Reviews over accommodaties in Finland

Fantastisch!

Fiona Lier,
    1-11-2018

Superleuke locatie 'in the middle of nowhere'! Vriendelijk personeel, goed eten en in de wintermaanden de mogelijkheid om een thermo-overall, winterlaarzen & handschoenen te lenen! Skiemogelijkheden & Salla Reindeerpark zijn op loopafstand en mooie locaties in de omgeving om zonder lichtvervuiling het Noorderlicht te spotten. Ik zou hier zo weer logeren!

Genieten in Winterwonderland

Kim C,
    24-9-2018

Leuke gezellige cabins, van alle gemakken voorzien. We hebben al 4 x in deze huisje verbleven en het was altijd tip-top. De cabins zijn voorzien van een keuken met alle voorzieningen die je nodig hebt, fornuis, oven, koelkast, soms een kleine vriezer. En als je een keer geen zin hebt om te koken zijn er in het dorp ook verschillende restaurants. Vooral Poro is erg leuk. Wij gaan altijd in de winter en na een heerlijke koude dag buiten, gaat de sauna aan. Genieten. Komende winter gaan we voor de 5e keer. Dat zegt genoeg denk ik.

Goed, schoon en prettig!

Armanda Kusse,
    9-4-2018

Wat een vriendelijke mensen en schoon hotel. Erg goede service en ook de sauna is erg prettig.

Enige miniscule minpuntje was dat de whirlpool iets warmer mocht...maar met oog op de sauna is die temperatuur wellicht bewust.

Fantastisch!!

Marly,
    21-3-2018

Hotel en appartementen zijn prima, maar het personeel (in het bijzonder receptie) is fantastisch!

Heel behulpzaam, ook in geval van calamiteit (eigen ervaring). Ze nemen de tijd voor je en denken mee. Nog nooit in deze grote mate meegemaakt!

Miranda,
    12-3-2018

Hotel ligt perfect in Levi. Levi zelf is niet veel te doen, maar door excursies geweldige vakantie gehad. Hotel ligt vlak bij vertrekplaats excursies. In hotel was het ochtend buffet goed georganiseerd. Avond buffet was simpel maar voldeed. Elke avond keuze uit vegetarisch, vis of vlees. Ontvangst is hartelijk. Personeel is niet beroerd om iets extra te doen. Bijgebouw waar wij zaten is iets verouderd. Kamers zijn niet groot, maar voldoen. Koffie en thee is op kamer aanwezig. Gratis gebruik van sauna in bijgebouw.