Vakantiepark Landal Wirfttal

• 6.6Onderkomen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Ontdek de Vulkaaneifel op de camping van Vakantiepark Landal Wirfttal. Waterplezier voor iedereen bij het recreatiemeer en ook voor de hond is er vakantieplezier in de hondenspeelweide. Het zwembad en de binnenspeeltuin zijn vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. De Duitse stad Bonn ligt op een uur rijden.

568 reviews over Vakantiepark Landal Wirfttal

• 8Jo11-03-2020

Fijne midweek met onze honden!

Fijn park voor mensen met hond! Prachtige directe wandelomgeving met aangegeven routes ( honden kunnen los ), en veel mooie gebieden op rijafstand met auto. Wij hadden voor een midweek een Hondenbungalow en was heel netjes, moderne meubels, keuken met oven en vaatwasser, fijne bedden en nette badkamer. De omheinde tuin is super, alleen door de regen af en toe was het wat modderig nu, in het voorjaar en zomer is dit natuurlijk geweldig om samen met je honden buiten te kunnen zitten in een afgezette tuin. Mijn vriend was de woensdag jarig, toen wij terug kwamen van een wandeling stond er een fles wijn bij de voordeur en een kortingsbon voor het restaurant, heel attent! En bij aankomst kregen de honden ook een presentje! We komen zeker nog eens terug in de nazomer! TIP; Grote Rewe supermarkt op 7 min rijden. Ga op ontdekkingstocht in de nabije omgeving, watervallen genoeg te vinden en geweldige hiking trails!

Gereisd met partner in maart 2020

• 8Jo06-03-2020

Top midweek met onze honden!

Mijn vriend en ik hebben een heel fijne midweek Landal Wirfttal gehad met onze twee honden in een HondenBungalow! De omgeving is prachtig om lange wandelingen te maken en ook ben je snel met de auto naar de fijnste plekken gereden om daar een ander deel van de Eifel te ontdekken! Onze bungalow was netjes onderhouden, fijne inrichting en alle apparatuur werkte naar behoren. Zelfs de honden kregen een doosje met een speeltje en paar hondenkoekjes, heel attent van het park. Ook is bij de hondenbungalow een hondendouche met warm water buiten in het omheinde tuintje, wel heel fijn nu want wij hadden een dag regen gehad dus dan zitten de honden flink onder de modder. Het park ligt hoger gelegen dus weet dat als je naar de receptie moet lopen dit een stukje klimmen is op de terugweg, dit vonden wij niet erg. TIP; Supermarkt REWE op 7 min rijden vanuit het park!

Gereisd met partner in maart 2020

• 8Klh04-01-2020

Erg naar ons zin gehad en goed verzorgd

Bezoek bad munstereiffel. Erg leuk voor een dagje uit en gratis kunnen parkeren. Het park is goed verzorgd. Het restaurant ademt een leuke sfeer. Voor de kinderen een eigen buffet met voor ieder wat wils. De speelgrot valt bij onze kids erg in de smaak. Het zwembad is wat klein, maar prima voor de leeftijd van onze kinderen (2 en 5). Ze wilden elke dag wel zwemmen. Huisje is ook erg verzorgd en van alle gemakken voorzien. Het is volgens mij onlangs vernieuwd. We hebben elke dag de houtkachel aan gehad, heerlijk! Bedden zijn prima. Kids allebei hun eigen kamer en ook goed geslapen. De bult is wat stijl, maar ach... dan pak je toch de auto als het koud is en regent? Evt. zou een afscheiding tussen de huisjes wel prettig zijn. Omdat je nu weinig privacy hebt. We deden de gordijnen wat dicht, dan hadden we geen bekijks. Pluspunt dat bij de receptie ook Nederlands werd gesproken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    9Veerle16-12-2019

Zeer mooie plek

Eerste keer in hondenbungalow met twee honden. Huisje was zeer mooi en proper en alles wat je nodig had was aanwezig. Dat de tuin omheind is dat is fijn meegenomen. Je kan er mooie wandelingen in de omgeving doen. Wij hadden de pech dat het weer minder was maar komen nog eens terug in de lente/zomer

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd in december 2019

• 8Lies06-10-2019

Fijne vakantie!

Fijn vakantiepark, van te voren wisten we dat het steil zou zijn dus geen probleem mee gehad. Huisje goed van binnen, prima bedden, tv met Nederlandse zenders. Buiten iets meer achterstallig onderhoud maar de dag dat we weg gingen kwamen er schilders om het huisje te schilderen. Lekker eten op het park en vooral goede wijn.! Eten bij LaSirena ook een aanrader. Kronenburg vonden wij wat tegenvallen, maar Cochem daarin tegen was echt heel erg leuk om heen te gaan, boottocht over de moezel gemaakt, burcht bezocht.
    Rewe supermarkt vlak bij voor de dagelijkse boodschappen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 7Oebele08-09-2019

comfortabel huisje

comfortabel, vrijstaand huisje. ( schoon ) Helaas geen tweepersoonsbed. kleine tv met weinig (buitenlandse) zenders, geen gratis WiFi.

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Arthur23-08-2019

Top vakantie

We zijn 2 weken geweest, we vonden het een erg leuk park en hebben ons prima vermaakt. Het huisje lag wel op een steile heuvel waardoor fietsen onmogelijk was. Restaurant prima eten en drinken. Hele leuke animatie.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3tim15-08-2019

Achterlijk

Leuke camping maar de activiteiten zijn slecht. We mochten niet eens mee doen met de bingo.

• 1Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Daphne15-08-2019

Op een paar minpunten na goede vakantie gehad

Het interieur van het huisje is prima, de buitenkant kan wel een opknapbeurt gebruiken. De slaapkamer en de badkamer zijn vrij klein. De omgeving is echt prachtig en er is veel te doen. Het park zelf is ook prima. Waar je wel rekening mee moet houden zijn de hoogteverschillen. Verder een prima vakantie gehad hier.

• 5Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Fam.14-08-2019

Prima voor een keertje.

Prima verblijf, luxe cottage geboekt. Alles keurig en schoon. Min puntje is dat qua ligging je wat minder privacy hebt. Zwembad stelt zeer weinig voor. Prima uitvals basis om van Alles te bezoeken.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden