Géén boekingskosten

Vakantiepark Castelwood

FrankrijkAquitaineBiron (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Castelwood voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 71 reviews

Contact

72 Reviews over Castelwood

• 10Geert12-08-2019

Klein paradijsje

Wat een top plek om je vakantie in deze regio door te brengen. Zeer kindvriendelijk, rust, privacy,.. hard werkende en lieve eigenaars om het je helemaal naar je zin te maken . Dit alles in een pracht van een omgeving met allerhande mogelijkheden om uitstapjes te doen. We raden deze plek aan iedereen aan die niet op zoek is naar overtoeristische plekken, maar willen genieten van een rustige vakantie in een aangenaam kader.

• 8Claire08-09-2018

Cadre tres agreable, perdu dans la nature.

J ai aime le calme. Mais forcement, il faut faire un peu de voiture pour visiter les alentours

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Familiemetkleinekinderen06-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Geweldige service, keurige chalets met alles op en eraan. Er ontbreekt werkelijk niets. Rustige plekken, veel privacy. Gemoedelijk. Zwembaden waren in het hoogseizoen nooit vol, er was altijd een plekje op de ligstoelen. Het enige minpunt, waar de eigenaren natuurlijk niets aan kunnen doen, was de vliegjes, zodra je in het park loopt, word je direct bestormd. De vliegjes verdwijnen weer zodra je stil zit. De chalets zijn gelukkig voorzien van horren, dus binnen heb je er geen last van. Het brood dat je 's morgens kon bestellen was heerlijk! En de avondjes eten met de traiteur waren ook heel gezellig. In de omgeving is zoveel te doen, knusse dorpjes, markten, kastelen, prachtige rustige natuur, rust op de wegen.

• 7Activiteiten
  • 9Merlijn15-08-2018

castelwood is een heerlijk verblijf

heerlijk vriendelijk vakantieparkje met 15 huizen in het bos gelegen. comfortabele houten huizen met een heerlijke veranda waar je bijna altijd in de schaduw zit. veel privacy. mooi ruim zwembad, gezamenlijke BBQ plaats, tafeltennistafel, trampo, badmintonveld. . de schilderworkshop was super. Jammer dat er geen voetbalmogelijkheden zijn. vlakbij leuke dorp Monpazier. Twee dingen vonden wij minder prettig: er waren veel insecten op het park die voortdurend rond je gezicht zoemden. ook wespen bij het zwembad. en kinderen tot 12 jaar mochten alleen onder begeleiding van een ouder naar het zwembad.

• 8Activiteiten
  • 8John06-08-2018

Fantastisch, volgend jaar weer

Klein park met echte houten huisjes. Veel ruimte en rust. Vooral gezinnen met jonge kinderen waardoor deze lekker konden spelen en zwemmen. Omgeving is mooi en rustig. Eigenaren geven veel tips en informatie maar niet opdringerig.

• 7Activiteiten
  • 10Rebecca02-08-2018

Geweldig!

Ook wij kunnen Castelwood aan iedereen aanraden. Wat een geweldig park. Een prachtige omgeving, lieve eigenaren en hondvriendelijk. Het park is uitstekend onderhouden, de huisjes hebben veel privacy en zijn heel schoon. Jan-Willem en Maaike staan altijd voor je klaar en weten je alles te vertellen over de omgeving. Wij verbleven 15 dagen op het park en hebben ons geen minuut verveeld. Onze hond Alfa heeft zich ook prima vermaakt, we hebben heerlijk gewandeld en hij was overal welkom. Veel leuke stadjes in de buurt en aan goede restaurants geen gebrek. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10Petra de jong27-07-2018

Heerlijke vakantie gehad

Wij vertrekken morgen weer naar huis na 2 heerlijke weken op castelwood. We hebben ontzettend geboft met het weer en we hebben een geweldige vakantie gehad. De huisjes hebben allemaal veel privacy en een mooie grote overdekte veranda waar het goed vertoeven is bij erg warm weer of regen. De keuken inventaris is erg uitgebreid en een oven een vaatwasser toch wel erg lekker. De bedden slapen heerlijk en voor de meeste ramen zitten horren. Het zwembad was super netjes en voor alle leeftijden leuk. Onze kinderen (8 en 10 jaar) hebben vooral heel veel met andere kinderen gespeeld. Onze oudste dochter was jarig en er werd verassend genoeg een taart voor haar gebracht en voor onze jongste dochter een glutenvrij gebakje. Het schilderen was een erg leuke activiteit met leuke begeleiding.

• 8Mariëlle25-07-2018

Leuk park voor 1 keer.

Een prachtige locatie, zo midden in het bos! Ons huisje was zeer schoon en netjes. De ontbijtservice werkte fantastisch en het brood was heerlijk! De plaatsjes Monpazier en Monflanquin zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Ook een wandeling naar het kasteelvan Biron is leuk om te doen! We misten wel een centrale ontmoetingsplek, waar je wat te drinken en een ijsje zou kunnen halen. Maar dit is natuurlijk persoonlijk. Wel wordt er éénmaal per week een gezamenlijk eten georganiseerd. Wij hebben toen een gezellige avond gehad. De rust en privacy vonden wij erg prettig. Al vonden we de rust ‘s avonds ver te zoeken met schreeuwende kinderen die tot 22u het park over renden of bij de tafelvoetbaltafel speelden vlakbij ons huisje. Het zorgde ervoor dat onze kinderen wakker lagen tot de andere kinderen ook naar bed moesten. Dit heeft helaas ons plezier wel iets beïnvloed. Verder vonden wij het een prettig park om te verblijven!

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Denise07-07-2018

Fantastisch!!

Castelwood is een prachtig gelegen kleinschalig parkje met mooie, ruime en vooral schone huisjes. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien. De bedden zijn bij aankomst opgemaakt en zelfs de keukendoeken hangen klaar. Het park is zo klein dat de kinderen heerlijk naar de grote speeltuin kunnen en het zwembad is veilig afgeschermd, zodat de kleintjes er niet bij kunnen. Het zwembad is fijn en overzichtelijk en wordt goed bijgehouden. Wij waren in het voorseizoen, dus zelfs vaak een privé-zwembad gehad. De broodjesservice is erg handig en de croissants zijn heerlijk. De omgeving is heel mooi en er is genoeg te zien. De vestingstadjes zijn erg mooi, vooral Monpazier(op 10 minuten) en Monflanquin(op 30 minuten) zijn een aanrader. Met kinderen is Parc Le Bournat in Le Bugue en Chateau Bridoire erg leuk. Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Maaike en Jan-Willem

• 10Pascale25-06-2018

Parfait

C’est ravissant l’accueil est très sympathique les chalets s’intègrent parfaitement dans l’environnement et sont très fonctionnels et bien entretenus. Nous avons tres envie d’y retourner !

Vakantiepark Castelwood info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (19)

Soort hotel

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • KanovarenNiet beschikbaar