Camping Nahetal

155 reviews over Camping Nahetal in het Nederlands

gezellig, vreindelijk, persoonlijk

Hans en Yvonne Vialle
7-11-2018

Wij zaten in de verhuur caravan en hebben ons verblijf erg plezierig gevonden , zowel de ligging, zeer nette caravan maar zeker de erg vriendelijke en meedenkende eigenaren Bob en Foukje . We hebben ook zeer genoten van de door hun verzorgde excursies, al met al een kleine vriendelijke gezellige camping .

Prachtig , echt genoten

Gerard
6-11-2018

2 weken kamperen, heerlijk gefietst

Een plek om vaak terug te komen!

Froukje
5-11-2018

Camping ligt in een prachtige omgeving. De toerit naar de camping is wat minder, maar eenmaal op het terrein waan je je in een andere wereld. De camping is netjes aangelegd en heeft mooie ruime plaatsen met meer dan voldoende privacy. De kiosk is een echte blikvanger, en er zijn (op bestelling) heerlijke broodjes te verkrijgen. 's Avonds is hier een eenvoudige maar smakelijke en betaalbare maaltijd te nuttigen.

De eigenaren zijn heel gastvrij, weten veel over de omgeving en helpen je waar nodig.

Het sanitairgebouw is ruim en schoon.

De omgeving is prachtig. De camping ligt dicht bij riviertje de Nahe, op de bergen staan wijnranken, en je loopt vanaf de camping zo de ongerepte natuur in. In de omgeving is veel te zien, en het restaurant boven op de berg in een aanrader (goed eten en fenomenaal uitzicht).

Voor de geocachers: vanaf de camping een mooie route met veel originele caches.

Een fijne rustige en gezellige camping!

Fantastisch gezellige camping

Wim spork
4-11-2018

Mooie camping mooie omgeving om te wandelen camping lig ook heel mooi er is ook regelmatig een wijn proeverij heel gezellig ook de camping eigenaaren zijn heel aardige mensen een top camping volgend jaar komen wij weer top

Tot de volgende keer!

Illse
3-11-2018

We zijn hier al vaker geweest. Altijd even hartelijk ontvangen. Nette gezellige camping.

Deze keer hebben we meegedaan aan de wijnproeverij. Vorig jaar waren we hier met 3 pubers. Die hebben het onweis naar hun zin gehad. Dit mede door de omgeving. Wandeling spoortunnel, de mein in en het plonzen in de rivier. Toen we de camping opkwamen vonden ze het “saai”, maar nu vragen ze wanneer we daar weer heen gaan. En dit is mede door de omgeving en ja wij zijn ook ondernemend, door te gaan wandelen en idd die rivier in te springen.

Geweldig

Petri Hulsebosch
2-11-2018

Fijne, rustige camping in een prachtig wijngebied. Wij zijn hier al een paar keer geweest. De laatste keer in oktober. Bob en Foekje hadden een fantastische Erlebniswoche georganiseerd .

De omgeving is zeer de moeite waard om te wandelen en fietsen (e-bike is aan te raden). De wijnproeverijen, die door de camping worden georganiseerd, zijn ook zeker aan te raden. Heerlijke wijnen van o.a. Weingut Staab, waarvan de dochter Weinkönigin Duitsland 2017-2018.

Kortom, camping een aanrader!

Echt een aanrader! !

Geys Sylvie
2-11-2018

Heel vriendelijke eigenaars. Je voelt je direct welkom! Deze mensen kennen hun streek heel goed, en geven veel info over de streek. Ideaal voor wandelaars, fietsers en geocachers . Zeer rustig gelegen en toch gemakkelijk vertrekpunt voor meerdere uitstappen. De wijndegustaties zijn echt een aanrader. Kortweg een topcamping! !

Zeer fijne camping

Bart Van Bommel
2-11-2018

Wij zijn hebben deze zomer twee weken op deze camping gestaan met onze caravan. We hebben het er erg naar onze zin gehad , heel vriendelijke uitbaters,we hebben twee leuke wijndegustaties gedaan een aanrader, je kan er heel mooie wandel en fietstochten doen. We gaan beslist er nog eens naar toe

Foekje Visser
2-11-2018

Een prachtige camping. Heerlijk voor rust zoekers. Mooie omgeving en wijnbouw gebied. We zijn hier nu 2 keer geweest en komen volgend jaar weer. Er worden fijne activiteiten georganiseerd. En de beheerders zijn fijne mensen.

Super gezellig voor herhaling vatbaar

Joop de Vries
2-11-2018

Wandelschoenen mee want de natuur is er zo mooi Foekje en Bob zijn hele hartelijke mensen met hart voor de camping .

Het sanitair is heel goed onderhouden en de eenvoudige keuken is prima

Excursies naar de wijn boeren is ook een aanrader kortom wij hebben een fantastische tijd op de camping gehad en beslist voor herhaling vatbaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nahetal in Oberhausen an der Nahe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nahetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.