Camping Drei Spatzen

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

Het hele gezin is welkom bij Eifel Camping Drei Spatzen bij Utscheid. Voor de kinderen worden verschillende activiteiten georganiseerd van Levend Stratego tot aan een karaoke-avond. In de omgeving zijn veel wandelmogelijkheden om de Eifel te verkennen. Of ga met de kinderen naar Eifelpark Gondorf, een combinatie tussen een dierentuin en pretpark.

140 reviews over Camping Drei Spatzen

• 10John Goossens11-07-2020

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Hele nette camping Waar de hond zelfs een welkomstgeschenk kreeg. Met erg vriendelijke eigenaren. Heel mooi en net sanitair. In het restaurant kan je heerlijk eten voor een erg redelijke prijs. Gelegen in een prachtige omgeving. Wij hebben er vier prachtige dagen gehad. En zullen hier zeker vaker komen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2020

• 8Fam Oudman10-07-2020

Ontspannen

Kleine gezellige camping, met persoonlijke aandacht. Mooi gelegen in de natuur, aan de rand van een stil dorpje.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Arlina de Jong01-07-2020

Riant goed ondanks de coroniale tijd.

Prima aankomst, was met motor en tent, de bar maar gebruikt als voedselbank en zeker niet teleurgesteld. Prachtige omgeving, vele bossen, zuivere lucht. Goede douches en toiletten, men kan ook de was doen daar. Helaas gebruiken sommige gasten de toiletten om van alles wat er niet in thuishoort door te spoelen, wat nogal eens tot een verstopping komt. De eigenaar doet er alles aan om dat telkens weer op te lossen, het punt dat ik daarvoor geef ligt dus zeker niet aan de eigenaar van de camping. Leon en Arthur staan voor je klaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 8Margreet19-06-2020

Nette niet te grote camping in prachtige omgeving!

Was verbaasd dat het Eifelgebied zo uitgestrekt en mooi is! De ligging van de camping is fantastisch. Een beekje wat er doorheen loopt en lekker kleinschalig. Veel mogelijkheden wat wandelen en fietsen betreft en zelfs de mogelijkheid om dichtbij de camping te zweefvliegen. Utscheid zelf is een slaapdronken, wat gemoedelijk overkomt. De overweldigende natuur met zijn velden, weidsheid, maar ook de met bladeren bedekte hellingen met hoge bomen maakt veel indruk. Je bent even weg uit de drukte van het dagelijks leven en kunt je heerlijk overgeven aan de rust van de natuur. Trendy safari-tenten en mogelijkheid voor een groep om heel basic te kamperen op een naast gelegen veld op helling. De gemoedelijke sfeer en de gastvrijheid staan hoog in het vaandel. Leuke tips voor tripjes in de buurt en een heerlijk glaasje wijn drinken of een lekker kopje thee is ook een aanrader. Kortom een belevenis op zich om hier te zijn geweest en kom terug!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 8De 6 Luitjes12-03-2020

Eenvoudige kleine camping & basic voorzieningen.

Voor ons ( kinderen 6,8,10 en 13 jaar & 1 golden retriever) precies goed. Veel ruimte net buiten de camping en heel veel mogelijkheden om met de auto ergens heen te rijden en daar wandelingen te maken. 2 enthousiaste beheerders die er wat van proberen te maken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2019
    9Tiny & Frans09-11-2019

Een camping waar je alles hebt wat je nodig hebt.

De laatste twee weken van Oktober op deze mooie camping doorgebracht. Lekkere rustige omgeving met prachtige natuur om lekker te wandelen. De camping voldoet aan alles wat je nodig hebt. Warme broodjes in de morgen, Verwarmd sanitair met goed warm water en zonder vervelende douchemuntjes, Grootscherm om f1 te kijken. Kortom een camping waar we graag nog eens terug komen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Ton van den Bosch18-09-2019

Goede camping. Enthousiaste eigenaren

Het is even een stukje rijden over soms smalle wegen, haarspeldbochten, sterk stijgende wegen en soms geen lijnen op de weg maar als je eenmaal in Utscheid bent dan kom je op een mooie camping. In de buurt kan je prachtige wandeling maken en daarin meerdere goede voorbeelden van en anders weet Arthur er nog wel een te noemen. De camping is volgens zeggen in de vroegere jaren zeer verouderd maar de nieuwe eigenaren zijn heel goed bezig en hoewel nog niet alles gereed is ziet het er allemaal al best goed uit. Bij ons verblijf werd het toiletgebouw opnieuw aan de buitenkant gestuct en daarbij werd goed rekening gehouden met de gasten. Wat ook positief opvalt is het enthousiasme en de belangstelling die de eigenaren tonen aan de gasten. Er wordt als het zo uitkomt geïnformeerd hoe de dag is geweest en zowel bij de komst als bij het vertrek een persoonlijk afscheid.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Harm08-09-2019

Heerlijk bijgekomen!

Mooie rustige camping, enthousiaste campingbazen. Lekkere verse broodjes in de ochtend. Gratis en verwarmd sanitair (geen gedoe met muntjes !). De omliggende wandelroute (Wallfahrte Weidingen) is een mooie MTB-tour (weet niet of dat mag...), maar volgende keer MTB mee.

Gereisd met partner in september 2019

• 3Hendrik verbauwhede25-08-2019

Motoronvriendelijke camping

Motorrijders worden niet gewaardeerd, aangekomen en al direct meegedeeld worden dat er op 5km een motorcampîng is en dat hun camping een familie camping is. Een gemiste kans want de enige die de bar deden draaien waren wel de motorrijders. Met spijt in het hart moet ik zeggen dat ik er niet meer terug ga Jammer want de plaatsjes zijn echt wel ideaal voor klein tentje en de motor ernaast.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Ron Hoekstra14-08-2019

Alles wat je hoopt en meer!

Wij hebben met erg veel plezier gekampeerd op deze niet al te grote en prachtig gelegen camping van Arthur en Leon. De camping ligt in een beekdal en wordt omringd door bos waar je heerlijk kunt wandelen. De plekken langs de beek zijn niet heel groot, maar ruim genoeg om lekker bij de tent te kunnen zitten.

Ondanks dat de camping volledig was volgeboekt, hebben wij nooit het gevoel van drukte gehad. Het sanitair was altijd keurig schoon en beschikbaar. Elke morgen lekkere vers afgebakken broodjes en ook het restaurantje kunnen wij van harte aanbevelen.

Voor kinderen worden leuke activiteiten georganiseerd. Daarnaast is het bouwen van dammen in de beek of spelen in het bos natuurlijk ook fantastisch. In de omgeving zijn ruim voldoende dingen te doen en te bekijken voor een dagje uit.

Dat Arthur mij spontaan aanbood mij naar de garage te brengen om mijn gerepareerde auto op te halen, vind ik echt het toppunt van goed gastheerschap!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair