East Midlands

Reviews over accommodaties in East Midlands

GEWELDIG

Sonja,
    4-8-2018

Wat een geweldig huisje, we hadden een classic 6 persoons chalet, maar van alle luxe voorzien (handdoeken, ruim voldoende vaatwastabletten, rituals douchepakket, wasmachine). Het park is netjes verzorgd, en de service is ruim voldoende. We waren met 3 jonge kinderen, en hebben een top vakantie gehad. We gaan zeker nog een keer terug. Ook de omgeving is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super mooi park, veel te doen voor jong en oud

Anonymous,
    27-5-2018

Park is erg schoon en netjes. Het is midden in het bos waardoor je, ondanks dat er veel huisjes zijn, het gevoel hebt alleen te zijn in het bos. wij hadden een executieve huisje. Boxspring bedden, bij 1 slaapkamer een badkamer met jacuzzi, bij de andere een grote inloop regendouche. In iedere slaapkamer een tv. Keuken met over, magnetron, vaatwasser, wijnkoeler. Iedere dag house keeping, schone handdoeken en 2 x per week schoon beddengoed. Elke dag werd dus je huisje schoongemaakt, je hoeft zelf echt niets te doen. Er zijn meer dan 280 activiteiten te doen voor jong en oud. Momenteel wordt er een glijbaan aan het zwembad gebouwd, maar je hebt geen last van de verbouwing. Er is een heel groot sportcafé met vele pool tafels, videospelletjes, tafeltennis en allerlei sporten. Wij vonden dit het mooiste pakt van CP ( we hebben ze allemaal gezien in NL). En natuurlijk moet je wel geld meenemen, vakantie kost geld.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Groot, goed verzorgd park.

Fam. Karssing,
    1-7-2017

Dit is zeker voor gezinnen met jonge kinderen een fijn park. Er is veel te doen: binnenspeelplaats, buiten speelplaats, zwembad, trapveldje. Er is een winkel en een goed restaurant. De lodges zijn goed verzorgd en ruim. Er is ook veel ruimte en licht rondom de huisjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk!

Heleen,
    5-10-2016

Via touroperator geboekt. Mooi huisje en veel te doen. Er zijn veel verschillende huisjes op het park dus vandaar sommige slechtere reviews. Bij ons was alles prima geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi complex, ruime bungalows

fam vis,
    26-6-2016

Huisjes zijn netjes, schoon. Liggen in een soort park; je kunt er rustig doorheen wandelen. Goed onderhouden. Restaurant top! Het ruime zwembad ook; maar kinderen tm 16 niet alleen (ouders kunnen aan zijkant zitten).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016