Camping Place de la Famille

Camping Place de la Famille
9,4

129 reviews over Camping Place de la Famille in het Nederlands

Goed concept, fijne vakantie, goed bevallen

Van Lenthe
8-10-2017

Klein, rustig, logisch opgezet en fijn concept waarin ouders weer wat vrijheid ontdekken. Eigen badkamer is top! Kids vermaken zich zelf. Ga vooral voor de ontbijtservice! Lekker rustig met slapen, fijne bedden. Omgeving prachtig en veel te zien.

'De camping' voor jonge kinderen

Twan van Stipdonk
17-9-2017

Er is werkelijk aan alles gedacht als het om jonge kinderen gaat! Van een gepersonaliseerde inventaris van de zeer ruime tenten tot aan grote bouw-blokken en ballenbak toe. Ook het eten met de kinderen onderling is erg leuk! Zelfs het vrij 'eenvoudige' zwembad heeft door haar geleidelijk dieper worden voor kinderen van alle leeftijden genoeg te bieden. Ondanks dat de omgeving werkelijk adembenemend is, hoef je voor de kinderen niet weg te gaan.

Top vakantie puur genieten

Sas
14-9-2017

Heerlijke vakantie gehad met de kids! Je kunt hier onbezorgd genieten. Mooie en schone camping. Kinderen kunnen de hele dag spelen en er is erg veel te ondernemen. In de omgeving. Echt even tot rust komen!

Aanrader!

Susanne
13-8-2017

Twee weken hier gekampeerd. Een top plek met kinderen! Met veel zorg is een map samengesteld met allemaal activiteiten die je rond Pdlf kunt doen. In alle plaatsjes rond Pdlf is een speurtocht uitgezet. Maar ook op het terrein zelf is het heel goed toeven. Zwembad en heel veel te spelen. Het is heerlijk dat er drie keer per week wordt gekookt. Een aanrader! Bedankt Loes en Chris!!

Heerlijk!

Maroesja Luiten
27-7-2017

We hebben genoten bij PdlF! Een waar speelparardijs voor de kinderen, voor alle leeftijden. Veel spelletjes en een heerlijk zwembad. De tenten waren goed uitgerust en omdat we meerdere avonden konden mee eten, ook voor de ouders rust! Chris en Loes zijn heel gastvrij en weten perfect wat je als familie met kids nodig hebt op vakantie!

Dit is vakantie!!

Jaco
21-7-2017

Wat hebben wij een heerlijke tijd gehad op place de la famille. De kinderen kunnen hier heerlijk spelen. Op en rondom de camping, ook leuk met de puzzeltochten. Het zwembad is prima voor alle leeftijden. En terwijl de kinderen lekker aan het spelen zijn kan je als ouder ook alles even los laten.

Mooie omgeving ook. Leuke stadjes en dorpjes om doorheen te slenteren (met een puzzeltocht) of activiteiten als het klimbos of het fietsen in Sarlat.

Een hele fijne plek om je vakantie door te brengen

Fijne vakantie

Vivienne
17-7-2017

Het was een heerlijke week en aan alles is gedacht om de kinderen en de ouders een top vakantie te laten hebben. Heel veel spelletjes die je mag pakken uit de kast, het speelkasteel, veel vriendjes, leuke dag trips, luxe tent met lekkere bedden, schoon, eigen badkamer, lekker zwembad, gezellige mede vakantie gangers, zo kan ik nog wel even doorgaan.....

Het mee eten op het plein was gezellig en Loes kan heerlijk koken. De kinderen vonden het echt jammer dat er 'maar' drie keer per week gezamelijk eten was, zo leuk vonden ze dit:)

Ik zal iedereen aanraden om hier naar toe te gaan. Je moet echter wel rekening houden dat als je een uitje gaat maken dat je altijd wel even in de auto zit.

Superleuke vakantie!

Cedric, Sandy, Emile & Arthur
13-7-2017

Onze eerste kampeerervaring is supergoed meegevallen: kleinschalige camping met veel comfort. Alles netjes en goed geregeld. Aanrader zijn de uitgeschreven uitstapjes, het eten in groep op sommige dagen en de "honestyfridge". Bij deze laatste kan je tegen zéér democratische prijzen zelf je drankjes uit de koelkast nemen. Voor jonge kinderen is er op het terrein enorm veel te beleven en doen. Vanaf een jaar of 3 kunnen ze echt alleen op stap. Het zwembad is zeer goed beveiligd. Dikke pluim voor Chris en Loes!

Super gezellig en heel kindvriendelijk.

Kurt Dedobbeleer
7-7-2017

Place de la famille is alles wat er in de beoordelingen staat. Gezellig, kindvriendelijk, heel wat mogelijkheden tot uitstapjes, speelgelegenheid op het terrein. En vooral voel je je thuis bij Loes en Chris. Echt een aanrader!

Fantastisch, echt vakantie voor iedereen

Marieke
2-7-2017

Super faciliteiten voor kinderen, ook voor de ouders wordt goed gezorgd. Fijn zwembad en mooie omgeving. Uniek concept.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Place de la Famille in Jayac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Place de la Famille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Place de la Famille scoort een 9.41 uit 10 op basis van 129 reviews.