8,8

Omschrijving
Camping Holländischer Hof in Senheim Mosel met Nederlandse eigenaren heeft een uitgebreid activiteitenprogramma. Zo kun je bijvoorbeeld deelnemen aan een wijnproeverij. Het sanitair is schoon. Voor de kinderen is er niet veel meer vermaak dan een speeltuin. Maar zij kunnen zwemmen in het meer. Deze camping ligt middenin de natuur aan de Moezel.

389 reviews over Camping Holländischer Hof in het Nederlands

Gewoon ieder jaar weer om naar uit te kijken!

Wim Versteeg,
24-2-2019

Prachtig gelegen camping met een fantastisch team mensen die de camping met elkaar beheren en verzorgen. Alles heel netjes en schoon. Sanitair word de gehele dag door schoon gemaakt.

Gereisd met partner in mei 2018

Vind het fantastisch en lekkere wijn.

Gerda Gouw,
22-2-2019

Het is een mooie camping en schoon sanitair. Vaak is het er mooi weer in de school vakantie. En het is een prachtige omgeving. Je kan ook zwemmen in de moesel. Wij gaan dit jaar zeker weer heen .

Gereisd met partner in augustus 2018

Super camping, waar wij graag terug komen!

H. Muskens,
23-12-2018

Heerlijke, schone en goed verzorgde camping, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zaten in een gehuurde caravan van de camping. Er wordt aandacht besteeds aan het activiteiten programma waar je deel aan kunt nemen! Wij gaan er ieder jaar weer terug.

wij zijn zeer teveden

h f meijer,
22-12-2018

deze camping komen wij ieder jaar ook in de maand september, wij kunnen een ieder aanbevelen deze camping aan tedoen. wat de omgeving bied is rust en een mooi landschap aan de mosel. een goed ontvanst bij aankomst en de servige is op tiemaal . de sfeer op de camping is gezellig, het recreatie gebeuren wordt goed verzorgd, sanitair en schoonheid is goed geregeld. ook de weinfeesten zijn geweldig. wij komen hier al 18 jaar en als we aankomen op de camping zeg ik tegen mijn vrouw we zijn thuis. De eigenaars jeanette en mario Hermsen zijn leuke en vriendelijke mensen die altijd met raad en daad terzijde zullen staan

Wij hebben voor augustus 2019 al besproken

Gereisd met partner in juni 2018

Genieten aan de Moezel!

Wiel,
21-12-2018

Prachtig gelegen camping op een schiereiland in de Moezel. Erg geschikt als startpunt voor wandelingen en fietstochten. Niet alleen langs de Moezel, maar ook middels de radlerbusse (RegioRadler) is de Hunsruck of Eifel bereikbaar.

De camping zelf organiseert voor elke dag een activiteit, variërend van wijnproeverijen, wandelingen over de heuvels of naar nabijgelegen natuureservaten tot bezoek aan kastelen of hangbruggen.

De beheerders van de camping zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Je moet nog net wel je eigen tent opbouwen, maar voor het overige staan ze altijd voor je klaar (zonder opdringerig te worden)

De camping beschikt over ruime douches (met munten), wasgelegenheid en toilettengroep en een grote aparte afwasruimte. Het geheel wordt doorlopend uitstekend schoongehouden.

Mochten de eigen kookkunsten tekort schieten, dan zijn er in Senheim/Senhals meer dan voldoende mogelijkheden om dat probleem vakkundig te omzeilen.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch ik kom er al 17 jaar met alle plezier.

G.L. de Leeuw,
21-12-2018

Gezellige en schone camping. Toilet en doucheruimte worden de hele dag keurig netjes schoon gehouden. Leiding nederlands. Winkel aanwezig. Prachtige afwasruimte met heet water. Afvalvuilzakken worden alle dagen opgehaald. WiFi aanwezig. Gezellig team. Camping word goed onderhouden. Recreatieteam aanwezig. Kortom een heel gezellige camping.

Gereisd met partner in juni 2018

top camping voor jong en oud

verspaget,
20-12-2018

het is een geweldige omgeving en de camping is super voor jong en oud. goede ligging en super zuiver . gewoon een dikke 10 . we komen er zeker weer terug

Volgend jaar weer.

Lien,
14-12-2018

Wat een fijne camping, zo vertrouwd! Al die Nederlanders maken het samen gezellig. Mario en Jeannette, de camping eigenaren, hebben een pracht van een camping in een geweldige omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

Volgend jaar weer!

Arno,
13-12-2018

De camping is tot in de puntjes verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een aanrader.

Fam. Braeckevelt,
11-12-2018

Gezellige camping met een net sanitair die meerdere keren per dag gepoetst wordt. Kleine winkel aanwezig met alle noodzakelijke spullen.

Een animatie programma voor jong en oud

Ideale uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten. Wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Holländischer Hof in Senheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Holländischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.