Vakantiepark Hambachtal

• Onderkomen6,0

1433 reviews over Vakantiepark Hambachtal in het Nederlands

• Activiteiten2
  • Onderkomen8

Het was helemaal uitgestorven op het park. Wij hebben gedurende ons verblijf 4 andere stellen gezien, maar helaas geen andere kinderen. De speeltoestellen zijn erg aan een opknapbeurt toe. Het verf bladdert er vanaf en het is allemaal erg oud en krakkemikkig. Tevens is er niet echt veel aandacht besteed aan de groenvoorziening. Het meer waarmee mooi gepromoot wordt op de website, is bijna opgedroogd en afgezet met een lint. Het buffetrestaurant was dicht omdat het zo rustig was. Het zwembad was dicht ivm blikseminslag, maar we konden wel gratis bij Centerparcs gaan zwemmen ter compensatie.

Al met al hebben wij het park ervaren als een verlaten, vervallen spookpark. We voelden ons niet echt prettig daar. Volgens een van de ander stellen die hier vorig jaar ook geweest is, is het park vergeleken met vorig jaar ontzettend achteruit gegaan. Het huisje was wel erg mooi gerenoveerd. En de service van de receptie en de bistro was erg goed.

voor de derde keer

Gerd
18-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

Voor de derde keer in dit park. Waren in grotendeels gerenoveerd 4 persoons huisje de ligging van nr .200 tegen bosrand is fantastisch te noemen. Nieuwe keuken,nieuwe badkamer, boxspringmatras, houtkachel. Nu nog wat nieuwe

meubels erbij en dan is het helemaal af. Het park zelf (tegels, snoeiwerk) kan beter. Diner in restaurant prima. Jammer was dat het zwembad door blikseminslag gesloten was, verwijzing naar Bostalsee (center Parcs) was op z,n plaats geweest. Het meertje ligt bijna droog, jammer voor de visvrienden.

Voor de rest biedt het park weinig vertier, maar dat weet je als hier naar toe gaat

niet weer

Alice
7-6-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

erg rustig park. Park is prachtig gelegen. De natuur is werkelijk schitterend. Voor ons te rustig, weinig of geen bezoekers in het restaurant en daardoor sfeerloos. Bovendien was het zwembad buiten gebruik en is ons niet gewezen op de mogelijkheid om bij centre parcs Bostalsee te gaan zwemmen en het kaartje te declareren. Jammer, weinig informatie wat dat betreft.

• Onderkomen8

Erg rustig park in prachtige omgeving. We waren met onze 2 kinderen van 16 en 19 jaar. Bij aankomst bleek het zwembad getroffen te zijn door blikseminslag en was daardoor niet toegankelijk. We mochten echter de zwemkaartjes van het nabij gelegen Centerparcs Bostalsee declareren als compensatie. Daarnaast werden de bowlingbanen ook gratis beschikbaar gesteld door dit ongemak. De gerenoveerde huisjes zijn mooi. Het park heeft echter voor ons een te rustige uitstraling. In het restaurant en op het terras waren nauwelijks mensen te bekennen en daarmee niet uitnodigend om daar te gaan eten of te gaan zitten. Dit is wel heel jammer. Voor een leuk restaurantje of terrasje moet je echt de auto nemen.

Prima verblijf in een mooie omgeving

Rene
18-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Huisje vonden wij heel goed, erg schoon en ruim. Goede douche, prima bed en verder een goede uitrusting in 't huisje. Het zwembad is heel mooi met een leuke glijbaan en wildwaterbaan. De supermarkt heeft alles wat je evt. nog nodig hebt inclusief lekkere broodjes.

's Avonds was het rustig bij het restaurant maar je kan leuk poolen met de kinderen en er is een springkussen waar ze op kunnen. Eigenlijk is er niets negatiefs aan te merken buiten dat het niet heel druk is 's avonds.

Wij hebben het in ieder geval heel goed naar ons zin gehad.

Viel niet tegen...

Mark
14-5-2018
  • Onderkomen5

Het park ligt in een prachtige omgeving met veel leuke mogelijkheden tot uitstapjes in de directe omgeving. Echter zijn de huisjes zeer gedateerd en echt aan renovatie toe. Maar we moeten eerlijk zijn, daar was de prijs ook naar.... echt spotgoedkoop.

Het enige wat eigenlijk erg tegenviel was dat het park gescheiden wordt door een vrij drukke weg waar men met behoorlijke snelheid rijdt, hierdoor vonden wij het moeilijk om de kinderen zelf naar het overigens prachtige zwembad te laten gaan.

Wanneer het park grondig gerenoveerd wordt, zullen wij zeker nog eens overwegen die kant op te gaan.

niet een vakantie voor tieners

stuij
10-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

huisje was schoon en netjes. 2 badkamers in 6 persoonscomfort. persoonlijk waren wij minder gecharmeerd van de activiteiten voor tieners. alles moest betaald worden. Geen enkele activiteit die door het park georganiseerd werd. Naast het zwembad is er niets te doen voor pubers. Behalve betaald vermaak zoals airhockey een boxbal etc. Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Middelmatig. Zwembad is top!

Ann
13-4-2018
  • Onderkomen5

Heel low-budget huisje geboekt, low-budget gekregen. We hadden een baby'tje mee en moesten een stoel en bed 'betalen' als we er gebruik van wensten te maken. Ik snap dit niet. Zitten en slapen is een basisconfort ook vior de allerkleinste gasten, niet? Huisje was heel ver van de hoofdingang en faciliteiten. We namen de auto. Niet zo proper. Vuile zakdoek onder zetel en kroonkurk tussen de kussens. Terras heel onveilig. Een aftandse tuintafel met brokken af. Hier en daar een beetje liefde en onderhoud en de huisjes zijn goed. Bestek echt afgemeten. Niets extra. Ondanks dat ons kleintje niet mee aan tafel kon mee-eten tijdens onze gezinsvakantie, een lakenpakket betaald. Zwembad en onthaal is wel goed.

Kan beter

Ray
2-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Voor de 2e keer op dit park. Omgeving is echt fantastisch, bossen, de Erbeskopf en rodelbaan in het voorjaar zijn echte aanraders. Afgelopen Pasen weer geweest. Kozen voor een nog niet gerenoveerd huisje en dan kun je ook verwachten dat eea nog niet op orde is. Huisje was schoon maar sterk gedateerd. Tv lag er het hele weekend uit en kregen als compensatie wifikaartjes. Mieren kropen helaas op 2e dag ook door de keuken, werd niet opgelost. Bedden waren echt op, spiralen drukten dwars door alles heen. Zwembad was echt heerlijk, vooral voor de kids. Waren wel omringd door een gezelschap aan buren die de hele dag van het ene huisje naar het andere liepen en al hun kinderen. Veel geluidsoverlast door dunne wanden tot savonds laat. Kinderen klopten om de haverklap op onze deur. Bij navraag receptie ging het om 8 gezinnen. Werd volop buiten gekookt. Was niet prettig. In zwembad ook grote families met eten en drank aanwezig, soms geschreeuw.

Wij hebben weer genoten!

Wil
1-3-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Wij zijn nu voor de derde keer. Nu een nieuwe eigenaar. Door een fout met de website kon er niet geboekt worden. Dat was te merken, het was erg rustig. Toch weer genoten, nu ook kunnen skiën op Erbeskopf. Huisje voor huisdieren geboekt en deze was erg schoon. Wij komen volgend jaar weer, hopelijk met vele anderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Hambachtal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hambachtal in Oberhambach (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hambachtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hambachtal scoort een 7.13 uit 10 op basis van 1483 reviews.