Vakantiepark Center Parcs Bostalsee

• 7.9Activiteiten
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 8.2Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Bostalsee voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantie aan het meer bij Center Parcs Bostalsee met Aqua Mundo in Duitsland. Het hoogtepunt hier is toch wel het subtropische zwembad Aqua Mundo met de verschillende glijbanen, een wildwaterbaan en de natuurrijke koraalbaden. Het park ligt midden in de natuur, dus maak ook zeker een boswandeling of bezoek Burg Eltz en Burg Pyrmont.

612 reviews over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee

• 7W.S04-01-2020

Rustig gelegen park

Het park is mooi en rustig gelegen. De omgeving van het park wordt netjes onderhouden. Als je geluk hebt, dan zie je reeën in de nabije omgeving van je huisje. Op 30 december kwamen wij aan. De schoonmaaksters waren om 15.00 uur nog niet begonnen met het schoonmaken van ons huisje. Rond 15.30 uur zouden we maar even terugkomen, dan waren ze wel klaar. Er waren op deze dag meer dan 400 aankomsten, dus ze liepen wat achter op schema. Na een half uur waren ze ongeveer klaar met het schoonmaken. Echter was het niet heel schoon. Onder de bank lag nog geld en papieren van de vorige vakantiegangers. Ook lag er boven, achter de aftimmering van de boiler, een lege fles drank en afval. Wij hebben allereerst de vaatwasser laten draaien, omdat veel vaat nat en vies in de kast stond. Bij een volle bezetting is het zwembad en de MarketDome erg klein. Er is weinig plek om te zitten, evenals in het zwembad. Je hebt ook bijna geen ruimte om te zwemmen.

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen

Central Office, Central Office, 07-01-2020

Hello W.S,

thank you for your review on Zoover.

Our staff are always keen to ensure that our guests have a nice and relaxing holiday. We are all the more sorry that your cottage was not in perfect condition when you arrived. We can assure you that this does not meet our standards. You could have contacted the staff at the reception or the Central Office on site. They would have arranged for a subsequent cleaning for you and together with you would have found a suitable solution. Especially during the holiday season and over the public holidays, our park can be very busy. Here we recommend our guests stest to reserve the desired activities before arrival.

We would be pleased to be allowed to welcome you nevertheless once again with us, in order to convince you completely of us.

With kind regards Your Center Parcs Park Bostalsee Team

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    10sylvia28-12-2019

Wat een geweldig mooi schoon park

Wat een schitterend park , mooie huisjes , schoon en goed geïsoleerd. Heerlijke bedden en een geweldig uitzicht. Leuke plaza en zelfs voor de kleintjes is er veel te doen ,Er zijn zelfs speelgoed paardjes waar ze op kunnen rijden . Een leuke bowling baan , supermarkt en restaurants dus kortom keuze zat. Vriendelijk personeel , je wordt als gast echt gewaardeerd!! Wel heb ik nog een positieve feetback ... ik mis nog een speeltuin bij de bovenste rijen huizen , de speeltuinen zitten allemaal beneden , en dat zijn toch erg veel trappen lopen . Wel zit er een klim en klauter parkoers op de bovenste heuvel maar als het veel geregend heeft ga je dat ook niet doen . Maar los daarvan vind ik het een geweldig park wat eigenlijk 5 vogels moet hebben. Een goed voorbeeld hoe een Goed Centerparcs park eruit moet zien , echt even samen , echt even eruit , echt even vakantie .

• 10Eetgelegenheden

Central Office, Central Office, 07-01-2020

Hello sylvia,

Thanks for your review on Zoover.

We are pleased that you enjoyed our park so much. Our houses are equipped in such a way that our guests find everything they need for a relaxing and restful holiday. With our various leisure activities, boredom quickly becomes a foreign word. In our House of Games you can try your luck at various games or challenge your family in bowling. We will gladly forward your suggestion for improvement to the appropriate department.

We would be pleased to welcome you back soon.

With kind regards Your Center Parcs Park Bostalsee Team

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Scheffer29-10-2019

Prachtig, net park en mooie omgeving

Prachtig, net park en mooie omgeving.

Central Office, Central Office, 31-10-2019

Hello Scheffer,

thank you for your review on Zoover. We are pleased that you enjoyed our park so much. With our wide range of leisure activities, every guest will find his or her own individual activity. Here boredom becomes a foreign word and the guests can regain their strength and recover during their stay with us.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Familie Kemperland23-10-2019

Zeer mooi park, veel te doen

Top park. Zeer mooi aangelegd met prachtig uitzicht over het meer. Veel activiteiten op het resort. Woning ruim en schoon. Echt een aanrader.

