Géén boekingskosten

Camping Holländischer Hof

DuitslandRheinland PfalzSenheim

We hebben de beste aanbieders voor Camping Holländischer Hof voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 492 reviews
+102/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 492 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Holländischer Hof in Senheim Mosel met Nederlandse eigenaren heeft een uitgebreid activiteitenprogramma. Zo kun je bijvoorbeeld deelnemen aan een wijnproeverij. Het sanitair is schoon. Voor de kinderen is er niet veel meer vermaak dan een speeltuin. Maar zij kunnen zwemmen in het meer. Deze camping ligt middenin de natuur aan de Moezel.

Contact

494 Reviews over Holländischer Hof

• 2Houtsma05-07-2022

Onbeschoft behandeld door eigenaar

Ons verblijf werd gekenmerkt door een vervelend incident met de eigenaar. Voor wassen en drogen zijn de kosten volgens het informatieoverzicht van 2022 €6,75. Aan de kassa moesten we €10 afrekenen. Hierover gereclameerd en in 2e instantie een gesprek gehad met de eigenaar. Hij wees op de alsmaar stijgende prijzen, maar ging eraan voorbij dat hijzelf verantwoordelijk is voor de informatievoorziening aan zijn gasten. Hij was stug, vasthoudend en op geen enkele manier om de klant, die in zijn recht staat, correct van dienst te zijn. Hij werd tenslotte kribbig en onbeschoft. "Gelukkig zijn campinggasten niet zo vervelend dan havengasten" en "Ik heb liever dat u direct vertrekt" Ik meld dat wij geen ervaring hebben met de camping.

• 7Linda03-07-2022

Mooie omgeving

Mooie camping prachtig uitzicht. Campingplaatsen zijn vrij klein maar voor ons groot genoeg. Vriendelijke eigenaar, houd het goed in de gaten . Mooie omgeving om te wandelen. Voor fietsers kun je eigenlijk alleen aan de moezel blijven fietsen . Zodra je ervan afwijkt ga je de hoogte in . Wel een hele gezellige camping . Ik verwacht dat hij in het hoogseizoen wel heel druk kan zijn . Wij stonden er eind juni begin juli

• 5Eetgelegenheden
  • 10Willy&renilde23-06-2022

Fantastische 10 op 10

Fantastische camping de uitbater en personeel heel vriendelijk en helpen je als er problemen zijn en er is een winkel en restaurants proper terrein en sanitair ze krijgen van ons 10 op 10

• 10Eetgelegenheden
  • 9Conny en Gertie13-06-2022

Fantastisch 😍

Wij stonden er met de camper een lang weekend .Het was prachtig, uitzicht is super mooi.Het sanitair heel erg schoon 👌complimenten voor de schoonmaaksters .Alles is heel goed geregeld en heel erg netjes.Komen zeker nog eens terug 🥰 iedereen heel erg vriendelijk 👍🏻👍🏻👍🏻Dank jullie wel .Super weekend gehad !!!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Henrike Knecht06-06-2022

Mooie camping aan de moezel

We komen er al jaren en ook dit jaar was weer met veel plezier. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Net en schoon sanitairgebouw. Kleine campingwinkel waar je elke dag verse broodjes kunt halen op bestelling en wat kleine boodschappen. Mooie verzorgde plekken. Sinds dit jaar is er op een gedeelte van de camping honden toegestaan hier merk je op het overige deel waar wij stonden niks van.

• 9G.Holdijk13-01-2022

Een fijne camping

We komen hier elk jaar, goed georganiseerde camping en vriendelijke eigenaar en personeel. Wij waren er tijdens de overstromingen wij moesten de camping verlaten, dat ging goed georganiseerd door de camping. Naar 4 dagen zijn we weer terug gegaan naar de camping 👍

• 8Eetgelegenheden
  • 8Familie Veldhuizen13-09-2021

Mooi gelegen camping

Het was de derde keer dat we op deze camping stonden. Wat ons deze keer in het bijzonder opviel, was dat de staanplaatsen klein zijn. Ook de paden tussen de caravans en campers, zijn smal. Hierdoor weinig privacy of plaats voor de auto. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het gebruik van douche munten ouderwets. Bij de basisprijs worden nog kosten berekend voor het stroomverbruik en afvalzak.

• 9Astrid en Marcel04-09-2021

Geweldige locatie en goed georganiseerde camping!

We hadden een grote (wat oudere) Hobby caravan gehuurd, met een geweldig uitzicht op de Moezel, direct aan het water. De caravan was alle gemakken voorzien, met veel opbergruimte, kachel, chemisch toilet, een grote voortent en 5 comfortabele tuinstoelen en -tafel. Gascomfoor, koffiezetapparaat en koelkast bevinden zich in de voortent. Zonnige plek in de ochtend en in de namiddag (schaduw van bomen). Sanitair gebouw wordt heel goed schoongehouden en er is aandacht voor het milieu (en gasten wordt hier op vriendelijke manier op gewezen). Winkel is klein maar veel is verkrijgbaar, vers brood op bestelling. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gastvrije Nederlandse eigenaren organiseren voor de campinggasten met regelmaat een leuke wijnwandeling, gegeven door een wijnboer uit de omgeving. Veel leuke restaurants en bezienswaardigheden in de omgeving.

• 10Gabriëlle Timmermans11-08-2021

Volgend jaar weer.

Geweldige camping met veel te doen voor mijn kleine man. Personeel was super vriendelijk en gezellig. Hygiëne was ook echt super schonen toiletten en douches. Faciliteiten genoeg om hier voor langere periode te kunnen staan. Wij hebben een super mooie en onvergetelijke periode gehad.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Monique10-08-2021

Leuke camping in mooie omgeving

Het is een mooie camping, zelfs tent plaatsen aan het water. Het is een lang gerekte camping met er achter en haven, Het is er schoon , De sanitaire voorzieningen zijn goed, schoon en voldoende voor de grote van de camping, vriendelijke mensen bij de receptie en het winkeltje, dat is klein maar ze hebben eigenlijk alles wat je zou willen hebben. De ligging is prachtig langs de Moezel, mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Het enige wat wij als minder hebben ervaren was het restaurant , de man die bediende was erg aardig en deed zijn best maar het eten was echt niet goed, wij hadden een schitzel, die was taai, te dik en had alleen de smaak van frutuur, de friet was ook wat taai, misschien oud frituurvet? Hierdoor zijn wij er niet nogmaals gaan eten

• 3Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair