Reviews over Neef

Fred en josé Van Halteren,
    1-11-2018

Geweldige knusse en confortabele schone kamer . Super uitgebreid ontbijt en een geweldige gastvrouw.

Aanrader als je er even lekker tussenuit wil!

A. Timmerman,
    1-11-2018

We hebben een leuke vakantie gehad mede dankzij Marion die ons hartelijk verwelkomde in Haus Mona Lisa. De kamer was perfect schoon en het ontbijt heerlijk! Ga zo door Marion! :)

Fantastisch, in 1 woord gezegd !!

Fam. Bouw,
    1-11-2018

5 dagen bij Mona Lisa geweest, met 5 volwassenen en 4 kinderen.

Het is voor de 2e x dat wij hier zijn geweest, dan voelt het weer als thuiskomen, zo welkom je bent bij Marion. Gelijk koffie met cake en voor de kinderen een ijsje.

Het heerlijke uitgebreide ontbijt elke morgen, en voor de kinderen elke morgen een verrassing, ook bij het ontbijt.

De kamers zijn goed schoon, en fijne bedden. En dan de tips van Marion, kom maar met vragen, zij weet overal antwoord op.

De huifkartocht was ook geweldig, met heerlijke broodjes gezond, gemaakt door Marion, echt super lekker, en mooi op de top bij Bremm met prachtig uitzicht lunchen. Ook het uitzicht bij Neef, prachtig !!

De trein bij Neef, ook een aanrader, een dagje naar Trier, hoe makkelijk is het om met de trein te gaan.We hebben hele fijne dagen gehad dankzij het TOP-verblijf bij Mona Lisa, ook de avonden, gezellig in de huiskamer onder het genot van koffie en wijn. Bedankt Marion !!

Een aanrader!! Voor herhaling vatbaar!!

Erika,
    31-10-2018

Hele lieve gastvrouw, fijne nette kamers, heerlijk ontbijt en een prachtig uitzicht!

Wij waren met 9 pers, waaronder kinderen van 1-4-6-7. Ze werden vertroeteld tot en met door de gastvrouw. Kregen iedere ochtend een lekkere verassing.

Het uitzicht vanaf het terras is prachtig!! We hadden een warm welkom met koffie en cake, en de kinderen een ijsje!

De kamers zijn prima, heerlijke bedden!

Het ontbijt is in 1 woord: verrukkelijk.

Niets meer dan lof over Haus Mona Lisa!

Onvergetelijk mooi!

Beckers,
    30-10-2018

Zomers oktober maakt vakantie bij Mona Lisa onvergetelijk mooi

Het leven in het idyllische dorpje Neef aan de Moezel is waarlijk een feest, zeker als het zonnetje je elke morgen toelacht…Het ontbijt in hotel Mona Lisa, samen met andere gasten, is al een vakantiebelevenis waarmee je de dag optimaal begint. Gastvrouw Marion en haar rechterhand Malou zorgen er dagelijks voor dat het je aan niets ontbreekt. Het is puur smullen en –onthaasten!

Neef scoort een 8,4 uit 10, op basis van 118 reviews