Le Verdon-sur-Mer (Gironde)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Verdon-sur-Mer (Gironde) voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Verdon-sur-Mer (Gironde)

vergeet uw muggenspray niet

Ann-Julie,
    10-8-2017

* lang aanschuiven op zaterdag voor veerboot Royan - Verdon

* niet echt veel te doen in de nabije omgeving tenzij wijnhuizen en markten bezoeken je ding is

* het stadje Verdon is rustig, zo goed als geen uitgangsleven

* supermarket in stadje

* mooie rustige stranden en veel fietsgelegenheid

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke plek, vooral voor het strand

nammschub,
    16-10-2013

Verdon met een gezellige haven, mogelijkheden voor boodschappen. (Leclerc) Voor meer vertier moet je naar Soulac. Bosrijke omgeving met paardrijden, fietsen, etc. Fantastische en rustige stranden.

De plek voor zeevertier en uitstapjes (Bordeaux, medoc, etc.)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Voor strandliefhebbers

Carlo,
    1-8-2013

Als je gek op strand bent is dit best aardig. Voor de rest weinig tot niks te doen. Le Verdon is erg rustig. Soulac, 6 kilometer verder, is meer te doen en best aardig strandplaatsje. Is ook geen topper, maar aardig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

unieke plek

beyns-vanlommel,
    17-5-2009

verdon-sur-mer is een plek waar weinig toeristen komen, omdat je voor de prijs van de overzetboot, en de tijd die je eraan kwijt bent, door kunt rijden naar Bordeaux en verder, wat de meesten ook doen. Komt nog erbij dat de atlantische kust maar bereikbaar is na een wandeling van minstens een half uur door bos en duin.Daardoor zijn er echt maagdelijke stranden te vinden en dat vonden we fantastisch. De bossen met lage eiken zijn ook erg mooi en lijken stokoud. Bovendien heb je nog een kust zonder golven aan de zijde van de Garonne. Voor vertier en cultuur moet je hier niet echt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

wie van zon surfen en zwoele avonden wil genieten gaat le

E.c.groen,
    8-7-2008

wie van zon surfen en zwoele avonden wil genieten gaat naar le verdon sur mer echt franse sfeer. Op 5min rijden licht soulac een echte plaats om lekker de beachboy uit te hangen leuk winkelen maar de haven van le verdon is ook de moeite waard daar zijn ook leuke eet tentjes en terrasjes kortom probeer het en je weet het gr ed (p.s ga wel over de tolwegen en je bent er binnen 11 uurtjes,aanrader camping Le Royannais)

Gereisd anders in juli 2008
Le Verdon-sur-Mer (Gironde) scoort een 6 uit 10, op basis van 32 reviews