Grayan-et-l'Hopital

We hebben een aantal aanbieders voor Grayan-et-l'Hopital voor je op een rij gezet:

Reviews over Grayan-et-l'Hopital

Heerlijk, rustig plaatsje

Dirk Zwager,
    19-8-2009

Grayan stelt niet zoveel voor. Er is één krantenwinkeltje en één supermarktje waar je terecht kan voor de dagelijkse booschappen, brood en verse groenten uit eigen tuin. Een mooie kerk, een leuk restaurant met speeltuintje en midgetgolf. Verder wat campings. De zee (Le Gurp) is op ongeveer 3 km afstand van Grayan, daar zijn overigens nog wat restaurantjes en een klein (duur) supermarktje. In de omgeving is genoeg te doen, er zijn leuke marktjes, paardrijden, strand, wandelen en tijdens de zomer veel evenementen. Het is een goede uitvalsbasis voor fietsen en voor het strand Lesparre en Soulac zijn de plaatsen van betekenis in de omgeving waar veel terrasjes en het leuk shoppen is ook zijn daar grote supermarkten. Grayan zelf is erg rustig verwacht daar dus niet teveel van maar de omgeving is super en in combinatie met het klimaat kan je er super vakantie vieren. Wij komen daarom al jaren daar in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
Grayan-et-l'Hopital scoort een 7,2 uit 10, op basis van 15 reviews