Camping Holländischer Hof

• 9.4Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Holländischer Hof in Senheim Mosel met Nederlandse eigenaren heeft een uitgebreid activiteitenprogramma. Zo kun je bijvoorbeeld deelnemen aan een wijnproeverij. Het sanitair is schoon. Voor de kinderen is er niet veel meer vermaak dan een speeltuin. Maar zij kunnen zwemmen in het meer. Deze camping ligt middenin de natuur aan de Moezel.

Contact

471 reviews over Camping Holländischer Hof

• 9Theo Barendregt03-01-2020

Al voor het 6e jaar geweest en volgend jaar weer.

Perfect sanitair en gastvrijheid van het team.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    10Mevr.v.d.Boogaard12-12-2019

Het is hier fantastisch!!!!

Wij komen hier al 12 jaar met heel veel plezier. Meestal in het voor en of het najaar. In de zomer ook wel eens gestaan, maar dan staat het erg vol. Maar een zeer nette goed verzorgde camping met zeer vriendelijke mensen. En (heel belangrijk) zeer schoon sanitair!!!!

• 10Eetgelegenheden

• 9Hendrik Huizenga10-11-2019

een fantastische camping.

Wij vinden dit een prachtige camping. erg schoon, sanitair om door een ringetje te halen. personeel vriendelijk en behulpzaam. camping organiseert regelmatig activiteiten zoals busreizen naar de wijnfeesten, naar wijnboeren voor bezichtiging enz. Prijs erg vriendelijk voor wat je krijgt. Wij zijn in 2018 op terugreis vanuit oostenrijk er een paar dagen geweest en waren direct verknocht zijn in 2019 er enkele weken geweest en gaan er zeker weer heen. Pluim voor de eigenaren hoe jullie deze camping runnen super.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Lianne08-11-2019

SUPER!!!!

Super camping met een super team. Verzorging en enthousiasme wordt hier groot geschreven. Dit moet je ervaren!!!

• 10Eetgelegenheden

• 9Cees29-10-2019

Een fantastische laatste week van oktober 👍

Dit camping echtpaar (Mario en Jeanette) met hun medewerkers verdienen een dikke 10. Een camping waar de klant echt een gast is, men doet er alles aan om het naar je zin te maken. Mario gaat mee op stap, wandelingen, maar ook excursies in het dorp, noem het maar op. Ook de toiletten en douchegelegenheid zijn prima en worden meerdere keren op een dag schoongemaakt. Kortom, het was een genoegen om niet in oktober te zijn met onze NCC mede kampeerders.

• 7Eetgelegenheden

• 9Erik Bruins29-10-2019

Boven verwachting

Als je voor het eerst gaat kijk dan vooraf op de site van de camping. Daar staat goed beschreven hoe je het laatste stuk moet rijden. Ik had dat niet gedaan met als gevolg dat ik met de caravan even fors moet klimmen en dalen. De crew is geweldig. Het programma voor de herfstvakantie was ook top!

• 6Eetgelegenheden

• 9Herman Sluiter29-10-2019

Het was gewoon fantastiche en komen er zeker weer.

Wij waren hier in de Herfstvakantie, en wat hebben we genoten. Alles was perfect geregeld.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Hans Brouwer27-10-2019

Prima camping met zeer gastvrije eigenaars.

Mooie aan de Moezel gelegen camping met zeer betrokken eigenaars, die veel moeite doen om het naar je zin te maken. Eigenaars bieden elke week een weekprogramma met wandelingen, wijnproeverijen, excursies, enz. Er kunnen prachtige fietstochten worden gemaakt; dagtochtjes naar Trier of Koblenz zijn aan te raden. Het sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. In de kampwinkel zijn de dagelijkse levensbehoeften verkrijgbaar. Op de camping is een goed restaurant.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Simone K.13-10-2019

Super

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands)

Zoals altijd geweldig, vooral voor mensen 50+ zonder kinderen een rustige en goed onderhouden plek. Schone sanitaire voorzieningen die indien nodig 4x per dag worden schoongemaakt.

• 5Eetgelegenheden

• 10Theo09-10-2019

Als je met caravan gaat loop je t risico dat je moet klimmen en dalen met hellingen van ong 10 % tussen Cochem en Senheim.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

18 tips over Camping Holländischer Hof

• Mayke Herberts, 07-07-2019

De camping Holländischer Hof heeft veel te bieden: er zijn uitstekende sanitaire voorzieningen, een goed gesorteerde winkel met Nederlandse en Duitse producten, een restaurant met een uitgebreide menukaart en veel mogelijkheden voor een dagje uit.

Tevens bieden wij gedurende het gehele seizoen voor volwassenen een gevarieerd recreatieprogramma aan.

In de maanden juli en augustus is voor kinderen en jongeren eveneens een recreatieprogramma.

• gl.onstwedder, 09-09-2013

Wil je graag aan de Moezel staan moet je bijtijds reserveren!!!

• huizeling, 09-09-2013

Kampwinkel is prima helaas moet je broodjes bestellen.

12 vragen over Camping Holländischer Hof

• Kruithof, 23-08-2018

Fietsen met toerfiets

Is het mogelijk om met onze eenvoudige toerfiets te gaan fietsen in de omgeving van de camping. Wij hebben nl. Geen electr.ondersteuning.

• A.Hofman, 19-08-2018

Goedemorgen

Graag willen wij volgend jaar, ook op jullie camping komen staan. Wij hebben een vrij grote caravan, dus wel een wat grotere plek en dat ook nog eens aan het water. Is dat mogelijk om nu al een voorreservering te maken? Het zou dan gaan om een week, begin augustus 2019. Met vriendelijke groeten, wachten wij uw reactie af. A.Hofman

• Rene Hoogrnb, 30-07-2018

Zwemmen

Is er op deze camping gelegenheid tot zwemmen ? Ik zie geen foto's van een zwembad !

Tineke, 10-08-2018

Er is geen zwembad op de camping, er zijn mensen die in de Moezel zwemmen .

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig