Sorteren

Reviews over Ilford

Goed hotel voor de kleinere beurs

Marjo de Veth
    10-5-2016

Britania Inn is een prima hotel voor het bezoeken van Londen. Goed en goedkoop. Luxe moet je niet verwachten maar zeker waar voor zijn geld.

Goedkoop en dicht bij metro

Els
    17-2-2015

Verbleven hier 2 nachten en zijn over het algemeen tevreden. We sliepen op de bovenste verdieping achteraan het gebouw. De ruiten konden niet volledig sluiten waardoor het lawaai goed hoorbaar was (zeker met de discotheek naast het hotel). De badkamer is heel klein maar je hebt alles wat je nodig hebt. Het ontbijt is niet het beste dat er is (enkel toast en warm ontbijt). De receptie is heel vriendelijk en je kan er met al je vragen terecht, ze helpen je met de glimlach. De ligging is ook super, op nog geen 5 min sta je in de metro. Achteraan het gebouw is er een parking waar je gratis kan parkeren (privéparking van het hotel).

klant vriendelijk

Deborah
    23-4-2014

Erg klantvriendelijk! heel behulpzaam personeel. Kamers wel wat klein en de ligging boven de discotheek ook niet ideaal, maar opzicht merk je er niet veel van.

Bereikbaarheid naar centrum is top!!

Prima hotel voor een stedentrip!

manonteravest
    7-4-2014

Vriendelijk personeel, nette kamers. Elke dag nieuw beddengoed en handdoeken. 10 minuten lopen naar metrostation, maar de bus stopt voor de deur. ( Wij hadden een Oyster kaart gekocht, waarmee we onbeperkt met de metro en bus konden reizen, met een maximum bedrag van 7 pond per dag.)

Ontbijt was tot 9 uur, keuze uit verschillende dingen zoals ei, pannenkoek, geroosterd brood, spek, soep..

1 minpunten: geen europese stopcontacten. Ze hebben er een paar te lenen, maar die waren elke keer al uitgeleend, dus wij hebben er voor 4 pond 1 gekocht in londen.

Fijn Hotel!

Jeroen Schooten
    9-3-2014

Zijn er in het weekend van oud en nieuw geweest. Is ons erg goed bevallen. Goede ligging en metro dichtbij. Fijn hotel voor een weekend Londen!!

Ilford scoort een 7,2 uit 10, op basis van 7 reviews