Camping Holländischer Hof

Weer vandaag1°-1°
Camping Holländischer Hof
8,7

Omschrijving
Camping Holländischer Hof in Senheim Mosel met Nederlandse eigenaren heeft een uitgebreid activiteitenprogramma. Zo kun je bijvoorbeeld deelnemen aan een wijnproeverij. Het sanitair is schoon. Voor de kinderen is er niet veel meer vermaak dan een speeltuin. Maar zij kunnen zwemmen in het meer. Deze camping ligt middenin de natuur aan de Moezel.

380 reviews over Camping Holländischer Hof in het Nederlands

Een aanrader.

Fam. Braeckevelt,
11-12-2018

Gezellige camping met een net sanitair die meerdere keren per dag gepoetst wordt. Kleine winkel aanwezig met alle noodzakelijke spullen.

Een animatie programma voor jong en oud

Ideale uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten. Wij komen zeker terug.

Zeker aan te raden - fantastisch!

Jasmine,
11-12-2018

Super locatie, heel erg rustige beurt. Je kan zalig genieten op de rustige camping. Altijd hele lieve mensen aanwezig, er hangt altijd een gezellig sfeer! Sanitair wordt regelmatig (4x per dag) gereinigd, heel erg netjes! Klein campingwinkeltje aanwezig met alle nodige spullen om nog extra te genieten van de vakantie, met een heel ruim assortiment aan streekwijnen! Super lieve en gastvrije eigenaren die dag en nacht klaar Staan voor iedereen.

Altijd weer terug!

Pauline,
11-12-2018

Al jaren gaan we naar deze heerlijke camping aan de Moezel met een zeer aardig beheerdersechtpaar die dag en nacht voor je klaarstaan. Over het personeel, de winkel met verse broodjes met veel Nederlandse producten en het schone sanitair niets dan lof! Het leuke is dat er allerlei activiteiten zijn waar je aan mee kunt doen bv. Wijnwandelingen, wijnproeverijen, jou de boule en wandelingen in de omgeving. Voor kinderen is er minder.

Voor herhaling vatbaar

Henk Heijmen & Tonny,
11-12-2018

Mooie en gezellige camping aan de Moezel. Prachtige omgeving voor wijnproeverijen, genieten van fiets- en wandeltochten. Vriendelijk ontvangst door personeel en schoon sanitair!

Als je hier tien jaar terug komt,zegd genoeg

Ellie Sommers,
11-12-2018

Onze eerste camping waarmee wij ieder seizoen beginnen,een heerlijke camping en ontzettend gastvrij.

Van Tilborgh Rudy,
11-12-2018

Het is een zeer leuke camping en zeer zuiver op gans de camping . Het sanitaire gebouw kan je bijna van de vloer eten . Ook als je vragen hebt stel ze gewoon en de mensen zullen er als aan doen voor je te helpen . De omgeving is ook zeer mooi en erg leuk voor te fietsen .

Hier kom je terug.fantastisch.

Fam .Hijmans.,
11-12-2018

Mooie schone camping aan de moezel .Met prachtig uitzicht over de druivenvelden .Jeannette en Mario zijn heel gastvrij. Met zeer vriendelijk personeel.Leuke vrienden daar ontmoet .Wij kijken weer uit naar mei 2019.

Hier wil je elke keer weer terugkomen!

Nico en Teun Kreemers,
8-12-2018

We waren hier met onze kleinkinderen en komen hier al zo'n 15 jaar. Het is een geweldige camping waar zowel wij als onze kleinkinderen erg graag naar toe komen! Ze vermaken zich altijd prima en ook wij hebben het hier altijd enorm naar onze zin. Jeannette en Mario zijn erg gastvrij en ook het personeel is erg aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader om heen te gaan!

Een must om regelmatig te bezoeken!

Familie van Zanten,
8-12-2018

Een heerlijke camping met ontzettend gastvrije eigenaren en personeel. Het is altijd een feestje om deze camping te bezoeken en wij gaan er ook erg graag naar toe!

Hier voel je je snel thuis!

Cees Udinga,
6-12-2018

Gezellige familiecamping met goede en schone sanitaire voorzieningen in een prachtige omgeving aan de mooie Moezel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holländischer Hof in Senheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holländischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.