Vakantiepark Landal Wirfttal

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten7,4

571 reviews over Vakantiepark Landal Wirfttal in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie omgeving slecht onderhouden park

Fam.staas
20-9-2018
  • Onderkomen1

Prachtige omgeving zoals we van landal gewend zijn dit was dit jaar al de 6 de keer op een landal park

Beneden alles keurigig in orde camping en receptie en restaurant.

Maar dan ga je naar het terrein van de huisje en dat is andere koek.

Weg,onderhoud groen en de huisje niet zoals we gewend zijn bij landal.

We hadden een 4l huisje met voor ons huisje overvolle vuilcontainers.

Het glas stond de hele week opgestapeld erbuiten omdat er geen plek was in de glasbak, hierdoor veel wespen.

Tuinmeubilair was een allegaartje.

Het onderhoud aan de huisje buitenkant,weg en groen was al tijden niet meer gebeurd.

Je kan omdat je de mensen er niet voor hebt de boel laten verwilderen om de huisje en er dan bordjes inzetten voor de bijen,maar dan zitten de gasten in de troep.

Jammer en niet echt landal.

Prachtige omgeving en netjes park

Lymkje Heins
5-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Mooie omgeving!! Leuke camping/park waar veel te doen is.

Geweldig park met wat minpuntjes

MartijnP
20-8-2018
  • Onderkomen9

Ik heb met mijn vader, moeder tien dagen in huisje 82, type 4B1 gezeten.

Het was een mooi huisje, een minpunt is dat het nogal een gedoe is om de douche op een goede temperatuur te zetten. En je kan je hoofd makkelijk stoten tegen de balken, maar niet als je klein bent. Zoals ik 😉. Er zijn genoeg activiteiten, het zwembad viel tegen. In het restaurant zat een dode vlieg in de lepel bij de bak met appelmoes (kindermenu). Erg zwaar om naar boven te lopen! Verder alles helemaal top!

Huisje 4 l goed rest redelijk

Ronald
19-8-2018
  • Onderkomen7

We hadden een 4 l huisje, in het huisje alles in orde en alles aanwezig. Wel spaarzaam qua uitrusting voor 4 personen op het gebied van servies.

Leuke buitenspeeltuin en een kleine binnen speeltuin alsmede een klein zwembad, voldoende voor jonge kinderen maar niet voor pubers en ouder. Als het kinderbad in gebruik is dan is het bubbelbad niet te gebruiken en v.v., raar vinden wij.

1 keer uit eten geweest in het restaurant maar de kwaliteit is matig te noemen. Hamburgers erg droog en amper saus, kinderbuffet zompige kipnuggets kaasvingers en friet, eigenlijk is in ieder geval het kinderbuffet qua prijs/kwaliteit niet in orde.

Op meerdere plekken op het park is te zien dat er wel wat aan onderhoud mag worden gedaan, achterstallig schilderwerk etc. ook bij ons huisje. Jammer dat tast toch het gevoel dat je op een goed park verblijft behoorlijk aan. Erg bergachtig! Plus de talloze wespen zorgen er voor dat je nergens echt rustig kan zitten

• Onderkomen8

Wij hadden een hondenbungalow voor 4 personen.

De bungalow was dik in orde zowel kamers als keuken uitgerust met alle benodigdheden. De tuin was ruim omheind en grensde direct aan het bos zodat de honden meteen een flinke wandeling konden maken.

Het huisje was uitstekend schoongemaakt.

Beneden bij de receptie (het beste kan je daar met de auto heen gaan, voor de fietsers is bergop een flinke uitdaging) is er een winkeltje waar men de standaard dingen kan halen zoals brood beleg drank boekjes (duits).

De faciliteiten zijn 'aardig' : midgetgolf, een klein zwembadje binnen en het restaurant met eenvoudige keuken.

Het recreatiemeer is klein, daar hebben wij niets gedaan.

De omgeving is prachtig alle plaatsen, meren en maren op zo'n drie kwartier tot een uurtje afstand rijden .

Zorg dat je altijd contant geld bij je hebt, pinnen kan vaak niet.

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad (twee weken)

Heerlijke week gehad!

Nag.
13-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuk park! Mooie ligging, maar wel op een stijle helling! Weg van het huisje naar beneden, deden wij met de auto. Beneden genoeg vertier voor ons gezin met jong kind. Animatieteam zorgde voor voldoende variatie, leuke speeltuin, vijver(met waterfietsen) en zwembad(niet al te groot maar dat hadden we vooraf gelezen).

Restaurant prima!

In de omgeving leuke uitstapjes gemaakt: Kronenburg, Wildpark in Daun, Vulkaantuin in Steffeln, Bad Munstereifel, watervallen bij Nohn, allemaal binnen 45 minuten te rijden.

Wij hebben erg genoten en hadden een net huisje, schoon en mooie ligging.

mooie omgeving en heerlijk rustig

suzanne
13-8-2018
  • Onderkomen7

een prachtige plek, precies wat wij wilden; mooie omgeving, rust en toch genoeg te beleven. wij waren met onze zoon van 8 jaar en onze hond. Voor onze zoon leuke outdoor activiteiten en ideaal dat hij kon voetballen en wij met zicht vanaf het terras mee konden kijken. We zijn naar de watervallen geweest en naar het wildpark in Daun en Daunermehren, drie meren, vulkaangebied in Steffeln, Stadje in Bad munstereiffel en rondom het park verkend. Boodschappen gedaan bij de dichtsbijzijnde lidl, parkshop was matig aan assortiment. Restaurant was genoeg keuze, je kon prima zitten en goede prijzen, kwaliteit was redelijk. Het grote minpunt was echt de steile klim omhoog, dit vond ik echt niet te doen, we hadden onze fietsen mee maar slechts 1 keer gebruikt omdat het zo heuvelachtig en vooral naar huis toe zo steil was en dus bijna alles met auto gedaan. Huisje was goed, schoon en fijn dat er een oven inzat.

Geweldig!!

Fam. Lamars
9-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Net terug van 10 nachten wirfftal. Huisje 28. Precies aan de speeltuin boven. Super ligging. Huisje netjes in orde en erg schoon. Met kinderen van 2 en 6 jaar was het heerlijk. Voor hun veel te doen. Tegenvaller: de familie bingo avond. €2,50 pp en duurde maar een half uur terwijl in de folder staat 18.30-20.00u. Eten in het restaurant is redelijk. Qua keuze valt het tegen maar wel erg lekker. In de omgeving zijn ook lekkere restaurants. Balkan restaurant is erg lekker (eigenaren niet heel vriendelijk maar wel lekker eten) en pizzeria (wit met blauwe letters, weet even de naam niet meer). Maar super lekker!!

Oja zwembad is leuk voor een uurtje maar vaak erg druk en niet altijd een badmeester aanwezig. zelfs op drukke momenten waarbij het zwembad bijna echt vol zat en met ballen gegooid werd ( wat niet mocht) en kinderen die er toch in duiken en springen (wat ook niet mocht). Corrigeerde de badmeester niet.

nooit meer

g
8-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

geen fijn park,huisje 109 hadden wij denk wel met het mooiste uitzicht..verder iedere keer had je de auto nodig als je na de speeltuin zwembad etc wilde jeetje wat een bergen en wat hoog en steil niet te doen voor niemand..zwembad is veels te klein en koud,waterfietsen tja ze waren allemaal kapot..technische dienst??in de speeltuin een ijscoshop zat dicht...en dan met de hitte...bollo wie is dat geen bollo gezien echt slecht hoor normaal als je gaat inchecken dan is bollo er maar hier blijkbaar 1,5 uur later tja dan ben je je huisje aan het inruimen..verder is er weinig te beleven in de buurt of het zit dicht..verder op het park zeer weinig voor kids is er in de bolloruimte waar ook geen bollo was konden de kinderen gesminkt worden,onze dochter wilde daar aan een tafeltje gaan tekenen nou dat personeel van het sminken in alle staten dat mocht niet...verder zal ik hier niet meer na toe gaan niet echt een aanrader en zeker niet met kids

Heel leuk verblijf op dit mooie park

Gertie Lardenoije-Dubois
4-8-2018
  • Activiteiten9

Personeel heel vriendelijk

Veel leuke activiteiten voor jong en oud

Mooi terras

Goed restaurant

Huisje gedateerd, echter ruim en netjes

Minpuntje: terrasje bij huisje onrimhf door hoog gras waardoor t onverzorgd oogt

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Wirfttal in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Wirfttal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.