Tijdelijk €25 aanbetaling

Holländischer Hof

We hebben de beste aanbieders voor Camping Holländischer Hof voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 502 reviews
+102

7.3GoedScore uit 502 reviews
  • 6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Holländischer Hof in Senheim Mosel met Nederlandse eigenaren heeft een uitgebreid activiteitenprogramma. Zo kun je bijvoorbeeld deelnemen aan een wijnproeverij. Het sanitair is schoon. Voor de kinderen is er niet veel meer vermaak dan een speeltuin. Maar zij kunnen zwemmen in het meer. Deze camping ligt middenin de natuur aan de Moezel.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

502 Reviews over Holländischer Hof

• 2van M13-01-2023

nooit meer

wij komen al jaren op deze camping met veel plezier .we keken er elk jaar weer naar uit om daar naar toe te gaan , hele kleine plaatsen verder op de camping, nauwelijks plaats voor je auto, hutje op mutje. Douchen op muntjes, erg ouderwetsdaarnaast is mevr petra alles behalve vriendelijk ,als je s, morgens broodjes haalt word je afgesnauwd. mischien word het tijd voor een cursus klantvriendelijkheid

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 2Haman14-11-2022

slecht

verbleef in oktober 2022. Mevrouw Burgers was al erg onbeleefd bij het inchecken en gaf onjuiste informatie over de ACSI-kaart. Uiteindelijk bleek dat ik als alleenstaande reiziger met een autonome camper zonder ACSI minder had betaald. Sanitair is erg ver weg, plaats is modderig als het regent. Je bent gedwongen vuilniszakken te kopen, zelfs als je ze niet nodig hebt. Er is een energietoeslag vereist. De uitgedeelde regels voor de plaats zijn uitgebreider dan ik ooit heb gezien. Over het algemeen had men het gevoel niet welkom te zijn.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Sjaak van leeuwen02-11-2022

We komen al jaren op deze camping

We hebben het prima naar onze zin gehad en genoten van de wijnfeesten in Messenich De nieuwe eigenaren doen super hun best om alles in goede banen te lijden. Van de honden die nu toegestaan zijn totaal geen last van gehad. We hadden dit jaar meer last van de ganzenstrond als van honden. Het restaurant bij de camping was goed.

• 6Bert Schotting13-10-2022

Helaas niet meer...

10 jaar op deze camping gestaan. Geweldig verblijf met Mario en Jeannette.. Maar de laaste keer..jammer genoeg geen leuke en fijne amping meer. Met de nieuwe eigenaar. en vooral Petra ..zeer onvriedelijk mens. Met pijn in ons hart moeten wij helaas afscheid nemen., van deze fijne camping aan de Moezel
    mvg. Bert.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Ton en Gerda Gouw28-09-2022

Fantastisch, mooie omgeving.

Wij komen hier al jaren, mooie fijne camping. Nieuwe eigenaren moeten ook een kans krijgen. Wij zijn gek op honden , maar het waren er wel veel😀

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Tevreden klant28-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Fijne camping kom er al voor de 7 keer. Dit jaar voor het eerst honden toegelaten. Moet zeggen dat ik er weinig van gemerkt heb. Ook kennis gemaakt met nieuwe eigenaars, harde werkers en sympathiek. Gehele team is zeer kundig en hulpvaardig.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Weggemans25-08-2022

Een tevreden recreant

Wij zijn in een paar maanden tijd drie keer op Hollandischrhof geweest en hebben erg genoten. Ontvangst bij de receptie was zeer vriendelijk. Ook de medewerkers op het terrein zijn vriendelijk. Een nieuwe eigenaar heeft ook nieuwe inzichten en ziet meer kansen en daarom zal hij zijn plannen uitzetten. Nu ook honden op de camping. Wat is daar mis mee? Ik zie geen hondepoep op de camping wel veel ganzenstront. Daar hoor ik niemand over. Ja de honden plassen,maar er zijn ook vast gasten die snachts wel eens een plas doen op het terrein. Ik ben van mening dat wanneer je niet goed wordt bejegend door de eigenaar of zijn echtgenote en andere personeelsleden is dit op een nette manier te bespreken. Face to fase. Misschien moet er een training worden gegeven op klantbenadering. Ik respecteer ieders mening,maar ik denk dat je de nieuwe eigenaar een kans moet geven i.p.v.deze camping tot aan de grond af moet branden. Wij komen hier zeker terug.

• 9Erik Brendel19-08-2022

Fantastisch, volgend jaar zeker weer.

Leuke camping. We werden vriendelijk ontvangen, ondanks dat we te vroeg aankwamen. Op onze plek ontvangen door allerlei vriendelijke buren die gelijk hulp aanboden voor het navigeren op onze plek. De jeugd kwam direct in actie en onze zoon werd vriendelijk opgenomen en meegenomen naar allerlei wijn feestjes en disco. Voor zwemmen kun je naar een naastgelegen dorp rijden in een openluchtzwembad. De jeugd heeft zich hier zeker vermaakt op deze camping en nieuwe vrienden gemaakt. Het sanitair wordt elke dag 2x grondig gereinigden ziet er verzorgd uit. Ook wordt het terrein continue in de gaten gehouden en zie je geen rotzooi liggen. De plaatsen zijn groot zat en als je auto even niet kwijt kunt, kun je deze op de parkeerplek onder de brug wegzetten. Voor ons geen probleem. Ook worden diverse uitstapjes georganiseerd door de eigenaar. Hier hebben we veel plezier aan beleefd. Al met al een hele leuke camping en zeker een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Els13-08-2022

Nimmer weer

Voor mij en andere mensen uit de grijze golf niet te doen. Overal liggen scherpe split stenen waar je met een rollator niet doorheen komt. Naar het toilet? Eerst óf 17 treden op óf bijna een kilometer een stijle helling op moeten lopen. Vorig jaar geboekt en dit jaar bleek het veld waar wij stonden een honden uitlaatplaats te zijn geworden. De hele dag door lopen honden tegen de voortent van de caravan op te piesen en het voortdurende geblaf gaat door tot 's avonds laat. Totaal geen privacy en iedere vierkante meter wordt benut. Je hebt zo de voortent van je buren in je luifel staan en een schaduwplek is zeldzaam. Een restaurant waar nog sterren voor uitgevonden moeten worden,zo slecht was het eten. Wifi kost je €9 en is op voordat je de telefoon aan doet. Het enige pluspunt wat ik kan bedenken was het keurig onderhouden,schone sanitair. Eens maar niet weer,echt niet.

• 3Eetgelegenheden
  • 4Elisabeth08-08-2022

Niet in het hoogseizoen

8 dagen op camping Hollandischer Hof gestaan, dat was eens maar nooit weer. Hoewel de camping een prachtige ligging heeft kampeer je tussen het blik van auto's en campers. Ook zijn de plekken (te) klein en kan slechts een handjevol mensen genieten van het zicht op de Moezel. Wij zijn ervaren kampeerders en hebben ons dan ook verbaasd over de manier waarop de organisatie op deze camping is neergezet. Douchemuntjes zijn niet meer van deze tijd, de prijs wel (1 euro waar dat meestal 0,50 cent is). Het hele gedoe met de vuilniszakken die opgehaald worden (kost trouwens een euro per vuilniszak), het moeten wachten tot je stroomkabel uit de kast is gehaald (kost en de organisatie en de gasten veel extra tijd) Reken een gemiddelde uit en bereken dat als stroomprijs (zoals dat overal gebeurt) De sanitair unit aan het einde van de camping is niet prettig om naar te kijken en verspreidt regelmatig een vieze afvoerlucht.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden