Vakantie in Lübeck

vakanties Lübeck

We hebben een aantal aanbieders voor Lübeck voor je op een rij gezet:

Reviews over Lübeck

• 10Dogterom07-01-2019

Lübeck is echt de moeite waard

Onze vakantie is bijna afgelopen en het was een leuke tijd in Lübeck. Er is hier in de Hansestad die tot de Unesco wereld erfgoed hoort, heel veel te zien en te doen. In december hadden we het staartje van de kerstmarkt en deze week veel kultuur en geschiedenis. Er zijn ook vele restaurant en gezellige 'kneipen'. Een echt nachtleven is er niet maar dat is ook niks voor ons. Echt de moeite waard dus.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 8joop kuypers09-06-2018

werk rit met de vrachtwagen

ik ben vrachtwagen chauffeur, moest koppelen in travemunde de haven na lubeck daar een beetje rond gewandeld en toen naar putgarden om vervolgens de volgende trailer te laden in denemarken

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in juni 2017

• 10Gerry van Bommel04-06-2018

Samen met mijn man heerlijk genoten Gastvrij !

Gezellig Gastvrij Genieten

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2016

• 9Bianca07-08-2016

mooie stad

lubeck is een mooi hanzestadje waar het goed vertoeven is alleen de binnenstad is niet geheel autovrij dat is jammer we waren in een hotel nabij centrum dus ook geen parkeerprobleem ongeveer 2 km lopen

• 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ad25-11-2015

Mooiste stad in Noord-Duitsland

Lübeck is een prachtige stad en de mooiste in Noord-Duitsland. Gelegen op een eiland in de rivier de Trave, erg mooie kerken in baksteengothiek, leuke straatjes waar je eindeloos kunt ronddwalen. Er zijn tal van heerlijke restaurants en vergeet daarbij vooral het Schiffahrtsgeselschaft en de Ratskeller niet. Recent nieuw is het Hansemuseum. Ook als winkelstad kun je er goed terecht. Ik ga zeker nog eens terug, want er is veel te zien.

• 10Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving

Alleen gereisd in oktober 2015

• 5Frank07-09-2015

Parel van de hanzesteden ?

Dat is het zeker niet, want dan moet je wel veel te kort doen aan die andere. Het is niet lelijk, maar nauwelijks een gezellig plein te vinden, gebouwen die zeker niet geweldig zijn. Het gaat allemaal wel, maar wij vonden het teleurstellend.

• 6Cultuur
    • 6Sfeer in stad

augustus 2015

• 8ollie.pluis18-08-2014

Ademt gezellige Duitse sfeer uit.

Een nacht geweest. Niet van de omgeving kunnen genieten, maar de stad straalt Duitse sfeer uit.

Zakelijk gereisd in april 2014

• 9Robert20-10-2013

Lübeck, werelderfgoed dat het bekijken waard is

Lübeck is een prachtige stad. De binnenstad ligt tussen twee rivieren en zit barstensvol met oudheden en cultuur. Prachtige kerken, een geweldig stadhuis en nog meer oude gebouwen. De binnenstad is compact met een lengte van plm. 2 km en een breedte van 1 km kun je alles lopend bekijken. Het is aan te bevelen om via de VVV een stadsrondleiding te volgen, in ieder geval de dame die voor ons de rondleiding verzorgde, wist geweldig veel te vertellen over de oude stad en cultuur. Leuk om zo'n stad eens in een lang weekend of een weekje te bekijken.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Jonny rolander22-07-2013

Nydelig by

Flott for hele familien. Her kan en vandre rundt i trange gater, å sette seg ned på en ute cafe å nyte livet til en rimelig penge.

• 9Uitgaanslevenn

juli 2013

• 8ton21-06-2013

mooie Hanzestad

in 2010 werd er in het centrum flink gebroken en gebouwd. De stad heeft veel historische gebouwen. is omgeven door water wat veel mooi doorkijkjes geeft. We waren met de fiets en dan is het prachtig langs het water fietsen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur