Camping Nahetal

Camping Nahetal

139 reviews over Camping Nahetal in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Een super camping in een prachtige omgeving

Familie de Kok
22-6-2018

We hadden deze camping uitgezocht als eerste stop. We zijn er onze hele vakantie gebleven, omdat elke volgende camping alleen maar tegen kon vallen. Een groter compliment kunnen we Foukje en Bob niet geven.

De camping heeft ruime standplaatsen en wij hadden schitterend uitzicht op de rotsen en wijngaarden. Het is er heerlijk rustig, nog nooit hoorden wij zoveel vogels. Het sanitair is keurig én schoon.

De trein komt inderdaad 4 keer per uur langs, maar dat duurt 15 seconden. En met diezelfde trein, kun je handig reizen en zo elders in het dal gaan fietsen of de steden Mainz/Wiesbaden bezoeken.

Tenslotte nog Foukje en Bob: de super behulpzaam, enthousiaste en vriendelijk. Jullie maakten de vakantie compleet.

Kortom houd je van een kleine, rustige camping, met een mix van Hollandse, Duitse en Engelse kampeerders, in een omgeving waar je prachtig kunt wandelen, fietsen, dorpjes kunt bezoeken zonder massatoerisme. Dan moet je hier zijn

Mooie camping, met plussen en minnen

Johannes
30-5-2018

Pluspunten: * schitterende omgeving met mooie fietsroutes. * erg mooi en schoon sanitair. *heerlijk rustig.

Minpunten: * beetje saaie recht-toe-recht-aan indeling ("vinex-straat"). *langs spoorweg. *lange middagsluiting receptie (tot 14:30), lastig als je om 12:30 aankomt en twee uur moet wachten. * elektra is per verbruik en niet inbegrepen. Dat betekent dat je moet wachten tot je aangesloten bent bij aankomst en op het aflezen van de meterstand bij vertrek.

Heerlijke week gehad!

Luc
9-5-2018

Camping Nahetal is een langgerekte camping langs de Nahe. Hij ligt aan de noordkant van Oberhausen waar geen weg meer loopt. Dat zorgt voor een erg rustige ligging. Je hoort wel wat verkeer en treinen van de overkant maar daar hadden wij geen last van. Mooi uitzicht, prachtige ligging in het groen, vogels fluiten. We werden zeer hartelijk ontvangen door Bob, die de camping op een fijne manier leidt. Zeer behulpzaam, graag een praatje, grapje. Prima sanitair, mooi schoon. Het ligt aan het begin van de camping, dus als je meer achteraan staat is het een eind lopen/fietsen. Dat noemen sommigen als nadeel. Voordeel is weer dat het op de camping fijn rustig is. Als een sanitair middenin ligt geeft dat vaak veel onrust. De kampeerplekken zijn prachtig en ruim. In het bistrootje kun je lekker eten.

De Nahe is nog niet echt ontdekt door toeristen. Je kunt er heerlijk fietsen langs de Nahe, de Glan, de Ellerbach enz. Heerlijke wijn ook!

Prachtige dagen

Johan
3-10-2017

Camping ligt ideaal om te wandelen of te fietsen en de eigenaren vertellen je graag over de mooiste routes. Vervolgens is het goed uitrusten want de camping zelf is een oase van rust. In het restaurant kun je eenvoudig maar heerlijk eten en een wijntje bestellen van weingut Staab waarvan de dochter Katharina juist tijdens ons verblijf is verkozen tot wijnkoningin van Duitsland. Wat ons betreft is deze camping een absolute aanrader waar wij zeker nog wel terug gaan komen

fantastisch

ria
1-10-2017

een heerlijke camping bob en foekje zijn echt geweldig altijd vrolijk en vriendelijk

ze staan altijd voor de mensen klaar. schonen sanitair ,eten is heel lekker en gezellige kantine .hele mooie wandelingen gemaakt na twee en halve week nog niet alles gezien fijne plekken groot genoeg voor een grote caravan ,gezellige wijn proeverij gehad en leuk een avond kampvuur heerlijke rustige camping .

volgend jaar weer terug . met onze vrienden .kijk er nu al naar uit toppie tot volgend jaar bob en foekje

Fijnste camping in het Pfalzerwald

Leo
29-9-2017

Eigenaars zijn echt geïnteresseerd en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Wandelen en fietsen vanaf de camping is prima te doen op diverse goed aangegeven routes. Sanitair is heerlijk verwarmd, schoon en met echt zelf regelbaar warm water, zonder gebruik van muntjes of tijdsbeperking. Bad Kreuznach op 12 km, leuk stadje met prima sauna en thermaalbaden.

Hier voelen we ons welkom.

Ludwig
29-9-2017

Voor de 3e keer naar camping Nahetal, wat hebben Bob en Foekje er samen met hun familie er een mooie nette verzorgde camping van gemaakt.

Elk jaar is er weer iets in positieve zin verandert, afgelopen winter is er een gezellig terras en een boulebaan gemaakt.

Voor komende winter staat het maken van een grillhut op het programma.

Bij aankomst voel je je gelijk weer thuis.

De camping ligt in een fantastisch dal, ruime percelen, mooi en superschoon sanitair.

Het eten op de camping is erg lekker, ook kun je in de directe omgeving zoals bij de Hermanshohe (exclusief) of de Lemberghutte (met fantastisch uitzicht) erg lekker eten.

Ook de weinprobe bij Staab, het kampvuur en de knutselavond van herfst stukjes waren erg gezellig.

Het Nahetal staat bekend om het mooie weer en lekkere wijnen.

De camping is geschikt voor mensen de zich zelf kunnen vermaken, rust, wandelen, fietsen en veel leuke bezienswaardigheden.

We hebben net als vele andere gasten gelijk voor volgend jaar weer een plekje gereserveerd.

camping voor rustzoekers midden in wijngebied

riet en hans
11-9-2017

goed: rustige plek, vriendelijke eigenaren, schoon sanitair, wandelen omgeving,

minder: horeca kan beter maar eigenaren doen hun best.

mooie omgeving, betrokken eigenaren

Riël
10-9-2017

we kwamen voor een week, het werden er 4!. Prachtige fietstochten gemaakt op niet elektrische fietsen. Goede tips van eigenaren om in de omgeving iets te bekijken. Keuken in het weekend open. Heerlijke salades, goed eten. Erg rustig zowel overdag als 's nachts. Wel warm in het dal.

Gastvrij en mooi gelegen camping

Fam.van Bijsteren
30-8-2017

+ Zeer gastvrije eigenaars, proberen het iedereen naar het zin te maken!

+ Goeie faciliteiten waaronder privé sanitair

+ Bistro waar eenvoudige maaltijden gegeten en afgehaald kunnen worden

ontbijtservice!

- er word vaak te hard gereden (5km) verbeterpunt: hobbels o.i.d. toepassen

- meer comfortplekken met uitzicht op de wijnranken

- in het hoogseizoen is de keuken 3 dagen dicht, toch wel een klein minpunt.

- wij hebben hier 2.5 week gestaan maar naar ons inziens was 10 dagen lang

genoeg en hadden we de hele omgeving wel bekeken

- geen supermarkt of andere winkels in directe omgeving (10km)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nahetal in Oberhausen an der Nahe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nahetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nahetal scoort een 9.03 uit 10 op basis van 158 reviews.