We hebben een aantal aanbieders voor Lübeck voor je op een rij gezet:

vakanties Lübeck

We hebben een aantal aanbieders voor Lübeck voor je op een rij gezet:

Reviews over Lübeck

Lübeck is echt de moeite waard

Dogterom
    7-1-2019

Onze vakantie is bijna afgelopen en het was een leuke tijd in Lübeck. Er is hier in de Hansestad die tot de Unesco wereld erfgoed hoort, heel veel te zien en te doen. In december hadden we het staartje van de kerstmarkt en deze week veel kultuur en geschiedenis. Er zijn ook vele restaurant en gezellige 'kneipen'. Een echt nachtleven is er niet maar dat is ook niks voor ons. Echt de moeite waard dus.

Gereisd met partner in januari 2019

mooie stad

Bianca
    7-8-2016

lubeck is een mooi hanzestadje waar het goed vertoeven is alleen de binnenstad is niet geheel autovrij dat is jammer we waren in een hotel nabij centrum dus ook geen parkeerprobleem ongeveer 2 km lopen

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooiste stad in Noord-Duitsland

Ad
    25-11-2015

Lübeck is een prachtige stad en de mooiste in Noord-Duitsland. Gelegen op een eiland in de rivier de Trave, erg mooie kerken in baksteengothiek, leuke straatjes waar je eindeloos kunt ronddwalen. Er zijn tal van heerlijke restaurants en vergeet daarbij vooral het Schiffahrtsgeselschaft en de Ratskeller niet. Recent nieuw is het Hansemuseum. Ook als winkelstad kun je er goed terecht. Ik ga zeker nog eens terug, want er is veel te zien.

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Lübeck, werelderfgoed dat het bekijken waard is

Robert
    20-10-2013

Lübeck is een prachtige stad. De binnenstad ligt tussen twee rivieren en zit barstensvol met oudheden en cultuur. Prachtige kerken, een geweldig stadhuis en nog meer oude gebouwen. De binnenstad is compact met een lengte van plm. 2 km en een breedte van 1 km kun je alles lopend bekijken. Het is aan te bevelen om via de VVV een stadsrondleiding te volgen, in ieder geval de dame die voor ons de rondleiding verzorgde, wist geweldig veel te vertellen over de oude stad en cultuur. Leuk om zo'n stad eens in een lang weekend of een weekje te bekijken.

Gereisd met partner in oktober 2013

mooie Hanzestad

ton
    21-6-2013

in 2010 werd er in het centrum flink gebroken en gebouwd. De stad heeft veel historische gebouwen. is omgeven door water wat veel mooi doorkijkjes geeft. We waren met de fiets en dan is het prachtig langs het water fietsen.

Gereisd met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lübeck scoort een 9,4 uit 10, op basis van 21 reviews