• 10Activiteiten

Central Office, Central Office, 24-10-2019

Hello family Kemperland,

thank you for your review on Zoover. We are delighted that you have spent a beautiful and varied family holiday with us. In our park we always offer a variety of activities, some of which are thematically adapted to the season. So there is no boredom even on a new visit and there is always something new to discover.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Carmen Forks21-10-2019

Super verblijf gehad bij CP Bostalsee

Heerlijk verblijf op Center Parcs Bostalsee. Ruim opgezet park met uitzicht over het meer. Je kunt er heerlijk watersporter. Veel te doen op en om het park. Aan te bevelen om zeker ook de omgeving te verkennen. Vanuit je woning kijk je prachtig over het meer.

Central Office, Central Office, 22-10-2019

Hello Carmen Forks,

thank you for your review on Zoover.

We are delighted that you have spent a wonderful holiday with us. Due to the direct location at the Bostalsee our guests have various possibilities to spend their free time. No matter if a visit in our Aqua Mundo, a nice walk around the lake or a round over the lake with one of the pedal boats, no boredom arises here.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7fam mertens14-10-2019

was erg knus en gezellig.

heuvelachtig. prachtig zwembad

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Mitarbeiter, Central Office, 16-10-2019

Hello Mertens family,

Thank you for your rating on Zoover. We´re happy that enjoyed a cozy stay in our park. It´s nice that you liked our Aqua Mundo. There is so much to do for the whole family, whether you have fun at the water playhouse or enjoy the slides, it never gets boring in our Aqua Mundo.

We would be happy to welcome you back soon.

Kind regards, Your Center Parcs Park Bostalsee Team

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Alexander H11-10-2019

Winterweekend Bostalsee

Vertaald van Duits naar Nederlands

We waren met kind in januari voor een weekend in het park en voelden ons zeer comfortabel. De huizen zijn nieuw, het park werd gebouwd in 2013, maar is al gegroeid. De huizen hebben allemaal 2 verdiepingen en zijn groot genoeg. We hebben niets gemist. De Aqua Mundo is geweldig voor peuters. Ze hebben hun eigen ruimte, zelfs voor baby's. het buitenzwembad en bubbelbad is erg warm. De klasse slides. We hadden een beetje sneeuw en het was heerlijk op het meer in de winter. We konden zelfs pony rijden. De Market Dome is een beetje klein als het weer slecht is maar nooit overvol. Er kunnen nog een paar activiteiten zijn en ik mis de wildwaterbaan.

• 7Activiteiten

Center Parcs Park Bostalsee, Central Office, 21-10-2019

Hello Alexander H.,

thank you for your rating on Zoover.

Nice that you have felt so comfortable with us in the Park Bostalsee and you have liked our holiday homes and the Aqua Mundo so well. In winter with snow, our park and the lake shine in a particularly beautiful glow.

We look forward to welcoming you again soon as our guests. Maybe even in a summer month.

With best regards Your team from Park Bostalsee

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 8Fam. Diepeveen30-09-2019

Mooi park!

Mooi aangelegd park in de heuvels aan stuwmeer de Bostalsee. Helaas heeft een groot deel van de cottages geen uitzicht over het meer. Onze cottage lag vlakbij de parkeerplaats bovenin dus voor uitstapjes hoefden we niet eerst naar de hoofdparkeerplaats. Onze cottage was schoon en comfortabel. Goede bedden, tv met Nederlandse zenders en badkamer met bad. Wij zijn twee keer uit eten geweest; één keer naar het Market Dome restaurant en één keer bij Hotel Landhaus Mörsdorf. De tweede echt een aanrader. Het eten op het park was niet hoogstaand, maar wel lekker. Bediening was vriendelijk. Het park is niet zo geschikt als uitvalsbasis voor wandelingen. In de directe omgeving is niet zo heel veel te doen, maar het meer biedt veel mogelijkheden. Huur bv. een waterfiets. Boodschappen doen kan trouwens heel goed vlakbij in Türkismühle. Ook leuk is de edelsteenmijn in Idar-Oberstein (ca. 25) min of wandel naar de Keltische ringwal bij Otzenhausen

• 7Activiteiten

Central Office, Central Office, 05-10-2019

Hello Fam. Diepeveen,

Thank you for your review on Zoover.

We are pleased that you enjoyed our park so much. Our cottages are situated in the middle of nature and offer their guests different kinds of comfort. Here guests can choose between our Comfort, Premium and VIP cottages. Regardless of the category, different wishes can be expressed about the location of the house, or a fixed house number can be booked. Our staff will be happy to advise you by telephone on (0049) 6852 90280 and help you find the right house directly at your booking. In our park there are a lot of leisure activities to discover. From a visit to the Aqua Mundo, to the workshops in the Crea Café, to our Adventure Desk, there will be something for everyone.

We look forward to welcoming you back soon.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Tessa23-09-2019

Top vakantie!

Prachtig park in de natuur, bij de mooie bostalsee. Let erop dat er veel hoogteverschil is op het park. Boek een huisje in zone 4/5 dan zit je binnen 2 minuten lopen van het centrum (wij waren heel blij met onze keuze !). Ons huisje was van alle gemakken voorzien (luxe) én goed schoon. De faciliteiten waren goed, lekker eten in de restaurants, goed zwembad (wij vonden het wel een beetje fris), vriendelijk personeel. We hadden een wifi kaart geboekt, maar wifi zat al bij ons luxe huisje. Deze wifi kaart konden we nog retourneren bij de receptie, erg vriendelijk!

• 8Activiteiten

Mittarbeiter, Central Office, 25-09-2019

Hello Tessa,

Thank you for your rating on Zoover. We are happy that you enjoyed the stay in Park Bostalsee and had a nice holiday.

It´s nice to hear that you liked the offer in our restaurants. In the Market Café and Bistro our guests can order delicious dishes, sit down for coffee or enjoy a slice of cake, while our Market Restaurant offers a rich buffet, where everyone will find their favourite food.

We would be happy to welcome you back soon!

Kind regards, Your Center Parcs Park Bostalsee Team

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Peek23-08-2019

Sfeervol park met veel groen

Heerlijke week gehad op Center Parcs Bostalsee. De eerste week zaten we op Dormio Resort Maastricht, dus was de reis naar Bostalsee prima te doen. Het park ligt prachtig aan het meer. Alles goed onderhouden en veel groen. Kinderen hebben zich prima vermaakt.

Central Office, Central Office, 24-08-2019

Hello Familie Peek,

thanks for rating on Zoover.

We are pleased that you enjoyed your stay in our park. It is always nice to hear when guests like the location on the Bostalsee, for which our park is famous and when they could enjoy nature. We also like to hear that your children had a great time with us. We would be pleased to welcome you again as guests in our park.

Best regards, Your Center Parcs Park Bostalsee Team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

112 tips over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee

• Stefan Groenheide, 12-08-2019

Restaurant Schreiners in Turkishmuhle prima, leuk ook voor de kids.

• Joke , 16-07-2019

Ben je op het park zelf en heb je een kind dat dol is op paarden? Wij hebben gekozen voor het zelf verzorgen van je pony. Daar ben je lang mee zoet. Je kunt ook paardrijden maar in vergelijking met het zelf verzorgen is het wel heel duur. De begeleiders bij de ponys zijn geweldig leuk. Spreken helaas geen Nederlands dus een ouder moet wel tolken.

• Joke , 16-07-2019

Via de slagboom kom je in Gonnesweiler, uitrijden en dan naar links en dan kom je in Turkismuhle voor de supermarkten. De slagboom kun je openen met het zwembadpasje

Qua eten, via google maps kom je veel tegen. Wij vonden restaurant Römerhof heerlijk, goed eten en gastvrij. Oldenburgerhof in Selbach was ook prima, zag er wel wat sjiek uit maar de prijzen waren prima. En in Tholey de Johann Adams Muhle, mooie binnenplaats en heerlijk gegeten.

67 vragen over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee

• J A, 09-01-2020

Premium cottages in de 500

Hoi,

Weet iemand of het goed te belopen is naar de dome, vanaf de premium huisjes in de 550 nummers?

We horen het graag!

• Marjolein, 02-09-2018

regels/eisen glijbanen?

Zijn er regels voor de glijbanen? Onze zoon in 4 jaar en gaat in Nederland van alle glijbanen af (met bandjes en begeleiding). Ik zag op de site dat sommige glijbanen vanaf 5 jaar zijn. Vanaf welke glijbanen mag hij wel/niet?

Alvast bedankt!

• petra, 10-06-2018

kinderclub

spreken ze in de kinderclub en activiteiten nederlands?

Vakantiepark info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer