vakanties Lübeck

Reviews over Lübeck

Kamers gedateerd, ontbijt goed

Alex,
    20-2-2018

Kamer schuurt qua niveau echt tegen de ondergrens aan: wij hadden op 3e verdieping een vreemd soort appartementje met gedeelde voorruimte en keuken met buren! Dringend aan renovatie toe, maar misschien zijn lagere kamers beter. Door ligging wel heel geschikt voor 1 overnachting richting boot Travemunde. Gratis parkeren op (niet afgesloten) terrein direct voor het hotel. Redelijke wifi, ouderwetse tv.

goed voor een paar dagen

Bianca,
    7-8-2016

goede kamer met airco goed ontbijt diner is natuurlijk Duits gewoon een net hotel

prachtig fietsen in Lubeck

Ludwig,
    20-6-2016

Goed hotel, beetje onpersoonlijk

Mooi klassiek hotel, aan de rand van de oude stad

Dick R,
    1-5-2016

Het hotel is in een oud gebouw, maar goed gemoderniseerd. Heeft een oude sfeer, mooie zalen. Ligging even buiten de oude stad, die op loopafstand is.

Heerlijk, beetje nostalgisch hotel

Ad,
    25-11-2015

Hotel Kaiserhof ligt nét buiten de oude binnenstad van Lübeck, maar nog steeds op loopafstand van de stad en alle attracties. Mooi pand, in jaren '20-stijl, ruime entree, lift naar alle verdiepingen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige kamer met ruime badkamer, wel aan een likje verf toe, en goede gratis wifi-verbinding. Eén minpuntje. Het bed was te zacht voor mij en daar krijg ik rugpijn van. Jammer. Ontbijtbuffet was uitstekend. Ondanks het bed toch een prettig verblijf gehad.

Lübeck scoort een 8 uit 10, op basis van 20 reviews