Sorteren

vakanties Isle of Wight

Reviews over accommodaties in Isle of Wight

Geweldige camping met schitterende ligging

BBreek
    8-5-2015

Isle of Wight is op zichzelf al schitterend, maar deze camping maakt het helemaal af. Een echte boerderijcamping (werkende boerderij) maar ook helemaal ingericht op kamperen. Allereerst en belangrijkst: wat een ligging! Bovenop de cliffs, uitzicht over het Kanaal. Op alle plaatsen zie je de zee en aan de andere kant golvende heuvels van het eiland. Een makkelijk pad leidt vanaf de camping zo naar de zee, waar je fossielen kunt zoeken en eindeloos kunt lopen. Vriendelijke en eerlijke eigenaars, die waarschuwden dat er op het naastgelegen terrein een evenement zou komen voor motorrijders. Relaxte sfeer en heerlijke (woeste) speeltuin voor alle leeftijden.

Prachtige camping op mooie locatie

hoverbosch
    24-2-2014

Op het mooie Isle of Wight ligt deze camping op een glooiend terrein. Erg grote plaatsen voor tent/caravan. Zeer goede, nieuwe sanitaire voorzieningen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie fiets (mountainbike) en wandelroutes op het hele eiland.

Let op: bij helder weer kan het 's nachts en in de avond behoorlijk afkoelen...

Nadeel: engelse kustplaatsen zijn merendeels verpest door de letterlijke kermis die ze er van maken, maar... je kunt deze makkelijk mijden!

Het eiland is voor 2 weken zeer aan te bevelen!

Familiehotel met ruimte voor iedereen.

MHIP Geleijn
    9-9-2012

Groot, samengesteld geheel van gebouwen in rustig deel van Shanklin. Redelijke P-ruimte bij entree. Eetzaal t.o. mooi kerkje. Staf aardig, maar vaak onzichtbaar. Receptie ver van ingang en niet altijd bemand. Entree met trap, binnen soms treetjes. Keuken werkt snel. Eten goed & voedzaam & no nonsense, keuzemenu. Heerlijk Engels ontbijt, deels buffet. Kamers goed schoon, wat klein, voor 2 personen maar 1 stoel. Spec. kamer met hospitaalbed, beugeltoilet, handgrepen. Vreemde geur badkamer. Uitzicht over met bloembak opgeleukt binnenplaatsje. Mooi zwembad. Soms entertainment 's avonds. Bar-kamer en bij entree zaal met heel veel zitjes. Oogt wat gedateerd, maar charmant. Lid personeel liep 's avonds langs mijn raam op begane grond - beetje raar. Leuk tuintje. Heel klein terrasje. zou er zo weer heengaan. Je merkt weinig van andere gasten, pas bij ontbijt/diner krijg je door dat je er niet alleen logeert. Aanrader!

Sfeervol, gastvrij, kindvriendelijk hotel

Caroline Hulsman
    11-5-2012

Het hotel is prachtig gelegen. Het is een oud landhuis, waarin de jaren '70 een functionele vleugel is aangebouwd. Het doet daardoor wat 80-er jaren aan en kan wel wat modernisering gebruiken.

Het hotel is zeer kindvriendelijk, er is een binnen- en buitenspeeltuin. Het diner voor kinderen en ouders is in principe gescheiden. Voor de kleinsten is er een babyfoon systeem op elke kamer. Voor de grotere kinderen is er tijdens het "adult dinner" een film of animatie. Het eten is goed, keuzemenu voor ouders en kinderen. De kamers bestaan uit aparte kinder- en ouderslaapkamer en badkamer. Ze zijn schoon, worden elke dag schoongemaakt. Personeel is zeer behulpzaam, persoonlijk en kindvriendelijk. De eigenaar is enthousiast en vriendelijk. Wij sliepen in de degelijke "nieuwe" vleugel, maar de kamers in de oude vleugel zijn veel sfeervoller met mooie plafonds etc, prachtig. Al met al een wat ouderwets maar zeer sfeervol en gastvrij hotel, erg leuk voor kinderen

Aangename verrassing voor een voordelige prijs

mvdn
    25-10-2011

In de herfstvakantie bezochten wij ZO Engeland en wilden een paar dagen naar Isle of Wight. We boekten last minute en een aantal opties waren al vol. Via een gids van de tourist info kwamen we op dit adres. 3 Nachten voor 105 pond (beddengoed meenemen of huren). Dat was goedkoop (gemiddeld hotel/B&B was 90 Euro p.n. voor een familiekamer). De buitenkant was simpel; oudere, vierkante blokken huisjes (met nieuwe kozijnen). We hadden huisje 169 gelegen aan een groot grasveld met uitzicht op zee, dus dat was goed. Toen we binnenkwamen waren we aangenaam verrast. Klein, maar schoon en een een vrij nieuwe inrichting met alles en meer dan we nodig hadden (oven, magnetron, koelkast, vriezer, wasmachine, etc.) met 2 slaapkamers. Er lagen spelletjes, boeken, informatie over het eiland. Zelfs voorraden zoals vuilniszakken, lucifers, reservelampen, etc. We hebben ons prima vermaakt en raden deze lokatie graag aan. We konden ook nog vrijkaartjes voor een zwembad en golf krijgen.