Vakantiepark Landal Sonnenberg

7,9

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,8

Omschrijving
Bourgondisch genieten op Landal Greenparks Sonnenberg in de Moezel. Faciliteiten die je van Landal gewend bent als een binnenzwembad en animatie met Bollo. Maar ook leuke extraatjes zoals een overdekte speelhal voor kinderen. Al kom je hier als ouder vooral voor de locatie. De rustige ligging tussen de wijngaarden zorgt voor prachtige uitzichten.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Sonnenberg voor je op een rij gezet:

756 reviews over Vakantiepark Landal Sonnenberg in het Nederlands

Kwaliteit van het park wordt steeds slechter

Alexander,
13-2-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Wij komen al vele jaren naar het park. Voor ouders met kinderen is dit een goede keuze. De overdekte speelhal is ideaal, vooral met slecht weer. Tegenwoordig is er geen bediening meer .Alles moet je zelf halen. Het probleem is dat vuile tafels achterblijven. Wij gingen zitten en de tafel was erg smerig. Afval,etensresten en lege flessen blijven achter. Want er is geen personeel.Gelukkig hebben wij altijd vochtige doeken bij ons. Helaas is het op zondag erg druk met vooral bezoekers uit het dorp. Om 16.10 uur wilden wij iets eten maar vanaf 16.30 uur was alles vol.Toch mochten wij uiteindelijk toch om 16.30 gaan zitten. De friet voor de kinderen waren uitverkocht. Wij wilden een sandwich maar ook die was er niet meer. Cola en andere drank alleen in 0,3 ltr. glazen. Eten a la cart is veel te duur. Internet in het huisje moet je betalen. Ons huisje ,8 personen was niet erg schoon, en wij hadden beddegoed erbij waar de weer in zat.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Super camping/park, vooral ook met kinderen.

Marije Logtenberg,
20-1-2019
  • Activiteiten10

Geweldige, schone kindvriendelijke camping. Je hoeft het park niet af. Mooi, schoon zwembad. Goed restaurant. En de indoorspeeltuin voor de kids is ook super! De kinderen vermaakten zich daar dagelijks! Mooie omgeving met genoeg bezienswaardigheden. Een dagje Luxemburg is ook echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

super leuk park kids vonden het geweldig !

deborah heijkamp,
28-12-2018
  • Activiteiten8

mooi park !!!! kids vermaken zich prima zoveel te doen en te zien . het huisje was prima schoongemaakt en zag er goed uit park ligt ook in een super mooie omgeving wij hadden een mooi uitzicht vanaf ons huisje

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Top park

Krista,
27-12-2018
  • Activiteiten10

Mooi ruim opgezet park, groot maar zeker niet te massaal. Omgeving schitterend, maar met kleine kids hoef je eigenlijk niet van het park af. Zwemmen, spelen binnen of buiten, wandelen over het park naar de hertjes, genoeg te doen. Gaan al jaren met de kerstdagen in een huisje op een park zitten (Landal of andere keten) maar dit is toch echt een van de betere parken. Restaurant prima eten (genoeg keuze en niet zo standaard). Lekkere wijntjes en park shop ook ruim assortiment tegen ok prijzen . Het zwembad ook zeker groter dan gemiddeld en leuke elementen in het bad (snap de kritiek op het zwembad echt niet).

6 personen vrijstaand huisje, veel ruimte tussen de huisjes, schoon, modern en alles erop en eraan. Alleen douche viel wat tegen (heel klein) maar alle slaapkamers eigen wastafel.

We gaan gelijk weer boeken voor volgend jaar kerst. Zijn de kids jaartje ouder en willen we meer van omgeving zien.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super park

Magny,
17-12-2018
  • Activiteiten8

Wat een azijn zeIkers hier... Hetgene wat de vakantiegangers hier krijgen hebben ze thuis niet eens...

Perfect park.... Wij hadden een super schoon en luxe huisje... Alles top geregeld.. WiFi betaal je... Dat moet je thuis toch ook.... Zelfs een Lidl of Aldi in de buurt dus klagen voor de zuinige Hollanders is echt overbodig.... Zwembad te klein... In de zomer heb ik zo'n zwembad thuis in de tuin.... Jullie moeten je schamen....

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fijn park, mooie omgeving

Mark Keijzers,
29-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Fijn en ruim opgezet vakantiepark. Omgeving is erg mooi vanuit de camping wandel je zo de natuur in, met mooie uitzichten over de Moezel. Ons huisje was eigentijds ingericht en van alle gemakken voorzien (oven, magnetron, vaatwasser etc.). Staan ook niet zo dicht op elkaar zoals bij andere keten. Zwembad lekker om even plons te maken en voor kleinere kinderen voldoende vertier. Grote binnenspeeltuin wat in deze tijd vh jaar erg fijn was. Wij hebben heerlijke uitstapjes / wandelingen gemaakt in de omgeving (Cochem, Bern-Kastel, Burg Rammstein, hangbrug Geierlay, Edelsteenmijn Idar-Oberstein). M.a.w. wij hebben een erg fijne week gehad en komen waarschijnlijk hier nog wel n keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijke week!

Margriet,
20-9-2018
  • Activiteiten8

Op een berg, rustig gelegen en vlakbij de idyllische wijngaarden. Wat wil je tijdens een vakantie nog meer?

Het park is ruim van opzet. De campingplaatsen zijn goed van formaat (goed voor een caravan plus auto) en het sanitair is nieuw. De ontvangst bij de receptie was erg vriendelijk en de faciliteiten waren goed. Ook hebben wij 2x in het restaurant gegeten, lekker!

Omdat zelfs het weer meewerkte hebben wij een heerlijke week gehad!

Gereisd met partner in september 2018

Nooit weer

Jan de vries,
31-8-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4

Waardeloos duur park, niet veel voor de kinderen te doen buiten, een kabel baan kost 20euro p/p een trampoline 1euro voor 5 min... enz wifi duur zwembad is niks je kun er ook niks krijgen, je kunt beter naar het andere zwembad buiten het park maar dan betaal je weer meer, personeel onvriendelijk net of hebben ze er geen zin in.. dit park voor ons niet weer, word elk jaar slechter en slechter.. de ligging is prima niks over te zeggen.. de huisjes zijn oud, en niet schoon bij ons lag er zelfs nog troep in de oven! bah!

Schitterend!!

Bert en jeanet,
30-8-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Heerlijk gezellig vriendelijk relaxed kindvriendelijk park!!!!

Prachtige ligging, mooie omgeving.

4x geweest ondertussen en hopelijk niet de laatste x

Gereisd met partner in augustus 2018

Helma,
28-8-2018
  • Activiteiten8

Heerlijke vakantie hier gehad! Kids hebben zich prima vermaakt, mooie speeltuin. Prachtig uitzicht! In het zwembad zou een grotere glijbaan voor iets oudere kinderen wel een mooie toevoeging zijn. Ook onderkomen, luxe stacaravan (in onze ogen) was echt super!

Landal Greenparks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Sonnenberg in Leiwen (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Sonnenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.