Camping Dordogne La Peyrugue

9.6Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, Daglan ( Dordogne )

9.6Fenomenaal

• 9.1Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Dordogne La Peyrugue voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

193 reviews over Camping Dordogne La Peyrugue

• 10Els van der Meer11-08-2020

Wat een sfeervolle camping!

We hebben genoten: van de prachtige ligging dichtbij allerlei bezienswaardigheden, de grote campingplaatsen, de vriendelijke en betrokken eigenaren Gilles en Deborah met hun kinderen, het schone sanitair, het heerlijke zwembad, het restaurant, de sfeer op de camping. Compact en overzichtelijk, en erg gemoedelijk. Deze camping biedt veel moois voor jongere kinderen, maar zeker ook voor tieners die elke avond samen afspreken om te chillen of te kaarten. Een mooie mix van Belgen, Fransen en Nederlanders. Dichtbij het mooie stadje Daglan met een klein supermarktje, een echt grote supermarkt is 15 (Cénac) tot 25 minuten (Sarlat) rijden. Corona-maatregelen zeer goed op orde, frequente schoonmaak van sanitair en ligbedden, looproute in het sanitairgebouw. Leuke activiteiten voor de kinderen door de betrokken en Nederlandstalige David. Kortom: een heerlijke camping waar wij zeker terug komen! Tot volgend jaar Gilles en Deborah!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Fam. Kursten05-08-2020

Heerlijke centrale camping

Net terug van ruim 2 weken chalet 10 op camping Peyrugue met tweeling van 8. Heerlijke vakantie gehad! Gilles en Deborah (en team) zijn super vriendelijk en gastvrij. Staan altijd met glimlach klaar. Door covid rustiger, maar leuk publiek. Franse en Nederlandse gezinnen gemengd. Leuke (Nederlandse) animatie met divers en uitgebreid programma. Heerlijk brood op camping. Aanbod restaurant basis maar wel prima. Ruim en compleet chalet met veel privacy. Camping is centraal gelegen (<30 min) tussen toeristische attracties zoals Sarlat, Castelnaud en Beynac. Pitoreske Daglan op loopafstand. (strandje aan Ciou is aanrader) Alleen zwembad en het aantal schaduwplekken aan zwembad zijn beperkt op drukke warme dagen.

Desalnietemin aanrader voor families met jonge kinderen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Anya van Doorn29-07-2020

Een bijou, garantie voor onvergetelijke vakantie

De camping: uitstekend gerund paradijsje, niet te groot, middenin schitterende natuur. Terrein (ruime plaatsen) & sanitair zeer verzorgd en schoon. Eten is uitstekend & gevarieerd, de animatie en activiteiten prima, sfeer kan niet beter!! (Hulde aan Gilles en Deborah en hun twee kinderen.) Wij hadden een safari-tent voor 3 weken, een belevenis, wat een gave TENT: alle comfort (prima bedden!), sfeer en zeer royaal terras op palen. Wat hebben we genoten -eerste week bijna alleen op de camping na de lockdown. Alles is superschoon, plus strikte naleving van coronamaatregelen. De Céou: fraai om langs te wandelen (omgeving is geweldig wandelgebied), grotere Dordogne makkelijk bereikbaar. Wij wilden er niet weg en plakten nog een weekje leuke lodge aan de vakantie. Wil je drukte, bars, winkels en wilde feesten op de camping, dan is La Peyrugue minder geschikt voor jou. Wij houden van deze plek en de bewoners en komen zeker vaak terug.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Eric27-07-2020

Heerlijke en gemoedelijke camping

We hebben 2 weken in een Safari tent verbleven en die was echt top. Mooie, nieuwe en vooral grote tent met een hele ruime veranda. De tent (of eigenlijk is het een huisje) staat onder de bomen in de schaduw met veel ruimte erom heen. De eigenaren (Gilles & Deborah) organiseren vele activiteiten voor volwassenen en kinderen en zijn heel benaderbaar. Het is een middelgrote camping, maar de sfeer blijft heel gemoedelijk en prettig. De omgeving is prachtig en biedt volop mogelijkheden voor leuke uitjes. Een absolute aanrader, zeker ook als het gaat om de prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Guy Luyckx30-06-2020

Super camping.

Een mooie rustige camping op een goede locatie om alles dichtbij te kunnen bezoeken.Zeer sympathieke eigenaren en zullen je met raad en daad bijstaan om je vakantie geslaagd te maken .Top camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8N. van den Pol02-10-2019

Heerlijke camping!

