Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

vakanties Finland

We hebben een aantal aanbieders voor Finland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Finland

Geweldig mooi Lapland, prachtige plek om te zijn.

Nathalie Stam,
    25-1-2019

op 16 december aangekomen in hotel Saaga. Wij zaten niet in het hotel zelf maar aan de overkant in een appartement. Echt een heel mooi appartement van alle gemakken voorzien met een sauna en een droogkast wat heerlijk was. Het uitzicht was een schilderij, uitzicht op de piste. In de ochtend hadden we ontbijt in het hotel waar je van alles kon pakken. Wel handig om bij te boeken want er is een heel klein supermarktje waar weinig te koop is. Zelf veel meegenomen van thuis oa, lekkere hapjes suiker thee wijn bier enz.. in appartement kon je dan in de middag lekker genieten met iets lekkers en een prachtig uitzicht. In de avond hadden we geen eten erbij gereserveerd. We aten vaak in de bistro van het hotel of in 1 van de restaurantjes in de omgeving. Het aanbod is wel heel beperkt veelal een pizza of een hamburger. En dat ben je na een week wel een beetje zat. In de bistro van het hotel hadden ze wel pasta een reindeer stew en hamburgers.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch!

Fiona Lier,
    1-11-2018

Superleuke locatie 'in the middle of nowhere'! Vriendelijk personeel, goed eten en in de wintermaanden de mogelijkheid om een thermo-overall, winterlaarzen & handschoenen te lenen! Skiemogelijkheden & Salla Reindeerpark zijn op loopafstand en mooie locaties in de omgeving om zonder lichtvervuiling het Noorderlicht te spotten. Ik zou hier zo weer logeren!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Genieten in Winterwonderland

Kim C,
    24-9-2018

Leuke gezellige cabins, van alle gemakken voorzien. We hebben al 4 x in deze huisje verbleven en het was altijd tip-top. De cabins zijn voorzien van een keuken met alle voorzieningen die je nodig hebt, fornuis, oven, koelkast, soms een kleine vriezer. En als je een keer geen zin hebt om te koken zijn er in het dorp ook verschillende restaurants. Vooral Poro is erg leuk. Wij gaan altijd in de winter en na een heerlijke koude dag buiten, gaat de sauna aan. Genieten. Komende winter gaan we voor de 5e keer. Dat zegt genoeg denk ik.

Gereisd met vrienden in december 2016

Goed, schoon en prettig!

Armanda Kusse,
    9-4-2018

Wat een vriendelijke mensen en schoon hotel. Erg goede service en ook de sauna is erg prettig.

Enige miniscule minpuntje was dat de whirlpool iets warmer mocht...maar met oog op de sauna is die temperatuur wellicht bewust.

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastisch!!

Marly,
    21-3-2018

Hotel en appartementen zijn prima, maar het personeel (in het bijzonder receptie) is fantastisch!

Heel behulpzaam, ook in geval van calamiteit (eigen ervaring). Ze nemen de tijd voor je en denken mee. Nog nooit in deze grote mate meegemaakt!

Gereisd met vrienden in maart 2018