Camping Holländischer Hof

354 reviews over Camping Holländischer Hof in het Nederlands

Nog niets veranderd in 12 jaar tijd

Sjaak Leeuwen
14-9-2018

We kwamen aan op de camping maar het was vol. We kregen een noodplek aangereikt en de volgende dag kregen we een plek omdat er eerst mensen moesten vertrekken. Wij vonden hier mee leven.

De camping ligt geweldig en is wel erg druk maar wel gezellig. Ook de busreis naar Bullay voor het vuurwerk en bezoek wijnfeesten was geweldig. ook het fietsen langs de moezel is prachtig enen bezoek aan Cochem een must tevens de bootreis. Wij komen zeker terug

V Dalen
11-9-2018

De mensen zijn erg vriendelijke en gastvrij.

Het sanitair is erg schoon.

De prijzen zijn goed.

Vanaf de camping kun je wandelen fietsen mooie omgeving.

Zwemmen kun je in de moezel daarvoor ga je naar de plaatsjes erom heen en zwembad is in het dorpje vlakbij.

Eénmalig; Bomvol en dicht op elkaar staand terrein

Fam.Kruithof
6-9-2018

Camping aan de Moezel. Grote camping en plaatsen niet afgescheiden van elkaar. Camping maakt een rommelig en bomvolle indruk. Vnl. Hollanders en velen komen hier regelmatig terug.

Hele fijne receptie (holl.sprekend).zeer behulpzaam. Winkeltje waar heel veel te koop is. En afwas/toiletruimte zeer, zeer schoon. Elke dag worden er excursie(s) gehouden naar o.a. Wijnproeverijen. Vanuit de nabije haven kan men enkele boottochten maken. En in de omgeving kan men prima wandelen en fietsen.

Bangelijk voor herhaling vatbaar

Fam.Lenaerts
30-8-2018

Heel mooi camping aan de mossel gelegen met vriendelijk personeel en altijd hulpvaardig. Je kan er goed fietsen en wandelen. De camping heeft ook een weekselijke recreatieprogramma.Wij komen zeker volgend jaar terug.

Volgend jaar terug!

Hidde Jaarsma
11-8-2018

Het is een super camping, personeel is vriendelijk. Goede winkel met handige/lekkere Hollandse spullen. Heb hier heerlijk genoten met mijn motor.

Je kunt zwemmen in de Moezel. Houd alleen rekening met blauwalg, die komt daar voor. Maar dat staat netjes aangegeven bij de toiletten en de receptie. Restaurant is redelijk, prijs is goed. Denk wel aan dat het op de camping cash only is. Dit geldt voor de winkel en het restaurant. Je verblijf kun je pinnen bij de receptie.

Camping redelijk, plekken erg klein.

Jos
5-8-2018

Mooi gelegen aan de Moezel, op de mooiste plekken staan Duitsers met vaste jaarplaatsen. Sta je niet aan de Moezel (en die kans is groot), dan sta je erg dicht op elkaar op grintplekken. Wij kwamen een dag eerder aan dan onze vrienden en wilde graag naast elkaar staan. Dat kon alleen als we de plekken van onze vrienden reserveerden voor € 16,-. Beetje jammer. Wifi en 4G is drama, wordt wel verkocht, maar ontvangst is erg slecht. Ook daar moet je dus voor betalen. Lijkt alsof ze uit alles een slaatje willen slaan. In Senheim is niets te beleven, dan moet je naar Cochem of Bern-Kastel. Omgeving is wel mooi. Fietsen langs de Moezel is goed te doen, voor de rest is elektrisch noodzakelijk.

Fijne en schone camping aan de Moezel!

Linda
1-8-2018

Mooie schone camping direct aan de Moezel. We stonden met de tent direct aan het water met mooi uitzicht.

Erg vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie.

Het sanitair was modern en schoon. Voor de baby kregen we een sleutel voor een aparte babykamer met een badje en een magnetron.

's Nachts is het er rustig.

In het restaurant op de camping lekker pizza en pasta gegeten.

Het was erg warm, maar er staan bomen zodat je ook een plekje in de schaduw kon zoeken om even te zitten.

Goed voor een keertje.

Gerwin smeets
15-7-2018

Erg rustig voor deze tijd, slechts voor de helft vol. Veel regeltjes': geen honden, speciale beyalende vuilzak, stroom niet zelfaansluiten, muntjes voor douche,.... voor alle faciliteiten moet je de helling of de trappen op. Met hond wordt je boven in een uithoekje geduwd. Restaurant voor de ingang is zeer goed. Wij moesten 16€ reserveringskosten betalen terwijl de camping half leeg was. Eigenaar had dit wel kunnen melden. Stroom en wifi ontzettend duur. Heb de indruk dat hier wat hebzucht is. Voor mensen slecht ge been is dit niets. Weinig voor kinderen. Het dorpje stelt niets voor.

Elk jaar weer!

Vakantieganger
4-7-2018

Hollandischerhof is een erg leuke camping. Heel gezellig. Er is recreatie voor de kinderen en er is een restaurant. Ook is er een campingwinkel. De eigenaren zijn Nederlands, en spreken vloeiend Duits en andere talen. Het is mooi gelegen aan de Moezel tussen de bergen in. Ik kom er elk jaar. Wat een geweldige camping!

Kortom een prima camping.

H en E.
21-6-2018

Prima ontvangst. Langgerekt terrein op schiereiland tussen jachthaven en en Mosel. Relatef rustig gelegen. Uitstekende voorzieningen. Toiletgebouw centraal bij de ingang. Zeer schoon en doelmatig. Ballastverharding op plek van voortent. Prima fietsmogelijkheden. Restaurant aan ingang wordt niet door de camping zelf geëxploiteerd, is goed voor eenvoudige hap. Stroom wordt aan en afgekoppeld door personeel, afrekenen naar verbruik.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holländischer Hof in Senheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holländischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.