Een heerlijk knusse, gemoedelijke camping, gezellig voor zowel jong als oud en alle leeftijden mixen. Voor pubers is het ontzettend leuk. Goed onderhouden en met veel oog voor detail zijn allerlei leuke dingen toegevoegd. In het winkeltje kan je dagelijks vers brood halen dat ze zelf afbakken. De camping staat in een soort boomgaard, de plaatsen zijn ruim en je kan aangeven of je wat meer zon of schaduw wil. Het sanitair is prima, er is een aparte kraan met zeer heet water voor afwas. Douches zijn schoon en qua temperatuur goed afgesteld. Toiletten hebben geen bril, maar het is waarschijnlijk heel Hollands om dit te willen. Het zwembad is schoon maar iets te klein voor het aantal gasten. Déborah en Gilles doen alles om het de gasten naar de zin te maken, als het nodig is regelen ze zelfs een orthodontist op vrijdagmiddag! Bijzonder aardige en betrokken eigenaren, ik gun ze alle komende jaren een volle camping!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Mireille Roest19-08-2019

Geweldig

Eigenlijk willen we deze geweldige camping geheim houden maar de nieuwe eigenaren verdienen echt een dikke pluim. Vorig jaar voor het eerst deze camping bezocht , dit was het eerste jaar dat ze de camping runde. Toen was het al geweldig maar dit jaar overtrof het echt onze verwachtingen. Wat mogen ze trots zijn. Onze twee toch wel kritische pubers hebben we bijna niet gezien. Ze hadden vanaf het eerste moment gelijk een klik met de tieners die al op deze camping verbleven. Ook wij hebben een geweldige tijd gehad. Super gezellige avonden gehad. Gezamelijke bbq avonden. Elke week een leuk optreden van een bandje. De sfeer is er echt hoe het hoort te zijn op een camping. Voor de tieners is er een hangplek onderaan de camping. Dus geen overlast. Het eten op de camping is heerlijk. Ook een dikke tien voor David van de animatie. Echt een topper. Lieve gilles en deborah kinderen jullie mogen trots zijn. Ga zo door

• 9Simone13-08-2019

Vriendelijke, gastvrije camping met Franse flair.

We hebben genoten op deze fantastische camping. Een fijne mix van Franse en Nederlandse gasten, waardoor de Franse cultuur ook behouden blijft. Nog nooit zulke vriendelijke campingeigenaren en crew meegemaakt. Niets was teveel! Het terrein waar wij stonden was heel vriendelijk, een soort boomgaard. Naar het beeldige dorpje kan je lopen, een prima uitvalsbasis voor allerlei uitjes en Marche Gourmande😊 We hebben heerlijk gedanst op het feestje op het terras. Onze dochters 17,15 en 13 jaar hebben we beperkt gezien, maar we wisten dat ze in een veilige omgeving aan het chillen waren met andere pubers. Dank Deborah en Gilles en medewerkers, plek 33

• 10Muriel van der Draaij13-08-2019

Fantastische camping

La Peyrugue heeft alles wat wij zoeken in een camping: kleinschalig, veel (Nederlandse) tieners, animatie (niet overdadig), een zwembad, schone toiletten/douches, mogelijkheid voor maaltijden (ook afhaal), mooie (fiets-)omgeving, veel te doen in de buurt, ruime kampeerplaats (caravan, voortent, luifel, bijzettent en auto en dan nog ruimte over!), behulpzame eigenaren...

Wij waren er dit jaar voor het tweede jaar en onze verwachtingen zijn overtroffen. Gilles en Déborah runnen deze camping met hun hart en dat doen ze fantastisch! Eigenlijk bezoeken we liefst ieder jaar een andere bestemming, maar we zijn bang dat iedere camping na deze zal tegenvallen. Dus heel misschien volgend jaar nog een keer...

• 10Agnes07-08-2019

Super vakantie gehad!

Super fijne vakantie gehad! Gastvrije eigenaren (Deborah en Gilles), die je heel vriendelijk ontvangen. Deborah oefent heel goed met haar Nederlands. (Prive) wandeltocht op donderdagochtend met Gilles is echt een aanrader! Animatie van (Nederlandse) David is heel gemoedelijk. Hij is heel leuk met zowel de jonge als wat oudere kids. Contact tussen de kinderen onderling (ook groot met klein) was ook super. Camping zelf heel overzichtelijk en onze accommodatie was ook super. In de omgeving is veel te zien en te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Camping Dordogne La Peyrugue info