Camping Nahetal

145 reviews over Camping Nahetal in het Nederlands

Een absolute aanrader!

Stefan en Desiree
15-9-2018

Op 1 plek schijnt (bijna) altijd de zon!: Camping Nahetal! De Nederlandse uitbaters zijn super vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.Na een eerder bezoek aan deze camping was het als thuiskomen!Nette, zeer rustig op het einde van een doodlopende straat gelegen, fantastische camping met ruim opgezette afgebakende plaatsen en een mooi sanitair gebouw!De bistro, het campingwinkeltje en de broodjesservice voldoen prima!In de omgeving kun je veel wandelen en fietsen!Een echte aanrader voor de rustzoeker!

Heerlijke camping om te onthaasten.

Familie Doornenbal
1-9-2018

Heel vriendelijke eigenaren. Zij hebben in nog geen vijf jaar een prachtige camping opgebouwd. Mooie ruime plaatsen met elektriciteit en water er vlak bij. Mooie en schone sanitaire voorzieningen. Goede vaatwas- en wasgelegenheden met warm en koud stromend water. Eenvoudige maar goede eetgelegenheid. Een langsrijdende trein aan de andere kant van de rivier kan voor sommigen hinderlijk zijn, maar wij horen deze al snel nauwelijks meer. Prima fiets- en wandelgelegenheden, zowel vlak langs de rivier als wat klimmend tussen de vooral wijnbergen door. Het gezegde "goede wijn behoeft geen krans" geldt zowel voor de camping als voor enkele prima "wijnboeren" in het dorp, waar ook de Duitse wijnkoningin vandaan komt.

Geweldig!

Ina Hermus
12-8-2018

Genoten op deze camping. Rust en gezelligheid. Schoon sanitair, mooie plekken. En heel vriendelijke eigenaars, die altijd voor je klaar staan. Wat voor ons ook nog belangrijk is je kan er je hond goed uitlaten. Prachtig gebied voor te fietsen of wandelen.

Karel en Corina van Ham
8-8-2018

Bob en Foekje zijn zeer gastvrij

De camping plaatsen zijn ruim genoeg

De omgeving is erg mooi fietsen van camping naar Bad Munster is goed te doen

Ook hebben we twee keer op de camping gegeten was lekker

Zeker een aanrader

Superrr fantastisch op camping nahetal

Jan en foekje
21-7-2018

Een prachtige camping, gerund door een zeer enthousiast team, bob en foekje, in een mooi klein dorp gelegen op een oude spoorbaan.

Zeer verzorgd en een uitstekend schoon toiletgroep.

Een camping waar je rust,ruimte vind en waar je lekker kunt fietsen, wandelen.

In de omgeving veel moois te zien.

Hou je van rust, ruimte en genieten. Dan is dit zeker een camping die je geprobeert, wat zeg ik, moet bezoeken.

Tevens kun je bij hun lekker eten,en op zijn tijd een biertje of wijntje nuttigen.

Bob en foekje wij komen zeker terug.

Fantastisch.

Gerrit en Corry Vloet.
20-7-2018

We kwamen hier voor de derde keer terug en het was in een woord geweldig. We werden door Bob eb Foekje zo hartelijk ontvangen het was net alsof je weer thuis kwam. De rust die de camping uitstraalt, de mooie fietstochten in de omgeving op goed aangelegde fietspaden. Jammer dat je richting Meisenheim, Bad Soberheim (waar een prachtig" blote voeten pad" ligt, over een smal vrij hobbelig paadje onder een spoorbruggetje door moet. Hopelijk veranderd dat ooit. Verder is deze camping een aanrader voor iedereen die van rust en van fietsen houdt. Compliment voor Bob en Foekje die alles keurig in orde hebben.

Een super camping in een prachtige omgeving

Familie de Kok
22-6-2018

We hadden deze camping uitgezocht als eerste stop. We zijn er onze hele vakantie gebleven, omdat elke volgende camping alleen maar tegen kon vallen. Een groter compliment kunnen we Foukje en Bob niet geven.

De camping heeft ruime standplaatsen en wij hadden schitterend uitzicht op de rotsen en wijngaarden. Het is er heerlijk rustig, nog nooit hoorden wij zoveel vogels. Het sanitair is keurig én schoon.

De trein komt inderdaad 4 keer per uur langs, maar dat duurt 15 seconden. En met diezelfde trein, kun je handig reizen en zo elders in het dal gaan fietsen of de steden Mainz/Wiesbaden bezoeken.

Tenslotte nog Foukje en Bob: de super behulpzaam, enthousiaste en vriendelijk. Jullie maakten de vakantie compleet.

Kortom houd je van een kleine, rustige camping, met een mix van Hollandse, Duitse en Engelse kampeerders, in een omgeving waar je prachtig kunt wandelen, fietsen, dorpjes kunt bezoeken zonder massatoerisme. Dan moet je hier zijn

Mooie camping, met plussen en minnen

Johannes
30-5-2018

Pluspunten: * schitterende omgeving met mooie fietsroutes. * erg mooi en schoon sanitair. *heerlijk rustig.

Minpunten: * beetje saaie recht-toe-recht-aan indeling ("vinex-straat"). *langs spoorweg. *lange middagsluiting receptie (tot 14:30), lastig als je om 12:30 aankomt en twee uur moet wachten. * elektra is per verbruik en niet inbegrepen. Dat betekent dat je moet wachten tot je aangesloten bent bij aankomst en op het aflezen van de meterstand bij vertrek.

Heerlijke week gehad!

Luc
9-5-2018

Camping Nahetal is een langgerekte camping langs de Nahe. Hij ligt aan de noordkant van Oberhausen waar geen weg meer loopt. Dat zorgt voor een erg rustige ligging. Je hoort wel wat verkeer en treinen van de overkant maar daar hadden wij geen last van. Mooi uitzicht, prachtige ligging in het groen, vogels fluiten. We werden zeer hartelijk ontvangen door Bob, die de camping op een fijne manier leidt. Zeer behulpzaam, graag een praatje, grapje. Prima sanitair, mooi schoon. Het ligt aan het begin van de camping, dus als je meer achteraan staat is het een eind lopen/fietsen. Dat noemen sommigen als nadeel. Voordeel is weer dat het op de camping fijn rustig is. Als een sanitair middenin ligt geeft dat vaak veel onrust. De kampeerplekken zijn prachtig en ruim. In het bistrootje kun je lekker eten.

De Nahe is nog niet echt ontdekt door toeristen. Je kunt er heerlijk fietsen langs de Nahe, de Glan, de Ellerbach enz. Heerlijke wijn ook!

Prachtige dagen

Johan
3-10-2017

Camping ligt ideaal om te wandelen of te fietsen en de eigenaren vertellen je graag over de mooiste routes. Vervolgens is het goed uitrusten want de camping zelf is een oase van rust. In het restaurant kun je eenvoudig maar heerlijk eten en een wijntje bestellen van weingut Staab waarvan de dochter Katharina juist tijdens ons verblijf is verkozen tot wijnkoningin van Duitsland. Wat ons betreft is deze camping een absolute aanrader waar wij zeker nog wel terug gaan komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nahetal in Oberhausen an der Nahe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nahetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.