Sorteren

Reviews over Bath

Geweldige stad, voor elk wat wils

menmcs
    22-7-2016

Prachtige oude stad. Veel bezienswaardigheden (historie). Maar de shop-a-holic komt ook meer dan aan haar trekken. Prachtige winkelstraten met de mooiste brandstores!

Bezoek vooral de Roman Baths, de Abbey, de Royal Cresent no. 1 en de Assembley Rooms.

En .... Shop till you drop!! Mooie Apple store trouwens.

Parkeer de auto op een van de Park and Rides en met 7 min. hobbelen in de dubbeldekker sta je midden in de stad.

Stad is heel compact, alles is beloopbaar.

Alleszins een stad die je gezien moet hebben!

Mooie stad, Romeinse sfeer

ollie.pluis
    19-8-2014
    Bath is een mooie stad. Ademt de Romeinse sfeer uit. Gezellig stad ook, veel te zien. Jammer dat ons bezoek een beetje in het water viel door de regen, maar gelukkig was het middag en hebben we heerlijk van een afternoon tea genoten in Francis Hotel Regency. Prachtig suite waar de tea geserveerd wordt. Een aanrader en......niet te duur.
Bath scoort een 8,6 uit 10, op basis van 23 reviews