Camping Holländischer Hof

344 reviews over Camping Holländischer Hof in het Nederlands

de camping is super.

P.Heintzberger
15-6-2018

De camping is heeeeel schoon en de mensen ,team, is heel vriendelijk en behulpzaam. Zelf een nacht in het ziekenhuis gelegen en de eigenaren hebben ons heel goed bijgestaan.

Erg meelevend en belangstellend het hele team.

Een mooie moezel camping

Arjan
24-5-2018

Een geweldige locatie, mooie schone camping.

Sanitair is schoon

Vriendelijk personeel perfecte broodjes service

Je voelt je gelijk welkom

Onvriendelijke mensen op de receptie. Het woord klantvriendelijkheid kennen ze niet. Enkel het eigenbelang telt.

Erg fijne camping

Peter en Christine
2-5-2018

Fijne camping waar er alles aan wordt gedaan om je gast te voelen. Uitermate vriendelijke ontvangst door erg behulpzaam personeel. Voldoende sanitair dat keurig bijgehouden wordt. In het goed voorziende winkeltje zijn diverse soorten brood(jes) te bestellen. Het restaurant is ook zeker een bezoek waard. Wij komen hier zeker terug.

Tot de volgende keer!

Hans en Trudy Hermsen
22-4-2018

Prima lokatie , mooi gelegen aan de Mossel. Goed sanitair en schoon. Prijs kwaliteit erg goed ook in het camping winkeltje. Je kunt er ook best goed eten, zeker voor die prijs.

Fantastisch, ook de omgeving

Wim Groeneveld
10-3-2018

Waren voor de 2e keer hier. Nu tijdens wij feest. Ontvangst was perfect. Mooie plaats en prima sanitair. Fijn restaurant naast de receptie en goedgevulde kampwinkel.

Zeer schone en gezellige camping!

Nel
6-11-2017

De camping is zeer schoon en het sanitair wordt de hele dag continu schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zij hebben allerlei leuke tips voor bijvoorbeeld uitstapjes, eetgelegenheden etc.

Er is een leuk recreatieprogramma, echt een aanrader!

We hadden een mooie plek aan de Moezel waar we de schepen voorbij zagen varen.

De camping heeft een leuke winkel met Nederlandse producten. Het is jammer dat je voor een grotere supermarkt met de auto op pad moet.

Deze camping is echt top!

Hennie Reijners
1-11-2017

Het is een leuke gezellige camping. Bij aankomst op de camping, wordt je door het personeel, aan de receptie, goed en vakkundig opgevangen en wegwijs gemaakt. Het personeel is altijd vrolijk en heel behulpzaam. Je kunt bijna altijd terecht met vragen. De activiteiten die er plaats vinden zijn heel leuk en worden door het personeel goed begeleid. Een goed voorbeeld zijn de straatwijnfeesten. Er wordt dan alles uit de kast getrokken om het de gasten zo aangenaam en gezellig mogelijk te maken. Echt top!

Kortom, echt de moeite waard om voor een aantal dagen of weken een bezoek te brengen aan deze camping.

In èèn woord Super!

Lenie
31-10-2017

Fijn dat er op de camping een winkel is waar je ook elke dag verse broodjes kunt bestellen. In het stadje Senheim is nl. geen supermarkt.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De winkel, het toiletgebouw en het terrein is schoon en wordt goed bijgehouden.

Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd zoals nu in onze vakantie wijnwandelingen en proeverijen.

Verder een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Heerlijke 3 weken

Conny de Bruijn
29-10-2017

Ontzettend schoon sanitair mooie plaatsen en zeer vriendelijk personeel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holländischer Hof in Senheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holländischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Holländischer Hof scoort een 8.79 uit 10 op basis van 376 reviews.