Boofzheim (Bas-Rhin)

We hebben een aantal aanbieders voor Boofzheim (Bas-Rhin) voor je op een rij gezet:

Reviews over Boofzheim (Bas-Rhin)

• 7anoniem23-08-2012

prima centraal in de elzas

Dorpje zelf is niet veel. Maar deze locatie is in de omgeving van enorm veel uitstapjes.

• 8Omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Nicole 23-05-2009

aardige camping en omgeving

vakantie van 7 mei tot 16 mei Chalet(9nachten)de camping ligt 4 km van de Rijn waar een gratis pont naar de overkant vaart(Duitsland)8km van Rust waar het Europa park is(entree prijs 34 euro p.p)30 km van Strasbourg(mooie stad met cathedrale)Buiten Strasbourg zijn parkeerplaatsen(P+tram)voor 2,80 euro laat je de auto staan en ga je naar de binnenstad met de tram(hele dag)en weer terug,dus dat is perfect,op 20 minuten rijden heb je de Haut-Koningsbourg (kasteel) de montagne des singes in Kintzheim,de volerie des aigles en de cigognes in Hunawhir, de mooie dorpjes Ribeauville en Riquewhir en natuurlijk Colmar(mooie stad),mooie camping,alles mooi schoon,niet duur,prijs kwaliteit geef ik een 10, de chalet en de stacaravan zijn mooi en schoon met een mooi terras

• 8Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn