Camping Holländischer Hof

• 7.2Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

Camping Holländischer Hof in Senheim Mosel met Nederlandse eigenaren heeft een uitgebreid activiteitenprogramma. Zo kun je bijvoorbeeld deelnemen aan een wijnproeverij. Het sanitair is schoon. Voor de kinderen is er niet veel meer vermaak dan een speeltuin. Maar zij kunnen zwemmen in het meer. Deze camping ligt middenin de natuur aan de Moezel.

Contact

482 reviews over Camping Holländischer Hof

• 8Arturo28-09-2020

Prima camping in mooie omgeving.

Plus: prima camping met redelijk ruime plaatsen in een mooie omgeving, zeker afgezet t.o.v. andere Duitse campings. Vriendelijke Nederlandse medewerkers bij de receptie. Min: reserveren is niet mogelijk, douchemuntjes verplicht, receptie en kleine winkel is niet de gehele dag open. Supermarkten zijn op minimaal 12 km pas aanwezig.

• 6Eetgelegenheden

• 9GS13-09-2020

Heerlijke dagen

Voor het 3e jaar een aantal dagen op deze camping verbleven. Goed verzorgde camping met vriendelijke medewerkers, prachtige ligging, fijne sfeer, mooi en schoon sanitair en een campingwinkeltje waar ook verse broodjes te bestellen zijn. Omgeving is schitterend, met veel wandel- en fietsmogelijkheden. Op loopafstand een paar leuke restaurantjes te vinden.

• 9Ingrid12-09-2020

Gezellige, schone camping op een mooie locatie

Fijne week gehad aan de Moezel. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en een schone camping. Veel te ondernemen in de omgeving: o.a. Cochem op fietsafstand, hangbrug Geierlay en Calmont klettersteig.

• 8CD11-09-2020

Alles prima alleen met stroom wordt je genept

Het verblijf was goed alleen met de stroom wordt je genept dat is dan jammer als je in vier dagen 20 kWh gebruikt met alleen de koelkast aan die in vier dagen 2kwh verbruikt dan vraag ik me af hoe er gemeten wordt

• 8Staat v/h sanitair

• 8M. van de Loo25-08-2020

Een fijne camping!

Een mooie rustige camping. Wij hebben hier prima 15 dagen gestaan. Coronaregels werden erg goed nageleefd, wij voelden ons veilig. Sanitair was schoon! Aardig personeel. De camping ligt heerlijk, je kunt meteen fijn wandelen of fietsen. Direct aan de Moesel, veel leuke plaatsen in de buurt. We hadden wel weinig schaduw. Een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Top23-08-2020

Super mooie camping

We hebben een midweek op deze mooie, schone camping gestaan met een camper. De eigenaar en zijn team zijn erg vriendelijk en meedenkend. Het is er erg netjes en het sanitair ontzettend schoon. Voor ons was het de eerste keer maar het is absoluut een aanrader. Je kunt fijn fietsen in de prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Rogier en Jacqueline van Zanten18-08-2020

Heerlijke camping in een prachtige streek!

Super schone camping met erg vriendelijke eigenaren die zeer behulpzaam zijn en met je meedenken. Ook het personeel is erg vriendelijk. Heerlijk restaurant op de camping en elke dag verse broodjes service in de campingwinkel. We komen hier al jaren en blijven zeker terug komen!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Dave Beerts01-08-2020

Leuke camping in zeer mooi gebied

Wij zijn hier half Juli 5 dagen geweest met onze camper. Camping niet al te groot, ook de plekken zijn niet overdreven groot maar voldoende. Heel vriendelijk en behulpzame, Nederlandse medewerkers. Maar 1 sanitair gebouw maar wel steeds heel proper en netjes. Er hangt een leuke sfeer tussen de gasten, leuk contact gehad met de buren. Voor onze jongens van 11 en 12 weinig animo (Weinig gezinnen met kinderen) maar de omgeving maakt dit ruimschoots goed, echt prachtig. Met de fiets ook zeer leuke tochtjes te maken, goede fietspaden en vrij vlak. Toch wel een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Fam Korremans27-07-2020

Voor ons was het de eerste keer op de camping maar zeker niet de laatste keer. Mooie schone camping. Sanitair werd goed bijgehouden zeker in deze Corona tijd. Top winkeltje. Goed assortiment. En een fijn restaurant. Mooie omgeving. En veel te zien en doen in de buurt. En heel veel wijn😂😂

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Roel Vranken29-06-2020

Geweldigsuperleuk, nette camping.

Leuke en mooie goed onderhouden camping, mooie voorzieningen de sanitaire voorzieningen zijn goed, schoon en toereikend. mensen klaagden dat ze met 5 minuten douchtijd niet voldoende hadden. helaas waren ze de enige die ik hier over heb horen klagen, wij hadden tijd voldoende, je kunt zelfs de waterstraal onder de douche pauzeren. tijd zat zou ik zeggen. omgeving is mooi, echt een omgeving voor fietsers, wandelaren en motorrijders en voor iemand die van wijn houdt. Jeannette en Mario (uiteraard team Hollandischer Hof) fijne mensen die je netjes en behulpzaam te woord staan (zelfs in middernachtelijke uren en er een Noodartzt benodigd is :-) ). enkele leuke restaurants in de omgeving die de moeite waard zijn om te gaan eten, ook op aankomstdag. Zum Schützen bijvoorbeeld of eten bij een Winzer is een leuke ervaring. kortom Holländischer Hof super

Gereisd met partner in juni 2020

Camping Holländischer Hof info