Camping Dordogne La Peyrugue

Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Camping Dordogne La Peyrugue
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Dordogne La Peyrugue voor je op een rij gezet:

168 reviews over Camping Dordogne La Peyrugue in het Nederlands

Topvakantie

Moyson
30-1-2019

Wat een zalig, ontspannen vakantie. Een familiecamping die rust uitstraalt en waar kan je mee genieten van de kleintjes die vrij over het terrein kunnen rondlopen en volop kunnen spelen en eveneens van de jongeren die elkaar vinden aan en in het zwembad, op het voetbalveld, aan de pooltafel...En 's avonds trokken ze naar het jongerenveldje om daar wat rond te hangen met chips en frisdrank en in de late avond al sluipend over het terrein ieders naar zijn eigen chalet of tent te gaan . Onze jongens van 12 en 15 hebben zich enorm goed geamuseerd met de andere jongeren, samen eten en af en toe eens samen op uitstap lukte nog net. Liefst van al de hele dag met hun vrienden op de camping en 's avonds iets eten bij Gilles en Deborah. Gilles en Deborah deden hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. Na een paar maanden terugkijkend op deze vakantie, beslist om in 2019 terug te keren naar Daglan. :-)

Een aanrader.

peter rutgers
20-10-2018

Sinds 2008 verblijven wij - Inge en Peter - periodiek op La Peyrugue. Eerst in chalets, sinds 2014 in de Gites. In 2018 was het onze zevende vakantie in Daglan en voor het eerst bij Deborah en Gilles. Alleen de taal waarin wij spraken verschilde van de voorgaande keren, verder was alles evengoed verzorgd als altijd! En wat die taal betreft, de nieuwe eigenaren spreken al een aardig woordje Nederlands.

Gereisd Met partner in september 2018
Déborah et Gilles, GERANT, 27-11-2018

U heeft ons veel geholpen en u doet het vrij goed in het Frans. Dank u wel en tot ziens.

Mooie kleine rustige camping met goede voorziening

Martien
29-9-2018

We hebben 2 weken in een safaritent gelogeerd, op deze mooie rustige camping. De tent was zeer confortabel , nieuw en schoon, de matrassen lagen Heerlijk! De camping heeft alles wat je nodig hebt zoals vers brood, bar /restaurant en een zwembad. De eigenaren zijn erg aardig en heel behulpzaam. Het sanitair was altijd schoon, nog nooit zo meegemaakt op een camping. De ligging is lekker rustig de camping ligt 8km van de dordogne af waar je kan zwemmen , en is goed te fietsen. We hebben een fijne vakantie gehad!

Déborah et Gilles, GERANT, 27-11-2018

Wij danken u voor uw review en zien u binnenkort. Volgend jaar hebben we plannen om een gootsteen in de keuken te plaatsen.

ACSI Eurocampings

Gezellige camping met bereidwillige uitbaters

Hugo & Viviane
24-9-2018

De nieuwe uitbaters doen hun uiterste best om de goede naam van de toch reeds gekende camping hoog te houden. Vriendelijkheid is hier geen loos woord ! Ze staan steeds voor suggesties voor verbetering open ! Wij hebben genoten van ons verblijf !

Gereisd Met partner in september 2018
Déborah et Gilles, GERANT, 27-11-2018

Hartelijk dank, we zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad. We waren blij u te ontmoeten.

Een prettige camping met ruime plaatsen

Sigrid
11-9-2018

Respect voor de nieuwe eigenaren Gilles en Deborah! Zij doen enorm hun best om je verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. De plaats was groot met voldoende schaduw, het sanitair was schoon. Deborah deed haar best om Nederlands te spreken. Gilles bakte 's ochtends vers stokbrood. De communicatie met de tieners was inderdaad niet heel goed, de tieners daagden uit en Gilles ging hier niet positief op in. Misschien kan er volgend jaar iemand van het animatieteam zich hierop richten. Hopelijk kan het tienerveld wel blijven bestaan. Deborah en Gilles, dank je wel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Déborah et Gilles, GERANT, 27-11-2018

Merci pour vos commentaires, nous nous efforçons de faire pour le mieux. Et nous recherchons pour la saison prochaine une personne afin d'animer le coin des adolescents. A bientôt

Fantastisch, ook voor tieners.

René Groeneveld
26-8-2018

Een prachtig gelegen camping in de Dordogne. Wij stonden op een hele ruime panoramaplek maar de gehele camping was eigenlijk mooi aangelegd. Eigenaren waren erg vriendelijk. Ideaal voor Tieners. Onze kids van 10 tm 17 jaar hebben erg veel plezier gehad. Wij gaan meestal niet terug naar een camping maar zouden het ikn dit geval wel overwegen. Bedankt voor de fijne vakantie!

Déborah et Gilles, GERANT, 3-9-2018

Thank you and thank you for all your kindness. It is with great pleasure that we will see you again at La Peyrugue. See you soon.

Heerlijke camping

Mirjam
22-8-2018

Wij hebben het heerlijk gehad op de camping. De nieuwe eigenaren erg vriendelijk. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Animatie was iedere dag aanwezig, met activiteiten voor de kleine kinderen en ook voor de tieners. De tips die gegeven werden door de gasten voor de nieuwe eigenaren werden goed opgepakt! Communicatie verliep goed,de zus van de eigenaresse sprak prima Engels, en met een woordje Frans konden wij ons prima verstaanbaar maken. We waren tenslotte in Frankrijk!

Het jeugdveld was niet zoals andere jaren, daar miste de duidelijke regels van Philp. Jammer van het gebrek aan respect naar de nieuwe eigenaren en andere gasten door sommige jeugd en hun ouders, dat was jammer.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Déborah et Gilles, GERANT, 3-9-2018

Thank you for enjoying your stay at our campsite. It is with great pleasure that we will see you again at La Peyrugue. See you soon.

Superfijn!

Floris
22-8-2018

Het was even afwachten of de goede reviews die deze camping genoot toen hij in andere handen was nog golden nadat de tent dit jaar over was genomen. Nou wat ons betreft zeker! Heel fijne chalets. Wel basic en niet super smaakvol maar compleet, comfortabel. Lekkere bedden, warme douche. Eigenlijk ontbrak het aan niets. De nieuwe eigenaren zijn een Frans stel. Heel attent, behulpzaam en vriendelijk. Er was ook een leuk kinderanimatieprogramma. Kleinschalig voor jonge kinderen en ook voor kids tot een jaar of 14 zou ik zeggen. Heel fijne omgeving, genoeg te zien. En heerlijk plekje aan een rivier om te spelen in het nabijgelegen dorp. Het was heel fijn!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Déborah et Gilles, GERANT, 3-9-2018

Thank you for your feedback this will help us for our next projects. See you soon.

Prima camping

Fam ter Woord
21-8-2018

De camping is pas overgegaan op nieuwe eigenaren die er alles aandoen om het goed voor elkaar te hebben voor de kampeerders. Je kunt er goed eten op de camping - vlak bij het zwembad. Ze organiseren op verschillende avonden wisselende 3 gangen menu's waar je je op kan inschrijven. Ook kun je maaltijden afhalen. Af en toe er een bandje voor een gezellige avond. Mooie omgeving waar veel te doen is om er op uit te gaan, veel kastelen - kano varen op de Dordogne - mooie stadjes in omgeving bv Sarlat - diverse grotten en marktjes. Vlakbij de camping ligt een vlak fietspad waar je ook goed kunt hardlopen.

Gereisd Met partner in augustus 2018
Déborah et Gilles, GERANT, 3-9-2018

We really appreciate everything you've wrote, thanks you for coming.

Teleurstellend voor tieners

Kolk
15-8-2018

Nieuwe eigenaar snapt helaas tieners niet. Het aparte tiener kampeerveldje werd al snel door hem afgeraden en deze groep jongeren kreeg terecht en onterecht overal de schuld van. Aangezien ze geen Engels spreken was communicatie onmogelijk. Terwijl goed kunnen communiceren met tieners een voorwaarde is voor goede verstandhoudingen. Eigenaar kon enorm boos worden. Helaas ook geen animatie programma voor deze doelgroep meer. Camping zelf mooi aangelegd, schoon en prima sanitair, grote plekken en in een geweldig mooie omgeving!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Déborah et Gilles, GERANT, 3-9-2018

We would like to thank you for your comments et make sure that we take your observations into account. As campsite managers, our role is to welcome holidaymakers and to ensure that everyone lives with respect for others and in a friendly atmosphere. For all teenagers who wish to go to the teen camp, we make them sign a contract of rules of life in community, as well as to the parents but unfortunately, some did not respect it, indeed we had many complaints, therefore it was our duty to act in consequence for the well-being of all. We are sorry that we had to act for certain behaviour.

Aware of our inability to speak fluent English, we hired a Dutch animator and Virginie to compensate for this. It is certain that for the next seasons, we will set up more activities and an animator dedicated to teenagers.

• SchaduwplaatsenAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dordogne La Peyrugue in Daglan ( Dordogne ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dordogne La Peyrugue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.