Tijdelijk €25 aanbetaling

Place de la Famille

We hebben de beste aanbieders voor Camping Place de la Famille voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 172 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

172 Reviews over Place de la Famille

• 9Familie Coort11-09-2022

Top Familie Glamping

Voor ons was dit de eerste keer dat wij verbleven op een kleinschalige glamping locatie en wat hebben wij (ouders en kinderen) fantastisch genoten.

Een uitstekende glamping met goede faciliteiten en service, maar tevens genoeg dingen in de directe omgeving om culturele uitstapjes te kunnen doen.

Tenten zijn in prima conditie, van alle gemakken voorzien en ruim. Daarnaast heeft iedere glamping plek haar eigen sanitair (volwaardige badkamer) en zijn alle voorzieningen goed schoon.

Zwembad is goed (prettig gelegen, geen bijzondere dingen), maar bovenal heel lekker en goed bijgehouden.

We kunnen de locatie van harte aanbevelen! Het verblijf was top en ook het gezamenlijke eten (5 van de 7 avonden was dit mogelijk) erg leuk en gezellig.

Enige verbeterpunt wat ik persoonlijk zie is de WiFi, die niet erg snel en stabiel was. Maar dat mag geen naam hebben :-).

• 9Wietse & Wendy03-09-2022

Vakantie!

Place de la Famille is een heerlijke accomodatie voor gezinnen met kinderen. Ruim opgezette plaatsen met comfortabele Safari tenten, gastvrije en vriendelijke eigenaren (Yvo en Bonny) en een paradijs voor kinderen. Er wordt lekker voor je gekookt terwijl de kinderen zich vermaken zodat je als ouders echt op vakantie bent. De ligging is ook perfect voor uitstapjes in de omgeving. Al met al een fijne plek om vakantie te vieren met de kinderen en nog eens terug te komen!

• 10Harm en Lian31-08-2022

Bedankt Yvo en Bonny en hopelijk weer tot snel!

Weer (voor ons de tweede keer) een heel fijn verblijf gehad bij Yvo, Bonny en de kinderen. De eerste week zijn we zelfs, vanwege de hitte, vrijwel niet van de camping af geweest. Dat hoeft ook niet omdat er op de camping voor jong en oud veel te doen is. De tweede week was meer geschikt voor uitstapjes en dat hebben we dan ook gedaan. Er is veel te zien en te beleven in de nabije omgeving. Ook het eten was dit jaar echt weer fantastisch! Echt een aanrader om hier je vakantie door te brengen.

• 9Peter Ribbers29-08-2022

Mooie glamping voor ontspannen kinderen en ouders!

Heerlijk verblijf gehad op deze glamping in een ruime Safari tent met mooi terras en houten lounge bank. Voor onze 2 kinderen van 3 en 5 was er genoeg om Te doen in de speelschuur en het zwembad. Tent en ook badkamer waren bij aankomst heel schoon en de kook kunsten van Ivo maken het savonds veel relaxed. Bij warme zomer avonden is het nog heerlijk sterren kijken vanaf het terras! Aanrader voor gezinnen met jonge kids.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 30-08-2022

Bedankt Peter! Was leuk jullie weer te hebben ontvangen!

• 9Stefan Baars06-08-2022

Geweldige camping voor jonge gezinnen

Geweldige camping voor jonge gezinnen. Kleinschalig, zeer vriendelijke en behulpzame NL eigenaren. Fijne safaritenten en heerlijk zwembad. Inde omgeving voldoende leuke dingen om te zien/doen, zoals zwemmen in de Dordogne.

• 8Staat v/h sanitair

Eigenaar, 11-08-2022

Bedankt Stefan! Wellicht tot ziens!

• 8Bob van Oevelen04-08-2022

Heerlijke week op een schitterende accommodatie!

Mooie camping in een heerlijke omgeving, zeer gastvrij en alles aanwezig voor kleine kinderen (en hun ouders).

• 9Staat v/h sanitair

Eigenaar, 11-08-2022

Bedankt Bob! Wellicht tot ziens!

• 9Familie Oppedijk04-08-2022

Glamping pur sang

De glamping is een sfeervolle en rustige plek voor gezinnen met jonge kids. De eigenaren zijn zeer gastvrij en geven je het gevoel dat je altijd welkom bent. De tenten zijn prima ingericht en de privé badkamer zeer luxe en handig! De glamping was voor ons wellicht te “luxe” evenals de gasten die er waren. Maar als je volledig ontzorgt wilt worden, dan is dit echt de plek! Respect voor de eigenaren die er zoiets moois van hebben gemaakt. En het eten.. is echt voortreffelijk.

Eigenaar, 11-08-2022

Bedankt! Graag tot ziens hoor! :)

• 10Tessa en Remco03-08-2022

Wederom fantastisch!

Normaal gaan we nooit twee keer naar dezelfde camping, maar toen de kinderen vroegen of we dit jaar alsjeblieft weer naar Bonny en Yvo konden gaan, was de keuze snel gemaakt. Wederom hebben we een fantastische week gehad op Place de la Famille. De gastvrijheid van Bonny en Yvo is ongeëvenaard, de kookkunsten van Yvo fantastisch, de eigen badkamer super fijn en luxe en de kinderen hebben zich vanaf minuut 1 vermaakt met de andere kinderen in de speelschuur en het zwembad. En in de omgeving is zoveel te doen, dat we zelfs als we volgend jaar weer terug zouden komen nog niet alles gezien hebben.

Kortom, een echte aanrader voor gezinnen met kinderen tot een jaar of tien! Leuk is ook de eetmarkt in Saint Geniès op woensdag.

Eigenaar, 11-08-2022

Bedankt Tessa en Remco! Gezellig jullie weer te hebben mogen ontvangen!

• 10RdB23-07-2022

Fantastische vakantie

Bony en Ivo maken er een feestje van. Heerlijk 5x per week mee eten (en drinken). Tenten met privé sanitair zijn top. Maar het kroonjuweel is de speelschuur waarbij iedereen samenkomt om te spelen! Daarnaast is er ook in de omgeving veel te doen.

Eigenaar, 31-07-2022

Bedankt ! Wie weet weer tot ziens! Groetjes

• 10Familie Olsthoorn10-07-2022

Heerlijke plek voor een relaxte vakantie

Absoluut een aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen tot een jaar of 10. Zo heerlijk om 5 dagen niet na te denken over het avondeten! De speelschuur viel ook hier erg in de smaak. Daarnaast mooie omgeving en fijne bedden!

Klein minpuntje vonden wij de honden uit de omgeving die 's nachts blaffen, dus oordopjes zijn wel aan te raden.

Eigenaar, 31-07-2022

Bedankt familie Olsthoorn! Wellicht tot ziens!

Camping Place de la Famille info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (12)

Soort hotel

• WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne