Reviews over Neef

Neef heeft alles te bieden voor uw verblijf.

Fam Schouwstra
    15-6-2018

Neef ligt direct aan de Moezel met prima pensions en eetgelegenheden. Voor ons was restaurant “ zur blauen Trauben” de gelegenheid waar wij iedere avond uit eten gingen. Een mooi buitenterras met zicht op de Moezel; vriendelijke bediening en heerlijke menu’ s.

Gezellig klein wijndorpje aan de Moezel

Marion Schut
    13-6-2018

Er is een station in Neef en met de trein ben je in 7 minuten in Cochem en in een uurtje in Trier of Koblenz, heel handig. Er zijn een paar goede restaurants en gezellige wijnkelders. Je kunt er heel mooi fietsen, wandelen en 2 km. vanaf Neef ligt de steilste wijnberg van Europa met een hele mooie pittige klimroute met prachtig uitzicht. Neef heeft een mooi uitzichtpunt, het Eulenköpfchen en met helder weer kijk je van daaruit op 7 dorpen aan de Moezel. Er is daar ook het kerkhof met de Petersbergkapel. De omgeving is prachtig.

Gezellig

Ria Buijks
    13-6-2018

Waren voor de zoveelste keer bij mona Lisa

leuk stadje, veel wijnproeverijen

wim en mireille uit ronse
    8-12-2017

Er is altijd wel iets te doen, alles is makkelijk bereikbaar. Met de fiets is het ook best leuk om de stadjes te verkennen

Een echt dorp

Cabri
    16-11-2017

Gelukkig geen drommen met toeristen, maar wel alles aanwezig.

Neef scoort een 8,6 uit 10, op basis van 118 reviews