Reviews over Wolfstein

Gezellig dorpje

Ilona
    6-10-2017

Supermarkt aanwezig, treinstation richting de Kaiserslautern, voor een klein dorpje veel eetgelegenheden, kneipp fabriekswinkel, mooi uitzichtpunten op korte afstanden, veel wandelgebieden.

Geen uitgebreid uitgaansleven (voor mij positief)

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel erg naar ons zin gehad. Voor de 5e keer!

Jansje
    21-2-2017

Vanaf de camping liggen 2 supermarkten om de hoek. Hele mooie omgeving. Goeie restaurants in de omgeving. Genoeg te zien/doen.

Nadeel.......het is niet echt een fietsomgeving. Dus om leuke dingen te zien/doen moet je wel de auto pakken.

Wel een aanrader om naartoe te gaan. Wij zijn er 5x geweest. Vooral geschikt voor ouderen en gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

weinig te beleven...

SvW
    20-12-2015

Het plaatsje Wolfstein ligt in een rustige omgeving. Je moet er op uit trekken om iets te beleven. Goede supermarkten aan de rand van het dorp. Een aanrader is het Kalkwerk museum in het dorpje, ook leuk voor kinderen. Leuke eetgelegenheid in het midden van het dorpje.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke uitvalsbasis

Albert Kilsdonk
    7-4-2015

Het plaatsje Wolfstein is niet echt wat je noemt een toeristische attractie, hoewel op zich een bezoekje waard. Maar het ligt wel centraal in de Palts en je bent snel overal. Desnoods met de boemeltrein die dicht bij de camping stopt. Wel zijn er prachtige wandelingen te maken in de bossen en bergen rondom en er is een uitmuntende fietsroute. En met die trein, auto of zelfs fiets ben je zo in Kaiserslautern, waar je prima kunt shoppen. Loop eens omhoog naar de burchtruïnes voor prachtige vergezichten. En een avondje in Restaurant La Piazetta in het dorp is een aangenaam verpozen. Mis ook de forel niet van campingrestaurant "Am Königsberg".

Gereisd Met partner in april 2015

Klein en rustig

John_en_Ellen
    18-8-2014

Wolfstein is een klein dorpje, dus er is niet veel te beleven. Desondanks is het zeker leuk om een keer te bezoeken. Je kunt in de omgeving mooi wandelen, bijvoorbeeld naar de ruïnes. Er zitten ook een paar eettentjes, waarvan de Italiaan (La Piazzetta) een echte aanrader is!

Gereisd Met partner in augustus 2014
Wolfstein scoort een 8,6 uit 10, op basis van 23 reviews