Oberwiesenthal (Ertsgebergte)

We hebben een aantal aanbieders voor Oberwiesenthal (Ertsgebergte) voor je op een rij gezet:

vakanties Oberwiesenthal (Ertsgebergte)

Neckermann

Reviews over Oberwiesenthal (Ertsgebergte)

Prima hotel.

Myrian,
    20-7-2018

Prima hotel. We waren met touroperator . Was echt waar voor je geld. Fatsoenlijke kamer in hotel Keilberg, goed ontbijt en goed avondeten. Drankjes prima. Ook het personeel was netjes en vriendelijk. Alleen jammer dat het hotel geen terras heeft. Op het plein is daarvoor plaats genoeg. Idee????

Gereisd met partner in juli 2018

Prima hotel, mooie omgeving.

Sandra,
    9-5-2018

Prima hotel, ruime en schone kamer (met bad). Diner typisch duits (veel vet). De "lichte lunch" die bij het all inclusive concept zat, bleek het kliekje van het diner ervoor te zijn. Het dorpje is uitgestorven in dit seizoen. Maar de omgeving maakt veel goed en Karslbad is een absolute aanrader, op slechts 32 km afstand. Saunadeel stelde niet veel voor, ontbijt prima.

Gereisd met partner in april 2018

Onthaasten altijd goed, een verblijf hier, Beter

mense saan,
    4-5-2018

Vriendelijk ontvangst, het all in concept zorgt voor geen financiële verrassingen nadien. Prima ontbijten het avondmaal voorzag ruime keus. De aangekondigde wandeling gaf in drie uur veel informatie over de omgeving, de koffie bij hotel Jens Weissflog (wie kent hem niet?) van goede klasse. Het uitstapje naar Praag leuk, ook als je er diverse keren geweest bent. Kortom, een verblijf in Rathaushotels mag er zijn en is voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2016

Mooi hotel met mooie grote kamer.

Coopmans J.H.,
    19-2-2018

All-in hotel met geweldige bediening. Mooie uitgangsplaats voor bezichtigen van plaatsen in Tsechie.

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch hotel en prima verzorging.

Riant,
    30-7-2017

Veel georganiseerde activiteiten vanuit het hotel. Parkeren is voor een deel van de gasten soms problematisch.

Gereisd met partner in juni 2016
Oberwiesenthal (Ertsgebergte) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 18 reviews