Lapland

Reviews over accommodaties in Lapland

Schitterend

Astrid,
    9-11-2017

Fantastisch! Lapland hotel Bear's Lodge was een super locatie, midden in de natuur en heerlijk eten. Bijzondere uitstapjes gemaakt o.a. husky safari en tocht met rendieren. Santa Claus village viel wat tegen, erg toeristisch. Helaas geen noorderlicht gezien; zeker een reden om terug te gaan!

Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldig

Els Poel,
    14-1-2013

Prachtig gelegen in een rustige omgeving aan het meer. Je wordt hier geweldig ontvangen en niets is te veel. Het eten is geweldig en de sfeer is super. De stilte is overweldigend ! Excursies zijn echt top geregeld !

Gereisd met vrienden in januari 2013

Unieke ervaring

elise,
    31-5-2012

In de kamers is het min 5 graden maar de ervaring zeker waard. Slapen doe je op een rendierfel en in een slaapzak. Verder geen comfort in de kamer. Voor degene die het niet volhouden in het ijshutje is er een ruimte in het hoofdgebouw met bedden. Er is relatief weinig omkleedruimte en douche gelegenheid. Ontbijt verder prima. Daarnaast hadden wij een heerllijk diner in een aparte verwarmde hut. Verder is het uniek, de ijsbar, de kamers en de sculpturen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Goed hotel mooie ligging!!!!

helma,
    24-1-2012

Dit is een heel goed hotel, de kamers zijn wel vrij sober maar ze zijn schoon, de chalets zijn prachtig. Het eten is er heel goed, in de winter 2x per dag warm eten en een heel uitgebreid ontbijt. Personeel heel behulpsaam, en het lapland safari team is ook geweldig. Het hotel ligt wel helemaal in de wildernis er is geen winkel of iets anders in de buurt. Misschien 1 puntje dat ze in de avonduren iets van animatie hadden mogen geven. Drinken en alcohol is er duur, 1 glas bier 0.40 kost er 5.50 euro, frisdrank 1 flesje 3.50 euro. Je krijgt water aan de tafel en koffie en thee.

Gereisd met partner in januari 2012

SUPER!!

Manon,
    5-3-2011

Waar maak je nog mee dat de eigenaresse staat te huilen bij vertrek!!

Echt een super week gehad in dit hotel. Het is heel eenvoudig en dat maakt het zo speciaal.

Gereisd met vrienden in februari 2011