Vakantiepark Center Parcs Bostalsee ****

8,3

Weer vandaag6°-1°

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Bostalsee voor je op een rij gezet:

393 reviews over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee in het Nederlands

Klein.

Marco, 13-2-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Klein en niet veel te doen.
Central Office, Central Office, 16-2-2018

Dear Marc,

thanks for your review on Zoover.

We are glad to hear you stay with your family in our Center Parcs.

We offer indoor and outdoor minigolf, our tropical Aqua Mundo, a Kids Farm and activities for kids and the whole family. We are sorry you dind't find the right activities for you and your family. In summer we offer additional activies around our Bostalsee like swimming, sailing or stand up paddeling.

We hope you will come back and we will convience you of our activities.

Best regards,

Center Parcs Park Bostalsee

Grandioos

Arwin, 27-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Mooie huisjes mooie omgeving en vooral een park waar je echt vakantie beleeft

Super, geweldige ervaring

mevr.Schmidt, 22-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hebben daar in de tijd dat we er waren alleen maar genoten van de omgeving.

Het zwembad ook super lekker, we hadden een vip huisje waar we zelfs in de tuin nog een eekhoorntje hadden gezien.Kortom een super lekkere tijd met elke ochtend heerlijk vers gebakken broodjes aan de deur.Een aanrader om heen te gaan in de buurt is Neunkircher zoo.Het is even een stukje rijden maar echt een mooie dierentuin.

Gewoon goed

Rudi, 13-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Mooi park met een m

Goed onderhouden zwembad. Onderhoud huisje kan beter was wel schoon.

Vriendelijk personeel.

Central Office, Central Office, 16-2-2018

Dear Rudi,

thank you for your review on Zoover.

We are happy to hear you like our tropical Aqua Mundo and we hope to see you again in our Center Parcs.

Best regards,

Center Parcs Park Bostalsee

Nieuw park, mooie huisjes

Familie, 4-1-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Pluspunt: Groot zwembad waar veel te doen is, fijne indeling huisjes

Minpunt: bediening kortaf en sommige ook chagrijnig, geen verhard voetpad naar market dome ( bij regen erg modderig)

Hello Familie,

Thank you for your evaluation of our Park Bostalsee on Zoover.

It is good to hear, that you like the tropical Aqua Mundo and comfortable houses in our Park.

To book another stay you can call us under the number 06852/90280.

We hope to welcome you again and are looking forward to your call.

• Activiteiten6
  • Onderkomen9

Last minute ! En laatste en hoogst gelegen huisje in het park!

Enkel voor ervaren wandelaars, die niet weg te blazen zijn door de wind. Geen echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Na een eerste avondwandeling in de regen dienden we een helling van ca. 20 graden te overwinnen.

Zwembad is eerder beperkt in vergelijking met parken in Belgie, Nederland en Frankrijk.

Huisje is comfortabel, maar de ligging boven op de berg is een echte doorn in het oog.

Hello Manfred,

Thank you for your valuation on Zoover.

We are glad, you liked our comfortable houses.

You can call us any time for consultation about the location of your house. Our phone number is 0049-6852/90280.

If you book with the early booking discount the house wish is already included and there are many free cottages to choose from.

We hope to welcome you again soon.

Your Center Parcs Park Bostalsee

Prachtig park, mooie omgeving

A. Spilt, 31-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Park is niet echt autovrij, wel prachtig gelegen aan het stuwmeer Bostalsee

Dear A.Spilt,

Thank you for your evaluation on zoover.

We are glad, that you like the main attraction of our Park, our beloved Bostalsee. In the summer you can lay down in our beach arena or use the lake actively.

We hope to welcome you again in Park Bostalsee.

Voor herhaling vatbaar!

Wendy Dobbels, 28-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Heel mooi park midden in de natuur; de bossen van Nohfelden. Een mooi onderhouden park met een groot meer. Heel propere Aqua Mundo.

De cottage die wij hadden was een comfort; vrij basic wat ok was, maar we misten wel een paar nuttige zaken: oven, grote koffiemokken en kindereetgerei. Maar nu ook niet levensnoodzakelijk. In ieder geval hadden we een prachtige 5-daagse getaway met onze 2 dochters. We willen graag eens terug in de lente of in de zomer; dan kunnen we volop genieten van het meer en al de wateractiviteiten.

Dear Wendy Dobbels,

Thank you for taking the time to evaluate our park Bostalsee on Zoover.

We are very happy you enjoy 5 days with your family and you liked our Lake and the Aqua Mundo.

We would love to invite you back to explore all of our watersport-activities like sailing or surfing in the summer.

Your Center Parcs Park Bostalsee

pretig verblijf

Henk, 20-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Het is een mooi park in een prachtige omgeving. Het Saarland en Hunsruck zijn prachtige gebieden in de zomer maar ook in de winter. Wij hebben genoten van gezellige kerstmarkten in de omgeving en ook van de wintersport want in de Hunsruck is dat ook mogelijk. Voor ons een herhaling waard.

Dear Henk,

Thank you for your valuation on Zoover.

We are glad you enjoyed the nature in our area and visited the Hunsrück as well as some christmas markets. We have some stunning christmas markets nearby.

Since you want to visit us again, we would love to give you a warm welcome soon.

Nooit meer!

Familie B, 2-12-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Snelle doorgaan bij aankomst. Keuken vies servies bleef aan de planken plakken. Lamp in de slaap kamer hing aan de elektra draden. Zwembad leuk vertoeven.

Na een week weer naar huis, helaas 1 tas vergeten mee te nemen maar dan is Center Parcs niet thuis ! Never nooit meer dat wij met hun in zee gaan. Arrogante instelling, loze beloftes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Bostalsee in Nohfelden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Bostalsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Bostalsee scoort een 8.31 uit 10 op basis van 490 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: