We hebben een aantal aanbieders voor Ilford voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ilford voor je op een rij gezet:

Reviews over Ilford

Goed hotel voor de kleinere beurs

Marjo de Veth,
    10-5-2016

Britania Inn is een prima hotel voor het bezoeken van Londen. Goed en goedkoop. Luxe moet je niet verwachten maar zeker waar voor zijn geld.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Goedkoop en dicht bij metro

Els,
    17-2-2015

Verbleven hier 2 nachten en zijn over het algemeen tevreden. We sliepen op de bovenste verdieping achteraan het gebouw. De ruiten konden niet volledig sluiten waardoor het lawaai goed hoorbaar was (zeker met de discotheek naast het hotel). De badkamer is heel klein maar je hebt alles wat je nodig hebt. Het ontbijt is niet het beste dat er is (enkel toast en warm ontbijt). De receptie is heel vriendelijk en je kan er met al je vragen terecht, ze helpen je met de glimlach. De ligging is ook super, op nog geen 5 min sta je in de metro. Achteraan het gebouw is er een parking waar je gratis kan parkeren (privéparking van het hotel).

Gereisd met partner in februari 2015

klant vriendelijk

Deborah,
    23-4-2014

Erg klantvriendelijk! heel behulpzaam personeel. Kamers wel wat klein en de ligging boven de discotheek ook niet ideaal, maar opzicht merk je er niet veel van.

Bereikbaarheid naar centrum is top!!

Gereisd met vrienden in december 2013

Prima hotel voor een stedentrip!

manonteravest,
    7-4-2014

Vriendelijk personeel, nette kamers. Elke dag nieuw beddengoed en handdoeken. 10 minuten lopen naar metrostation, maar de bus stopt voor de deur. ( Wij hadden een Oyster kaart gekocht, waarmee we onbeperkt met de metro en bus konden reizen, met een maximum bedrag van 7 pond per dag.)

Ontbijt was tot 9 uur, keuze uit verschillende dingen zoals ei, pannenkoek, geroosterd brood, spek, soep..

1 minpunten: geen europese stopcontacten. Ze hebben er een paar te lenen, maar die waren elke keer al uitgeleend, dus wij hebben er voor 4 pond 1 gekocht in londen.

Gereisd met vrienden in maart 2014

Fijn Hotel!

Jeroen Schooten,
    9-3-2014

Zijn er in het weekend van oud en nieuw geweest. Is ons erg goed bevallen. Goede ligging en metro dichtbij. Fijn hotel voor een weekend Londen!!

Gereisd met partner in december 2013
Ilford scoort een 7,1 uit 10, op basis van 7 reviews