Vakantiepark Landal Wirfttal

Siska
8-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Een niet al te groot park,netjes onderhouden. Bij de receptie vriendelijk personeel. Campwinkel waar je de eerste levensbehoefte kunt kopen. Restaurant op de camping waar je voor een niet al te dure prijs, heerlijk kunt eten.Een overdekt zwembad, waar je alleen met een sleutel in komt. Verder kun je op de camping, vissen in de visvijver en waterfietsen, zwemmen is hier verboden. Speeltuintjes voor de kinderen en ook midgedgolf mag niet ontbreken. Verder kun je hier fietsen huren, ebike, mountenbike en de gewone fiets. Ook kun je bergbeklimmen enz. Sanitair gebouw 2 was niet echt geweldig, verderop de camping staat een nieuw gebouw, groter en netter. Jammer dat er geen buitenzwembad is voor de aller jongste gasten. Plek 20 behoorlijk nat na een regenbui 🙈. Winkels zijn buiten de camping, ongeveer 3 km verderop. Zit een goede pizzaria in het dorp, La Sirena. Ook zit er nog een friet tentje tegenover waar ze heerlijk eten hebben.

Zware teleurstelling

Debbie
3-6-2018
  • Onderkomen1

Comfort huisje, nr. 20 voor 4 personen. Echt klein! Geen ruimte om langs het bed te lopen, piepkleine wc en nog kleinere badkamer. Wij zijn lang en konden onze kont niet keren. Lampen boven eettafel hangen veel te laag. Gevolg is dat je iedere keer je hoofd stootte. Alles was veel te klein, gelukkig was het mooi weer zodat we veel buiten konden zijn, maar je moet er niet aan denken dat je binnen moet zitten. Onderhoud binnen en buiten is ronduit slecht. Schoonmaak was waardeloos, overal lag zand en dood geslagen dieren. De roosters van de ramen zaten verstopt met pollen. Echt niet leuk als je man allergisch is! Privacy is ver te zoeken. Huisjes staan zo dicht op elkaar, dat je gedwongen bent contact te houden met je buren. Niet normaal! De ontvangst bij de receptie was allerminst aardig. We kwamen aan om 12:00 uur en dat vond men veel te vroeg, omdat de huisjes pas vanaf 15:00 uur klaar zouden zijn. Wij komen niet meer terug!

Mooi park in mooie omgeving

Fam. F.
9-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooi park, met heel veel groen. Veel speelgelegenheid!! Zwembad is heel basic en niet groot.

Het is wel heel erg wisselend hoeveel ruimte en privacy je bij je huisje hebt. Over het algemeen staan de huisjes dicht bij elkaar.

Wij zaten in huisje 17, waardoor we met een verkorte route door het bos naar beneden (receptie, shop, zwembad, speeltuin ed) konden. Dit was echter wel heel steil, voor ons en de kinderen niet erg maar dat lukt niet met een buggy / wandelwagen of als je wat slechter te been bent. Daar is dit park niet geschikt voor.

Huisje was erg klein (ook een mini vaatwasser) en oud en slecht te ventileren, maar wel heel schoon. Bedden worden minder, behoorlijke kuilen.

Omgeving is heel mooi! Uittips: Nürburgring is een aanrader met jongens, vulkaantuin, Bad Munstereifel, de bewegwijzerde wandelingen rondom park.

Al met al een heerlijke vakantie gehad, maar bij slecht weer was t huisje wel een afknapper geweest.

Nooit meer.

Familie de Kruiter
7-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Wij hadden een wakiki mobile home gehuurd via touroperator. Dit park staat voor ons onderaan de lijst. Er is geen centrale horeca gelegenheid, weinig animatie en niet zoveel te doen voor de kinderen.

Het uitchecken bij de medewerker van touroperator, was echt op het belachelijke af. Koelkast werd van de muur getrokken of er wel schoon gemaakt is. Erg overdreven na 3 nachtjes slapen. Ook een onvriendelijke en onsympathieke medewerker die beledigend en bijna intimiderend werd toen hij aangesproken werd op de controle van schoonmaak na 3 verblijf.

Voor ons zeker niet nog een keer, en adviseer een ieder om naar een ander park te gaan (met kinderen dan).

Let op tekenen van je borgbriefje, wij kregen het net aan terug en dan heb ik echt een dik uur schoon gemaakt.

Zwembad leuk voor de aller kleintjes. De indoor en speelhal liggen onderaan (kelder) en is echt niet gezellig.

Zo ontvang je gasten niet!

ad
23-4-2018
  • Onderkomen1

Het bankstel was kapot en 'gerepareerd' met plakband! De stoelen in de keuken waren ernstig versleten! De zittingen waren kapot en het hout was verweerd.

Uit de koelkast vielen loszittende onderdelen bij het openmaken. De toiletbril was niet goed vastgezet. Er zaten ontlastingsresten op het toilet.

Het rooster van de afzuigkap viel naar beneden (op het door mij bereide voedsel) omdat het niet goed was bevestigd. Op de 'onzichtbare' plekken (boven kasten en schilderijen)lag veel stof en de vloer was niet schoon.

Als er zoveel mis is aan een vakantieverblijf en het meldingenformulier meldt dat het huis schoongemaakt en technisch gecontroleerd is, vermoedt je dat Landal Stadtkyll een lage standaard hanteert of onkundig is en heb je geen zin een discussie na een lange reis en nadat je al je spullen zojuist hebt uitgeladen!

Deze recensie hebben via de enquête een week geleden doorgegeven. Van Landal hebben we niets meer vernomen.

• Onderkomen8

Prachtige omgeving voor lange afwisselende wandelingen. Niet nieuw maar wel mooi en goed verzorgd park met huisjes die over alles beschikken wat je nodig hebt. Uiterst vriendelijke ontvangst en ook voor de medewerkers in het restaurant alle lof. Wij vertrokken tevreden en blij en komen zeker nog eens terug.

Heerlijk!

Rose Bredewout
4-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijk weekend gehad op een mooi verzorgd park in een prachtige omgeving, je loopt zo het bos in en de eekhoorntjes spelen voor je deur. De huisjes bevinden zich op een berg, mooi uitzicht maar wel een klim naar beneden waar de receptie, het zwembad en de andere faciliteiten zijn.

geweldig

Nanny
20-1-2018

prachtige omgeving

hondvriendelijk ook in het restaurant

Mooi park en een mooie omgeving.

Bep
26-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Huisje was erg klein voor 6 personen, wij waren gelukkig maar met z'n tweeën.

De tweepersoons slaapkamer er smal, ik kon nauwelijks achter en langs het bed lopen.Verder was het geen park voor mensen met longproblemen. Alles liep zo stijl.Verder heb je wel leuke plaatsje in de omgeving om naar toe te gaan en ook mooie bossen waar je kunt wandelen.

Restaurant mijden

Jent
26-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Omgeving is prachtig. Huisjes 4c prima, maar geen nieuw meubilair zoals op foto wel te zien. Je stapt zo uit de deur op de weg. Uitzicht erg mooi. Verder valt t allemaal wat tegen voor kids van 6/8 jaar. Indoor is heeel klein . Apekooitje met ballenbak. Zwembad idem. Om 20. Uur gaan de lichten onder water al uit.terwijl t nog n uur open is. Restaurant vreselijk! Ik ben heel snel tevreden, maar dit sloeg alles. Zeer onvriendelijke ontvangst en de pizza van mijn man was rauw en die van mij bijna. Nooit weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Wirfttal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Wirfttal in Stadtkyll, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Wirfttal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Wirfttal scoort een 7.91 uit 10 op basis van 566 reviews.