Vakantiepark Hambachtal

Vakantiepark Hambachtal

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen6,0

1462 reviews over Vakantiepark Hambachtal in het Nederlands

Leuk park in mooie omgeving

Dave
16-10-2018
  • Onderkomen6

Park ziet er netjes uit. Huisjes zijn idd wat gedateerd maar prima te doen. Zwembad is superschoon en niet druk. Eten ook prima in orde bij het restaurant. WiFi werkt goed op park. Goede service bij in en uit checken.

Onze kinderen vonden het fantastisch

Alleen voor de omgeving

Aafje
29-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Wij waren er in het hoogseizoen een midweek met ons gezin mijn ouders en 1 hond.

Wat verouderd park, huisje (slechte bedden, kapot terras), zwembad (gaat pas om 11:00 open, zwembad was wel leuk), kinderclub (niet open gezien).

Maar leuke en mooie omgeving, boven het park is een wandelroute leuk voor kinderen met elfen en trollen,

Idar Oberstein heeft leuke steinkaulenberg gemstone Mine (kinderen kunnen daar ook edelstenen zoeken), Felsenkirche (kerk in/tegen grot gebouwd), er is daar ook leuk plein waar je lekker kan eten.

Natuurlijk moet je ook gaan rodelen bij Erbeskopf.

Onvriendelijk personeel, mooi huisje

Marieke
16-9-2018
  • Onderkomen8

In Augustus 2 weken verbleven met 4 personen. Huisje 211, was mooi gerenoveerd. Wel duidelijk bij binnenkomst dat er niet goed was schoongemaakt. Stof onder de bedden, spinnenwebben en schimmel in de badkamer. Verder zit alles in het huisje wat je nodig hebt. Wij vonden deze locatie ideaal want we zaten laag gelegen, andere mensen moesten hele stukken omhoog klimmen. In de omgeving lekker gegeten (restaurants opgezocht via internet). Veel te doen in de mooie omgeving. Zwembad was verouderd maar erg schoon en leuk voor de kinderen. Wel erg onvriendelijk personeel (de receptioniste die Nederlands kon). Erg onbeschoft over het internet waar we 40 euro voor hadden betaald. Deze deed het niet. Zij wou dit niet voor ons regelen (volgens haar logen wij en deed het internet het gewoon). Uiteindelijk zelf direct met de provider moeten regelen en hadden we 5 dagen geen internet. Schandalig en erg klantonvriendelijk voor dat geld.

Direct boeken

Super volgende keer weer voor dat geld.

John
10-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Eerst geboekt en toen pas reviews gelezen en beloofde niet veel goeds. Nou wij herkenden niets van dit alles. Huisje 216 was prachtig helemaal gerenoveerd alles aanwezig tv met Nederlandse zenders. Vaatwasser, groot ligbad, prachtig meubilair kortom prachtig huisje. Zwembad was zo schoon en personeel super vriendelijk. Eten was goed. En inderdaad het is een ouder park en voor veel vertier op het park moet je na de vakantie periode er niet zijn. Maar in omgeving is zoveel te zien. Wij gaan zeker terug zeker voor zo'n prijs.

Vergane glorie, voor ons niet weer.

Andonakis
9-9-2018
  • Onderkomen2

Wij zijn twee weken in het park geweest. Bij aankomst kwamen we in een uiterst vies, donker en vooral zwaar verouderd huisje aan. Stof overal, spinnewebben naast en onder de bedden en hondenhaar van vorige bezoekers. Ook de keuken plakte van het vuil. De matrassen in de ouderslaapkamer waren echt verschrikkelijk! Wij hebben ze uiteindelijk met de matrassen van de kinderen gewisseld. Veel kapot in het huisje, zoals stopcontacten e.d. Terras lag schots en scheef waardoor je steeds struikelde.

Het park is verder ook aan een opknapbeurt toe. Het meertje is zo goed als leeg, dus het pondje deed het niet meer. het zwembad ziet er op het eerste gezicht leuk uit maar ook daar gebreken. Roestige glijbaan, defect babybad... (voor peuters is er eigenlijk geen echte gelegenheid om te zwemmen. Diepte van de baden begint bij 70cm diepte.)

De omgeving is wel erg mooi en genoeg te doen in de omgeving! In Birkenfeld, 4km verderop zijn genoeg winkels!

Verouderd

Marjolein
2-9-2018
  • Onderkomen4

Park is zeer verouderd, we hadden een appartement met doorgezakte bedden. Bij melden komen ze dat wel vervangen. Appartement uitgerust met de noodzakelijke spullen, wel erg gehorig en stoffig daar. Schoonmaak personeel is erg luidruchtig. Huisjes liggen hoog, veel trappen lopen, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Vriendelijk ontvangst bij de receptie en in restaurant. Eten is wat saai en standaard, supermarkt op terrein erg prijzig. Zwembad is mooi, maar aan de koude kant. Omgeving bosrijk.

Sorry maar voor ons nooit meer

FamB
20-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Aardig personeel, goed buffetrestaurant en mooi groot zwembad.

Huisje boven op bult, dus wil je zwemmen, dan veel lopen en klimmen.

Niet geschikt voor minder valide.

Huisje oud en in ons geval slecht schoongemaakt, poep was nog zichtbaar in wc en overal stofwebben en dode insecten.

Tijd om het hele park aan te pakken!

R. S.
17-8-2018
  • Onderkomen3

Huisjes zijn erg verouderd en muf. Slechte matrassen. Erg groot park. Mensen van de receptie helaas niet vriendelijk. Niet ingesteld op 2 weken het hele park afhuren. Tekort aan parasols enz.

Gebied en omgeving is mooi, genoeg te ondernemen. Terug alleen als het hele park is aangepakt. Dit was erg half / half.

• Onderkomen6

Vorige week hier een week op vakantie geweest. De omgeving was prachtig en in de omgeving was er genoeg te doen. Het park is uitgestrekt en heeft een flink hoogte verschil. Zo zaten wij in huisje 181. Dit lag geheel aan de buitenrand en op het hoogst gelegen. Wilde we naar de receptie of het zwembad moesten we eerst een paar honderd meter naar beneden lopen. Met kleine kinderen niet ideaal, vandaar dat wij verschillende malen met de auto heen en weer reden. Het huisje was schoon, eenvoudig maar flink verouderd, renovatie is zeker nodig.

Tegen de tijd dat het gerenoveerd is komen we graag nog eens terug. Alleen dan wel met een voorkeursboeking voor een huisje in de buurt van de parkplaza

Een aanrader, dit park in een mooie omgeving.

Slabbekoorn
17-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ons huisje was heerlijk koel, fijn omdat het erg warme dagen waren.

Alleen het is niet handig met jonge kinderen, die telkens wegkruipen. Terras is open, en ook in het huisje is er geen traphekje beschikbaar.

Service is wel goed, bij klacht over kapotte kraan waren ze er binnen 15 min.

Ook het zwembad is heel mooi.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hambachtal in Oberhambach (Hunsrück), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hambachtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.