Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Hambachtal voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 1625 reviews

• 7.2Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Hambachtal is gelegen in een heuvelachtig gebied omgeven door bossen. Het park is daardoor minder geschikt voor mindervaliden en sommige voorzieningen en huisjes zijn toe aan vernieuwing. In het zwembad vermaken de kinderen zich uitstekend. Ga rodelen bij Erbeskopf of bezoek de Duitse plaatsjes Trier en Idar-Oberstein.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1625 Reviews over Hambachtal

• 5Gezin uit Brabant31-10-2022

Geen aanrader!

Een midweek verbleven op dit vakantiepark in een gerenoveerd 6-persoons Comfort huisje. (Gezin met 2 kids.) Een belangrijke reden voor ons om hier te boeken was het subtropisch zwembad. Een dag voor vertrek kregen we een mail dat de openingstijden van het zwembad vanwege energiekosten waren gewijzigd. 2 van de 5 dagen gesloten, di t/m do open van 12:00 tot 18:00. Bubbelbad helemaal gesloten. Resultaat een stampvol zwembad, omdat iedereen tegelijk ging... Verder was het water steenkoud. Dit aangegeven bij de receptie. Reactie: dit is het beleid van de directie, stuur maar een brief. Huisje was netjes. Rook alleen wat muf. Als je de wc doorspoeld valt het water weg in de douche... Verder nauwelijks glazen of borden. Je kan parkeren bij het huisje. Hou er rekening mee dat je wel 4 trappen naar beneden moet. Het ontbijtbuffet was wel goed verzorgd. Park met potentie, maar gezien "gastvrijheid" gaan we hier nooit meer naartoe!

• 4Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Gezin20-10-2022

Goed en net huisje . Vriendelijk personeel .

We hadden een 6 persoons bungalow. Gerenoveerd. De bedden waren opgemaakt en voor iedereen een handdoeken pakket . Bij aankomst was er een drankje en broodje bij de receptie. Half pension is goed , alleen elke dag zelfde ontbijt . Zwembad is leuk voor een uurtje voor pubers . Personeel is overal erg aardig . Het bos naast het park is een aanrader. Al met al een heerlijke vakantie gehad , een aanrader.

• 1Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Bart Vogels22-08-2022

Fantastisch verblijf gehad.

Leuk park met zeer aardig personeel in een zeer mooie omgeving. We hebben een fantastisch verblijf gehad in dit leuke niet al te grote park. Er waren voor onze kinderen van 5, 7 en 8 genoeg faciliteiten met als hoogtepunt het zwembad. Gezien de prijs kwaliteit verhouding zou ik het halfpension arrangement ook zeker aanraden. De prachtige huisjes liggen zeer mooi op de heuvel tegenover de parkplaza . Indien je goed ter been bent is dit zeer goed te doen. Je kunt echter met de auto vrij dicht bij je accomodatie komen.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Jannet21-08-2022

Leuk voor 1x

Neem je fiets mee of huur er 1. Als je de "pech" hebt en je zit helemaal bovenin dan is dat niet te doen. Heel veel trappen op. Huisjes zijn goed en schoon. Bedden zijn goed, kussens wat minder. Restaurants zijn goed, zwembad leuk. Als je een ligbed wilt hebben in het zwembad moet je er vroeg bij zijn, wat dat betreft is het net Turkije met handdoekje leggen. Animatie voor pubers is er niet. Kleine gameroom maar stelt niet veel voor. Supermarkt is goed en uitgebreid. Personeel spreekt Engels en Duits en zeer vriendelijk.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Chrissy17-08-2022

Geen gerenoveerd huisje? VRESELIJK!

Het personeel was vriendelijk. Ons huisje lag wat hoger op de berg dus dagelijks een flinke klim. Ons huisje was niet gerenoveerd. Oudbollig kan ik hebben, maar dit was vreselijk slecht tot niet onderhouden. Douchen was niet te doen, het huisje was VIES! De spinnenraggen van 5 jaar terug hingen er nog. Om het huisje heen, een grote troep! Dat dit nog verhuurd wordt is om je kapot te schamen. Het zwembad kan ook wel wat onderhoud gebruiken....

