We hebben een aantal aanbieders voor Neef voor je op een rij gezet:

Reviews over Neef

Heerlijk ontspannen

Cees&Corrie,
    24-1-2019

Neef is een klein maar gezellig wijnoord , ongeveer 25 km van Cochem en 10 km van Zell.

Er is een treinstation

Geen mogelijkheid om te pinnen en geen supermarkt, daarvoor gingen we naar Bullay, 5 km verderop.

Gereisd met partner in juli 2018

Neef heeft alles te bieden voor uw verblijf.

Fam Schouwstra,
    15-6-2018

Neef ligt direct aan de Moezel met prima pensions en eetgelegenheden. Voor ons was restaurant “ zur blauen Trauben” de gelegenheid waar wij iedere avond uit eten gingen. Een mooi buitenterras met zicht op de Moezel; vriendelijke bediening en heerlijke menu’ s.

Gereisd met partner in juni 2018

Gezellig klein wijndorpje aan de Moezel

Marion Schut,
    13-6-2018

Er is een station in Neef en met de trein ben je in 7 minuten in Cochem en in een uurtje in Trier of Koblenz, heel handig. Er zijn een paar goede restaurants en gezellige wijnkelders. Je kunt er heel mooi fietsen, wandelen en 2 km. vanaf Neef ligt de steilste wijnberg van Europa met een hele mooie pittige klimroute met prachtig uitzicht. Neef heeft een mooi uitzichtpunt, het Eulenköpfchen en met helder weer kijk je van daaruit op 7 dorpen aan de Moezel. Er is daar ook het kerkhof met de Petersbergkapel. De omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in mei 2018

Genoten van de mooie omgeving

Irene,
    12-9-2017

Omgeving is mooi. Neef is erg rustig, en heeft niet zo heel veel te bieden voor het uitgaansleven. Neef heeft 2 restaurants, waarvan restaurant zur blauen traube er niet uitspringt als gastvriendelijk bedrijf. Als groep van 10 personen wordt je bijna de tent uitgekeken. Neef heeft wel paar leuke wijnkelders.

Gereisd met vrienden in september 2017

Joke, Gerrit en Noortje,
    9-8-2017

Een goede ontvangst door een zéér goede gastvrouw "Marion" die de gasten verwend met een góed ontbijdbuffet en alle info geeft over omgeving en activiteiten.... We hebben ons hier thuis gevoeld en Noortje óók.....

Gereisd met partner in juli 2017
Neef scoort een 8,2 uit 10, op basis van 119 reviews