We hebben een aantal aanbieders voor Malberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Malberg

Romantisch en historisch

Suzanne
    14-3-2016

Mooi dorp dat nog steeds opgeknapt wordt. Toen wij er waren werd een staat opnieuw aangelegd. We moesten dus een beetje om rijden, maar de locatie waar de oude school staat is helemaal in oude staat hersteld en echt prachtig geworden met het mooie kerkplein, het kabbelende beekje met haar bruggetjes en het prachtige uitzicht op slot Malberg. Je waant je ver van huis, terwijl het nog geen anderhalf uur vanaf maastricht is! In de omringende bossen heerlijk gewandeld, al hoewel de wandelpaden wel een onderhoudsbeurt kunnen gebruiken, en de bewegwijzering nog wel eens ontbreekt.

Gereisd Met partner in maart 2016

Super omgeving

Bert
    18-1-2016

Te gek voor motorrijders met al die kronkel weggetjes, maar ook om te mountenbiken of wandelen. En gezellige stadjes en dorpjes in de buurt. Ook leuk om met de auto te rijden en maar 2 uur van de nl.grens. Gewoon een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig plaatsje met veel natuur

Isabel
    9-11-2013

Ideaal om te wandelen of voor een mooie toer met de motor. In het plaatsje zelf is niet zoveel te beleven, maar de bakker heeft prima brood en heerlijk gebak. Voor grotere boodschappen of restaurants moet je naar het dorp ernaast.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Nov 04 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein dorpje

Julia
    26-10-2013

Het is een klein dorpje waar niet heel veel leven in de brouwerij is, maar aangezien we hier voor de natuur en onze rust kwamen, was dat juist prima. Prachtige omgeving, mooi wandelen en fietsen in de (directe) omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Klein rustig dorpje

Marieke
    22-7-2013

Vanuit Malberg kun je een aantal korte wandelingen maken langs de Kyll, leuk om de omgeving te verkennen. Slot Malberg is leuk om even te kijken, vanuit het slot kun je de vakantiewoning zien. En er is een terrasje waar je gezellig een glas wijn kunt drinken bij het slot!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Malberg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 34 reviews