten is bijzonder goed. Rond dit alles af met de beheerders, Francis en Vera, die uiterst vriendelijk zijn en er echt alles aan doen om ons een geweldige vakantie te geven en dan komen wij snel tot de conclusie, volgend jaar gaan wij zeker nogmaals

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10V. Sylvester14-07-2020

relaxen en genieten

Vorig jaar een zalige tijd gehad en niet verwacht dat het nog beter kon. De vernieuwingen aan het park van het laatste jaar zijn een leuke toets. Samen met de kids een leuke gezellige tijd gehad. Francis en Vera hebben ons weer tot rust doen komen zodat we er terug een jaar tegen aan kunnen gaan. Bedankt voor de leuke tijd. Groetjes S S Y L

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Michiel Stolten13-07-2020

Geweldig

Wat een leuk park en een fijne mensen WAtm onthaal en goede gastvrijheid. Zo hoort het Veel info ontvangen en het eten in het restaurant was super Dank!!!!

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Valentina Deschuymere29-06-2020

Altijd gezellig om hier terug te keren

Hier is het altijd gezellig om terug te keren. De eigenaars hebben helemaal niet stil gezeten deze winter en voorjaar. Ondanks de lockdown is meer dan de helft van de huisjes volledig nieuw! Wat zijn ze mooi geworden. Topklasse! het straalt luxe uit. Jammer dat door de late werkzaamheden het restaurant nog niet open was want daar werden we vorig jaar zo verwend met de geweldige keuken van Francis. Dat Vera terug ervoor zorgde dat de huisjes spic & span waren hoef ik eigenlijk niet te vertellen, het is gewoon een norm op Village des Cigales. We keren heel graag terug volgend jaar.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Ruben25-06-2020

Geweldig!!!!

In 1 woord geweldig! Met name de gerenoveerde woningen zijn helemaal top. Park ligt er mooi bij. En dat uitzicht is perfect! En uiteraard de gastvrijheid van Francis en Vera is fenomenaal. Mensen met gevoel voor de gastronomie. En erg netjes behandeld door FranceComfort.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Chantal22-06-2020

Heerlijk ontspannen terug naar huis

Prachtige vakantie achter de rug. Zalig vertoeven daar in alle rust en stilte, mooie natuur. Alles heel erg verzorgd tot in de puntjes. Fantastische beheerders. Heel mooi park geworden mooie, verzorgde, nette huisjes

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    7Stefanie24-09-2019

Leuk.

Rustig park. Huisjes zijn al voor een deel gerenoveerd. Ons huisje moest nog. Was inderdaad gedateerd. Maar prachtig rustige ligging. Jammer dat restaurant weinig open was. Alleen tussen 19.00en 21.00 om te eten. Seizoen was eigenlijk al voorbij. Afhaalmogelijkheid was gesloten en geen mogelijkheid om s avonds even een drankje te doen. Staat niet echt duidelijk op de website. Eigenaren aardige behulpzame mensen. Zwembad niet verwarmd.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 9Willy Menu17-09-2019

Het was geweldig.

Het is een prachtig park met huisjes. We hadden een prachtig uitzicht op de vallei. We werden hartelijk en gastvrij ontvangen, het huisje was netjes en was voorzien van een afwasmachine geweldig. Francis en Vera zijn echt top, in hun restaurant zijn we door hun verwend en voor onze hond werd er gewoon een oplossing gevonden zodat we konden genieten van de heerlijke gerechtjes en met een schitterend uitzicht op de vallei. Het zwembad netjes en schoon. We hebben een geweldige tijd gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Annemieke16-09-2019

perfecte speeltuin voor peuters, prachtig uitzicht

wij zaten in een huisje dat bijna gerenoveerd gaat worden. desondanks zou je dingen ook al tussentijds kunnen vervangen, zoals een kapotte tuinstoel, een gasstel dat niet werkt (losse tweepit was het alternatief). de douche was prachtig, maar alleen de 'normale' douche werkte. als je het deurtje van de kast opendeed, ging het laatje erboven ook open. Het uitzicht vanaf het huisje was prachtig en het deed heerlijk rustig aan, ondanks dat het park vol was. Er stond verwarmd zwembad, maar alle baden waren ondanks de zon best wel even flink doorkomen (vooral voor een van 15 maanden). Het speeltuintje was het einde voor onze dreumes: hij kon zelf de trap op en de glijbaan af en ook de trampoline vond hij het einde. een aantal dingen op francecomfort zijn onvolledig: we hebben geen kinderboerijtej kunnen ontdekken. daarnaast was het restaurant in september enkel open van vrijdag tot maandag met elke dag hetzelfde menu.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Arjen14-09-2019

Fijn vakantiepark

Hele fijne tijd gehad. Nette huisjes goed restaurant en leuke animatie, kinderen hebben zich heel goed vermaakt met de zorgzame animator Ken. Het is daarnaast niet groot. Dat maakt het overzichtelijk en gemoedelijk.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Vakantiepark Village des Cigales info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten