Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Eetgelegenheden
  • 10Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Nahetal ligt in wijnstreek Oberhausen an der Nahe. Hier hangt een gemoedelijke sfeer. De eigenaren wandelen regelmatig over de camping om tips uit te delen en organiseren wijnproeverijen. Een ideale camping wanneer je gesteld bent op je privacy want je hebt hier alle ruimte. Je fietst of wandelt door de bergen en lang rivier de Nahe.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

198 Reviews over Nahetal

• 10Wim klok29-10-2022

Geweldig

Mooie camping rond de 100 plaatsen vinden wij heerlijk ,ruime plekken om te staan ,gezellige camping eigenaars hard werkende mensen die ook veel van de omgeving weten sanitair gebouw is voldoende nooit moeten wachten alles wordt goed onderhouden en is schoon . Mooie omgeving om te wandelen en fietsen kan ook wel flink hoog zijn . Wij komen graag volgende jaar weer terug .ben totaal niet met de vorige review eens

• 10Berry en Lonny23-08-2022

Fantastisch!

Een mooie camping aan de Nahe waar je tot rust komt. Grote staanplaatsen en schoon en nieuw sanitair. Hartelijke, gastvrije en behulpzame eigenaren. We hadden een mooie plek met uitzicht op de bergen met de druivenranken. Hele mooie wandeltochten gemaakt met schitterende uitzichtpunten, met name de Lemberg is een aanrader! Mooie dorpjes in de omgeving. We hebben deelgenomen aan de likeurproeverij en de wijntoer met de huifkar door de wijnvelden. Superleuk en gezellig. We komen zeker nog een keer terug!

• 10Henk en Marja23-08-2022

Een fijne camping in een hele mooie omgeving!

We hebben genoten van het verblijf op camping Nahetal. De camping is mooi gelegen aan de Nahe met een prachtig uitzicht op de wijnvelden. We hadden een heerlijke plek met zowel zon als schaduw. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is prima en de dagelijkse broodjes erg lekker. Hele mooie wandeltochten gemaakt en een bezoek gebracht aan de Schmittenstollen een voormalige kwikmijn onder de Lemberg, aan Bad Kreuznach en een stadswandeling gemaakt door de historische Altstadt Meisenheim am Glan. We hebben deelgenomen aan een likeurproeverij en een wijntoer door de wijnvelden. Werd door de campingeigenaren georganiseerd en erg gezellig!

• 10Hans en Marjon12-08-2022

Tussen de wijngaarde, een prachtige plek.

Heerlijk rustige camping in een mooi gebied. Mooie fiets en wandelroutes in de omgeving. Vriendelijke campingeigenaren, lekkere broodjes en schoon sanitair.

• 10Ria Klok23-10-2021

geweldige camping komen er heel graag

heerlijke camping waar je echt tot rust komt vriendelijk camping eigenaars mooie fiets en wandeltochten te maken mooie omgeving

• 10Hansma14-10-2021

Fijne camping in de prachtige natuur en wijnvelden

Erg gezellige camping. Eigenaren zeer vriendelijk gezellig en behulpzaam. Fijne schone en nette camping in een mooie natuur aan de rand van het dorp Oberhausen an der Nahe. Schoon en nieuw sanitair. Wasmachine in aparte ruimte. Mooie camperplaatsen. Restaurants op loopafstand. Wijnproeverijen met wijntoer (een belevenis) en gezellig. Zwemmen in de rivier de Nahe. Hele mooie wandel- en fietsroutes (Hildegard von Bingen). Mooie bezienswaardige dorpen in de nabijheid met te bezoeken kopermijn en zilvermijn. Wij waren 3 weken in juni en 4 weken in augustus/september. Volgend jaar weer geboekt. We zijn nog lang niet uitgekeken.

• 10Mevr Klok-lems03-10-2021

Mooie nette camping geweldige camping beheerders

Geweldige camping nette sanitair mooie omgeving om te wandelen en fietsen echt schitterend heel veel te zien in de omgeving heerlijk eten en op het terras gezellig wat drinken vriendelijke camping beheerders

• 8Fam de Haan28-04-2021

Goede camping afhankelijk waar je staat

Waren hier tijdens Corona beperkingen, het was heel lastig een plek ergens op een camping te krijgen. Tevoren gebeld om te reserveren, bij aankomst rij met wachtenden tot in dorp... gelukkig hadden we een plek besproken! Mooie camping, leuk gelegen. Sanitair prima, restaurant was dicht natuurlijk maar afhaal was goed geregeld en lekker. Ontvangst zakelijk en correct. Wat we minder hebben ervaren was dat we een heel kleine plek hadden voor onze camper, hij paste er net op. De luifel kon je maar half uitdraaien. Voor de camper zitten was ook niet echt fijn want je zat in stof en loop... Er zijn wel grotere plekken zagen wij, misschien wij gewoon pech maar voor volle prijs niet echt fijn. Het aangegeven tarief is ook indicatief, ACSI korting wordt niet gegeven, bij het basistarief komen nog extra’s zoals stroom per Kwh, afvalzakjes... Ook kent de receptie ruime sluitingstijden.... Wat minder allemaal.... Laten het bij één keer bezoek.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9M Quaak11-01-2021

Geweldig

Vriendelijke beheerders, prachtig uitzicht, goed sanitair, gemoedelijke sfeer, vlakliggend fietspad. Gewoon een geweldige ervaring. Beheerders zijn bereid je bij alles te helpen en wegwijs te maken. Camping ligt op een schitterende plek. Erg rustig op de camping.

• 10Ria klok06-10-2020

En super leuke gezellige camping gaan goed met de Corona om mondkapjes voor als je naar de toilet gaat er hang Spry buiten om je handen te reinigen 1of 2mensen van 1gezin mogen bij de receptie naar binnen met mondkapjes de ene kant erin de andere kant eruit alles voor de veiligheid van de gasten en het personeel. Mooie omgeving zowel voor op de fiets als om te wandelen . Ben het zeker niet met M .Faber eens die schrijft dat de camping duur is dat is hij zeker niet vergeleken bij andere campings afvalkosten betaal je bij andere camping ook . Volgend jaar gaan wij zeker weer terug hoop dan dat de Corona weg is dat we lekker in het restaurant kunnen eten wat heerlijk is en van het terras kunnen genieten na een heerlijke dag wandelen. Dus Bob en Foekje gaat zo door met jullie geweldige camping . Groetjes Wim Ria

Camping Nahetal info

Camping-informatie