• 1Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Sluiskes08-08-2022

Leuk park met geweldig uitzicht

Wij hebben hier een hele leuke week gehad. Mooi zwembad, geweldig uitzicht vanaf ons huisje en aardige mensen. Ons huisje was alleen niet super goed schoongemaakt. In de omgeving is op wandelen en mountainbiken na niet super veel te doen, de plaatsjes in de buurt zijn niet echt mooi. Oberstein is wel het bezoeken waard.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8rob03-05-2022

Prima plek!

Net terug van een week Hambachtal. Comfort huisje 4p geboekt, ligt wat hoog maar prima te doen. Zwembad top, overige faciliteiten ook prima in orde. Eerste avond bij het buffet restaurant gegeten wat geen topkwaliteit is maar zeker met kinderen prima. Drankjes inclusief! Eten deden wij in dorpjes buiten het park en dan krijg je heerlijke schnitzels! Bezoek aan Eiffelpark was erg leuk, Trier ook bezocht en wat een leuke stad is dat. Verder een paar rodelbanen opgezocht en genoten van het uitzicht als we ergens heen reden. Erbeskopf ligt bijna om de hoek en is erg leuk om te bezoeken, hoge berg met prachtig uitzicht en leuke rodelbaan.

• 9Activiteiten
  • 8Steenberg30-04-2022

Verblijf gerenoveerde 'comfort' huisje, 4pers.

Wij weten niet hoelang de huidige organisatie dit park in bezit heeft, maar er worden fors gerenoveerd. Nieuwe speeltuin, huisjes die naar comfort klasse worden ge-upgrade. Maar het zijn de kleine dingen die het verblijf een stuk aangenamer kunnen maken. Neem uitrusting van de keuken, van alles vier. Dus telkens afwassen of vaatwasser draaien, beetje zinloos! Ook geen thee kopjes, bedden zijn opgemaakt, maar thee of handdoeken moet weer extra worden bijbetaald, beetje jammer. Zwembad ziet er netjes uit is aandacht aan besteed, kleedkamer gedeelte is functioneel maar is aan make-over toe.

Al met al, ze zijn goed op weg, maar er zijn duidelijk verbeterpunten. We hebben erom gelachen en verder een goed verblijf gehad, genoten van de mooi omgeving. Veel wandelroutes, fietsen is pittig!!! Genoeg activiteiten voor kinderen tot 12 jaar.

• 3Rene Leuverink16-01-2022

Erg klantonvriendelijk

Ondanks eerder vertrek i.v.m. darmprobleem van 1 dag, geen tegoedbon voor dit voorjaar, gewoon " nee"... Jammer, we waren vaste klanten. We wilden dit voorjaar weer gaan, maar deze behandeling is niet sociaal.

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Nic05-01-2022

Nooit meer

De huisjes niet alleen renoveren maar ook echt schimmelvrij maken. Wij zaten eerst in een huisje daar zat de schimmel in de schoonmaakkast/ boilerkast. Deze geur rook je metname in de wc en de slaapkamer voor de kinderen maar ook in mindere mate in het hele huis. We kregen toen een ander huisje maar ook hier rook het naar lichte schimmellucht. Dit was al te zien bij de voordeur en in de kamer van de kinderen. Het kwam alweer een beetje door het glasvezelbehang heen. Het zijn ongezonde huisjes om in te vertoeven. En wij vonden het echt belachelijk dat er na ons wederom een gezin werd geplaats in huisje waar we eerder zaten zonder dat het probleem echt was opgelost. Verder was het water in in het zwembad koud in het deel bij de glijbaan, het personeel in het zwembad liep ook niet echt met een vrolijk gezicht rond. Bij de receptie idem dito. En een excuus voor het ongemak en de schimmel in het huis bleef uit.

• 3Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden