St. Martins (Guernsey)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Martins (Guernsey) voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit

vakanties St. Martins (Guernsey)

Buro Scanbrit

Reviews over St. Martins (Guernsey)

Maaike,
    5-5-2018

Verzorgd hotel met vriendelijk en service gericht personeel. Vanuit het hotel loop je zo naar de klifpaden van Guernsey. De kamers zijn keurig verzorgd en schoon. Koffie/thee faciliteiten op de kamer is ook een plus. Goed verzorgd ontbijt en het boeken van halfpension is zeker een aanrader! De kaart wisselt dagelijks en je kan elke dag kiezen tussen 4 voor- en 4 hoofdgerechten. Dessert is keuze van de dessertkaart en daarna nog afsluiter met koffie/thee. En voor tripjes op Guernsey, de bushalte ligt om de hoek.

Gereisd met partner in april 2018

Jacqueline,
    21-8-2017

Wat een gastvrijheid. Niets is Betty te veel.

Ze regelt een taxi voor je. is zeer belangstellend en geeft goede tips.

er is een klein verwarmd zwembad en een grasveld waar je kan oefenen met golfen.

bus stopt voor de deur, het eten is er goed en de prijs kwaliteit is prima.

een heerlijk verblijf!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Rustig gelegen met bushalte voor de deur

Josje,
    24-6-2016

Prima hotel zoals de meesten op de Kanaaleilanden. Kamer was prima met badkamer met alleen maar een regendouche, helaas geen handdouche. Bed was voor mij alleen prima, maar als je hier mer twee personen in moet wordt het Kasparov? Schoonmaak was matig. Tv met alleen maar Engelse zenders, WiFi verbinding in het hotel prima. Ontbijt matig, er is niet heel veel keus en ik twijfelde aan de versheid. Er is bijv geen kwark of lactose vrije producten. Avondeten prima, maar geen luxe. Er zijn wel pizza,s te bestellen die ter plekke worden gemaakt. Personeel is vriendelijk, overwegend jonge mensen die goed weten waar ze het over hebben.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

warm welkom

gaea,
    19-6-2016

personeel komt oprecht warm en vriendelijk over. Kamer en badkamer was netjes

maaltijden uitstekend.

Ligging goed als je rust wil en veel wil wandelen/fietsen. Dichtbij zijnde winkels zijn 15 tot 20 minuten lopen. Bushalte om de hoek, maar deze rijden niet zo vaak. Dus als je drukte en alles in de buurt wilt hebben is het niet geschikt. Ze hebben wel gratis parkeerplaatsen als je een auto huurt

Gereisd met vrienden in mei 2016

Zeer prettig verblijf.

Vera,
    7-9-2015

Al was de kamer wat aan de kleine kant en men nog bezig met de renovatie de rest van de service en entourage maakte dat helemaal goed.

Personeel zeer vriendelijk, de manager is tevens de kok en koken kan hij!!! Ruime keuze op de kaart. Ontbijtbuffet voortreffelijk.

De ligging van het hotel is subliem, je wandelt zo de kliffen op om te genieten van een prachtig uitzicht. De route naar de bushalte is 600 meter (vlak terrein). De bus stopt met rijden om 19.30 das een klein minnetje..;) Men kan er fietsen huren (maar ik zou dat niet aanraden want het is erg eng te fietsen op het eiland)

En dan nog het zwembad waar wij op de laatste dag nog even gebruik van hebben kunnen maken.

Gereisd met partner in augustus 2015
St. Martins (Guernsey) scoort een 9,5 uit 10, op basis van 4 reviews