Vakantie in Ilford

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Ilford

Reviews over Ilford

• 3Petra Beijer25-10-2019

Genoten !!!

Een simpel hotel waar je niet heel veel van hoeft te verwachten. Onze kamer was schoon en badkamer ook. Ontbijt weet ik niet hoe het was. Was zo ongelooflijk druk dat ze gewoon in de rij stonden. Maar als je 3 minuten loopt kun je ontbijten bij bv The Organic Room. Qua bereikbaarheid naar Londen.. super. Treinstation zit achter het hotel , loop je binnen 5 minuten naartoe. Dan stap je uit op bv Strattford en vanaf daar de rode lijn naar bv OxfordStreet. De trein en underground kosten echt bijna niets met de Oystercard , rond de £2,50 . Met een dik half uur zit je in hartje Londen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 3Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

oktober 2019

• 2Simona15-07-2019

Als Ort: Schrecklich! Für London-Urlauber: Okay!

Ilford ist ein ziemlich dreckiger Ort, überall liegt Müll herum. Außerdem hat der Ort ein massives Drogenproblem, überall sitzen apathische Junkies herum.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 2Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 2Zorg voor natuur

juli 2019

• 7Christa05-08-2018

basic hotel, leuk voor een korte trip

als je niet in het drukke Londen wil verblijven dan is Ilford een perfecte locatie. Wij verbleven in het lucky 8 hotel, vlak bij het treinstation. Met de trein is het max. 18 minuten naar het liverpool street station in Londen. Het hotel is 3 sterren, we hadden een piepklein kamertje met een heel klein raampje met douche en toilet maar voor 3 overnachtingen was het te doen. we hadden de pech dat het daar ook 35 graden was en de kamer geen airco had. Wel konden we bij de receptie een ventilator krijgen. Ontbijt was inbegrepen was echt Engels. Heel eenvoudig maar voldeed. De kamers werden goed schoongemaakt en het personeel was heel vriendelijk. Voor wie meer luxe wil is dit niets maar als je niet veel eisen stelt is dit een leuke plek. In de buurt drukke winkelstraat, een beetje te vergelijken met de Schiedamse weg in Rotterdam. Allerlei nationaliteiten en een gezellige drukte. Genoeg eettentjes, een pub en in de buurt een leuk park.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Deborah23-04-2014

perfect

bestemming naar plekken is perfect

• 9Uitgaanslevenn

Supermarktjes in de buurt

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 8Atty16-12-2013

gewoon een woonwijk

Het is gewoon een woonwijk met weinig vertier dus. Er zijn wat restaurants een McDonalds. Er is een memorialpark en een grote supermarkt.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

oktober 2013

• 5ci-ro19-10-2013

Tot 22.00 uur ok!

Metrostation, diverse betaal automaten, winkelcentrum. verder is er op loopafstand niet veel te doen. Taxi 40-60 euro naar London stansted airport 60 euro naar London centrum met officïële taxi

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 4Omgeving
    • 1Sfeer in stad

oktober 2013

• 7Karin07-11-2012

Pima wijk

Wijk staat niet echt als veilig bekend, maar daar hebben wij geen last van ondervonden.

mei 2012

• 7BD13-12-2010

prima plek !

rustig gedeelte van Londen. perfecte plek om vanuit hier de City te bezoeken

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving