Reviews over Bath

Mooi herenhuis met fantastisch ontbijt

A. van Doormalen,
    16-6-2016

Dorian house is een oud herenhuis. Ligt op loopafstand van het centrum. Goede kamers , perfecte ontvangst, fantastisch ontbijt. Zeker de moeite en het geld waard !

prachtig gelegen landhuis

David,
    23-12-2012

Prachtig landhuis in de omgeving van Bath. We hebben hier overnacht op onze terugweg van Cornwall. We logeerden in het bijgebouw waar we twee ruime kamers ter beschikking hadden. s' Morgens kon je kiezen tussen een Engels of continentaal ontbijt. We bezochten het mooi Bath en de kleinere stadjes in de buurt zoals het bekende Lacock, Corsham, Cheddar Gorge ...

Kingham Cottage landelijk gelegen nabij Bath

pmresponse,
    11-10-2011

Kingham Cottage ligt net buiten de stad Bath in een landelijk gebied. Binnen 5-10 minuten zitten je midden in de stad met zijn vele bezienswaardigheden. De cottage is geschikt voor 4-5 personen. Het heeft een eigen toegangspoort. Er is een parkeerplaats voor de auto. In de directe omgeving zijn er diverse pubs en winkels. Het is ook een ideale basis om de omgeving te verkennen. Er zijn diverse attracties van English Herritage en National Trust binnen een redelijke afstand.

Typisch Engels Hotel op afstand van Bath

inkie54,
    8-8-2011

Hotel Lympley stoke is een typisch engels hotel. Eetzaal toch wat ongezellig verlicht en het ligt op een behoorlijke afstand van Bath, waardoor je verplicht bent om met de auto naar Bath te gaan.

Persoonlijk is vriendelijk doch afstandelijk en de kamers zijn soms direct bereikbaar met lift maar ook vaak via allerlei kleine trapjes waardoor je daar je koffers steeds overheen moet slepen. Uitzicht en omgeving is prachtig en het terras is bij mooi weer een heerlijke plek om bij te komen van een dagje slenteren door Bath.

Ideaal hotel voor stedentrip met kinderen

Linda,
    27-4-2011

Familiekamer is prima, een groot dubbelbed en twee aparte eenpersoonsbedden. Bovendien heeft de kamer 2 uitgangen, eentje komt uit op de tuin waar een prive zitje is.

Zwembad is heerlijk en leuk voor de kids na een dag kunst/cultuur van Bath.

Ontbijt is English Breakfast en is prima verzorgd.

De ligging is net buiten het centrum. De toeristendubbeldekker bus stopt op een kleine 10 minuten lopen, bij Victoria park. Hier is ook een enorme speeltuin, dus dit is weer een pre voor gezinnen met kinderen.

In de directe buurt zijn genoeg pubs en restaurantjes om 's avonds goed te kunnen eten.

Bath scoort een 8,5 uit 10, op basis van 23 reviews