Camping Drei Spatzen

Weer vandaag-2°-4°
Camping Drei Spatzen
8,1

Omschrijving
Het hele gezin is welkom bij Eifel Camping Drei Spatzen bij Utscheid. Voor de kinderen worden verschillende activiteiten georganiseerd van Levend Stratego tot aan een karaoke-avond. In de omgeving zijn veel wandelmogelijkheden om de Eifel te verkennen. Of ga met de kinderen naar Eifelpark Gondorf, een combinatie tussen een dierentuin en pretpark.

100 reviews over Camping Drei Spatzen in het Nederlands

Hannie Hamstra,
28-12-2018

Fijne en rustige camping in een mooie omgeving. Wandelen al vanaf de camping zo de natuur in. Leuke stadjes in de buurt. Schoon sanitair en ze zijn ook enorm aan het vernieuwen. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2018

Blijft leuk om terug te komen

Max,
22-11-2018

leuke omgeving, leuke camping, leuke eigenaren, blijft leuk om terug te komen, wel beetje fris in november ;-)

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer, wat een drama afschuwelijk behandeld

Luc Essing,
16-11-2018

Jammer, wat viel ons deze camping tegen. Smerige en kleine sanitair. Wij hadden besproken een comfort plek maar dan moesten wij in de modder staan. Als tijdelijke plek kregen wij een XL plek toegewezen, verhard maar op zwarte zand. Mochten na twee dagen op een andere plek staan die vol kuilen en bulten bestond.

Jammer voor de beheerders want die begrepen niet waarom wij weer verder trokken. Bij onze vertrek werden wij nog door de beheerder tegengehouden, die al rennend op onze auto klopte en ons voor de gehele camping, luidkeels uitmaakte voor wanbetalers. Wij hadden onze betaling gedaan bij zijn collega. Het bonnetje had ik in mijn zak. Al met al hier komen wij nooit weer. Nogmaals erg jammer want het is wel een leuke omgeving maar zij zien zelf niet hun tekortkomingen.

Daarom wil ik een ieder aanraden om Geen plek te reserveren maar ga eerst kijken als u hier wilt staan. Er zijn echter genoeg mooiere campings in de regio.

Gereisd met partner in juni 2018

ANWB camping

Leuke rustige camping, waar in 1,5 jaar tijd een heleboel is veranderd door Arthur en Leon. Niets is hen te gek. Als je wat mist of wenst wordt dat zsm opgelost. Eten is prima.

Ik kan mij niet vinden in de negatieve beoordelingen hieronder: Er is bekend dat de nieuwe eigenaren deze camping sinds januari 2017 hebben overgenomen en men is op eigen kracht, vaak met hulp van vrienden en familie, bezig hier een pareltje neer te zetten.

Ik heb na 3 bezoeken vorig jaar en dit jaar 5(!) de camping zien opknappen, waar de vorige eigenaren in 25(!) jaar niets hebben uitgevoerd! Ik heb zelf ook veel geholpen, hulp wordt altijd gewaardeerd!

Zomer 2017 zijn er speeltoestellen geplaatst waar eerder niets voor kinderen was.

Een prima camping om te onthaasten, met veel wandelmogelijkheden, gebruik bv de GastLandSchaften-app voor de omgeving.

Ik kom volgend jaar graag weer om te onthaasten!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Tot volgende keer

Joën,
29-9-2018

Geweldige camping om te onthaasten. Heerlijk gewandeld en lekker gegeten. Een aanrader om se duitse Eifel te ontdekken. Ook nu, eind september goed te doen

Gereisd met partner in september 2018

Er moet nog veel gebeuren!

Ronald,
20-9-2018

De plek is goed.

Erg rustig mooie omgeving..

Maar dan erg jammer

Het sanitair was erg smerig. De douche putjes waren verstopt je stond in een plas met water. De wasbakken liepen niet goed door. De douchen en toilet ruimtes moeten apart ingedeeld worden voor de dames en heren.

Het restaurant mag wel wat gezelliger. Het eten is redelijk maar wij aten met kinderbestek. Als tip reserveer het salade apart in een schaaltje.

Voor de camping en plek hoop ik dat er een mooie en snelle verbouwing gaat plaats vinden.

Gereisd met partner in september 2018

wij raden het iedereen aan!

Theo Belders,
17-9-2018

Wij snappen de beoordeling hieronder dus echt niet! Je weet vooraf dat je naar een KLEINE camping gaat die nog niet af is. Dit hebben Leon en Arthur duidelijk op de website staan en kun je ook lezen in de andere beoordelingen. Er zijn maximaal 50 plaatsen, dus hoe kunnen er dan 30-60 kinderen zijn????? Natuurlijk heeft een KLEINE camping geen grote speeltuin, maar er staan meer dan 1 klimrek! Is het zo erg dat er 's avonds een auto naar achteren rijdt omdat de mensen die daar een seizoensplek hebben slecht ter been zijn? Alles gebeurt rustig en kalm.

Het eten is er prima met aardig wat keus en dat is iets wat je niet veel ziet op een kleine camping. De toiletten zijn schoon en ja, de deuren draaien ouderwets naar binnen, maar dat gaan ze veranderen.

Wil je luxe moet je naar een 5 sterren camping gaan waar je 3 keer zoveel betaald. Wil je een gemoedelijke kleine camping met vriendelijke eigenaren dan raden wij deze camping zeker aan!

Voor ons niet meer!

De kraaien,
11-9-2018

Ik ben het met 1 review eens hier op de website, en dat is degene die een 4 geeft aan deze camping! Het lijkt heel wat maar is het allemaal bij lang en na niet. Je moet bijvoorbeeld boven de toilet gaan staan om de deur te openen, voor een kindvriendelijke camping waar 30-60 kids verblijven is 1 klimrekje wat weinig. De douches en toiletten worden 1 x per dag gereinigd, althans... er wordt een natte doek over gehaald.

Stilte tijden wordt niet of nauwelijks naar gekeken terwijl dit wel vernoemd wordt. Auto’s rijden tot laat in de avond nog af en aan, vooral naar de vaste plaatsen in het 2e laantje

De ligging van de camping is prima en rustig zo aan het einde van de weg. De omgeving is prima, supermarkt op 5 km.

Afijn, ons zal je hier niet meer zien!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping!

Jan en Paulien,
11-9-2018

Een hele fijne camping, prachtig gelegen . Veel wandelmogelijkheden in de omgeving. Eigenaren Leon en Arthur zijn erg vriendelijk en zorgen voor een fijne, ongedwongen sfeer op de camping. Je kan voor weinig geld prima eten in het restaurant.

Gereisd met partner in september 2018

Top locatie, komen zeker nog een keer!

Karin en Dave,
8-9-2018

Fijne rustige camping ( in het na seizoen) op top locatie. Voor motorrijders een prima camping tussen de moezel en Luxemburg. Lekker drie dagen gereden hier.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drei Spatzen in Utscheid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drei Spatzen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.