Champs Romain

Reviews over Champs Romain

Leuke camping!!

Annechien,
    15-9-2018

Fijne overzichtelijke camping met voldoende schaduw en genoeg te doen voor de kinderen. Ook onze jongens (12 en 14) hebben zich goed vermaakt. In de omgeving (soms wel een eindje rijden) genoeg leuke dingen te doen en mooie plaatsjes. Wij hadden een tent van Juliette tentvakanties en die viel wel wat tegen. Erg verouderd en harde bedden. Voor de camping komen wij graag een keer terug, alleen dan in een andere accommodatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

topcamping

aldskoat,
    26-8-2018

de sfeer en de ligging van de camping was meer dan prima. Erg groene en fraaie camping. Wij hadden een stacaravan, geheel in de schaduw. In de Dordogne geen overbodige luxe. Prachtige ruime plek. Op de camping zelf goede voorzieningen, redelijk goede wifi centraal, een winkel met de meest noodzakelijke dingen te koop. En leuke amusementshal ook, waar vind je nog flipperkasten? Verder een goed heerlijk fris zwembad. Plek genoeg.

2x een storing gehad, 1x dat de geiser uitgeslagen was, 10 uur s avonds. Voor ik terug was van de receptie hadden ze melding al opgepakt en was het al gerepareerd. Het animatie team was zeer enthousiast en leuk met de kids.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super!

Alice de Boer,
    24-8-2018

Voor de 5e keer op rij op deze camping onze vakantie doorgebracht en weer was het super! Fijn personeel en animatieteam. Mooie camping met leuke activiteiten, maar ook rust. Mooie grote plek voor onze tent. Lekker zwembad. Leuk zwemmeer met strand op 20 minuten van de camping. Veel activiteiten en leuke plaatsen in de buurt. Kortom: voor ons de ideale plek om na een jaar hard werken te relaxen en te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top camping!!

Dick,
    22-8-2018

Ondanks dat ik heel happy met de prijs kwaliteit van jullie camping ben zou ik jullie willen adviseren de prijs iets omhoog te doen. Wij hebben dit jaar 8 campings bezocht en die van jullie was nu far de beste maar ook het goedkoopst. Ik denk dat jullie jezelf iets te kort doen.

Gereisd anders in augustus 2018

heerlijke TOP vakantie

Nic,
    22-8-2018

Het is een hele mooie camping met mooie ruime plaatsen. Wij hadden plaats 58 in het bos wat heerlijk was met het hete weer. We konden gewoon heerlijk buiten zitten zonder last te hebben van de warmte. Het is echt een heerlijke camping om lekker tot rust te komen. Ook de animatie voor de kids was leuk.....vooral de mini disco. De vismeren zijn ook top....daar is door ons veel gevist. Er was 1 minpuntje, en dat was dat de douche bij vooral het sanitair bij sportveld erg heet was. Dit kun je niet stellen. Gelukkig hadden de kinderdouches dat niet, dit was gewoon mengbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Champs Romain scoort een 7,7 uit 10, op basis van 28 reviews