Mulhouse (Haut Rhin)

We hebben een aantal aanbieders voor Mulhouse (Haut Rhin) voor je op een rij gezet:

vakanties Mulhouse (Haut Rhin)

Reviews over Mulhouse (Haut Rhin)

Prima hotel. Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Ingrid Govers,
    12-9-2018

Basic hotel met alles wat je nodig hebt. Erg schoon. Vriendelijk personeel. Perfecte voorziening , garage voor de auto. Op loopafstand van het centrum. Prima als tussen overnachting

Gereisd met partner in september 2018

Prima, eenvoudig, geschikt als tussenstop

S,
    2-8-2018

Wij vonden het een prima hotel voor een tussenstop vanuit Italie. Het hotel was goed te bereiken vanaf de snelweg en was redelijk proper (dwz schoon, geen schimmel, netjes schoon). Het was inderdaad een eenvoudige, kleine kamer maar voldeed voor ons prima aan de verwachting voor een goede overnachtingsplek. De airco deed het en daarom konden we het gelukkig koel houden. Het ontbijt kon beter, zeker in vergelijking met het ontbijt in andere Ibis budgethotels. Parkeren onder het hotel en voor €8 een uitrijkaart.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

laatste keer

Rita Verkem,
    2-7-2017

Goed gelegen om je met het openbaar vervoer te verplaatsen.Camping zelf is zeer verouderd, dringend aan renovatie toe.

Gereisd met partner in mei 2017

Overnachting, heel druk, beetje doolhof

John Terpstra,
    15-6-2017

Goed: kamers, eten, ontbijt.

Niet goed: overnachtingshotel, geen verblijfshotel. Daarom veel bussen en heel druk. Houding personeel onpersoonlijk, mevrouw in receptie heel zakelijk en onpersoonlijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Goed hotel met heerlijk ontbijt

Thea,
    18-10-2016

Het ontbijt was erg goed. Er was veel keus. Verse koffie. Prima hotelkamer. Behulpzaam personeel. Goede wifi op de kamer. Het hotel ligt in het centrum aan het mooiste plein van Mulhouse. Lekker gegeten bij Au Bureau op 100 mtr afstand van het hotel.

Jammer dat het hotel geen eigen parkeerplaatsen heeft. Parkeren kan aan de straat en er moet betaald worden tussen 9.00-12.00 uur en 14.00-19.00 uur kost voor een hele dag € 12,00 ( €1,50 per uur)

Gereisd met partner in oktober 2016
Mulhouse (Haut Rhin) scoort een 7,8 uit 10, op basis van 18 reviews