Camping Place de la Famille

Meer camping info

157 reviews over Camping Place de la Famille

• 2019
    9Souren29-12-2019

Het perfecte verblijf in de Dordogne met kids

Het perfecte verblijf in de Dordogne. Loes en Chris hebben een prachtige plek gemaakt voor ouders met jonge kinderen. Op het terrein is er veel vrijheid in doen en laten. Er hangt een heel relaxte sfeer en er zijn tal van mogelijkheden voor kinderen om zicht te vermaken. Door de vele bedachte speurtochten was het makkelijk om met de kids diverse stadjes (en eetmarkjes) in de omgeving te bezoeken. Nogmaals hartelijk dank voor de fantastische vakantie Chris en Loes! Wij komen zeker weer.

• 9Van den Broeck17-12-2019

Een echte aanrader met jonge kinderen!

Wij verbleven afgelopen zomer 2 weken lang op Place de la Famille met onze kinderen van (toen) 1,5 en 3,5 jaar oud. Een perfecte camping voor kinderen in deze leeftijd. De oudste ging op eigen houtje s morgens broodjes halen bij de "receptie", naar het ontzettend leuk opgezette speelkasteel en de speeltuin. Ondanks dat deze plekken vanuit de tenten niet te zien zijn, voelde dit volkomen veilig omdat het zwembad volledig omheind is en het terrein heel overzichtelijk. Onze kinderen hebben genoten van de speurtochten die Loes op de camping uitzette en de kinderdisco in het speelkasteel. Het 3x per week gezamenlijk eten (iets dat wij nooit eerder hadden gedaan en best spannend vonden) is ons goed bevallen! In de omgeving zijn er veel leuke uitstapjes mogelijk waar Loes je alles over kan vertellen. Al met al hebben wij genoten van onze vakantie en kunnen we alleen maar hopen dit jaar iets vergelijkbaars te vinden!

• 9Fam. Vandermaesen13-11-2019

Een aanrader!

Het is een super leuk, zeer kindvriendelijk en goed doordacht concept. Wij logeren steeds (tot nu toe 4 jaar op rij) in de alleenstaande gite en zijn heer zeer tevreden over. Het huis is ruim, proper en alles is voorzien. Op het domein is er genoeg te doen voor de kinderen, maar als je uitstappen wil maken zijn er ook tal van mogelijkheden in de dichte en iets verdere omgeving.

• 9kirsten12-11-2019

Super vakantie

Zeer kindvriendelijke en kleinschalige camping. Omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Ook op camping kunnen zowel ouders als kinderen zich goed vermaken. Een pluspunt was de eigen badkamer

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Mw. Betten11-11-2019

Heerlijke en ontspannen gezinsvakantie

Place de la Famille heeft alle ingrediënten voor een heerlijke gezinsvakantie: mooie tenten, zeer goede sanitaire voorzieningen, fijn zwembad, veel te doen voor de kinderen, je kunt een paar keer per week aanschuiven voor een zeer smakelijke maaltijd, de eigenaren zijn zeer vriendelijk, geven leuke tips en zijn enorm service gericht. Meer kun je je niet wensen!

• 10Familie Venrooy11-11-2019

Ook de 4e keer fenomenaal!

Hier wordt het hele gezin ontzorgd. Niet voor niets zijn wij er voor de 4e (!) keer geweest. Nu in een mooie nieuwe lodge-tent op deze fantastische kleinschalige camping. Het mee-eten eerst voor de kids en dan voor ouders, je eigen sanitair, de ontdekkingskaarten met speurtochten voor kids in iedere stadje en tips voor eet- en speelgelegenheden, het speelkasteel, de enorme spelletjeskast, de mini-bibliotheek, de honesty bar met drankjes en ijsjes, de Dordogne met mooie stadjes, leuke eetmarkten, fijne zwemmeren, etc. Heb je kids in de leeftijd tot een jaar of 6/7 dan zeker doen!

• 10Eetgelegenheden

• 10fam. van den Berg10-11-2019

Perfect voor jonge gezinnen

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen van 1, 2 en 4. Heerlijk zwembad met meerdere dieptes, fijne ingerichte tent en de luxe van een eigen badkamer. Fijn dat je 3x per week kan mee-eten, heel gezellig zo met de andere gezinnen. De tenten staan op voldoende afstand van elkaar, zo heb je toch privacy en kan je toch ook de gezelligheid op zoeken. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad en in de speelschuur en speeltuin. Ze kunnen op het terrein heerlijk hun eigen gang gaan, dus je hebt zelf ook echt vakantie. Verder ideaal dat je zelf koffie, drinken, ijsjes etc kan pakken en kan noteren op de turflijst. In de omgeving is veel te doen, maar onze kinderen hadden ook geen moeite met een dagje op camping blijven, omdat er zoveel te doen was met de andere kinderen. Wij hebben zo genoten deze zomer, dat wij komend jaar weer terugkomen!

• 9Gaby08-11-2019

Heerlijk! Genoten!

Heerlijke vakantie, de kids hebben het heel leuk met elkaar. Toen wij er waren was het erg warm gelukkig veel verkoelende meertjes in de omgeving

• 9Van der Zee08-11-2019

Echte vakantie gevoel!

Wederom een fantastische week gehad bij PdlF! De safarilodge tenten zijn zeer mooi ingericht en aan alles in gedacht. Kinderen vervelen zich geen moment. Genoeg leuks in de omgeving, maar een dag op de camping vonden de kinderen ook prima. Het eten op het plein en de pubquiz met de andere gasten waren zeer gezellig.

• 9Maarten12-09-2019

Heerlijke plek voor jonge gezinnen

Fantastische, kleinschalige camping met goede, schone tenten. Broodservice, bier en ijsjes op een turflijst: wat wil je nog meer! Eigen badkamer is ook heel fijn. Veel te doen in de omgeving en anders gezellig aan het zwembad. Met 11 Nederlandse gezinnen zijn de kinderen in ieder geval altijd onder de pannen. Gezamenlijke maaltijden zijn ook zeker aan te raden.

Loes, eigenaar, 08-11-2019

Dankjewel Maarten en familie voor jullie leuke recensie!

Camping Place de la Famille info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50