Prosterath

Reviews over Prosterath

Mooie ruime kamer. Goed ontbijt

Leon smeets,
    4-11-2018

Mooi en ruim verblijf. Goed ontbijt. Prachtig gebied om te wandelen en te fietsen met racefiets en mtb

Gereisd met partner in oktober 2018

Familie Leus,
    18-8-2018

Mooie en nette b&b voor een goede prijs, en een zeer attente gastvrouw

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 22-8-2018
    Fiijn dat jullie verblijf weer goed bevallen is.Dank voor jullie goede review

Fantastisch ga zeker terug

Ronnie Zondag,
    15-8-2018

Je wordt er heel gastvrij ontvangen Je hebt veel privicy prachtige omgeving veel mogelijkheden om te wandelen Heerlijk uitgebreid ontbijt

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 22-8-2018
    Fijn dat jullie verblijf bij ons goed is bevallen, dank voor de goede review.

Zeer klantvriendelijk

Christa,
    25-7-2018

Zeer ruime, propere en mooie slaapkamer en badkamer. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Aparte ruimte met gebruik van tv, koffie/thee en gezelschapsspellen. Prachtige uitzicht vanaf het balkon. Klantvriendelijke gastvrouw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 27-7-2018
    Hartelijk dank voor jullie goede review. We zijn er blij mee.

De B&B is super.

Ronny en Conny,
    25-7-2018

Als je van rust houdt en graag eens een uitstapje maakt naar een bezienswaardigheid in de beurt of een mooie wandeling of fietstocht maakt ben je op het juiste adres. De B&B is super en Jenny en Peter zijn zeer vriendelijke mensen. Een hele verdieping voor jezelf een grote slaapkamer+ een mooie verzorgde en grote badkamer en eventueel een lekker saunaatje meepikken. Een zalig uitzicht van de omgeving van op de 2 terrassen die tot u beschikking zijn. Een frigo met alles wat je nodig hebt aan drank en snacks zijn ter beschikking. Wij zijn overtuigt en komen zeker terug.

Groetjes Ronny en Conny.

Gereisd met partner in juli 2018
    B & B Prosterath-Hochwald, eigenaar, 27-7-2018
    Hartelijk dank voor jullie uitgebreide en zeer positieve review. Leuk dat het jullie zo goed bevallen is.
Prosterath scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews