Vakantiepark Castelwood

Familiemetkleinekinderen
6-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Geweldige service, keurige chalets met alles op en eraan. Er ontbreekt werkelijk niets. Rustige plekken, veel privacy. Gemoedelijk. Zwembaden waren in het hoogseizoen nooit vol, er was altijd een plekje op de ligstoelen. Het enige minpunt, waar de eigenaren natuurlijk niets aan kunnen doen, was de vliegjes, zodra je in het park loopt, word je direct bestormd. De vliegjes verdwijnen weer zodra je stil zit. De chalets zijn gelukkig voorzien van horren, dus binnen heb je er geen last van. Het brood dat je 's morgens kon bestellen was heerlijk! En de avondjes eten met de traiteur waren ook heel gezellig. In de omgeving is zoveel te doen, knusse dorpjes, markten, kastelen, prachtige rustige natuur, rust op de wegen.

castelwood is een heerlijk verblijf

Merlijn
15-8-2018
  • Onderkomen9

heerlijk vriendelijk vakantieparkje met 15 huizen in het bos gelegen. comfortabele houten huizen met een heerlijke veranda waar je bijna altijd in de schaduw zit. veel privacy. mooi ruim zwembad, gezamenlijke BBQ plaats, tafeltennistafel, trampo, badmintonveld. . de schilderworkshop was super. Jammer dat er geen voetbalmogelijkheden zijn. vlakbij leuke dorp Monpazier. Twee dingen vonden wij minder prettig: er waren veel insecten op het park die voortdurend rond je gezicht zoemden. ook wespen bij het zwembad. en kinderen tot 12 jaar mochten alleen onder begeleiding van een ouder naar het zwembad.

Fantastisch, volgend jaar weer

John
6-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Klein park met echte houten huisjes. Veel ruimte en rust. Vooral gezinnen met jonge kinderen waardoor deze lekker konden spelen en zwemmen. Omgeving is mooi en rustig. Eigenaren geven veel tips en informatie maar niet opdringerig.

Geweldig!

Rebecca
2-8-2018
  • Onderkomen10

Ook wij kunnen Castelwood aan iedereen aanraden. Wat een geweldig park. Een prachtige omgeving, lieve eigenaren en hondvriendelijk. Het park is uitstekend onderhouden, de huisjes hebben veel privacy en zijn heel schoon. Jan-Willem en Maaike staan altijd voor je klaar en weten je alles te vertellen over de omgeving. Wij verbleven 15 dagen op het park en hebben ons geen minuut verveeld. Onze hond Alfa heeft zich ook prima vermaakt, we hebben heerlijk gewandeld en hij was overal welkom. Veel leuke stadjes in de buurt en aan goede restaurants geen gebrek. Wij komen zeker nog een keer terug!

Heerlijke vakantie gehad

Petra de jong
27-7-2018
  • Onderkomen10

Wij vertrekken morgen weer naar huis na 2 heerlijke weken op castelwood. We hebben ontzettend geboft met het weer en we hebben een geweldige vakantie gehad. De huisjes hebben allemaal veel privacy en een mooie grote overdekte veranda waar het goed vertoeven is bij erg warm weer of regen. De keuken inventaris is erg uitgebreid en een oven een vaatwasser toch wel erg lekker. De bedden slapen heerlijk en voor de meeste ramen zitten horren. Het zwembad was super netjes en voor alle leeftijden leuk. Onze kinderen (8 en 10 jaar) hebben vooral heel veel met andere kinderen gespeeld. Onze oudste dochter was jarig en er werd verassend genoeg een taart voor haar gebracht en voor onze jongste dochter een glutenvrij gebakje. Het schilderen was een erg leuke activiteit met leuke begeleiding.

Leuk park voor 1 keer.

Mariëlle
25-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Een prachtige locatie, zo midden in het bos! Ons huisje was zeer schoon en netjes.

De ontbijtservice werkte fantastisch en het brood was heerlijk!

De plaatsjes Monpazier en Monflanquin zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Ook een wandeling naar het kasteelvan Biron is leuk om te doen!

We misten wel een centrale ontmoetingsplek, waar je wat te drinken en een ijsje zou kunnen halen. Maar dit is natuurlijk persoonlijk. Wel wordt er éénmaal per week een gezamenlijk eten georganiseerd. Wij hebben toen een gezellige avond gehad.

De rust en privacy vonden wij erg prettig.

Al vonden we de rust ‘s avonds ver te zoeken met schreeuwende kinderen die tot 22u het park over renden of bij de tafelvoetbaltafel speelden vlakbij ons huisje. Het zorgde ervoor dat onze kinderen wakker lagen tot de andere kinderen ook naar bed moesten. Dit heeft helaas ons plezier wel iets beïnvloed.

Verder vonden wij het een prettig park om te verblijven!

Fantastisch!!

Denise
7-7-2018
  • Onderkomen10

Castelwood is een prachtig gelegen kleinschalig parkje met mooie, ruime en vooral schone huisjes.

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien. De bedden zijn bij aankomst opgemaakt en zelfs de keukendoeken hangen klaar.

Het park is zo klein dat de kinderen heerlijk naar de grote speeltuin kunnen en het zwembad is veilig afgeschermd, zodat de kleintjes er niet bij kunnen.

Het zwembad is fijn en overzichtelijk en wordt goed bijgehouden. Wij waren in het voorseizoen, dus zelfs vaak een privé-zwembad gehad.

De broodjesservice is erg handig en de croissants zijn heerlijk.

De omgeving is heel mooi en er is genoeg te zien.

De vestingstadjes zijn erg mooi, vooral Monpazier(op 10 minuten) en Monflanquin(op 30 minuten) zijn een aanrader.

Met kinderen is Parc Le Bournat in Le Bugue en Chateau Bridoire erg leuk.

Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Maaike en Jan-Willem

Heerlijke plek onder de bomen

Marlies
4-11-2017
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijke vakantie gehad hier!

De huisjes zijn heel schoon en supercompleet ingericht; aan werkelijk alles is gedacht. Veel opbergruimte ook, dat is vooral met kinderen heel fijn. Je hebt veel privacy en vooral 's avonds zit je heerlijk rustig. Kinderen kunnen er fijn vrij rondstruinen; er rijden maar weinig auto's en de auto's die er zijn (van de andere gasten), rijden stapvoets. De eigenaren zelf zijn erg behulpzaam en houden een oogje in het zeil. Heel fijn! Sommige regels vonden we wel wat streng voor tijdens de vakantie, zoals bijvoorbeeld dat er maar één kind tegelijk op de trampoline mag.

Eenmaal per week is er de mogelijkheid om gezamenlijk te eten bij het hoofdgebouw; dat was erg leuk. Wat ons betreft had dat wel vaker gemogen! Het is een leuke manier om de andere gasten een beetje te leren kennen.

Het zwembad is heerlijk, alleen soms wel wat druk in de middagen. De verder faciliteiten zijn ook erg goed; er is een leuke speeltuin, de kinderen kunnen rondracen op stepjes of een fietsje, je vindt er allerlei boeken, een televisie, tafeltennistafel etc. Het brood dat je iedere dag kunt bestellen, is heerlijk!

Biron en omgeving is prachtig, er is meer dan genoeg te zien en te doen. Al met al ingrediënten genoeg voor een prachtvakantie.

Super!

Inti
25-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Super gezellige vakantie gehad in een chalet van Castelwood.

Eigenaren zijn vriendelijk en weten enorm veel over de omgeving. Elke ochtend kan je vers brood bestellen, leuk speeltuintje en mooie wandelroutes.

Geweldig!!

Familie Reijnierse
24-9-2017
  • Onderkomen9

Onze eerste vakantie samen met onze kinderem van 1 en 2 jaar. En wat voor één! Gastvrij verwelkomd door Maaike en Jan Willem.

Mooie chalet, netjes, schoon en compleet. Handige vers brood service en Jan willem en Maaike weten enorm veel over de omgeving. Mooie wandelroutes die zelfs met kleine kinderen en een simpele buggy te doen zijn. De kinderen hebben zich vermaakt in de speeltuin en de trampoline.

Zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Castelwood voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Castelwood in Biron (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Castelwood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.