Egypte

1.041

vakantie Egypte

We hebben een aantal aanbieders voor Egypte voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Egypte

Mooi, proper hotel met top aquapark

Ann Martens,
    19-4-2019

Mooi hotel met alles erop en eraan. Kamers elke dag opnieuw zeer netjes. Zwembaden zeer mooi maar tegels zo glad op blote voeten. Aquapark zeer uitgebreid. Geweldig en geen lange wachtrijen. Kids onder 1.20m mogen zeker niet van de grote glijbanen. Er is wel een heel fijn kindergedeelte. Het eten was best ok maar we vonden vaak heel moeilijk plaats in het restaurant. Zeker als er teveel wind was om buiten te eten. Het was er echt druk en het personeel werkt heel hard maar kon het vaak niet aan.Je kan 1 keer a la carte boeken maar die restaurants zijn altijd volgeboekt. Daar zouden ze iets op moeten vinden. Animatie team doen ongelooflijk hun best, allemaal eigenlijk. Maar veel respect voor gigi (zo lief en doet voor iedereen goed doen) en Cuba (geweldige danser en graag gezien door onze kids) Kortom we hebben van ons verlof genoten en raden het hotel zeker aan. Iedereen doet echt wel zijn best, chapeau 😉

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Leuk enrertaimentteam

Joke,
    17-4-2019

Hotel is heel goed,entertainment team is heel tof. Ze organisseren veel activiteiten! Vriendelijk personeel,alleen de receptie mag iets vriendelijk. Eten is goed, veel variatie. Kamer is ook proper, Wel een beetje ouderwets.

Gereisd met vrienden in april 2019

Snorkelen top

Grooten,
    17-4-2019

Erg mooie mogelijkheid op te snorkelen,erg vriendelijk peroneel

Gereisd met partner in april 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    Atef Osman, General Manager, 19-4-2019

Geachte gast,

Wij willen u van harte danken voor de feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien.

Wij hopen u snel terug te zien in een van de Three Corners Hotels.

Vele zonnige groeten, TTC-Happy Life team

prima

Lia,
    17-4-2019

Al weer voor de 10e keer in Marina Lodge in Port Ghalib. Het voelt als thuiskomen. Het is precies de plek voor rust, wandelen, snorkelen, zonnen en lezen. Geen gedoe met opdringerige verkopers of op het strand. Vriendelijk personeel, goed eten en de prijs kwaliteit is perfect.

Gereisd met partner in maart 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel voor een korte zonvakantie!

Peter S,
    16-4-2019

Het is een goed hotel, waarbuiten weinig te beleven is. Op het complex is het prima om te verblijven en Orca Dive centre ligt er voor de onderwaterwereld. De kamers zijn prima alleen de bedden zijn nog net zonder spijkers, maar keihard. Zelfs met de topper, die wij erbij gevraagd hebben is het gewoon bikkelhard. Qua faciliteiten is het 5*, echter in onze ogen een prima 3+! De schoonmaak van de kamers laat wel wat te wensen over. Als je op de eerste dag een fooi geeft dan zijn ze actief, achteraf gegeven fooi is toch anders. Met andere gasten, op dezelfde locatie, kregen toch de allerlei andere zaken op de kamer te zien, dan wij. Ook het schoonmaken zelf kan wel wat verbeterd worden. De receptie deed wel zijn best! Daarvoor ook onze complimenten. De All inclusief formule was prima! Huisrif is echt FANTASTISCH voor de (ervaren)duiker en snorkelaar. Ook voldoende andere duiklocaties binnen kort bereik en te regelen via Orca Divers.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Concorde Team, Guest Relation Manager, 17-4-2019

Dear Mr. Peter S,

Warm Greetings from Concorde Moreen Beach Resort & SPA Marsa Alam.

First of all let me seize an opportunity to thank you for choosing us to host you during your Esteemed vacation in Marsa Alam.

We are glad that overall you had been satisfied and you enjoyed spectacular beauty of our reef. Your comments regarding the bed and cleaning were noted and we will do the best to improve it in the shortest time by make more training to the staff and showing them the correct way to serve and by ordering the best available quality of mattresses!

We are looking forward to welcoming you again in Concorde Moreen Beach resort & SPA.

Kind Regards,