Tijdelijk €25 aanbetaling

Dordogne La Peyrugue

We hebben de beste aanbieders voor Camping Dordogne La Peyrugue voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 208 reviews
+115

8.5FantastischScore uit 208 reviews
  • 7.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

208 Reviews over Dordogne La Peyrugue

• 8Wietse en Carla04-12-2022

Ouderwets gezellig, wij komen terug!

Wat een heerlijke, gemoedelijke camping. Wij hebben niet eerder met ons gezin een camping gehad met deze fijne sfeer. Vooral NL en Franse campinggasten. Voetbal en F1 kijken onder het genot van een heerlijk lokaal tapbiertje, 1x per week live muziek en voor de kinderen de karaoke-avond... Gilles en Deborah, hun kinderen en hun team doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De animatie voor de kinderen, georganiseerd door David, was zeer geslaagd zonder al te veel poespas. Bij een volledig volle camping zijn de capaciteit van de toiletten en het zwembad een aandachtspunt. Zwembad is erg simpel. Op de dagen dat er ingeschreven kan worden op het menu, is het afhalen van snacks of pizza een probleem. Daarin misten we wel wat flexibiliteit. Desondanks kunnen we niet wachten om komende zomer weer heen te gaan.

• 8Jeroen22-08-2022

Prima camping, ook voor pubers

Overzichtelijke kleine camping met voldoende voorzieningen. We hadden een panoramaplek. Mooi uitzicht en groot genoeg voor caravan, voortent, tentje en auto. Vriendelijke en behulpzame beheerders en personeel. Onze veertienjarige heeft zich uitstekend vermaakt met de andere jongeren (tot 16 jaar). Ze kon (‘s avonds) naar het veld (hangplek zonder overlast te geven), naar het sportveld of naar het zwembad. In de omgeving is er genoeg vertier, als je ook een stukje wil rijden. MTB paradijs. Veel mooie bos- en rotspaden en routes in de buurt waarbij je fantastisch kan klimmen en dalen, soms ook echt technisch.

• 7Staat v/h sanitair

Eigenaar, 21-11-2022

Hartelijk dank voor je aardige opmerkingen. Het zal ons veel plezier doen je weer op de camping terug te zien.

• 7Arie Berkeveld18-08-2022

Een prima gemiddelde camping met aandachtspunten.

Wij hadden plek 51 op de camping en zaten er heerlijk privé. Een zeer ruime plek met eigen oprijlaan voor de auto. Het vastzetten van de voortent/luifel is er een drama en sloeg er zelfs de rotsharingen krom. Camping is van alle gemakken voorzien, maar wij vinden dat het sanitair veel meer aandacht nodig heeft. Schoonmaken was enkel de toiletpot, de ruimte zelf werd enkel een doekje over de grond gehaald. De eigenaren zijn erg gebrand op energie besparing. Dat is helemaal niet verkeerd, maar het is ons vier maal overkomen dat de eigenaar in de avond gewoon het licht uit doet terwijl je nog onder de douche staat. Vind ik persoonlijk vrij gast onvriendelijk. Daarnaast was het zo dat er veel toiletten en douches werden gesloten terwijl het nog hoogseizoen was. Als je twee toiletten van de vijf overhoudt en twee douches van de vier in het sanitair gebouw sta je continu op je beurt te wachten.

• 6Staat v/h sanitair

Eigenaar, 21-11-2022

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen achter te laten. De toiletten zijn oud maar goed onderhouden en we hebben plannen om ze te renoveren. Het spijt ons echter dat u een onaangenaam toilet had, hoewel ze regelmatig worden schoongemaakt, kunnen we niet achter elke gast wassen. Ter informatie, het licht in de douche blijft aan tot 22:30 uur. We hadden wat problemen met sommige toiletten, maar gelukkig werden die achteraf verholpen. Wij zijn open en nemen elk. Weet dat we ons best doen om onze gasten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet commentaar in overweging.

• 9martijn06-08-2022

Heerlijke camping

Gemoedelijke niet al te grote camping. Mooie ruime plekken. Hou je van schaduw (het kan warm zijn) kies voor een plek in het bos. In ochtend verse croissants. Kleine campingwinkel waar je nodige dingen kunt kopen. Gezellige bar/restaurant met eenvoudige maar prima kaart. BBQ avond erg gezellig. Voor liefhebber is er nederlandse sport op tv. Voldoende animatie voor de kinderen. Bij de oudere kinderen is het volleybalveld s'avonds favoriet. Sanitair is schoon. Voldoende (warme) douches. Eigenaren zeer behulpzaam, flexibel en altijd vriendelijk. Zwembad op warme dagen wat aan de kleine kant maar op korte afstand kan ook in de Dordogne worden gezwommen (erg leuk). Veel kasteeltjes, grotten en marktjes in de buurt. Camping organiseert kanovaren. Leuk om mee te doen. Sarlat een prachtige stad. Rijdt je met caravan of vouwwagen, houdt rekening met een heuvelachtige route.

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 21-11-2022

Erg bedankt voor jullie vriendelijke aan ons gerichte opmerkingen. We zijn opgetogen dat de ontdekking van onze camping jullie zoveel plezier heeft gebracht. We kijken er naar uit jullie weer terug te zien!

• 9Nicole 04-08-2022

Super camping

Hele fijne camping. Wij hadden de panorama plek, deze is geweldig! Voor tieners ideaal, ze hebben een eigen plek net buiten de camping waar ze in de avond met een groepje gezellig bij elkaar kunnen zitten. Vriendelijk en behulpzaam eigenaar en Nederlandse jongen voor animatie en advies. Fijne sfeer. Mooie omgeving. Aanrader!

Eigenaar, 21-11-2022

We zij blij om jullie indrukken en ervaringen over de camping te lezen, jullie beleving van de camping en de omgeving. dat is voor ons altijd weer interessant, veel dank daarvoor en tot de volgende keer!

• 9Fam. Huigsloot03-08-2022

een heerlijke vakantie in de dordogne!

een zeer fijne camping om ruim 2 1/2 week te staan in de dordogne. wij hadden een ruime plek met een mooi uit zicht. onze kinderen van 7 en 10 konden zich prima vermaken op de camping in het zwembad, animatie en met andere kinderen. camping personeel zeer vriendelijk en hard werkend. toiletten waren schoon en het terrein goed verzorgt. alleen de verlichting in het toiletgebouw kan beter maar dat is het enige wat ik kan bedenken. het restaurant en bar is prima. er zijn drie dagen dat ze een menu hebben en die zijn heerlijk en de wekelijkse BBQ is gezellig. de standaard menu kaart is voldoende. de liggen van de camping is prima alle bezienswaardigheden op normale afstand. ik moet zeggen dat de eigenaren het goed voor elkaar hebben en dat ik zeker weer een keer terug kom als ik naar de dordogne ga.

Eigenaar, 21-11-2022

Zeer bedankt voor het delen van je indrukken, jullie aardige opmerkingen over ons, echt heel aardig! Wij voelen ons op onze beurt enorm gelukkig vakantiegangers te hebben zoals jullie. Nogmaals onze hartelijke. dank aan jullie.

• 9Pieter03-08-2022

Prima accommodatie! Beheerders zijn vriendelijk en attent!

Heerlijke vakantie gehad! De omgeving is niet spectaculair mooi. De Provence of de Alpen zijn een stuk mooier..

• 7Staat v/h sanitair

Eigenaar, 21-11-2022

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven. De Dordogne is een prachtige plek, maar er is voor elk wat wils.

• 9Pieter Kranenburg01-08-2022

Super

Was super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 6Eetgelegenheden

• 9M. Jacobs24-08-2021

Heerlijke plek

Het is een gezellige camping wat in een prachtige omgeving staat. Het personeel en de camping eigenaren deden er alles aan om je thuis te laten voelen. Wij hebben een heerlijke tijd gehad op la peyrugue!

• 9Familie Dekkers24-08-2021

Heerlijke plek voor het hele gezin.

Door het lezen van de lovende reviews op deze camping gekomen. We hebben er geen moment spijt van gehad. Gilles en Deborah zijn zeer gastvrij, evenals het overige personeel. Er was altijd schoon sanitair en de kampeerplekken zijn ruim en verzorgd. Wij hebben gekozen voor een panoramaplek. Geweldig uitzicht! Kinderen ( 10 en 12) hebben zich met de activiteiten en met de andere kinderen op de camping zeer goed vermaakt. Kortom; aanrader!

Camping Dordogne La Peyrugue info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar