We hebben een aantal aanbieders voor Bath voor je op een rij gezet:

vakanties Bath

We hebben een aantal aanbieders voor Bath voor je op een rij gezet:

Reviews over Bath

Geweldige stad, voor elk wat wils

menmcs,
    22-7-2016

Prachtige oude stad. Veel bezienswaardigheden (historie). Maar de shop-a-holic komt ook meer dan aan haar trekken. Prachtige winkelstraten met de mooiste brandstores!

Bezoek vooral de Roman Baths, de Abbey, de Royal Cresent no. 1 en de Assembley Rooms.

En .... Shop till you drop!! Mooie Apple store trouwens.

Parkeer de auto op een van de Park and Rides en met 7 min. hobbelen in de dubbeldekker sta je midden in de stad.

Stad is heel compact, alles is beloopbaar.

Alleszins een stad die je gezien moet hebben!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie stad, Romeinse sfeer

ollie.pluis,
    19-8-2014

Bath is een mooie stad. Ademt de Romeinse sfeer uit. Gezellig stad ook, veel te zien. Jammer dat ons bezoek een beetje in het water viel door de regen, maar gelukkig was het middag en hebben we heerlijk van een afternoon tea genoten in Francis Hotel Regency. Prachtig suite waar de tea geserveerd wordt. Een aanrader en......niet te duur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prachtige stad

zalmneusje,
    26-9-2013

Bij een bezoek aan deze stad kan een bezoek aan de Romeinse baden natuurlijk niet ontbreken. Hoewel de entree best pittig was (12 pond) was het het zeker waard. Je kon overal rondlopen en zo bijkomen. Echt mooi en het zeker waard. De stad zelf is ook mooi en je kan er heerlijk winkelen en verdere cultuur opsnuiven.

Gereisd met vrienden in september 2013

Lovely Bath

Anglofiel,
    23-12-2011

Bath is een aangename stad om in te verblijven. Het ligt ook in een mooie omgeving zodat wanneer je bent uitgekeken in de stad nog veel mogelijkheden in de omgeving hebt om te verkennen! Veel goede eetgelegenheden, leuke winkels.

Gereisd met partner in april 2011

Prachtige stad

djimmieetten,
    28-8-2011

Bath is zonder twijfel één van de mooiste en meest indrukwekkende steden die ik ooit heb bezocht. Tientallen prachtige Romeinse gebouwen, waaronder de Thermen, zijn te bezichtigen. Ook de kathedraal, die gratis bezocht kan worden, is van binnen én van buiten echt heel erg mooi. Wat ook erg leuk is aan Bath, is dat er op mooie dagen redelijk veel straatartiesten te vinden zijn, die geen doorsnee talenten hebben. Het enige nadeel, is dat Bath erg toeristisch en dus druk is. Bath is een stad die je zeker één keer bezocht moet hebben.

Gereisd met vrienden in januari 2011
Bath scoort een 8,5 uit 10, op basis van 23 reviews